-
Παλιώνει οταν αρχιζει η συντηρηση του να ειναι ασυμφορη......
Πιστευω οτι 5-6 χρονια ειναι αρκετα καλα να κρατας ενα αυτοκινητο...και αν μπορεις αλλαξετο πριν βγει το επομενο μοντελο και το δικο σου απαξιωθεί.
Τουλαχιστον εγω ετσι σκεφτομαι-ελπιζω να κανω..θα αλλαξω το avensis (μοντ04) οταν βγει το επομενω ,φανταζομαι περιπου το 2008-9
-
Κ για μενα ενα διαστημα 5-7 χρονια ειναι ιδανικο πιστευω (αν στο επιτρεπει ο προϋπολογισμος σου). Εκτος αν αρχισεις να αναπτυσσεις σχεση.. παθους με το οχημα. Με ολο το σεβασμο φιλε Δημητρη, στην Ελλαδα τουλαχιστον, για να αλλαζεις καθε 2-3 χρονια αυτοκινητο πρεπει να εισαι στη χειροτερη εισοδηματιας ή γονος εφοπλιστη.. δυστυχως.. Εκτος αν σε καθε αλλαγη πεφτεις κ μια κατηγορια.
-
Ο χρήστης xristos69 έγραψε:
Να ένας σημαντικός λόγος για να μειωθεί η ζωή ενος οποιουδήποτε αυτοκινήτου!! τα στροφιλίκια! Δέν είναι μόνο τα λάστιχα. Ολόκληρο το αυτοκίνητο υποφέρει απο τέτοιες καταστάσεις. Και είναι πολύ μεγάλη ειρωνεία να φροντίζει κάποιος και να συντηρεί όσο μπορεί το αυτοκίνητό του και απο την άλλη να το βασανίζει με τετοιο τρόπο.Διαφωνώ ριζικά με αυτό!
Ναι μεν πολλά κομμάτια του αυτοκινήτου υποβάλλονται σε μεγαλύτερες του (στατιστικά) κανονικού φορτίσεις, αλλά από την άλλη μπορείς να προβείς σε διάφορα τεχνάσματα για να ελαχιστοποιήσεις (έως και να εξαλείψεις) την επιβλαβή επιρροή τους.
Επίσης πρέπει να επαναπροσδιορίσουμε το τι είναι 'καταπόνηση' και 'κακή χρήση' του αυτοκινήτου. Επίσης πρέπει να προσδιορίσουμε ποια κομμάτια πάνω στο αμάξι είναι αναλώσιμα.
Πιστεύω πως πολύ λίγη σχέση έχει η 'απαιτητική χρήση' με την 'κακή χρήση'. Επίσης δεν 'βασανίζω' το αυτοκίνητο αλλά το χαίρομαι! Και η ενδελεχής συντήρηση συμπεριλαμβάνεται σε αυτή την χαρά! Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν με πιάνουν καμιά φορά τα υποχονδριακά μου!Αλίμονο! Άμα ήταν δεν θα αγοράζαμε και καθόλου αυτοκίνητα! (αυτό ισχύει ΜΟΝΟ για όσους ΔΕΝ βλέπουν το αυτοκίνητο απλά σαν μεταφορικό μέσο)
Για τις αστικές μεταφορές μου χρησιμοποιώ κατά >80% τα πόδια μου και τα αστικά (όπως είναι το σωστό). Το αυτοκίνητο δεν το πήρα μόνο για να κάνω την δουλειά μου. Ίσως αυτό να ήταν αρκετά πίσω στα κριτήρια επιλογής μου. Άμα ήταν ψηλότερα δεν θα αγόραζα αυτό το αμάξι.Για παράδειγμα τα 'στροφιλίκια'.
Κανείς δεν μίλησε για ΤΗΝ άγρια οδήγηση, για ΤΗΝ αναζήτηση του ορίου. Είναι φυσιολογικό να χρειάζονται τα λάστιχα αλλαγή στα 20.000 χλμ για όποιονδήποτε συχνά - πυκνά πλαγιολισθαίνει κ.τ.λ, χωρίς αυτό να συνεπάγεται και το ότι κάνει όλη την μέρα αυτό το πράγμα.
