Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικό
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικό
    • 1
    • 2
    • 150
    • 151
    • 152
    • 153
    • 154
    • 248
    • 249
    • 152 / 249
    Περί αυτοκίνησης
    12
    4980
    17382
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dstou last edited by

      Ας τα βάλουμε λοιπόν σε μία πίστα να δούμε αν οι απόσταση ή ο χρόνος που θα χωρίζει το πρώτο με το δεύτερο δικαιολογεί την τεράστια διαφορά στην αξία αγοράς τους. Θεωρώ σίγουρο, όπως όλοι άλλωστέ ότι το Insignia θα κερδίσει το Accent. Με πόση διαφορά όμως?

      H λάθος ερώτηση. Το θέμα δεν είναι με πόση διαφορά, τουλάχιστον αυτό δεν είναι το κύριο θέμα σε καμμιά περίπτωση, αλλά ο τρόπος που κινείται το Α σε σχέση με το Β, η αίσθηση που αποκομίζεις, η ασφάλεια που σου προσφέρει κ.α.

      Πάντως αν ενδιαφέρεστε τόσο πολύ για τη χρονική διαφορά, τότε θυμάμαι παλιά σε ένα τεύχος είχαν πάει στα Μέγαρα ένα Μ3 και μερικά άλλα φθηνότερα, και είχαν κάνει και κάτι συγκριτικά διαγράμματα ταχύτητας (παλιά τουλάχιστον τα συνήθιζαν σε πολλές περιπτώσεις). Εκεί φαινόταν ότι ένα Μ3 έπαιρνε τις στροφές με παραπλήσια ταχύτητα με ένα Πεζάκι που κόστιζε περί τις 8-10 φορές λιγότερα , και το Μπεμβέ ότι κέρδιζε ήταν στο ενδιάμεσο από στροφή σε στροφή, λόγω καλύτερης επιτάχυνσης.
      Πάντως τέτοια συγκριτικά αλλά με γρήγορα αυτοκίνητα στην ίδια πίστα την ίδια ημέρα και με πολλούς οδηγούς που εναλλάσονται, κάνει συχνά ένα άλλο περιοδικό, το αμερικάνικο C&D. Εδώ το φετεινό του, όπου το ταπεινότερο αμαξάκι είναι ένα Rx-8.

      http://www.caranddriver.com/features/10q4/lightning_lap_2011-feature

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        megane98hp last edited by

        Ο χρήστης IKE έγραψε:
        Ο Μegane98hp δεν θέλει να γίνει το συγκριτικό αυτό επειδή είναι περίεργος για την έκβαση. Έχει ήδη το αποτέλεσμα στο μυαλό του και απλά θέλει την επιβεβαίωση. Όση και να είνια η διαφορά μεταξύ Insignia και Accent θα την θεωρήσει ασήμαντη και θα καταλήξει πως κάποιος αγοράζει insignia για πουλ μουρ (ΑΙΣΧΟΣ). Μπούρδες δηλαδή, neeeeeeeeeeeext

        ΥΓ. Εγώ πρώτη φορά δεν έχω αγοράσει ακόμα 4Τ αυτού του μήνα εδώ και δεκαετίες, να υποκύψω ή όχι?

        Το συγκριτικό αυτό θα ήθελα να γίνει όχι γιατι θέλω να αποδείξω ότι αυτοκίνητα τύπου Insignia δεν αξίζουν. Ξαναδιάβασε το αρχικό μου πόστ σε παρακαλώ. Είναι πιστεύω λάθος να απορύπτουμε φθηνά αμάξια επειδη υστερούν σε δύναμη ενώ μπορούν να κινηθούν με αξιόλογους ρυθμούς. Όσο για το 'πούλ μούρ' κοίταξε γύρω σου αγαπητέ. Θα δείς πάρα πολλούς ανθρώπους που έχουν το ακριβό αυτοκίνητο και το οδηγούν για επίδειξη. Διαφωνείς? Ακόμα και στο φόρουμ αυτό, πόσοι άνθρωποι μπαίνουν και ζητάνε γνώμες για αυτοκίνητα με περιορισμένα μπάτζετ και καταλήγουμε να τους λέμε να αγοράσουν Φερράρι διότι το φθηνό που θέλουν δεν θα είναι όμορφο ή δυνατόν? Ούτε αυτό συμβαίνει?

