Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικό
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικό
    • 1
    • 2
    • 150
    • 151
    • 152
    • 153
    • 154
    • 246
    • 247
    • 152 / 247
    Περί αυτοκίνησης
    12
    4928
    17513
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      techadmin admin last edited by

      Για να διαφωνείς και με εμένανενε και με τον Κίκιζα σημαίνει πως έχεις 100% άδικο. Τέλος.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        megane98hp last edited by

        Ο χρήστης IKE έγραψε:
        Για να διαφωνείς και με εμένανενε και με τον Κίκιζα σημαίνει πως έχεις 100% άδικο. Τέλος.

        οκ κατάλαβα!!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • vespas
          vespas last edited by

          Θα ήθελα να υπάρχει κάθε μήνα στους 4Τ ένα θέμα με δοκιμή κλασσικών αυτοκινήτων

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            megane98hp last edited by

            Ο χρήστης dstou έγραψε:

            Ας τα βάλουμε λοιπόν σε μία πίστα να δούμε αν οι απόσταση ή ο χρόνος που θα χωρίζει το πρώτο με το δεύτερο δικαιολογεί την τεράστια διαφορά στην αξία αγοράς τους. Θεωρώ σίγουρο, όπως όλοι άλλωστέ ότι το Insignia θα κερδίσει το Accent. Με πόση διαφορά όμως?

            H λάθος ερώτηση. Το θέμα δεν είναι με πόση διαφορά, τουλάχιστον αυτό δεν είναι το κύριο θέμα σε καμμιά περίπτωση, αλλά ο τρόπος που κινείται το Α σε σχέση με το Β, η αίσθηση που αποκομίζεις, η ασφάλεια που σου προσφέρει κ.α.

            Πάντως αν ενδιαφέρεστε τόσο πολύ για τη χρονική διαφορά, τότε θυμάμαι παλιά σε ένα τεύχος είχαν πάει στα Μέγαρα ένα Μ3 και μερικά άλλα φθηνότερα, και είχαν κάνει και κάτι συγκριτικά διαγράμματα ταχύτητας (παλιά τουλάχιστον τα συνήθιζαν σε πολλές περιπτώσεις). Εκεί φαινόταν ότι ένα Μ3 έπαιρνε τις στροφές με παραπλήσια ταχύτητα με ένα Πεζάκι που κόστιζε περί τις 8-10 φορές λιγότερα , και το Μπεμβέ ότι κέρδιζε ήταν στο ενδιάμεσο από στροφή σε στροφή, λόγω καλύτερης επιτάχυνσης.
            Πάντως τέτοια συγκριτικά αλλά με γρήγορα αυτοκίνητα στην ίδια πίστα την ίδια ημέρα και με πολλούς οδηγούς που εναλλάσονται, κάνει συχνά ένα άλλο περιοδικό, το αμερικάνικο C&D. Εδώ το φετεινό του, όπου το ταπεινότερο αμαξάκι είναι ένα Rx-8.

            http://www.caranddriver.com/features/10q4/lightning_lap_2011-feature

            Να και κάποιος που κατάλαβε το σκεπτικό μου. Κι αφού κάποιο άλλο περιοδικό έχει κάνει κάτι τέτοιο παλαιότερα ποιός μας πιάνει τώρα!!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              techadmin admin last edited by

              Εσυ γιατί πήρες το Megane (98hp) και όχι ένα Accent? Για ΜΟΥΡΗ?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                megane98hp last edited by

                Ο χρήστης IKE έγραψε:
                Εσυ γιατί πήρες το Megane (98hp) και όχι ένα Accent? Για ΜΟΥΡΗ?

                Αν ήθελα μούρη θα έπαιρνα το ίδιο αμάξι που έχεις εσύ!!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  techadmin admin last edited by

                  Εγώ δεν έχω αμάξι, μόνο ένα -σχετικά παλιό- ποδήλατο. Παρόλα αυτά όμως πουλάω ΜΟΥΡΗ αβέρτα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    megane98hp last edited by

                    Ο χρήστης IKE έγραψε:
                    Εγώ δεν έχω αμάξι, μόνο ένα -σχετικά παλιό- ποδήλατο. Παρόλα αυτά όμως πουλάω ΜΟΥΡΗ αβέρτα.

                    Όσο γι αυτό εδώ θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου!!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      techadmin admin last edited by

                      Ωραία trollάραμε και σήμερα

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        megane98hp last edited by

                        Ο χρήστης IKE έγραψε:
                        Ωραία trollάραμε και σήμερα

                        ...και να δείς πώς τσιμπάειιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι
                        Γεμάτα πάλι πιάσαμε!!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • realzeus
                          realzeus last edited by

                          Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:

                          Ας τα βάλουμε λοιπόν σε μία πίστα να δούμε αν οι απόσταση ή ο χρόνος που θα χωρίζει το πρώτο με το δεύτερο δικαιολογεί την τεράστια διαφορά στην αξία αγοράς τους. Θεωρώ σίγουρο, όπως όλοι άλλωστέ ότι το Insignia θα κερδίσει το Accent. Με πόση διαφορά όμως?

                          H λάθος ερώτηση. Το θέμα δεν είναι με πόση διαφορά, τουλάχιστον αυτό δεν είναι το κύριο θέμα σε καμμιά περίπτωση, αλλά ο τρόπος που κινείται το Α σε σχέση με το Β, η αίσθηση που αποκομίζεις, η ασφάλεια που σου προσφέρει κ.α.