Το κιβώτιο ταχυτήτων μπορείς να το προστατεύσεις (αποτελεσματικότατα) με διάφορους τρόπους. Τον κινητήρα επίσης. Το ίδιο ισχύει και για τον συμπλέκτη, το διαφορικό, τις βάσεις του κινητήρα κ.α. Αυτό συνεπάγεται ότι θα πρέπει να είσαι και πιο συντηρητικός. Εξαρτάται μέχρι που θέλεις να φτάσεις και το τι παραδοχές θα κάνεις. Δηλαδή τα πάντα έγκεινται στα όρια που έχεις θέσει και στις χρυσές τομές που έχεις κάνει.
Ακόμα και για την αποφυγή των τριγμών των πλαστικών σου έχω λύσεις!!Στην πράξη έχει αποδειχθεί ότι αρκετά (σχεδόν όλα δηλαδή) από τα αναλώσιμα κομμάτια του αυτοκινήτου μαζικής παραγωγής έχουν τόση αντοχή, ώστε 'να βγάζουν τα χιλιόμετρά τους' ακόμα και με αρκετά απαιτητική οδήγηση.
Τα διάφορα κομμάτια της ανάρτησης (σινεμπλόκ - top mount κ.τ.λ. δεν μιλώ για αμορτισέρ - ελατήρια) θα αλλαχθούν που θα αλλαχθούν, γιατί να μην γίνει μια ώρα αρχίτερα; Για τα διάφορα ρουλεμάν ισχύει το ίδιο περίπου.
Μια άλλη παραδοχή είναι ότι θα πρέπει να αλλάξεις αισθητά νωρίτερα (άρα μεγαλύτερο κόστος) τα αμορτισέρ - ελατήριά σου.Δηλαδή εξαρτάται ποιο κόστος χρήσης είσαι διατεθειμένος να ανεχθείς. Αποδέχεσαι απλά ότι το κόστος χρήσης θα είναι μεγαλύτερο, ώστε το αμάξι να είναι μονίμως σε άριστη κατάσταση.
Δηλαδή διαχειρίζεσαι την λόξα και την αγάπη σου προς το αμάξι (και μην πει κανείς την βλακεία 'η αγάπη δεν διαχειρίζεται απλά την ζεις κ.τ.λ.', γιατί μιλάμε για ένα αντικείμενο και όχι για πρόσωπο!).
Σε ό,τι αφορά τα λάστιχα δεν ήταν στο χέρι μου! Δυστυχώς δεν είμαι ακόμα οικονομικά ανεξάρτητο άτομο. Έτσι για την αντικατάσταση των ελαστικών θα έπρεπε να ζητήσω λεφτά από τον πατέρα μου, ο οποίος πατέρας μου είναι από τα (πολύ) παλιά μυαλά.
Του κακοφάνηκε πάρα πολύ που ήθελα να αλλάξω λάστιχα από τα 40.000 χλμ. Κατα την γνώμη του, τα λάστιχα αλλάζονται κάθε 100.000 χλμ. και τα αμορτισέρ κάθε δεκαετία!!!
Τι να του πεις τώρα;
-
Ο χρήστης Δημήτριος έγραψε:
..... Κατα την γνώμη του, τα λάστιχα αλλάζονται κάθε 100.000 χλμ. και τα αμορτισέρ κάθε δεκαετία!!!Τι να του πεις τώρα;
Τίποτα. Απλά να του δώσεις το τηλέφωνο του δικού μου, να κάνουν παρέα.
-
Ο χρήστης ililias έγραψε:
Τίποτα. Απλά να του δώσεις το τηλέφωνο του δικού μου, να κάνουν παρέα. -
Δημήτριος ........ συμφωνούμε απόλυτα
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Όταν πάψουμε να το αγαπάμε και να το φροντίζουμε!
(Ξέρω, ξέρω, πολύ δακρύβρεχτο, αλλά έτσι το νιώθω... ) -
Ο χρήστης Δημήτριος έγραψε:
Να ένας σημαντικός λόγος για να μειωθεί η ζωή ενος οποιουδήποτε αυτοκινήτου!! τα στροφιλίκια! Δέν είναι μόνο τα λάστιχα. Ολόκληρο το αυτοκίνητο υποφέρει απο τέτοιες καταστάσεις. Και είναι πολύ μεγάλη ειρωνεία να φροντίζει κάποιος και να συντηρεί όσο μπορεί το αυτοκίνητό του και απο την άλλη να το βασανίζει με τετοιο τρόπο.
