-
Μεταχειρισμένους ορίτζιναλ σε ανταλλακτικάδικα. Αν είσαι Αθήνα στα Πατήσια, αν είσαι Θεσσαλονίκη στον Βαρδάρη (Δραγουμάνου, Κωλονιάρη και Λαγκαδά). Εναλλακτικά μπορείς να πάρεις καινούριους ιμιτασιόν από τα ίδια μαγαζιά αλλά θα σου πρότεινα τους ορίτζιναλ μεταχειρισμένους.
-
Καλησπερα!
Συγγνωμη αν εχει ξαναπαντηθει , αλλα δεν βρηκα κατι στην αναζητηση.
Υπαρχει καποιο λινκ με τα συμβατα κινητα με το bluetooth communication system του ibiza 1,2tsi special edition?Ευχαριστω εκ των προτερων!
-
Παιδιά θα ήθελα να μου πείτε τη γνώμη για την καινούργια έκδοση που έχει βγάλει η Seat το Ibiza το Ecomotive? (με τον βενζινοκινητήρα)
Ευχαριστώ...
-
Για την έκδοση diesel κάπου είχα διαβάσει ότι έκανε και ρεκόρ οικονομίας στην κατηγορία του.
Για το βενζινοκίνητο που νομίζω έχει τον 1,2Tsi έχω την εντύπωση πως δεν έχει καθόλου μηχανικές αλλαγές, έχει σύστημα start-stop αλλά και ελαφρύτερα και οικολογικά υλικά στο αμαξωμα για τα οποία δεν είμαι απόλυτα θετικός. Κάτι λαστιχα χαμηλής αντίστασης, όχι ρεζέρβα αλλα καρ-κιτ κλπ. -
Παιδες το Ibiza 1.2 Tsi Special Edition βγαινει με DSG?
-
Νέα έκδοση Seat Ibiza 1.4 με 210 ίππους
-
Ο χρήστης Focusman91 έγραψε:
α ειναι ακομα καλυτερα φανταζομαι λογω χαμηλοτερου βαρουςσυμφωνα με μετρησεις απο 4Τ και ντραιβ οχι, παει κοπιες με το clio TCE λογω 5αριου παρολο που εχει 3κιλα ροπη περισσοτερα.. δηλαδη πιο αργα απο το πολο
-
Ο χρήστης Lapin έγραψε:
Νέα έκδοση Seat Ibiza 1.4 με 210 ίππουςγια να δουμε και την ροπη του...
θα ειναι καλο σημαδι για οσους εχουν dsg7
-
http://carscoop.blogspot.com/2011/02/geneva-preshow-seat-ibx-small-crossover.html
Πολύ όμορφο. Ωραίο και σαν 3θυρο.
Να προσέξουν μόνο την φορά στο σχέδιο στις ζάντες μπρος/πίσω διότι σαν να βιάστηκαν ... να σταυρώσουν τα λάστιχα!!! -
Σημερα το πρωι κινουμενος απο Χαλκιδα για Αθηνα πριν το Σχηματαρι σε μια ανηφορικη ευθεια με 6η και γυρω στα 180 αναβαβοσβηνει το λαμπακι του check engine και το epc μετα απο μερικα δευτερα σβηνει το check engine μενει μονο το epc και νιωθω το αμαξι να ρεταρει!σταματω στην ακρη σβηνω το κινητηρα περιμενω λιγο ξαναβαζω μπροστα δουλευε κανονικα εσβησαν τα λαμπακια,ξεκιναω παλι κανονικα χωρις να το ζωρισω δεν προλαβαινω να κανω ενα χιλιομετρο παλι τα ιδια,αυτη την φορα ρεταρε πολυ,σταματαω κλεινω το κινητηρα τον ξαναανοιγω τιποτα το ρεταρισμα ηταν μονιμο οπως και τα check engine και epc,κανω αναστροφη στο σχηματαρι και το παω σιγα σιγα με τα αλαρμ στην σεατ χαλκιδας πιστευοντας οτι εχει καει καποιος πολαπλασιαστης γιατι φαινομενικα ετσι φαινοταν,φτανοντας εκει το αμαξι συνδεθηκε στον εγκεφαλο και αρχισε το ψαξιμο,ηταν και αυτοι σιγουροι πως ηταν πολλαπλασιαστης μετα απο λιγο φαιρνουν και τους 4!τους βαζουν πανω και.....τιποτα το ρεταρισμα συνεχιζοταν!!!!τους αφαιρουν βγαινει το πρωτο πορισμα,πολλαπλασιαστες δεν ειναι!!!βγαζουν τα μπουζι πρωτο δευτερο τριτο...και στο τριτο η ακιδα μπροστα ειχε λιωσει!!!!!!το τεταρτο ηταν οκ!!και εδω αρχιζει για εμενα το θριλερ!!αρχιζουν και μετρανε την συμπιεση σε καθε κυλιδρο,αποτελεσμα ο τριτος δεν ειχε καθολου συμπιεση!!!τι μπορει να ειναι????δεν μπορουσαν να μου απαντησουν,το μονο που μου ειπαν οτι το αμαξι θα μεινει μεσα να το λυσουν και θα μου πουν!τωρα στα περι αυτοκινητου,ειναι ενα leon cupra facelift εχει 17100(απο το σεμπτεβρη του 09το εχω,και εχει 6 μηνες ακομα εγγυηση) ενοειται ολα τα service εκει,και ηταν τελειως μαμα!(ευτυχως)και ποτε μα ποτε δεν το εχω σπασει με κοφτες!με ρωτησαν την βενζινη του βαζω,παντα σουπερ αμολυβδη απο κινιτρον(συγκεκριμενο στην περιοχη μου)να ηταν μαπα η βενζινη??(εχθες το φουλαρα)και να εκανε προαναφλεξη?? να ειναι κατι αλλο??το θεμα ειναι οτι εγω ετσι που το βλεπω 2 πραγματα θα συμβαινουν η εχει λιωσει μπιελα πιστονι μεσα στο κυλιδρο η θα ειναι βαλβιδες δεν ξερω γιατι!!!??