        Γρηγότη Κικίζα πήρα φόρα και έγραψα κάτι.
        Δεν θέλεις ή δεν μπορείς να καταλάβεις το σκεπτικό μου άρα κι εσύ παίρνεις φόρα και γράφεις. Μπορεί να μην το εξηγώ κι εγώ καλά. Τί σχέση έχει αν έχει τιμολογηθεί ή όχι και με ρωτάς- ελπίζω όχι ειρωνικά - αν ξέρω κάτι που δεν ξέρει η Ευρωπαϊκη αγορά?
        Δεν κυκλοφορούν Elantra στην αγορά τώρα? Δεν θα βγεί νέο μοντέλο σύντομα? Δεν θα μπορεί να γίνει σύγκριση? Οικογενειακά αμάξια δεν είναι?

        ΙΚΕ
        Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω τί γίνεται γμτ μου. Οκ το ξαναλέω μπορεί να γράφει κάποιος κάτι και να μην το αναλύει καλά. Μπορεί απλά να διαφωνείτε κάθετα με ότι λέει. Τί πάει να πεί 'Μπούρδες' και 'neeeeeeeeeeeeeeeeeext' ???

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          techadmin admin last edited by

          Για να διαφωνείς και με εμένανενε και με τον Κίκιζα σημαίνει πως έχεις 100% άδικο. Τέλος.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            megane98hp last edited by

            Ο χρήστης IKE έγραψε:
            Για να διαφωνείς και με εμένανενε και με τον Κίκιζα σημαίνει πως έχεις 100% άδικο. Τέλος.

            οκ κατάλαβα!!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • vespas
              vespas last edited by

              Θα ήθελα να υπάρχει κάθε μήνα στους 4Τ ένα θέμα με δοκιμή κλασσικών αυτοκινήτων

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                megane98hp last edited by

                Ο χρήστης dstou έγραψε:

                Ας τα βάλουμε λοιπόν σε μία πίστα να δούμε αν οι απόσταση ή ο χρόνος που θα χωρίζει το πρώτο με το δεύτερο δικαιολογεί την τεράστια διαφορά στην αξία αγοράς τους. Θεωρώ σίγουρο, όπως όλοι άλλωστέ ότι το Insignia θα κερδίσει το Accent. Με πόση διαφορά όμως?

                H λάθος ερώτηση. Το θέμα δεν είναι με πόση διαφορά, τουλάχιστον αυτό δεν είναι το κύριο θέμα σε καμμιά περίπτωση, αλλά ο τρόπος που κινείται το Α σε σχέση με το Β, η αίσθηση που αποκομίζεις, η ασφάλεια που σου προσφέρει κ.α.

                Πάντως αν ενδιαφέρεστε τόσο πολύ για τη χρονική διαφορά, τότε θυμάμαι παλιά σε ένα τεύχος είχαν πάει στα Μέγαρα ένα Μ3 και μερικά άλλα φθηνότερα, και είχαν κάνει και κάτι συγκριτικά διαγράμματα ταχύτητας (παλιά τουλάχιστον τα συνήθιζαν σε πολλές περιπτώσεις). Εκεί φαινόταν ότι ένα Μ3 έπαιρνε τις στροφές με παραπλήσια ταχύτητα με ένα Πεζάκι που κόστιζε περί τις 8-10 φορές λιγότερα , και το Μπεμβέ ότι κέρδιζε ήταν στο ενδιάμεσο από στροφή σε στροφή, λόγω καλύτερης επιτάχυνσης.
                Πάντως τέτοια συγκριτικά αλλά με γρήγορα αυτοκίνητα στην ίδια πίστα την ίδια ημέρα και με πολλούς οδηγούς που εναλλάσονται, κάνει συχνά ένα άλλο περιοδικό, το αμερικάνικο C&D. Εδώ το φετεινό του, όπου το ταπεινότερο αμαξάκι είναι ένα Rx-8.