Διαφωνώ ριζικά με αυτό!
Ναι μεν πολλά κομμάτια του αυτοκινήτου υποβάλλονται σε μεγαλύτερες του (στατιστικά) κανονικού φορτίσεις, αλλά από την άλλη μπορείς να προβείς σε διάφορα τεχνάσματα για να ελαχιστοποιήσεις (έως και να εξαλείψεις) την επιβλαβή επιρροή τους.
Επίσης πρέπει να επαναπροσδιορίσουμε το τι είναι 'καταπόνηση' και 'κακή χρήση' του αυτοκινήτου. Επίσης πρέπει να προσδιορίσουμε ποια κομμάτια πάνω στο αμάξι είναι αναλώσιμα.
Πιστεύω πως πολύ λίγη σχέση έχει η 'απαιτητική χρήση' με την 'κακή χρήση'. Επίσης δεν 'βασανίζω' το αυτοκίνητο αλλά το χαίρομαι! Και η ενδελεχής συντήρηση συμπεριλαμβάνεται σε αυτή την χαρά! Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν με πιάνουν καμιά φορά τα υποχονδριακά μου!Αλίμονο! Άμα ήταν δεν θα αγοράζαμε και καθόλου αυτοκίνητα! (αυτό ισχύει ΜΟΝΟ για όσους ΔΕΝ βλέπουν το αυτοκίνητο απλά σαν μεταφορικό μέσο)
Για τις αστικές μεταφορές μου χρησιμοποιώ κατά >80% τα πόδια μου και τα αστικά (όπως είναι το σωστό). Το αυτοκίνητο δεν το πήρα μόνο για να κάνω την δουλειά μου. Ίσως αυτό να ήταν αρκετά πίσω στα κριτήρια επιλογής μου. Άμα ήταν ψηλότερα δεν θα αγόραζα αυτό το αμάξι.Για παράδειγμα τα 'στροφιλίκια'.
Κανείς δεν μίλησε για ΤΗΝ άγρια οδήγηση, για ΤΗΝ αναζήτηση του ορίου. Είναι φυσιολογικό να χρειάζονται τα λάστιχα αλλαγή στα 20.000 χλμ για όποιονδήποτε συχνά - πυκνά πλαγιολισθαίνει κ.τ.λ, χωρίς αυτό να συνεπάγεται και το ότι κάνει όλη την μέρα αυτό το πράγμα.
Το κιβώτιο ταχυτήτων μπορείς να το προστατεύσεις (αποτελεσματικότατα) με διάφορους τρόπους. Τον κινητήρα επίσης. Το ίδιο ισχύει και για τον συμπλέκτη, το διαφορικό, τις βάσεις του κινητήρα κ.α. Αυτό συνεπάγεται ότι θα πρέπει να είσαι και πιο συντηρητικός. Εξαρτάται μέχρι που θέλεις να φτάσεις και το τι παραδοχές θα κάνεις. Δηλαδή τα πάντα έγκεινται στα όρια που έχεις θέσει και στις χρυσές τομές που έχεις κάνει.
Ακόμα και για την αποφυγή των τριγμών των πλαστικών σου έχω λύσεις!!Στην πράξη έχει αποδειχθεί ότι αρκετά (σχεδόν όλα δηλαδή) από τα αναλώσιμα κομμάτια του αυτοκινήτου μαζικής παραγωγής έχουν τόση αντοχή, ώστε 'να βγάζουν τα χιλιόμετρά τους' ακόμα και με αρκετά απαιτητική οδήγηση.
Τα διάφορα κομμάτια της ανάρτησης (σινεμπλόκ - top mount κ.τ.λ. δεν μιλώ για αμορτισέρ - ελατήρια) θα αλλαχθούν που θα αλλαχθούν, γιατί να μην γίνει μια ώρα αρχίτερα; Για τα διάφορα ρουλεμάν ισχύει το ίδιο περίπου.