-
Μάλλον βαλβίδες ή ελατήρια συμπίεσης. Ευτυχώς είσαι στην εγγύηση!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Μάλλον βαλβίδες ή ελατήρια συμπίεσης. Ευτυχώς είσαι στην εγγύηση!ευτυχως δεν λες τιποτα φιλε μου!!περιμενω το πορισμα αλλα σιγουρα εκει φαινεται να εχει γινει η ζημια
-
ειδες για να μη χτυπας κοφτη συχνα?
-
Ο χρήστης giorgostap έγραψε:
Σημερα το πρωι κινουμενος απο Χαλκιδα για Αθηνα πριν το Σχηματαρι σε μια ανηφορικη ευθεια με 6η και γυρω στα 180 αναβαβοσβηνει το λαμπακι του check engine και το epc μετα απο μερικα δευτερα σβηνει το check engine μενει μονο το epc και νιωθω το αμαξι να ρεταρει!σταματω στην ακρη σβηνω το κινητηρα περιμενω λιγο ξαναβαζω μπροστα δουλευε κανονικα εσβησαν τα λαμπακια,ξεκιναω παλι κανονικα χωρις να το ζωρισω δεν προλαβαινω να κανω ενα χιλιομετρο παλι τα ιδια,αυτη την φορα ρεταρε πολυ,σταματαω κλεινω το κινητηρα τον ξαναανοιγω τιποτα το ρεταρισμα ηταν μονιμο οπως και τα check engine και epc,κανω αναστροφη στο σχηματαρι και το παω σιγα σιγα με τα αλαρμ στην σεατ χαλκιδας πιστευοντας οτι εχει καει καποιος πολαπλασιαστης γιατι φαινομενικα ετσι φαινοταν,φτανοντας εκει το αμαξι συνδεθηκε στον εγκεφαλο και αρχισε το ψαξιμο,ηταν και αυτοι σιγουροι πως ηταν πολλαπλασιαστης μετα απο λιγο φαιρνουν και τους 4!τους βαζουν πανω και.....τιποτα το ρεταρισμα συνεχιζοταν!!!!τους αφαιρουν βγαινει το πρωτο πορισμα,πολλαπλασιαστες δεν ειναι!!!βγαζουν τα μπουζι πρωτο δευτερο τριτο...και στο τριτο η ακιδα μπροστα ειχε λιωσει!!!!!!το τεταρτο ηταν οκ!!και εδω αρχιζει για εμενα το θριλερ!!αρχιζουν και μετρανε την συμπιεση σε καθε κυλιδρο,αποτελεσμα ο τριτος δεν ειχε καθολου συμπιεση!!!τι μπορει να ειναι????δεν μπορουσαν να μου απαντησουν,το μονο που μου ειπαν οτι το αμαξι θα μεινει μεσα να το λυσουν και θα μου πουν!τωρα στα περι αυτοκινητου,ειναι ενα leon cupra facelift εχει 17100(απο το σεμπτεβρη του 09το εχω,και εχει 6 μηνες ακομα εγγυηση) ενοειται ολα τα service εκει,και ηταν τελειως μαμα!(ευτυχως)και ποτε μα ποτε δεν το εχω σπασει με κοφτες!με ρωτησαν την βενζινη του βαζω,παντα σουπερ αμολυβδη απο κινιτρον(συγκεκριμενο στην περιοχη μου)να ηταν μαπα η βενζινη??(εχθες το φουλαρα)και να εκανε προαναφλεξη?? να ειναι κατι αλλο??το θεμα ειναι οτι εγω ετσι που το βλεπω 2 πραγματα θα συμβαινουν η εχει λιωσει μπιελα πιστονι μεσα στο κυλιδρο η θα ειναι βαλβιδες δεν ξερω γιατι!!!??δυστυχως πιστονι ευτυχως που εισαι εντος εγγυησης.
-
Σύμπτωση επαναλαμβανόμενη παύει να είναι. Δεν είναι τυχαίο ρε παιδιά. Απο γνωστούς όσοι έχουν αντιμετωπίσει πρόβλημα με μοτέρ, ήταν μετα απο τη συγκεκριμένη βενζίνη.
