-
Έχω το παραπάνω δήλημα και θα ήθελα την βοήθειά σας.
Ξέρω σίγουρα ότι το Mazda είναι ο βασιλιάς της πάντας για την BMW δεν ξέρω σίγουρα θα γλιστράει ποιο δύσκολα. Ωστόσο σίγουρα θα είναι ποιό άνετη από το MX-5. Εσείς τι θα διαλέγατε; -
Έχω το παραπάνω δήλημα και θα ήθελα την βοήθειά σας.
Ξέρω σίγουρα ότι το Mazda είναι ο βασιλιάς της πάντας για την BMW δεν ξέρω σίγουρα θα γλιστράει ποιο δύσκολα. Ωστόσο σίγουρα θα είναι ποιό άνετη από το MX-5. Εσείς τι θα διαλέγατε; -
Έχω το παραπάνω δήλημα και θα ήθελα την βοήθειά σας.
Ξέρω σίγουρα ότι το Mazda είναι ο βασιλιάς της πάντας για την BMW δεν ξέρω σίγουρα θα γλιστράει ποιο δύσκολα. Ωστόσο σίγουρα θα είναι ποιό άνετη από το MX-5. Εσείς τι θα διαλέγατε; -
ΜΧ-5 δαγκωτό ... δεν έχω οδηγήσει Ζ3 αλλά έχω μπεί ως επιβάτης στο αυτοκίνητο ... θυμάμαι ότι έτριζε πολύ και ότι έδειχνε πολύ βαρύ και ελαφρώς βάρκα ... επίσης έχε υπόψη σου ότι στον τομέα της αξιοπιστίας τα mazda είναι μακράν καλύτερα των bmw ... πόσο μάλλον όταν μιλάμε για σύγκριση μεταχειρισμένου-καινούργιου και μάλιστα στην ευαίσθητη κατηγορία των roadsters ... συνυπολόγισε ότι το MX-5 είναι πλέον κλασσικό ... και αρκετά πιο γλυκό και προοδευτικό ώστε να μην γίνεται επικίνδυνο ... θέλει και ρώτημα λοιπον ... MX-5. Κοίτα μόνο πότε εκτιμούν ότι θα παρουσιαστεί το νέο MX-5 ώστε να μην βρεθείς προ εκπλήξεως αγοράζοντας ένα καινούργιο-παλιό αυτοκίνητο.
-
Aφού το θές για πάντες το mx-5 είναι μονόδρομος.Αντε και με προσοχή
-
Ο χρήστης bug έγραψε:
Aφού το θές για πάντες το mx-5 είναι μονόδρομος.Αντε και με προσοχή[list:1smtgctf]Ενω το BMW δε γυρναει, εε?[/list:u:1smtgctf][list:1smtgctf]Αιντε αιντεεεεε..........[/list:u:1smtgctf]
-
Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
Aφού το θές για πάντες το mx-5 είναι μονόδρομος.Αντε και με προσοχή
[list:704k4zs0]Ενω το BMW δε γυρναει, εε?[/list:u:704k4zs0][list:704k4zs0]Αιντε αιντεεεεε..........[/list:u:704k4zs0]
Ολα γυρνάνε αν θές,απλά το mazda είναι πιο παιχνιδιάρικο
Υγ:Τα αιντε αλλού -
Ο χρήστης bug έγραψε:
Aφού το θές για πάντες το mx-5 είναι μονόδρομος.Αντε και με προσοχή
[list:c11kddpv]Ενω το BMW δε γυρναει, εε?[/list:u:c11kddpv][list:c11kddpv]Αιντε αιντεεεεε..........[/list:u:c11kddpv]
Ολα γυρνάνε αν θές,απλά το mazda είναι πιο παιχνιδιάρικο
Υγ:Τα αιντε αλλού[list:c11kddpv]Ε αφου το λες εσυ ετσι θα ειναι.Τι να μας πει η BMW τωρα απο πισωκουνες.[/list:u:c11kddpv][list:c11kddpv]Αληθεια, ολοι οι αδικημενοι μηχανολογοι εδω μαζευτηκατε?[/list:u:c11kddpv][list:c11kddpv]Αιντε αιντεεεε...........ΚΡΑΑΑ ρε ΚΡΑΑΑΑΑΑ [/list:u:c11kddpv]
-
Εντελώς συμπτωματικά σε μία παρέα που βρέθηκα χτες το ένα παιδί έχει ΜΧ-5 1.6 και το άλλο ΕΙΧΕ Ζ3 την οποία και πούλησε για να πάρει ΤΤ (από το κακό στο χειρότερο )
Τη Ζ3 την πούλησε πρόσφατα, οπότε το παιδί με το ΜΧ-5 τον ρώτησε γιατί δεν του το είπε
και η απάντηση:
Είσαι σοβαρός που θα έπαιρνες Ζ3 αντί ΜΧ-5; η BMW είναι μόνο για να κυκλοφορείς και το Mazda για να οδηγείς
Η απόφαση φυσικά δική σου
-
Παιδιά ευχαριστώ πολύ είσασταν αρκετά διαφωτιστικοί και εγώ προς MX-5 γέρνω. Το θέμα είναι άν όπως είπε και ο ebotonakis μήπως βγεί καινούριο και έχω κάνει πατάτα, γιατί αν είναι να μοιάζει και λίγο με RX-8 όπως φαίνεται από τις φωτογραφίες τότε το καινούριο θα είναι κορυφαίο.