Μια άλλη παραδοχή είναι ότι θα πρέπει να αλλάξεις αισθητά νωρίτερα (άρα μεγαλύτερο κόστος) τα αμορτισέρ - ελατήριά σου.Δηλαδή εξαρτάται ποιο κόστος χρήσης είσαι διατεθειμένος να ανεχθείς. Αποδέχεσαι απλά ότι το κόστος χρήσης θα είναι μεγαλύτερο, ώστε το αμάξι να είναι μονίμως σε άριστη κατάσταση.
Δηλαδή διαχειρίζεσαι την λόξα και την αγάπη σου προς το αμάξι (και μην πει κανείς την βλακεία 'η αγάπη δεν διαχειρίζεται απλά την ζεις κ.τ.λ.', γιατί μιλάμε για ένα αντικείμενο και όχι για πρόσωπο!).
Σε ό,τι αφορά τα λάστιχα δεν ήταν στο χέρι μου! Δυστυχώς δεν είμαι ακόμα οικονομικά ανεξάρτητο άτομο. Έτσι για την αντικατάσταση των ελαστικών θα έπρεπε να ζητήσω λεφτά από τον πατέρα μου, ο οποίος πατέρας μου είναι από τα (πολύ) παλιά μυαλά.
Του κακοφάνηκε πάρα πολύ που ήθελα να αλλάξω λάστιχα από τα 40.000 χλμ. Κατα την γνώμη του, τα λάστιχα αλλάζονται κάθε 100.000 χλμ. και τα αμορτισέρ κάθε δεκαετία!!!
Τι να του πεις τώρα;
Δηλαδή θέλεις να μας πείς οτι αν έχεις 2 ακριβώς ίδια αυτοκίνητα που τους κάνεις την ίδια ακριβώς συντήρηση, και το ένα απο αυτα κάθε μέρα το ταράζεις στα στροφιλίκια στα σπινιαρίσματα και οδηγείς μονίμως στα κόκκινα, αυτά τα 2 αυτοκίνητα θα έχουν τον ίδιο χρόνο ζωής?
Δεν ξέρω, κάτι μου ξεφεύγει σε αυτή τη λογική. -
Εγω παντως αν αγοραζα μεταχειρισμενο οσο θα εμπιστευομουν του xristos69 αλλο τοσο θα απεφευγα σαν τον διαολο το λιβανι του Δημητριου!
Λοιπον, σοβαρα κ επι του θεματος τωρα. Μου κανει εντυπωση που μονο ενα ατομο, ο tsardaklis, εκανε μια συντομη αναφορα για τους κινδυνους που ελλοχευει ενα παλιο αυτοκινητο που, ειτε το θελουμε ειτε οχι, ειναι τεχνολογικα παρωχημενο. Τους υπολοιπους δεν τους απασχολει καθολου αυτο; Μονο το κοστος συντηρησης εχει σημασια; -
Εχουν σημασία και τα αισθήματα που τρέφεις γι'αυτό.
Εννοείται πως εφόσον επιθυμείς να κρατήσεις το παλιό αυτοκίνητο (=πάνω από δεκαετίας), θα το οδηγείς με πολλή προσοχή, όχι σαν να είναι καινούριο. Θα συνυπολογίζεις την κόπωση των υλικών και δεν θα παρασύρεσαι από τους άλλους οδηγούς σε έντονη οδήγηση.
Θυμάμαι ένα παιδί με σκαραβαίο, πως τον φρόντιζε. Τον έπλενε, του γυάλιζε τις ζάντες με βουρτσάκι, έβαζε ειδικά υγρά προστασίας στα πλαστικά μέρη, ούτε porsche να είχε. Γιατί να το έδινε; Αφού του άρεσε. -
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Εχουν σημασία και τα αισθήματα που τρέφεις γι'αυτό.
Εννοείται πως εφόσον επιθυμείς να κρατήσεις το παλιό αυτοκίνητο (=πάνω από δεκαετίας), θα το οδηγείς με πολλή προσοχή, όχι σαν να είναι καινούριο. Θα συνυπολογίζεις την κόπωση των υλικών και δεν θα παρασύρεσαι από τους άλλους οδηγούς σε έντονη οδήγηση.
