-
Εσύ δηλαδή τι στοιχεία παρέθεσες;
-
Διάβασε το δεύτερο μήνυμα που έστειλα (viewtopic.php?f=15&t=46908&start=345#p2171479). Αναφέρω εκεί πού ανέτρεξα και κατέληξα στο συμπέρασμά μου. Αν θέλεις μπορώ να postάρω τα links ή να στα στείλω σε pm να τα διαβάσεις και μόνος σου. Πάντως δεν απάντησα με emoticon αυτό είναι σίγουρο...
-
Εσύ ανέφερες το Autocheck. 'Ένα site που βασίζεται στο κατά πόσο θα έχει διάθεση ένας ιδιοκτήτης να μπει να γράψει.
Επίσης έγραψες 'ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ'... Από πότε η γνώμη σου, ή οποιουδήποτε χρήστη του 4τφ, είναι τεκμηριωμένη απάντηση;;;
Μίλησες για αξιοπιστία της τουότα. Και σε ρωτάω, αυτή η εταιρεία δεν έκανε ανακλήσεις εκατομμυρίου και πλέον οχημάτων;;
Το έγραψα και πριν. Δεν δέχομαι κανένα στερεότυπο. Ειδικά όταν αυτά προέρχονται από απόψεις, παρόμοιες με αυτές του πατέρα μου των 73 ετών.... -
Ο χρήστης tzitzifiogos έγραψε:
Διάβασε το δεύτερο μήνυμα που έστειλα (viewtopic.php?f=15&t=46908&start=345#p2171479). Αναφέρω εκεί πού ανέτρεξα και κατέληξα στο συμπέρασμά μου. Αν θέλεις μπορώ να postάρω τα links ή να στα στείλω σε pm να τα διαβάσεις και μόνος σου. Πάντως δεν απάντησα με emoticon αυτό είναι σίγουρο...Οχι ρε φίλε δε λέω αυτό, απλά λέω ότι ανάλογα με τις προτεραιότητές σου διαλέγεις και αυτοκίνητο. Αλλιώς επιλέγει ο 18άρης γκαζόκ@^l%ς, αλλιώς η γυναίκα, αλλιώς ο νέος οικογενειάρχης, αλλιώς ο συνταξιούχος. Πάντως εγώ διαβάζοντας σχεδόν όλα τα συγκριτικά των τελευταίων ετών που κυκλοφορούν στο Ίντερνετ, ξεψαχνίζοντας τα forum ιδιοκτητών supermini όπου αναφέρουν επιδόσεις - βλάβες - κόστος συντήρησης, λαμβάνοντας υπόψη τα test μακράς διαρκείας - στατιστικές ακινητοποιήσεων κλπ κλπ κατέληξα ότι τα καλύτερα VFM superminis είναι τα 3 που προανέφερα και μάλιστα με την εξής σειρά: 1) Jazz, 2) Yaris, 3) Fabia.
Συγνωμη αλλα αυτα τα στοιχεια μπορουν να τεκμηριωσουν την αποψη σου???Εστω οτι μειναν 4 jazz στο δρομο και 4 punto,αν στο φορουμ του jazz μπει ενας ιδιοκτητης και το αναφερει ενω στου punto 3 αυτοματως το πουντο βγαινει μουφα???
Επισης ξερεις την αναλογια πωλησεων της Honda,της Toyota και της Fiat για να βγαλεις συμπερασμα???Τελειως ακυρα τα στοιχεια που παραθετεις. -
Οι μόνοι που μπορούν αξιόπιστα να δώσουν τις βλαβες, είναι οι εισαγωγείς ή οι ίδιες οι εταιρείες σε παγκόσμιο επίπεδο. Αλλά και πάλι όχι απόλυτα.
Οικονομικός μετανάστης με την τελευταία corolla έχει βαρεθεί να τη φτιάχνει. Επειδή όμως είναι Σκοπιανός, το φτιάχνει πάνω οπότε δεν δηλώνετε τίποτα εδώ...
Υπάρχουν ιμιτασιόν ανταλλακτικά που δεν γίνεται να καταγραφούν. Ντεμέκ βλάβες εντός εγγύησης στις αντιπροσωπείες κλπ κλπ -
Ο χρήστης Zisis1992 έγραψε:
:yawn:Ωπ, τι έπος είναι αυτό; Μαζί με το ξιδάκι δημιουργούν επικό συνδυασμό.