                http://www.caranddriver.com/features/10q4/lightning_lap_2011-feature

                Να και κάποιος που κατάλαβε το σκεπτικό μου. Κι αφού κάποιο άλλο περιοδικό έχει κάνει κάτι τέτοιο παλαιότερα ποιός μας πιάνει τώρα!!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  techadmin admin last edited by

                  Εσυ γιατί πήρες το Megane (98hp) και όχι ένα Accent? Για ΜΟΥΡΗ?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    megane98hp last edited by

                    Ο χρήστης IKE έγραψε:
                    Εσυ γιατί πήρες το Megane (98hp) και όχι ένα Accent? Για ΜΟΥΡΗ?

                    Αν ήθελα μούρη θα έπαιρνα το ίδιο αμάξι που έχεις εσύ!!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      techadmin admin last edited by

                      Εγώ δεν έχω αμάξι, μόνο ένα -σχετικά παλιό- ποδήλατο. Παρόλα αυτά όμως πουλάω ΜΟΥΡΗ αβέρτα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        megane98hp last edited by

                        Ο χρήστης IKE έγραψε:
                        Εγώ δεν έχω αμάξι, μόνο ένα -σχετικά παλιό- ποδήλατο. Παρόλα αυτά όμως πουλάω ΜΟΥΡΗ αβέρτα.

                        Όσο γι αυτό εδώ θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου!!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          techadmin admin last edited by

                          Ωραία trollάραμε και σήμερα

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            megane98hp last edited by

                            Ο χρήστης IKE έγραψε:
                            Ωραία trollάραμε και σήμερα

                            ...και να δείς πώς τσιμπάειιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι
                            Γεμάτα πάλι πιάσαμε!!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • realzeus
                              realzeus last edited by

                              Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:

                              Ας τα βάλουμε λοιπόν σε μία πίστα να δούμε αν οι απόσταση ή ο χρόνος που θα χωρίζει το πρώτο με το δεύτερο δικαιολογεί την τεράστια διαφορά στην αξία αγοράς τους. Θεωρώ σίγουρο, όπως όλοι άλλωστέ ότι το Insignia θα κερδίσει το Accent. Με πόση διαφορά όμως?

                              H λάθος ερώτηση. Το θέμα δεν είναι με πόση διαφορά, τουλάχιστον αυτό δεν είναι το κύριο θέμα σε καμμιά περίπτωση, αλλά ο τρόπος που κινείται το Α σε σχέση με το Β, η αίσθηση που αποκομίζεις, η ασφάλεια που σου προσφέρει κ.α.

                              Πάντως αν ενδιαφέρεστε τόσο πολύ για τη χρονική διαφορά, τότε θυμάμαι παλιά σε ένα τεύχος είχαν πάει στα Μέγαρα ένα Μ3 και μερικά άλλα φθηνότερα, και είχαν κάνει και κάτι συγκριτικά διαγράμματα ταχύτητας (παλιά τουλάχιστον τα συνήθιζαν σε πολλές περιπτώσεις). Εκεί φαινόταν ότι ένα Μ3 έπαιρνε τις στροφές με παραπλήσια ταχύτητα με ένα Πεζάκι που κόστιζε περί τις 8-10 φορές λιγότερα , και το Μπεμβέ ότι κέρδιζε ήταν στο ενδιάμεσο από στροφή σε στροφή, λόγω καλύτερης επιτάχυνσης.
                              Πάντως τέτοια συγκριτικά αλλά με γρήγορα αυτοκίνητα στην ίδια πίστα την ίδια ημέρα και με πολλούς οδηγούς που εναλλάσονται, κάνει συχνά ένα άλλο περιοδικό, το αμερικάνικο C&D. Εδώ το φετεινό του, όπου το ταπεινότερο αμαξάκι είναι ένα Rx-8.