Θυμάμαι ένα παιδί με σκαραβαίο, πως τον φρόντιζε. Τον έπλενε, του γυάλιζε τις ζάντες με βουρτσάκι, έβαζε ειδικά υγρά προστασίας στα πλαστικά μέρη, ούτε porsche να είχε. Γιατί να το έδινε; Αφού του άρεσε.Τον συναισθηματικο παραγοντα τον εθιξα κ εγω στο πρωτο μου σχολιο. Αρκει βεβαια να εχεις την συνεση να πηγαινεις με ενα τετοιο αυτοκινητο μεχρι την καφετερια κ να μην κανεις ταξιδια στην εθνικη πχ.
-
Το σασί του αυτοκινήτου μου είναι του 1992!!Τα μηχανικά του μέρη είναι του 1996!!
Με καθαρά οικονομικά κριτήρια θα έπρεπε να το έχω ήδη πουλήσει!Πλέον ναι μεν έχει κάποια αξία αλλά όχι και τόσο μεγάλη!Η συντήρησή του περιλαμβάνει αλλαγή λαδιών κάθε 5000-7000 χιλιόμετρα, αλλαγή υγρών κινητήρα και φρένων κάθε 2 χρόνια,αλλαγή αμορτισέρ κάθε 40.000 έως 50.000 χλμ (παλιότερα κάθε χρόνο!),αλλαγή μπουζί κάθε 10.000 χλμ,αλλαγή βαλβολίνης πίσω διαφορικού ( ) δεν χρειάζεται (Lubrication Engineers) όπως και ATF (επίσης LE)!!
Ακόμα έχω αλλάξει προληπτικά την αντλία βενζίνης,λόγω βλάβης την αντλία νερού,έχω αλλάξει ψυγείο (βούλωσε) και θερμοστάτη (χάλασε),εχω αλλάξει τους σωλήνες νερού (προληπτικά) και τα top mounts!!!
Ολα αυτά στα 6 χρόνια που την έχω!!!
Πολλά ε?!!!
Κι όμως.
Ξέρω κάθε βίδα,μου αρέσει το σουλούπι,καταλαβαίνω αμέσως τυχόν βλάβες, εχω μάθει τα χούγια του!!
Με λίγα λόγια! ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ!!!Γιατι να το πουλήσω?!!......Ισως τώρα με τα πολλά πισωκίνητα που λέγεται ότι θα παρουσιασθούν να δελεασθώ από κάποιο άλλο μοντέλο!!
Αλλά μέχρι τότε μια χαρά είμαι!! -
Ο χρήστης kouk έγραψε:
...αλλαγή μπουζί κάθε 10.000 χλμ...Εκτός κι αν σου καίει τρελλά λάδια (που δεν νομίζω, αφού τα αλλάζεις κάθε 7.000χλμ) είναι πιστεύω σπατάλη η αλλαγή μπουζί στα 10.000χλμ.
Όχι οτι είναι σοβαρά λεφτά, αλλά λέω...
-
Είναι...αλλά προτιμώ να εχω καινούργια μπουζί!Το κόστος άλλωστε δεν είναι απαγορευτικό όπως λές κι εσυ!
-
Ο χρήστης xristos69 έγραψε:
(τα άλλαξα στις 40.000 χλμ, ο μπαμπάς - χρηματοδότης θα με έκραζε!) από τα πολλά 'στροφιλίκια'...
Να ένας σημαντικός λόγος για να μειωθεί η ζωή ενος οποιουδήποτε αυτοκινήτου!! τα στροφιλίκια! Δέν είναι μόνο τα λάστιχα. Ολόκληρο το αυτοκίνητο υποφέρει απο τέτοιες καταστάσεις. Και είναι πολύ μεγάλη ειρωνεία να φροντίζει κάποιος και να συντηρεί όσο μπορεί το αυτοκίνητό του και απο την άλλη να το βασανίζει με τετοιο τρόπο.