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Ωραίο και χρήσιμο topic αλλά όπως σε όλα τα ωραία topics πρέπει να διαβάσεις καμιά 10αριά σελίδες για να βρεις ένα χρήσιμο on topic μήνυμα. Λοιπόν μιας και πρόσφατα αγόρασα supermini και έκανα αναλυτική έρευνα αγοράς έχω να παρατηρήσω τα εξής: Οι 3 κορυφαίες** VFM επιλογές στην κατηγορία (κατά τη γνώμη μου) είναι οι εξής: Toyota Yaris 1.33 Dynamic, Honda Jazz 1.4 Elegance** και Skoda Fabia 1.2 TSI Dynamic. Αν θέλεις ένα ευρύχωρο και πρακτικό αυτοκίνητο παίρνεις το Jazz, αν θέλεις ένα σβέλτο και 'τίμιο' αυτοκίνητο παίρνεις το Fabia, αν θέλεις ένα καλό all-arounder πόλης παίρνεις το Yaris. Φυσικά αυτές οι επιλογές είναι για κάποιον που κοιτάζει πρώτα τους τομείς αξιοπιστία, οικονομία, χώροι, ασφάλεια και πρακτικότητα όπως εγώ. Για έναν πιτσιρικά όμως που ψάχνει το πρώτο του αυτοκίνητο οι επιλογές είναι άλλες. Εγώ ας πούμε αν ήμουν 18-20 χρονών θα κοίταζα Seat Ibiza 1.2 TSI SE ή Alfa Mi.To 1.4 Progression 105Hp, ή Renault Clio 1.2 TCE Dynamic.
Δυστυχώς θα κάνω κι εγώ αυτό που κατηγορούσα τους άλλους ότι το topic αν και καλό έχει γεμίσει offtopic. Αυτό γράφω και κλείνω. Όταν κάποιος μου αναφέρει ως κορυφαίο VFM το Colt που στo ετήσιο AutoCheck βγήκε το πιο ζημιάρικο supermini μαζί με τη Lancia (με 33 αναφορές βλαβών το χρόνο), VFM C3 που έχει κόστος χρήσης και συντήρησης όσο αυτοκίνητο μεγαλύτερης κατηγορίας και τέλος** το PUNTO, ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΤΟ ΘΕΟ ΣΑΣ, VFM TO PUNTO**... Τι να πω, είμαστε σε εντελώς άλλο μήκος κύματος. Εγώ δε βγάζω συμπέρασμα από τις γνώμες των άλλων όπως λες. Έκανα παράλληλα με το ψάξιμό μου και τα test drive μου. Και εννοείται ότι το Honda και το Yaris δεν είναι κουδουνίστρες αυτά είναι αστεία. Το ότι είσαι ζοχαδιασμένος με το Σάρακα δεν είναι λόγος για να απορρίπτεις τα αυτοκίνητά του, φαίνεται ότι είσαι προκατειλημμένος. Τέλος πάντων αυτά είναι γνώμες, ο καθένας ότι του κόβει πάει και αγοράζει. Η ΕΛΠΑ κλέφτες θα γίνουνε;
Mας κανεις πλακα ετσι???
Μπορεί για αυτόν 16,5κ να είναι VFM. Και η 316 VFM είναι......
-
Το jazz είναι αχανές, αυτό δεν το κάνει value for money. αν έκανε 12 χιλιάρικα, τότε θα ήταν VFM. Τώρα είναι απλά ένα πολυμορφικό σουπερμίνι!
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Ωπ, τι έπος είναι αυτό; Μαζί με το ξιδάκι δημιουργούν επικό συνδυασμό.
Σωστός!
Και η ορίτζιναλ βερσιόν!Τέλος...