Ευχαριστώ και καλές πάντες...
-
ΜΧ-5 δαγκωτό. Η Ζ3 έχει ένα πλαίσιο με ανεπαρκή ακαμψία, κακό ζύγισμα και αμπλαούμπλα στήσιμο, ενώ το γεγονός και μόνον ότι κατασκευαζόταν στις ΗΠΑ θα πρέπει να σου χτυπάει καμπανάκια. Η ποιότητα κατασκευής της ήταν επιεικώς απαράδεκτη για τη φήμη μιας BMW. Ήταν ένα αυτοκίνητο όχι για οδηγούς, αλλά για ποζεράδες και φλώρους που θέλανε το σηματάκι με την προπέλλα για γκομενοπαγίδα.
Το καλύτερο βέβαια θα είναι να βρεις ένα από τα πρώτα ΜΧ-5 που κυκλοφόρησαν, ει δυνατόν τελείως ΜΑΜΑ και ατρακάριστο. Σε τέτοια περίπτωση, μη σε νοιάζει που θα έχει μόλις 116 άλογα (απόφυγε το ασθενικό μοτέρ των 90 ίππων). Το στήσιμό του ήταν απλά τέλειο. Και κάτι ακόμα για το παλιό ΜΧ-5: Ακόμα και οι ζάντες του (που ο κάθε ΚΡΕΤΙΝΟΣ τις αλλάζει με... 'ομορφότερες') ήταν έτσι σχεδιασμένες για να έχουν ακριβώς τη σωστή μάζα που θα δίνει την επιθυμητή οδική συμπεριφορά.
Έτσι λοιπόν, ΜΧ-5 ΑΣΥΖΗΤΗΤΙ κι άστο να'ναι καραμαμίσιο. Κι αν βρεις ένα από τα πρώτα σε τζιτζί κατάσταση, ακόμα καλύτερα.
-
Πάντως,φίλος πού έχει τή Ζ3 (1.8 κυβικά),έχει τρελλαθεί στά παντιλίκια.
Τό μόνο πού μπορώ εγώ νά πώ,είναι η αίσθηση τής πάντας πού έχεις,μιάς καί τά καθίσματα,είναι πολύ κοντά στόν πίσω άξονα. -
ΜΧ 5 χαλαρα κιολας...........
απο οσο θυμαμαι η μπεμπα ειχε προβληματα ακαμψιας....... -
Περίμενε για το νέο mx5...
-
Αν μπορείς να βρεις MX-5 με μπλοκέ διαφορικό (πολλές έχουν) τόσο το καλύτερο!
Η Z3 όμως μάλλον έχει μεγαλύτερους χώρους.... φίλος πολύ σωματώδης δήλωσε ότι μόνο σε αυτήν χωράει από όλα τα διθέσια ανοιχτά....
Η Z3 δείχνει ήδη παλιά ενώ το ΜΧ5 είναι κλασικό σχήμα (κι ας μην μπορώ να το αντέξω....)
Το καινούργιο είναι καινούργιο.... και ο Ιάπων πιο αξιόπιστος... ιδίως από τον Αμερικάνο! -
Εχω την εντυπωση οτι το ΜΧ5 βγαινει με torsen ή κανω λαθος?