Ήμαρτον, σε αυτοκινητιστικό φόρουμ γράφουμε. Αν είναι να οδηγούμε όπως οι πατεράδες μας, καήκαμε! (Εξαιρούνται όσοι έχουν βενζινοαίματους πατεράδες )
Τα αυτοκίνητα δεν είναι από ζάχαρη. Ένα Rallye στα χέρια ενός οδηγού που ξέρει να οδηγάει γρήγορα χωρίς περιττές καταπονήσεις, θα είναι σε πολύ καλύτερη κατάσταση από ένα 206 μιας κοπέλας που δεν περνάει ποτέ τις 3000 σ.α.λ. και δεν έχει ακούσει ποτέ τα λάστιχα να στριγγλίζουν, αλλά σε κάθε αλλαγή τα γρανάζια ακούγονται σε ακτίνα 2 χιλιομέτρων. Άσε δε που θα είναι και μπουκωμένο όσο δεν πάει.
Κακομεταχείριση είναι επίσης να πηγαίνεις ένα κρύο μοτέρ στα κόκκινα, το να λες όμως έτσι αόριστα 'τα στροφιλίκια' φανερώνει ημιμάθεια. Με σωστή συντήρηση και χρήση καλής ποιότητας ελαιοειδών, μπουζοειδών και λοιπών αναλώσιμων, το αμάξι αντέχει στα στροφιλίκια για τουλάχιστον μια επταετία ή και δεκαετία. Τελεία και παύλα. -
Δεν αντέχω να μην παραθέσω το παρακάτω κείμενο από το βιβλίο Alfa Romeo Owner's Bible του -μακαρίτη δυστυχώς- Pat Braden. Και δεν ισχύει μόνο για τις Άλφα Ρομέο:
The Italian Tune-Up is No Myth
*You've sunk your next five years' paychecks into this sweet Italian beauty and you're not going to abuse it, by golly. You shift at 2500 rpm and never go over 70 mph. To prove your point, the car needs tuning so often now that if you really put your foot into it you're sure something would explode. That's Italian cars for you.
Somewhere, right now in Italy, someone's driving exactly the same car as yours. His right foot is pressed firmly to the floor, where it has been for the last three hours. The rubber on the brake pedal shows no perceptible wear. The speedometer and tachometer are both trying to bury themselves offscale. His arms are weary from cranking the wheel back and forth as he negotiates the mountain roads. His eyes gleam and his heart is glad for he has never once had cause to do more than regular maintenance to his thoroughbred of a car that has uncounted kilometers on its engine. He's right and you're wrong!*
Και μια μετάφραση:
*Έχεις επενδύσει μισθούς πέντε ετών στη γλυκειά ιταλίδα καλλονή και δεν πρόκειται να την κακομεταχειριστείς, προς θεού! Αλλάζεις ταχύτητα στις 2500σαλ και δεν ξεπερνάς ποτέ τα 120χαω. Ξέρεις πως κάνεις καλά γιατί το αυτοκίνητο θέλει σέρβις τόσο συχνά πια που αν το πιέσεις πραγματικά σίγουρα κάτι θα σπάσει. Έτσι είναι τα ιταλικά αυτοκίνητα, τι να κάνεις...
Την ίδια στιγμή κάπου στην Ιταλία κάποιος οδηγεί ακριβώς το ίδιο αυτοκίνητο με σένα. Το δεξί του πόδι πατάει το γκάζι δυνατά στο πάτωμα, εκεί που ήταν τις τελευταίες τρεις ώρες. Το πλαστικό στο πεντάλ του φρένου δεν δείχνει σημάδια φθοράς. Το ταχύμετρο και το στροφόμετρο προσπαθούν να χαθούν μαζί εκτός κλίμακας. τα χέρια του είναι πιασμένα από το στρίψιμο του τιμονιού καθώς οδηγεί στους ορεινούς δρόμους. Τα μάτια του λάμπουν και η καρδιά του χαίρεται γιατί δεν είχε ποτέ λόγο να κάνει κάτι περισσότερο από τακτική συντήρηση στο καθαρόαιμό του αυτοκίνητο με τα αμέτρητα χιλιόμετρα στον κινητήρα του. Αυτός έχει δίκιο κι εσύ άδικο.*
-
Ο χρήστης xristos69 έγραψε:
Δηλαδή θέλεις να μας πείς οτι αν έχεις 2 ακριβώς ίδια αυτοκίνητα που τους κάνεις την ίδια ακριβώς συντήρηση, και το ένα απο αυτα κάθε μέρα το ταράζεις στα στροφιλίκια στα σπινιαρίσματα και οδηγείς μονίμως στα κόκκινα, αυτά τα 2 αυτοκίνητα θα έχουν τον ίδιο χρόνο ζωής?