-
ΜΙΑ ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗ ΒΕΛΜΑΡ ( ΑΦΤΕΡ ΣΕΙΛΣ, ΣΕΡΒΙΣ)???
-
παιδια σημερα πηρα τηλ στο συνεργειο το μοτερ μου ειπαν το εχουν κατεβασει και θα το λυσουν να δουν,τους ειπα αν εχει λιωσει πιστονι δεν θα πρεπει να γινει αντικατασταση μοτερ εφοσον ηταν σχεδον καινουργιο,μου ειπαν εμεις θα ζητησουμε αντικατασταση του μοτερ και ειναι θεμα μετα στα κεντρικα στη σεατ,τωρα παιδια τι να πω να θελουν να ριξουν το μπαλακι αλλου??αυτο που εχει ενδιαφερον ειναι να δουμε τι εχει συμβει στο μοτερ και μετα πιστευω θα αρχισει το γλεντι!οσο για την βενζινη μονο αυτη εβαζα,αλλα ποσο νουθευμενη να ηταν δυσκολο το βλεπω ηταν και σουπερ αμολυβδη(παντα)Εγώ πιστεύω ότι κόλλησε το μπεκ του 3ου κυλίνδρου με αποτέλεσμα να λιώσει το πιστόνι. Τώρα γιατί κόλλησε το μπεκ ? να ηταν ελατωματικο?
-
Ο χρήστης giorgostap έγραψε:
παιδια σημερα πηρα τηλ στο συνεργειο το μοτερ μου ειπαν το εχουν κατεβασει και θα το λυσουν να δουν,τους ειπα αν εχει λιωσει πιστονι δεν θα πρεπει να γινει αντικατασταση μοτερ εφοσον ηταν σχεδον καινουργιο,μου ειπαν εμεις θα ζητησουμε αντικατασταση του μοτερ και ειναι θεμα μετα στα κεντρικα στη σεατ,τωρα παιδια τι να πω να θελουν να ριξουν το μπαλακι αλλου??αυτο που εχει ενδιαφερον ειναι να δουμε τι εχει συμβει στο μοτερ και μετα πιστευω θα αρχισει το γλεντι!οσο για την βενζινη μονο αυτη εβαζα,αλλα ποσο νουθευμενη να ηταν δυσκολο το βλεπω ηταν και σουπερ αμολυβδη(παντα)Εγώ πιστεύω ότι κόλλησε το μπεκ του 3ου κυλίνδρου με αποτέλεσμα να λιώσει το πιστόνι. Τώρα γιατί κόλλησε το μπεκ ? να ηταν ελατωματικο?Σωστά στα είπαν. Αυτοί απλά μπορούν να προτείνουν να αντικατασταθεί. Η εντολή όμως έρχεται από τα κεντρικά αναλόγως με το αν θα εγκριθεί η δαπάνη ή όχι.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
παιδια σημερα πηρα τηλ στο συνεργειο το μοτερ μου ειπαν το εχουν κατεβασει και θα το λυσουν να δουν,τους ειπα αν εχει λιωσει πιστονι δεν θα πρεπει να γινει αντικατασταση μοτερ εφοσον ηταν σχεδον καινουργιο,μου ειπαν εμεις θα ζητησουμε αντικατασταση του μοτερ και ειναι θεμα μετα στα κεντρικα στη σεατ,τωρα παιδια τι να πω να θελουν να ριξουν το μπαλακι αλλου??αυτο που εχει ενδιαφερον ειναι να δουμε τι εχει συμβει στο μοτερ και μετα πιστευω θα αρχισει το γλεντι!οσο για την βενζινη μονο αυτη εβαζα,αλλα ποσο νουθευμενη να ηταν δυσκολο το βλεπω ηταν και σουπερ αμολυβδη(παντα)Εγώ πιστεύω ότι κόλλησε το μπεκ του 3ου κυλίνδρου με αποτέλεσμα να λιώσει το πιστόνι. Τώρα γιατί κόλλησε το μπεκ ? να ηταν ελατωματικο?
Σωστά στα είπαν. Αυτοί απλά μπορούν να προτείνουν να αντικατασταθεί. Η εντολή όμως έρχεται από τα κεντρικά αναλόγως με το αν θα εγκριθεί η δαπάνη ή όχι.
εχεις απολυτο δικιο φιλε μου!!πιστευω ομως αν μιλαμε για τοσο σοβαρη ζημια(καταστροφη πιστονιου)σε τοσα λιγα χιλιομετρα και μαλιστα χωρις να ζοριστει σε κοφτη να προβλεπεται αντικατασταση!ειδωμεν σε λιγες μερες
-
τελικα παιδια ειναι αυτο που φοβομουν εχει λιωσει το πιστονι μεσα στον κυλινδρο και εχει παρει και χιτωνιο!!!πραγματικα δεν το περιμενα στα καλα καθουμενα να συμβει τετοια ζημια η αντιπροσωπεια της σεατ εχει προβει στις ενεργειες για αντικατασταση κινητηρα και περιμενουμε απαντηση απο τα κεντρικα της εταιριας
SEAT FORUM