-
Εντάξει βλέπω ότι δε μπορώ να γίνω κατανοητός. Εδώ στο Ελλάντα έχουμε μια ιδιότυπη ερμηνεία του όρου VFM. Επικεντρώνουμε στο Μ, και το V ψιλοπάει περίπατο. Στη Γερμανία πάντως που έζησα 2 χρόνια έχουν άλλη αντίληψη για το τι σημαίνει VFM. Μπορεί ένα αυτοκίνητο να είναι το ακριβότερο της κατηγορίας αλλά να είναι VFM γιατί η αξία του είναι αντίστοιχη ενός αυτοκινήτου μεγαλύτερης κατηγορίας. Αυτό συμβαίνει και με το Jazz. Είναι ονομαστικά supermini, αλλά στην πραγματικότητα με τα χαρακτηριστικά που έχει θα έπρεπε να κατατάσσεται στην b MPV ή στην μικρομεσαία. Για να πάρεις όμως ανταγωνιστικό αυτοκίνητο με τον ίδιο εξοπλισμό σε αυτές τις κατηγορίες δεν καθαρίζεις με κάτω από 18-20.000 Ε. Οπότε οι 15.500 (ή 14.600 αν κάνεις απόσυρση) του Jazz Elegance (σημειωτέον ότι οι 16.500 που είπε το παληκάρι παραπάνω δεν ισχύουν γιατί το site δεν είναι ενημερωμένο με τις ισχύουσες τιμές όπως μου είπαν στην αντιπροσωπεία) ή ακόμα καλύτερα οι 13.900 της έκδοσης Comfort είναι για μένα VFM όπως και να το κάνουμε... Είναι πολλά πράγματα που ο κόσμος δεν τα κοιτάει. Ας πούμε ότι ο κινητήρας και το κιβώτιο είναι τα κορυφαία της κατηγορίας, ότι με το ίδιο μεταξόνιο με άλλα αυτοκίνητα της κατηγορίας, τα καθίσματα τέρμα πίσω και με παιδικό κάθισμα στο πίσω μέρος υπάρχει κενό 8 εκατοστών από την πλάτη του μπροστινού καθίσματος όταν στο Polo δε χωράει καν και στο Fiesta υπάρχει κενό 1-2 εκατοστών, ότι το πορτμπαγκαζ είναι 340 λίτρα (ή 380 με το κιτ ελαστικών) όταν ο μέσος όρος της κατηγορίας είναι 270, ότι έχει σύστημα ειδοποίησης service ανάλογα με τη χρήση ώστε να μη σε κοροιδεύει η εκάστοτε αντιπροσωπεία, ότι από ιδιοκτήτες του όπως προκύπτει από το Jazz club έχει επιτευχθεί μέση κατανάλωση 4.1 ή 4.3 ή 4.5 λίτρα τα 100 χιλιόμετρα, ότι από το test drive προκύπτει εξαιρετική ποιότητα κύλισης και οδική συμπεριφορά. Αν κάποιος τα κοιτάξει όλα αυτά θα καταλάβει τι εννοώ όταν λέω VFM για τα 15.500 χιλιάρικα που κάνει. Αν δει μόνο 'επιτάχυνση', 'τελική' και 'τιμή' δε θα με καταλάβει ποτέ. Αυτά...
-
Με την δικη σου λογικη τo jazz ειναι VFM γιατι μπορει να προσφερει αυτα τα οποια προσφερει η ανωτερη κατηγορια αλλα σε τιμη μικροτερης σωστα???
-
Το jazz το έχει ένας καλός μου φίλος, και το έχω οδηγήσει αρκετές φορές. Είναι όμορφο,άνετο, ευρύχωρο, αλλά με αδιάφορο κινητήρα, ενώ για το κιβώτιο δεν μπορώ να ξέρω γιατί έχουν το αυτόματο με τα paddles στο τιμόνι. Παρόλα αυτά θα πώ ότι και το χειροκίνητο πρέπει να είναι τέλειο, καθότι ότι honda λεβιέ έχω πιάσει στα χέρια μου είναι joystick!!!
VFM ΔΕΝ είναι, και θα σου πώ αμέσως τον λόγο : Hyundai i30- Kia Cee'd. Εχουν τους ίδιους χώρους επιβατών, το ίδιο μεγάλο χώρο αποσκευών και το σημαντικότερο όλων, ένα μεγάλο δίκτυο για να βρείς ανταλλακτικά ή να κάνεις το σέρβις σου... Αυτό δεν παίζει σημαντικό ρόλο? Χωρίς 'επιτάχυνση' , 'τελική'. Η τιμή είναι 1000-2000 γιουρος πιο κάτω ανάλογα με την έκδοση! Την τιμή λυπάμαι αλλά δεν μπορώ να την βγάλω από το παιχνίδι, συμπεριλαμβάνεται βλέπεις στον όρο 'value for money'....