Δεν ξέρω, κάτι μου ξεφεύγει σε αυτή τη λογική.Είναι πολύ απλό το γιατί σου ξεφεύγει κάτι από την λογική!
Πας από το άσπρο στο μαύρο, γι' αυτό!
Βλέπω αμάξια από άτομα που οι οδηγοί τους τα προσέχουν σαν τρελοί (στο τέλος γίνονται και φορτικοί, υποχόνδριοι και αντιπαθητικοί), αλλά τα αυτοκίνητά τους θα έχουν μικρότερη διάρκεια ζωής από το δικό μου (ή αυτοκίνητα που υπόκεινται σε χρήση παρόμοια με αυτή του δικού μου). Όταν ξέρεις (ή δεν ξέρεις και προσπαθείς συνεχώς να μαθαίνεις) τι να προσέξεις και πόσο να το προσέξεις, ώστε βάσει των ορίων που έχεις θέσει (πάντα υπάρχουν όρια, κανείς δεν μίλησε για σπινιαρίσματα, συνεχώς στα κόκκινα και ιστορίες για αγρίους), να έχεις το βέλτιστο αποτέλεσμα, όλα κυλούν ΜΕΛΙ - ΓΑΛΑ!
Εξάλλου το αν οδηγάς συνεχώς στα κόκκινα είναι από ανώφελο έως και επικίνδυνο!
Το να σπινιάρεις αλόγιστα είναι ένα από τα πιο ανούσια πράγματα που μπορείς να κάνεις στην ζωή σου...
Δεν υπάρχει κανένα όφελος σε αυτά που αναφέρεις (δεν πας πιο γρήγορα, μια τρύπα στο νερό κάνεις), ούτε κρύβεται κάποια 'ένοχη' ευχαρίστηση πίσω από όλα αυτά.Επίσης μπορώ να αποδείξω ότι ένα αυτοκίνητο με 'φάκελο χρήσης' παρόμοιο αυτόν του δικού μου, είναι σε καλύτερη κατάσταση από ένα αυτοκίνητο με 'φάκελο χρήσης' μυγιάγγιχτου ανθρώπου που όμως δεν γνωρίζει και πολλά από αυτοκίνητα... Και όταν λέω σε καλύτερη κατάσταση, εννοώ σε όλους τους τομείς (μηχανικά μέρη, πλαστικά, χρώμα κ.τ.λ.)
Δεν λέω ότι κάνω το καλύτερο! Φυσικά τα περισσότερα δεν τα γνωρίζω ακόμα, ούτε έχω την εμπειρία που μου επιτρέπει να μιλάω με σιγουριά. Αλλά μέχρι στιγμής, όλα κυλούν as disigned!
-
Ο χρήστης Δημήτριος έγραψε:
Δηλαδή θέλεις να μας πείς οτι αν έχεις 2 ακριβώς ίδια αυτοκίνητα που τους κάνεις την ίδια ακριβώς συντήρηση, και το ένα απο αυτα κάθε μέρα το ταράζεις στα στροφιλίκια στα σπινιαρίσματα και οδηγείς μονίμως στα κόκκινα, αυτά τα 2 αυτοκίνητα θα έχουν τον ίδιο χρόνο ζωής?
Δεν ξέρω, κάτι μου ξεφεύγει σε αυτή τη λογική.Είναι πολύ απλό το γιατί σου ξεφεύγει κάτι από την λογική!
Πας από το άσπρο στο μαύρο, γι' αυτό!
Βλέπω αμάξια από άτομα που οι οδηγοί τους τα προσέχουν σαν τρελοί (στο τέλος γίνονται και φορτικοί, υποχόνδριοι και αντιπαθητικοί), αλλά τα αυτοκίνητά τους θα έχουν μικρότερη διάρκεια ζωής από το δικό μου (ή αυτοκίνητα που υπόκεινται σε χρήση παρόμοια με αυτή του δικού μου). Όταν ξέρεις (ή δεν ξέρεις και προσπαθείς συνεχώς να μαθαίνεις) τι να προσέξεις και πόσο να το προσέξεις, ώστε βάσει των ορίων που έχεις θέσει (πάντα υπάρχουν όρια, κανείς δεν μίλησε για σπινιαρίσματα, συνεχώς στα κόκκινα και ιστορίες για αγρίους), να έχεις το βέλτιστο αποτέλεσμα, όλα κυλούν ΜΕΛΙ - ΓΑΛΑ!