Στο ζουμι τωρα.... Ειχα Ζ3 (1900, 140hp) για 1,5μηνα καλοκαιρι πριν 4 χρονια. Το αμαξι δεν ειναι βαρκα οπως γραφτηκε. Η ακαμψια οντως πασχει αλλα εχει πολυ καλα φρενα και γυρναει οσο και οπου θες! Και κατι περιεργο, εμενα ειχε δερματινα ηλεκτρικα καθισματα και ΔΕΝ ειχε κλιματισμο!!! Ειναι δυνατον??? Το εσωτερικο δεν ετριζε καθολου και η μηχανη ηταν αρκετα ικανοποιητικη. Ειχε ηδη πολυ καλη φημη απο τις 318is. Οπως εγραψε ο onyx! και εγω ειχα φιλο που την ειχε και ειναι 1.98 και μου ειπε ακριβως το ιδιο πραγμα... μονο σε αυτο χωραω ανετα.
Παρολο που ειμαι φανατικος BMWακιας θα σου προτεινα το mx-5 που θα ειναι και καινουργιο. Το εχω επισης οδηγησει και το νιωθεις αρκετα πιο ελαφρυ και ευκολο στην παντα. Και εχει φανταστικο λεβιε ταχυτητων... 5 ποντους...!! Το μονο που με χαλαει στο ΜΧ5 ειναι ο εντελως αδιαφορος ηχος της μηχανης!! Αυτα -
Κι εγώ θα έλεγα ότι το Ζ3 αξίζει αν βρεις εξακύλινδρο. Από τετρακύλινδρο 1.8-1.9 προτίμησε το MX-5.
-
Εαν το mx βγαινει πλέον με μεταλλική οροφή θα διάλεγα αυτό χωρίς δεύτερη σκέψη.Παντως οπως ειπε και ο TGD μια 6κυλιδρη Z3 ειναι μεγάλος πειρασμός...
-
Δεν ξέρω για Z3 αλλά..
φιλος μου απόκτησε προσφατα MX-5 (@1600) και απλά το αμάξια) έχει προσωπικοτητα
β) ειναι πολυ γρήγορο . Μην ξεχνάς ότι ζυγιζει μονο 1 τονο και τα 116 άλογα 'οργιάζουν'.
γ) ειναι παιχνιδιάρικο αλλά γενικά πετάει τα .. οπίσθιά του..(!) μονο όταν το θελήσεις.
δ) στέκετα πολυ άνετα και σε υψηλές ταχυτητεςεπίσης διαφορικο έχει (νομίζω) μονο η έκδοση στα 1800. Στα 1600 φαντάζομαι ότι οι μηχανικοί της Mazda έκριναν οτι δεν χρειάζεται.
Γενικά ειναι ο ορισμος του roadster!
-
Προς ολους τους γνωστες που δαγκωτο ψηφιζουν το μου-χου:
Εχετε κανει ταξίδι ρε μάγκες με miata? ή έστω μια μεγάλη απόσταση,ή βολτούλα με βροχούλα
δε λέω καλο το μαζντα για πλατείες αλλα ποιος ειπε οτι το ζήτα δε γυρίζει?
οσο για τους παντογνώστες που τολμουν να αμφισβητήσουν την αξιοπιστία των βαυαρων....έλεος.......κάποιος άλλος μεταφράζει το bmw με γκομενοπαγίδα.....γιατί πειράζει που είναι και όμορφο? οσο για τους φλώρους που το αγοραζουν φιλε μάλλον όσα δε φτάνει η αλεπου....το βγάζει σε κόμπλεξ.είμαι κάτοχος ενος Z3 1,9 (facelift όχι 6κύλινδρου) 3 χρόνια , φωτια στο δρόμο δε βάζει μαλλον αξιοπρεπώς πάει, προβλήματα 0 (ΜΗΔΕΝ) , ακαμψία μετριοτάτη (λίγα roadster είναι άκαμπτα με το Ζ3 χαμηλά στη λίστα), παντες αφθονες (το δικό μου είναι με μπλοκέ) ΚΑι μουνάρα παρα τα χρονάκια της.........καληνύχτα
Καινούριο ΜΧ-5 ή μεταχειρησμένη BMW Z3;