-
Ο χρήστης pl1987 έγραψε:
VFM ΔΕΝ είναι, και θα σου πώ αμέσως τον λόγο : Hyundai i30- Kia Cee'd. Εχουν τους ίδιους χώρους επιβατών, το ίδιο μεγάλο χώρο αποσκευών και το σημαντικότερο όλων, ένα μεγάλο δίκτυο για να βρείς ανταλλακτικά ή να κάνεις το σέρβις σου... Αυτό δεν παίζει σημαντικό ρόλο? Χωρίς 'επιτάχυνση' , 'τελική'. Η τιμή είναι 1000-2000 γιουρος πιο κάτω ανάλογα με την έκδοση! Την τιμή λυπάμαι αλλά δεν μπορώ να την βγάλω από το παιχνίδι, συμπεριλαμβάνεται βλέπεις στον όρο 'value for money'....Επειδή τα έχω ψάξει και αυτά... Σε παραπέμπω στα topics των 2 αυτοκινήτων που έγραψες, εδώ στο 4tf όπου αναφέρονται τα προβλήματα που βγάζουν τα εν λόγω αυτοκίνητα μετά από 2-3 χρόνια χρήσης (μιας και είναι κοινής εξέλιξης και βασίζονται στο ίδιο πλαίσιο και κινητήρα). Και δεν αναφέρομαι τόσο σε μηχανικές βλάβες καθώς είναι σχετικά αξιόπιστα, όσο σε θέματα που αφορούν ποιότητα κατασκευής, συναρμογή πλαστικών, αεροδυναμικούς θορύβους κλπ. Επίσης δεν υπάρχει σύγκριση στο θέμα κατανάλωση με τη βενζίνη να είναι ήδη στο 1.70 . Θα συμφωνήσω για τις τιμές των ανταλλακτικών. Για την ποιότητα όμως; Και όσον αφορά στο i30 οι φθηνές εκδόσεις δεν υπάρχουν πια στην αγορά (θα υπάρξουν από Ιούλιο μου είπε ο πωλητής του Δάβαρη) οπότε πας αναγκαστικά στην Style που έχει 14.000 ευρώ. Για το ότι το facelift πωλείται σε όλη την Ευρώπη από πέρσυ το Σεπτέμβριο πλην Ελλάδας όπου πωλείται ακόμα το στοκαρισμένο παλιό, ούτε λόγος...
-
Ο χρήστης tzitzifiogos έγραψε:
VFM ΔΕΝ είναι, και θα σου πώ αμέσως τον λόγο : Hyundai i30- Kia Cee'd. Εχουν τους ίδιους χώρους επιβατών, το ίδιο μεγάλο χώρο αποσκευών και το σημαντικότερο όλων, ένα μεγάλο δίκτυο για να βρείς ανταλλακτικά ή να κάνεις το σέρβις σου... Αυτό δεν παίζει σημαντικό ρόλο? Χωρίς 'επιτάχυνση' , 'τελική'. Η τιμή είναι 1000-2000 γιουρος πιο κάτω ανάλογα με την έκδοση! Την τιμή λυπάμαι αλλά δεν μπορώ να την βγάλω από το παιχνίδι, συμπεριλαμβάνεται βλέπεις στον όρο 'value for money'....
Επειδή τα έχω ψάξει και αυτά... Σε παραπέμπω στα topics των 2 αυτοκινήτων που έγραψες, εδώ στο 4tf όπου αναφέρονται τα προβλήματα που βγάζουν τα εν λόγω αυτοκίνητα μετά από 2-3 χρόνια χρήσης (μιας και είναι κοινής εξέλιξης και βασίζονται στο ίδιο πλαίσιο και κινητήρα). Και δεν αναφέρομαι τόσο σε μηχανικές βλάβες καθώς είναι σχετικά αξιόπιστα, όσο σε θέματα που αφορούν ποιότητα κατασκευής, συναρμογή πλαστικών, αεροδυναμικούς θορύβους κλπ. Επίσης δεν υπάρχει σύγκριση στο θέμα κατανάλωση με τη βενζίνη να είναι ήδη στο 1.70 . Θα συμφωνήσω για τις τιμές των ανταλλακτικών. Για την ποιότητα όμως; Και όσον αφορά στο i30 οι φθηνές εκδόσεις δεν υπάρχουν πια στην αγορά (θα υπάρξουν από Ιούλιο μου είπε ο πωλητής του Δάβαρη) οπότε πας αναγκαστικά στην Style που έχει 14.000 ευρώ. Για το ότι το facelift πωλείται σε όλη την Ευρώπη από πέρσυ το Σεπτέμβριο πλην Ελλάδας όπου πωλείται ακόμα το στοκαρισμένο παλιό, ούτε λόγος...
