-
Και όμως τα τωρινά είναι όλα αυτά! Η τεχνολογία σε όλα αυτά είναι κυρίως αγγλική. Εξαιρούνται τα μοτέρ των Μίνι, ο κινητήρας της Ghost και τα drivetrains των περισσότερων Bentley. Τώρα για εξοπλισμούς κλπ δεν μιλάμε! Όλοι οι κατασκευαστές αγοράζουν από αλλού ηλεκτρικά παράθυρα και ραδιόφωνα...
-
Καλα δεν λεγατε οτι οι Αγγλοι το ειχανε θαψει? Τωρα λενε καλα λογια? Παντως το ειχαμε ξαναπει οτι οι Αγγλοι πανε τα φορντ.
-
Οι περισσότεροι Άγγλοι το έθαψαν, για τον συγκεκριμένο Άγγλο ήταν η συζήτηση. Κυριακή κοντή γιορτή... θα το οδηγήσουμε μόλις έρθει και θα αποφασίσουμε μόνοι μας.
-
Ο συγκεκριμένος Άγγλος πάντως είναι αρκετά αντικειμενικός. Τον έχω δει σε πολλά βίντεο και φαίνεται σοβαρός. Απλώς είναι σύντομα τα τεστ και σαφώς δεν περιμένω σε 3 λεπτά να καταλάβω για ένα αυτοκίνητο τα πάντα. Τώρα νομίζω μέχρι τη δεκαετία του 80 υπήρχαν ξεχωριστά αγγλικά μοντέλα, σωστά; Δεν ήξερα ότι σήμερα θεωρούν πολλοί ότι η Φορντ είναι αγγλική.
-
Το νεο focus ειναι εδω !
Ειδα νταλικα φορτωμενη με τα νεα Focus σε διαφορα χρωματα
Ειναι καλυτερο απο κοντα , ασχημο παλι αλλα οχι τοσο οσο στις φωτογραφιες, νομιζω θα συνηθίσουμε το σχεδιο του γρηγορα -
-
Μ'αρεσει πολυ το sedan. Παντος σε πιρτσικαλι δειχνει πολυ ασχημο αλλα σε κοκκινο ειναι πολυ μπαμ!
-
Αν αυτό λέγεται θάψιμο για το focus τότε για τα άλλα...
http://www.topgear.com/uk/ford/focus
http://www.autoexpress.co.uk/carreviews ... focus.html
-
Ο χρήστης antonis papas έγραψε:
Αν αυτό λέγεται θάψιμο για το focus τότε για τα άλλα...http://www.topgear.com/uk/ford/focus
http://www.autoexpress.co.uk/carreviews ... focus.html
Νομίζω ότι μιλούν για το ΜΚ2 και όχι το καινούργιο μοντέλο.
-
To ST και το sedan πολύ ωραία...στα υπόλοιπα, το μπροστά μερος συνηθίζεται, το πισω παραμενει λίγο αλλόκοτο
-
Όντως το sedan πολύ όμορφο..
-
το 5θυρο είναι ασχημότερο του Tiida ....κι ΟΜΩΣ!
-
Απορία-ερώτηση: Μήπως το ότι το σεντάν φαίνεται η πιο ολοκληρωμένη εκδοχή του μοντέλου σημαίνει μια 'έμμεσση αμερικανοποίηση' του αυτοκινήτου;
Αν δεν κάνω λάθος, οπότε διορθώστε με, το σέγκμεντ-C είναι κατηγορία των χάτσ--μπακ και όχι των σεντάν οι οποίες έχουν δευτερεύουσα σημασία. Χαρακτηριστική περίπτωση η PSA όπου σπάνια βλέπαμε σεντάν εκδοχές των μικρομεσαίων τους μοντέλων.
Πρόσφατα σε ξένο αυτοκινητιστικό φόρουμ μίλαγα με Βρετανό που μου έλεγε πχ ότι ενώ στην Ευρώπη το Γκόλφ θεωρείται το σημαντικό μοντέλο στην κατηγορία-C στις ΗΠΑ υπάρχει εντελώς αντίστροφή κατάσταση με το Τζέτα να θεωρείται πιο σημαντικό απο το Γκόλφ και να υπερέχει συντριπτικά σε πωλήσεις, δηλαδή η σεντάν πολύ πιο σημαντική του χάτσ-μπακ.