                              http://www.caranddriver.com/features/10q4/lightning_lap_2011-feature

                              Να και κάποιος που κατάλαβε το σκεπτικό μου. Κι αφού κάποιο άλλο περιοδικό έχει κάνει κάτι τέτοιο παλαιότερα ποιός μας πιάνει τώρα!!!

                              To C&D δεν συγκρίνει ανόμοια αυτοκίνητα! Τα αυτοκίνητα είναι χωρισμένα σε κατηγορίες βάσει κόστους και απλά όλα κάνουν γύρους στην πίστα για να αναδειχθεί η σειρά. Το ίδιο κάνει και το Drive π.χ.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                alexomon last edited by

                                Παιδια εγω θα ηθελα να δω στα επομενα τευχη των 4Τ ενθετο με τεχνικες οδηγησης(παρεμπιπτοντως ωραιο το ενθετο αυτου του μηνα με f1) και η μεγαλυτερη επιθυμια μου ειναι να βαζετε αφισα σε καθε τευχος(θα ηθελα μια με wrc)

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  taurus last edited by

                                  Όπως παλιά στο Μπλεκ?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dap last edited by

                                    Ο χρήστης taurus έγραψε:
                                    Όπως παλιά στο Μπλεκ?

                                    Οπως παλια στους 4 Τροχους.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      taurus last edited by

                                      Πατέρα εσύ μιλάς για εποχές πιο παλιές από το Μπλεκ!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • realzeus
                                        realzeus last edited by

                                        Ρε παλικάρια εκεί στο περιοδικό, να σας κάνω μια ερώτηση. Γιατί εδώ και δύο χρόνια πάτε να μας πείσετε ότι ένας κινητήρας με μικρότερη διάμετρο κυλίνδρων σε σχέση τη διαδρομή αυτών είναι υπερτετράγωνος; Θυμάμαι ότι το είχα διαβάσει το καλοκαίρι του 2009 (νομίζω Αυγούστου - ο Qsis το θυμάται το περιστατικό γιατί το σχολιάζαμε) στη παραλία και γελούσα αλλά βλέπω ότι και στο τεύχος Μαρτίου του 2011 ο Krus το επαναλαμβάνει στη σελίδα 134 στο μονόστηλο για το νέο δίλιτρο TwinPower της BMW. Και μάλιστα η εξήγηση για το ότι ο κινητήρας αποδίδει τη ροπή του στις μόλις 1250 στροφές είναι, σύμφωνα με το περιοδικό, η υπερτετράγωνη αρχιτεκτονική του! Ακριβώς το αντίθετο από ότι λέει η θεωρία δηλαδή!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          krusenstern last edited by

                                          Μάλιστα. Σημειώστε μπέρδεμα στο υπέρ- με το υπό- κατά την πληκτρολόγηση. Mea culpa, μην πυροβολείτε τον πιανίστα

                                          ΥΓ: η αρχιτεκτονική του μοτέρ της BMW όντως ευνοεί τη ροπή χαμηλά, άσχετα με το λάθος δικό μου χαρακτηρισμό. ΔΕΝ ευνοεί το στροφάρισμα ψηλά, αλλά οι μηχανικοί εκεί στο Μόναχο έχουν άλλους τρόπους να... φροντίζουν και γι' αυτό, πέρα από τις διαστάσεις του θαλάμου καύσης.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • realzeus
                                            realzeus last edited by

                                            Σπύρο, ανθρώπινα τα λάθη (αν και μια δεύτερη ανάγνωση είναι πάντα απαραίτητη...), αλλά το σχολίασα κυρίως γιατί είχε επαναληφθεί.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 150
                                            • 151
                                            • 152
                                            • 153
                                            • 154
                                            • 248
                                            • 249
                                            • 152 / 249
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr