-
Τα XP ήταν αυτοκίνητα προπαραγωγής. Δεν είχαν μεγαλύτερη ιπποδύναμη ή κάποια άλλη βελτίωση, απλώς ήταν διαθέσιμα.
-
Όχι δα, κάποιο γαργαληματάκι θα είχαν στον κινητήρα, ο Δίας το κατάλαβε από τον ήχο.
-
So says IKE... Case closed then!
Τα XP δεν είναι προπαραγωγής! Τα VP (Validation Prototypes) είναι προπαραγωγής! Τα XP είναι EXPERIMENTAL!!! Μάλιστα το συγκεκριμένο δεν είχε road legal tyres και οι φήμες για τέρμα πουσαρισμένα μοτέρ οργίαζαν χωρίς ποτέ να διαψευστούν! Το γεγονός παραμένει ότι όχημα παραγωγής που δοκιμάστηκε ευρέθη να επιταχύνει αργότερα από Enzo. Όποιος θέλει να πιστεύει τα βιντεάκια του Dennis, και όχι τις ανεξάρτητες μετρήσεις, δικαίωμά του.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
So says IKE... Case closed then!Τα XP δεν είναι προπαραγωγής! Τα VP (Validation Prototypes) είναι προπαραγωγής! Τα XP είναι EXPERIMENTAL!!! Μάλιστα το συγκεκριμένο δεν είχε road legal tyres και οι φήμες για τέρμα πουσαρισμένα μοτέρ οργίαζαν χωρίς ποτέ να διαψευστούν! Το γεγονός παραμένει ότι όχημα παραγωγής που δοκιμάστηκε ευρέθη να επιταχύνει αργότερα από Enzo.
...θα ηταν κακορυθμισμενο, εξ' ου και το experimental...
-
Μπορεί να ήταν ανάδρομος και ο Ερμής Γρηγόρη εκείνη τη μέρα...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Μπορεί να ήταν ανάδρομος και ο Ερμής Γρηγόρη εκείνη τη μέρα...Ακομα και αν η Ferrari...'τον εχει μεγαλυτερο' (οριακα) απο την Mclaren, δεν παυει να ειναι ακρως ανταγωνιστικη,
να εχει κανει την υπερβαση στην κατηγορια τιμης (cf tube, υδραυλικα ελεγχομενες αναρτησεις, με απουσια αντιστρεπτικων), και το κυριοτερο, να ειναι ενα ΑΠΟΛΥΤΩΣ χρηστικο -για δυο ατομα-, ανετο και understated supercar. Kατι που καλως/κακως το επιζητουν καποιοι που 'μπορουν', αλλα σιγουρα δεν θα το βρουν στην Ferrari. -
Α εσύ τώρα μπήκες on topic... Χαλάς δηλαδή το παιχνίδι υπερ-ατού;!
Κοίτα σίγουρα σε πολλούς θα αρέσει το understatment και θα την προτιμήσουν και για τεχνικούς και για εμφανισιακούς λόγους (ασχέτως με το ότι μόνο εσένα και τον Ντίνο έχω ακούσει να εκφράζονται θετικά για το τελευταίο ). Καλό είναι να υπάρχει ποικιλία επιλογών. Άλλωστε η Porsche για πολλά χρόνια αυτούς τους πελάτες που δεν ήθελαν κάτι κραυγαλέο όπως τα ιταλικά supercars είχε ως πελατεία.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Α εσύ τώρα μπήκες on topic... Χαλάς δηλαδή το παιχνίδι υπερ-ατού;!Κοίτα σίγουρα σε πολλούς θα αρέσει το understatment και θα την προτιμήσουν και για τεχνικούς και για εμφανισιακούς λόγους (ασχέτως με το ότι μόνο εσένα και τον Ντίνο έχω ακούσει να εκφράζονται θετικά για το τελευταίο ). Καλό είναι να υπάρχει ποικιλία επιλογών. Άλλωστε η Porsche για πολλά χρόνια αυτούς τους πελάτες που δεν ήθελαν κάτι κραυγαλέο όπως τα ιταλικά supercars είχε ως πελατεία.
, καλο και το υπερατου, αλλα βαριεμαι να ψαχνω για στοιχεια σε ξενα αρθρα, και ειπα να κανω ενα ffwd στην συζητηση.
Η Porsche πραγματι εκανε αυτο που λες, σαν ενα σχετικα μικρο ποσοστο ομως, οταν το μεγαλυτερο, (κατα την αποψη μου) μοιραζονταν σε αυτους που απαιτουσαν καθημερινη χρηστικοτητα-αξιοπιστια-φιλικοτητα, σε παραλληλα πιο προσιτη τιμη.
Εξαλλου αυτοι που μπορουσαν να παρουν Ferrari, συνηθως ειχαν ηδη 'περασει' απο ενα μοντελο της Porsche.
Για αυτους που ηθελαν κατι ΜΗ κραυγαλεο, αλλα αντιστοιχα εξωφρενικα γρηγορο, οπως οι πιο γρηγορες Ferrari, παλαιοτερων εποχων, νομιζω δεν υπηρχαν επιλογες σε αντιστοιχα γνωστες φιρμες, (εκτος απο την 959 ισως στα τελη των 80's, και την EB110 λιγο αργοτερα) και στρεφονταν σε μικρες Βρετανικες ή αλλες βιοτεχνιες. -
Στις Ινδίες δεν ηταν που καποιοι ονομασαν το παιδι τους Facebook;!;!
Ετσι φαντάζομαι να κανει και ο RZ με τον κανακάρη του: να τον ονομασει ΕΝΤΣΟ
(αν βγει κορίτσι, μην ανησυχεις. Εντσίνα νομιζω υπαρχει σαν όνομα).
Πάντως στα τελευταία 2 λινξ οι χρόνοι δε σε δικαιώνουν...
Παντως χάνει καπως ευκολα (την ξεκωλιάζει δλδ ) από slk-slr, με τα άλλα πώς να σταθει διπλα...
-
Μόνο ως άστοχοι αστεϊσμοί εκλαμβάνονται τα όσα λες Joe...
Αν τώρα κάποιοι αδυνατούν να δουν τα ανεξάρτητα γεγονότα και στηρίζονται σε όσα διατείνεται το κάθε εργοστάσιο... Για τη ταμπακιέρα πάντως κανένας λόγος!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Μόνο ως άστοχοι αστεϊσμοί εκλαμβάνονται τα όσα λες Joe...Αν τώρα κάποιοι αδυνατούν να δουν τα ανεξάρτητα γεγονότα και στηρίζονται σε όσα διατείνεται το κάθε εργοστάσιο... Για τη ταμπακιέρα πάντως κανένας λόγος!
Αντε εγω λεω αστεϊσμούς, εσυ που εισαι μεγαλος ανθρωπος, σπουδαγμενος και με εμπειρίες εκτός των συνόρων (Αγγλία σωστά;) μαλλον δεν αντιλαμβάνεσαι πόσο σοβαρός ( ) εισαι που μαλώνεις για κάτι που ούτε τα πιτσιρίκια θα μαλωναν: να αποδείξουν οτι το matchbox τους είναι καλυτερο από το burago κλπ
-
3 σελίδες trolling
-
Bburago, οχι burago
-
Καλό πράγμα η αυτογνωσία...
-
Τα προσωπικά σχόλια και λοιπά flames δεν έχουν θέση σε αυτό το τόπικ και σε κανένα άλλο τόπικ. Για να ηρεμήσουμε λίγο
-
O γκουρου της αυτοκίνησης μίλησε...
http://www.topgear.com/uk/photos/clarks ... ?imageNo=0
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
So says IKE... Case closed then!Τα XP δεν είναι προπαραγωγής! Τα VP (Validation Prototypes) είναι προπαραγωγής! Τα XP είναι EXPERIMENTAL!!! Μάλιστα το συγκεκριμένο δεν είχε road legal tyres και οι φήμες για τέρμα πουσαρισμένα μοτέρ οργίαζαν χωρίς ποτέ να διαψευστούν! Το γεγονός παραμένει ότι όχημα παραγωγής που δοκιμάστηκε ευρέθη να επιταχύνει αργότερα από Enzo. Όποιος θέλει να πιστεύει τα βιντεάκια του Dennis, και όχι τις ανεξάρτητες μετρήσεις, δικαίωμά του.
καλά που ξέρει και κάποιος τα αρχικά εδώ μέσα...
-
wow, ποιος να περίμενε τέτοιο αποτέλεσμα από τον JC
-
-
θα ανακαμψει στη πορεια...
McLaren MP4-12C/650S