-
Ο χρήστης jimdenin έγραψε:
Απορία-ερώτηση: Μήπως το ότι το σεντάν φαίνεται η πιο ολοκληρωμένη εκδοχή του μοντέλου σημαίνει μια 'έμμεσση αμερικανοποίηση' του αυτοκινήτου;Αν δεν κάνω λάθος, οπότε διορθώστε με, το σέγκμεντ-C είναι κατηγορία των χάτσ--μπακ και όχι των σεντάν οι οποίες έχουν δευτερεύουσα σημασία. Χαρακτηριστική περίπτωση η PSA όπου σπάνια βλέπαμε σεντάν εκδοχές των μικρομεσαίων τους μοντέλων.
Πρόσφατα σε ξένο αυτοκινητιστικό φόρουμ μίλαγα με Βρετανό που μου έλεγε πχ ότι ενώ στην Ευρώπη το Γκόλφ θεωρείται το σημαντικό μοντέλο στην κατηγορία-C στις ΗΠΑ υπάρχει εντελώς αντίστροφή κατάσταση με το Τζέτα να θεωρείται πιο σημαντικό απο το Γκόλφ και να υπερέχει συντριπτικά σε πωλήσεις, δηλαδή η σεντάν πολύ πιο σημαντική του χάτσ-μπακ.
Βασικά απαντάς μόνος σου.
Στην Αμερική τα αυτοκίνητα είναι μεγαλύτερα από ότι στην Ευρώπη. VW Rabbit λέγεται και όχι Golf μέχρι τώρα και εκεί το Jetta είναι πιο δημοφιλές διότι είναι σεντάν άρα και μεγαλύτερο. Το Focus της Αμερικής δεν έχει σχέση με το ευρωπαίκο μέχρι τώρα. Τώρα τα κάναν ίδια. ΔΕΣ ΤΙΣ ΦΩΤΟ
FORD FOCUS USA UNTIL NOW
FORD FOCUS EUROPE UNTIL NOW
VW JETTA NEW
VE RABBIT
VW JETTA USA
VW GOLF USA 3D -
Ο χρήστης jimdenin έγραψε:
Απορία-ερώτηση: Μήπως το ότι το σεντάν φαίνεται η πιο ολοκληρωμένη εκδοχή του μοντέλου σημαίνει μια 'έμμεσση αμερικανοποίηση' του αυτοκινήτου;Νομιζω οχι γιατι και στο focus ii για πολλους το πιο ομορφο ηταν το σενταν.
-
Αχ το προηγουμενο μου αυτοκινητο ηταν το Focus sedan!! Σε ποια χερια να ειναι τωρα...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Και όμως τα τωρινά είναι όλα αυτά! Η τεχνολογία σε όλα αυτά είναι κυρίως αγγλική. Εξαιρούνται τα μοτέρ των Μίνι, ο κινητήρας της Ghost και τα drivetrains των περισσότερων Bentley. Τώρα για εξοπλισμούς κλπ δεν μιλάμε! Όλοι οι κατασκευαστές αγοράζουν από αλλού ηλεκτρικά παράθυρα και ραδιόφωνα...δηλ οι αγγλάρες ήθελαν γερμανικό βούρδουλα για να φτιάξουν αξιοπρεπή αυτοκίνητα;
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Και όμως τα τωρινά είναι όλα αυτά! Η τεχνολογία σε όλα αυτά είναι κυρίως αγγλική. Εξαιρούνται τα μοτέρ των Μίνι, ο κινητήρας της Ghost και τα drivetrains των περισσότερων Bentley. Τώρα για εξοπλισμούς κλπ δεν μιλάμε! Όλοι οι κατασκευαστές αγοράζουν από αλλού ηλεκτρικά παράθυρα και ραδιόφωνα...
δηλ οι αγγλάρες ήθελαν γερμανικό βούρδουλα για να φτιάξουν αξιοπρεπή αυτοκίνητα;
Το πρόβλημα με την αγγλική βιομηχανία ήταν το λεγόμενο industrial relations, δηλαδή το εργατικό, όπως επίσης και το κάκιστο product planning. Με το που έστρωσαν αυτά, ξαναπήραν την ανηφόρα. Δες τη νέα Bentley Mulsanne. Εξ' ολοκληρου σχεδιασμένη και κατασκευασμένη στην Αγγλία.
-
Ο χρήστης octavia699 έγραψε:
-
Τσιμπιμένες φαίνονται οι τιμές στη Γερμανία.
Απο κινητήρες όμως διαμάντια και για όλα τα γούστα.
Επιδόσεις,καταναλώσεις,CO2, μαζί με 5ετή εγγύηση μια χαρά.http://www.ford.de/Pkw-Modelle/FordFocu ... reiseDaten
Ford Focus 2011