+1000 απο μενα
-
Ο χρήστης tzitzifiogos έγραψε:
Εντάξει βλέπω ότι δε μπορώ να γίνω κατανοητός. Εδώ στο Ελλάντα έχουμε μια ιδιότυπη ερμηνεία του όρου VFM. Επικεντρώνουμε στο Μ, και το V ψιλοπάει περίπατο. Στη Γερμανία πάντως που έζησα 2 χρόνια έχουν άλλη αντίληψη για το τι σημαίνει VFM. Μπορεί ένα αυτοκίνητο να είναι το ακριβότερο της κατηγορίας αλλά να είναι VFM γιατί η αξία του είναι αντίστοιχη ενός αυτοκινήτου μεγαλύτερης κατηγορίας. Αυτό συμβαίνει και με το Jazz. Είναι ονομαστικά supermini, αλλά στην πραγματικότητα με τα χαρακτηριστικά που έχει θα έπρεπε να κατατάσσεται στην b MPV ή στην μικρομεσαία. Για να πάρεις όμως ανταγωνιστικό αυτοκίνητο με τον ίδιο εξοπλισμό σε αυτές τις κατηγορίες δεν καθαρίζεις με κάτω από 18-20.000 Ε. Οπότε οι 15.500 (ή 14.600 αν κάνεις απόσυρση) του Jazz Elegance (σημειωτέον ότι οι 16.500 που είπε το παληκάρι παραπάνω δεν ισχύουν γιατί το site δεν είναι ενημερωμένο με τις ισχύουσες τιμές όπως μου είπαν στην αντιπροσωπεία) ή ακόμα καλύτερα οι 13.900 της έκδοσης Comfort είναι για μένα VFM όπως και να το κάνουμε... Είναι πολλά πράγματα που ο κόσμος δεν τα κοιτάει. Ας πούμε ότι ο κινητήρας και το κιβώτιο είναι τα κορυφαία της κατηγορίας, ότι με το ίδιο μεταξόνιο με άλλα αυτοκίνητα της κατηγορίας, τα καθίσματα τέρμα πίσω και με παιδικό κάθισμα στο πίσω μέρος υπάρχει κενό 8 εκατοστών από την πλάτη του μπροστινού καθίσματος όταν στο Polo δε χωράει καν και στο Fiesta υπάρχει κενό 1-2 εκατοστών, ότι το πορτμπαγκαζ είναι 340 λίτρα (ή 380 με το κιτ ελαστικών) όταν ο μέσος όρος της κατηγορίας είναι 270, ότι έχει σύστημα ειδοποίησης service ανάλογα με τη χρήση ώστε να μη σε κοροιδεύει η εκάστοτε αντιπροσωπεία, ότι από ιδιοκτήτες του όπως προκύπτει από το Jazz club έχει επιτευχθεί μέση κατανάλωση 4.1 ή 4.3 ή 4.5 λίτρα τα 100 χιλιόμετρα, ότι από το test drive προκύπτει εξαιρετική ποιότητα κύλισης και οδική συμπεριφορά. Αν κάποιος τα κοιτάξει όλα αυτά θα καταλάβει τι εννοώ όταν λέω VFM για τα 15.500 χιλιάρικα που κάνει. Αν δει μόνο 'επιτάχυνση', 'τελική' και 'τιμή' δε θα με καταλάβει ποτέ. Αυτά...Τα ανωτέρω κριτήρια ισχύουν για τον δικό σου προσδιορισμό του value for money. Κάποιος άλλος θεωρεί VFM το ομορφότερο/πιο ξεχωριστό αυτοκίνητο που μπορεί να πάρει με 15.000 € γιατί του δίνει προσωπική ικανοποίηση αυτοκινήτων που κοστίζουν πολύ περισσότερα χρήματα (σε αυτή την κατηγορία εμπίπτει το Fiat 500 αν και δεν είναι supermini). Κάποιος άλλος θεωρεί VFM το ταχύτερο/διασκεδαστικότερο οδηγικά αυτοκίνητο που μπορεί να αγοράσει με αυτά τα χρήματα, καθώς θα του προσφέρει επιδόσεις και συγκινήσεις πίσω από το τιμόνι που μόνο αρκετά ακριβότερα οχήματα μπορούν! Μην περιμένεις όλοι να έχουν τα δικά σου κριτήρια αξιολόγησης και αγοράς αυτοκινήτων! Όσο καλός ανθρωπομεταφορέας και να είναι το Jazz, παραμένει ένα άχρωμο περίπτερο με ρόδες και το γεγονός αυτό το αποκλείει ως αγορά αυτομάτως για πολύ κόσμο!