Εξάλλου το αν οδηγάς συνεχώς στα κόκκινα είναι από ανώφελο έως και επικίνδυνο!
Το να σπινιάρεις αλόγιστα είναι ένα από τα πιο ανούσια πράγματα που μπορείς να κάνεις στην ζωή σου...
Δεν υπάρχει κανένα όφελος σε αυτά που αναφέρεις (δεν πας πιο γρήγορα, μια τρύπα στο νερό κάνεις), ούτε κρύβεται κάποια 'ένοχη' ευχαρίστηση πίσω από όλα αυτά.Επίσης μπορώ να αποδείξω ότι ένα αυτοκίνητο με 'φάκελο χρήσης' παρόμοιο αυτόν του δικού μου, είναι σε καλύτερη κατάσταση από ένα αυτοκίνητο με 'φάκελο χρήσης' μυγιάγγιχτου ανθρώπου που όμως δεν γνωρίζει και πολλά από αυτοκίνητα... Και όταν λέω σε καλύτερη κατάσταση, εννοώ σε όλους τους τομείς (μηχανικά μέρη, πλαστικά, χρώμα κ.τ.λ.)
Δεν λέω ότι κάνω το καλύτερο! Φυσικά τα περισσότερα δεν τα γνωρίζω ακόμα, ούτε έχω την εμπειρία που μου επιτρέπει να μιλάω με σιγουριά. Αλλά μέχρι στιγμής, όλα κυλούν as disigned!
Πιστεύω οτι ένα αυτοκίνητο στα χέρια ενός ανθρώπου που ασχολείται αρκετά με αυτό, γνωρίζει κάποια βασικά πράγματα και δεν το ταλαιπωρεί θα είναι σε καλύτερη κατάσταση απο το ίδιο αυτοκίνητο στα χέρια ενός ανθρώπου που το ταλαιπωρεί, αλλά το φροντίζει ακριβώς το ίδιο όπως ο προηγούμενος.
Όπως πολύ σωστά όμως προστέθηκε, υπάρχουν πολλά είδη ταλαιπωρίας για ένα αυτοκίνητο.
Όσον αφορά το θέμα για το πότε παλαιώνει ένα αυτοκίνητο υπάρχουν πολλές πτυχές.
Για μερικούς ένα αυτοκίνητο είναι παλιό όταν πλέον σταματήσει να λειτουργεί και το κόστος επισκευής του είναι πλέον δυσανάλογα ακριβό σε σχέση με την αξία του οχήματος.
Για μερικούς ένα αυτοκίνητο παλιώνει όταν θα χαθεί και το συναισθηματικό δέσιμο που έχουν με αυτό και συνήθως αυτό δεν σημβαίνει εύκολα
Για μερικούς (Εδώ ανήκω εγώ) παλιώνει οταν η αξία του έχει μειωθεί στο μικρότερο δυνατό ποσοστό και απο εκεί και πέρα η αξία του μειώνεται απότομα σε σχέση με τα μίλια και την ηλικία του. Δηλαδή σε 2-3 χρόνια νομίζω καλό είναι να το δώσω το αυτοκίνητο.
Για μερικούς ένα αυτοκίνητο δεν παλιώνει και ποτέ ϊσα ίσα αναζητούν παλία (για εμάς μοντέλα ), ιστορικά όμως για αυτούς..Φιλικα με εκτίμηση,
Δημήτρης -
Όταν ένα αμάξι αποδεικνύεται αξιόπιστο και ο χρήστης του το συντηρεί επαρκώς, τότε δεν παλιώνει ποτέ.
Ότι χαλάει αλλάζει, βλέπε μηχανικά μέρη, καλύμματα, ταπετσαρίες κτλ κτλ και το αμάξι είναι πάλι καινούργιο.
Ibiza του 92 μόλις 85000 χλμ και θέλω να τοποθετήσω μοτέρ 1.5 όταν βρω λεφτά...
Πότε παλιώνει ένα αυτοκίνητο?