-
Αυτό είπα κι εγώ στην αρχή. Συμφωνούμε 100%. Είπα ο άνθρωπος ότι με βάση τα κριτήρια που ανέφερα (viewtopic.php?f=15&t=46908&start=345#p2171457) και με βάση το ψάξιμο που έκανα τα 3 VFM supermini είναι αυτά: Jazz, Yaris, Fabia. Και λέω ότι αν ήμουν 18 χρονών και είχα άλλα κριτήρια πιθανώς θα έπαιρνα το Ibiza, το Clio ή το MiTo. Και σχολιάστηκα ότι κάνω πλάκα κλπ. Πάντως για να σε διορθώσω σε κάτι το VFM δεν είναι υποκειμενικό πράγμα, είναι μια κατηγορία μόνο του. Είναι η σχέση αξίας/τιμής που δεν αλλάζει με τα γούστα του καθενός. Άλλο θέμα το αν προτιμάς αυτή ή την άλλη σχεδίαση, οικονομία ή επιδόσεις, χώρους ή μικρό μέγεθος... Και βέβαια σε ελεύθερη αγορά ζούμε, άλλοι θα πάρουν άχρωμα περίπτερα με ρόδες και άλλοι έγχρωμες καγκούρικες λαδιέρες. Ποικιλία να υπάρχει...
-
Πες μας ποιο πήρες, να σου ικανοποιήσουμε τον εγωισμό σου, ότι πήρες το καλύτερο, και να τελειώνουμε....
Το jazz το είχα ένα μήνα για αντικατάστασης..... Για εμένα που δεν έχω παιδιά(μόνο σκυλιά και γατιά), οι εξτρά χώροι του μου είναι άχρηστοι. Σε ΟΛΑ τα άλλα είναι σαφώς υποδιαίστερο από το 500ράκι που ανέφερε ο Αλέξανδρος. Εδώ άλλωστε είπαμε για supermini. Όχι για το πιο έχει τους μεγαλύτερους χώρους...
Αυτά που γράφεις για τις βλάβες, μέχρι να παραθέσεις επίσημα στοιχεία αντιπροσωπειών, είναι αερολογίες
-
Τα δικά μου κριτήρια αγοράς είναι α) επιδόσεις/οδική συμπεριφορά, β) σχεδίαση γ) τιμή δ) έξοδα συντήρησης. Πως είναι για μένα λοιπόν vfm το Jazz από τη στιγμή που θα πετάξω 15.000 Ευρώ και δεν θα με ικανοποιεί σε τίποτα; Ποιός ορίζει τα κριτήρια αξιολόγισης του vfm? Πιο υποκειμενικό δεν γίνεται από αυτό!
-
Καλά περί αυτού με το facelift Με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνο, ο Δάβαρης το έχει παρακάνει με τα στοκαρισμένα που μας πλασάρει,τα έχουμε ξανααναλύσει όμως όλα αυτά...
Θα δώσω παρόλα αυτά το +00 στον REALZEUS για τον διαφορετικό τρόπο με τον οποίο ο καθένας μας αντιλαμβάνεται τον όρο Value for money! Για παράδειγμα όταν κυκλοφόρησε το πρώτο elantra το 2000 ήταν πιο άγευστο από το Primera και το Octavia, αλλά σημαντικά φτηνότερο... Οταν έλεγα σε έναν φίλο μου ότι ήταν value for money μου είπε όχι γιατί το Octavia του ήταν μεν 2 εκατομμύρια ακριβότερο άλλα είχε 150 άλογα και καλύτερο πάτημα και μεγαλύτερο χώρο αποσκευών... όλα είναι στο μυαλό μας!!!
Edit και ακόμα ένα +00 για τον REALZEUS, με την κατάσταση με τον Σ να είναι τραγική.... Σήμερα έμαθα νέα από το jazz του φίλου μου με πρόβλημα στο κιβώτιο, που το έχουν κρατήσει 2 μέρες τώρα χωρίς να ξέρουν ΤΙ ακριβώς έχει το αυτόματο κιβώτιο και τους έχει βγάλει το λαμπάκι!!!
Και για να μην δεχθώ επίθεση, για μένα η Honda είναι απο τις πιο αξιοπρεπείς εταιρίες, και την σέβομαι απόλυτα... ο Σ πάλι... μάλλον όχι...
-
Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
Πες μας ποιο πήρες, να σου ικανοποιήσουμε τον εγωισμό σου, ότι πήρες το καλύτερο, και να τελειώνουμε....Toyota Yaris 1.33 Dynamic
Σας χαρίζουν 15000 ποιο supermini αγοράζετε;