                          Πάντως αν ενδιαφέρεστε τόσο πολύ για τη χρονική διαφορά, τότε θυμάμαι παλιά σε ένα τεύχος είχαν πάει στα Μέγαρα ένα Μ3 και μερικά άλλα φθηνότερα, και είχαν κάνει και κάτι συγκριτικά διαγράμματα ταχύτητας (παλιά τουλάχιστον τα συνήθιζαν σε πολλές περιπτώσεις). Εκεί φαινόταν ότι ένα Μ3 έπαιρνε τις στροφές με παραπλήσια ταχύτητα με ένα Πεζάκι που κόστιζε περί τις 8-10 φορές λιγότερα , και το Μπεμβέ ότι κέρδιζε ήταν στο ενδιάμεσο από στροφή σε στροφή, λόγω καλύτερης επιτάχυνσης.
                          Πάντως τέτοια συγκριτικά αλλά με γρήγορα αυτοκίνητα στην ίδια πίστα την ίδια ημέρα και με πολλούς οδηγούς που εναλλάσονται, κάνει συχνά ένα άλλο περιοδικό, το αμερικάνικο C&D. Εδώ το φετεινό του, όπου το ταπεινότερο αμαξάκι είναι ένα Rx-8.

                          http://www.caranddriver.com/features/10q4/lightning_lap_2011-feature

                          Να και κάποιος που κατάλαβε το σκεπτικό μου. Κι αφού κάποιο άλλο περιοδικό έχει κάνει κάτι τέτοιο παλαιότερα ποιός μας πιάνει τώρα!!!

                          To C&D δεν συγκρίνει ανόμοια αυτοκίνητα! Τα αυτοκίνητα είναι χωρισμένα σε κατηγορίες βάσει κόστους και απλά όλα κάνουν γύρους στην πίστα για να αναδειχθεί η σειρά. Το ίδιο κάνει και το Drive π.χ.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            alexomon last edited by

                            Παιδια εγω θα ηθελα να δω στα επομενα τευχη των 4Τ ενθετο με τεχνικες οδηγησης(παρεμπιπτοντως ωραιο το ενθετο αυτου του μηνα με f1) και η μεγαλυτερη επιθυμια μου ειναι να βαζετε αφισα σε καθε τευχος(θα ηθελα μια με wrc)

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              taurus last edited by

                              Όπως παλιά στο Μπλεκ?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dap last edited by

                                Ο χρήστης taurus έγραψε:
                                Όπως παλιά στο Μπλεκ?

                                Οπως παλια στους 4 Τροχους.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  taurus last edited by

                                  Πατέρα εσύ μιλάς για εποχές πιο παλιές από το Μπλεκ!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • realzeus
                                    realzeus last edited by

                                    Ρε παλικάρια εκεί στο περιοδικό, να σας κάνω μια ερώτηση. Γιατί εδώ και δύο χρόνια πάτε να μας πείσετε ότι ένας κινητήρας με μικρότερη διάμετρο κυλίνδρων σε σχέση τη διαδρομή αυτών είναι υπερτετράγωνος; Θυμάμαι ότι το είχα διαβάσει το καλοκαίρι του 2009 (νομίζω Αυγούστου - ο Qsis το θυμάται το περιστατικό γιατί το σχολιάζαμε) στη παραλία και γελούσα αλλά βλέπω ότι και στο τεύχος Μαρτίου του 2011 ο Krus το επαναλαμβάνει στη σελίδα 134 στο μονόστηλο για το νέο δίλιτρο TwinPower της BMW. Και μάλιστα η εξήγηση για το ότι ο κινητήρας αποδίδει τη ροπή του στις μόλις 1250 στροφές είναι, σύμφωνα με το περιοδικό, η υπερτετράγωνη αρχιτεκτονική του! Ακριβώς το αντίθετο από ότι λέει η θεωρία δηλαδή!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      krusenstern last edited by

                                      Μάλιστα. Σημειώστε μπέρδεμα στο υπέρ- με το υπό- κατά την πληκτρολόγηση. Mea culpa, μην πυροβολείτε τον πιανίστα

                                      ΥΓ: η αρχιτεκτονική του μοτέρ της BMW όντως ευνοεί τη ροπή χαμηλά, άσχετα με το λάθος δικό μου χαρακτηρισμό. ΔΕΝ ευνοεί το στροφάρισμα ψηλά, αλλά οι μηχανικοί εκεί στο Μόναχο έχουν άλλους τρόπους να... φροντίζουν και γι' αυτό, πέρα από τις διαστάσεις του θαλάμου καύσης.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • realzeus
                                        realzeus last edited by

                                        Σπύρο, ανθρώπινα τα λάθη (αν και μια δεύτερη ανάγνωση είναι πάντα απαραίτητη...), αλλά το σχολίασα κυρίως γιατί είχε επαναληφθεί.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          taurus last edited by

                                          O Σπύρος είναι εδώ και μπράβο του, οι υπόλοιποι συντάκτες των 4Τ πού είναι?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            spyros-s last edited by

                                            Διάβασα το τελευταίο τεύχος Μαρτίου 2011 και έχω να κάνω κάποιες παρατηρήσεις:

                                            1. Για άλλη μια φορά εξώφυλλο από τον γνωστό αγαπημένο σας πλέον όμιλο! Αποτελεί γενικότερη εκτίμηση των αναγνωστών η υπερεκπροσώπηση των μοντέλων του γκρουπ στο περιοδικό!
                                            2. Στο τεστ του πόλο blue emotion με την οδήγηση 1000χλμ αναφέρετε ότι ο υπολογιστής ταξιδιού έγραφε 5,1 μέση κατανάλωση και εσείς μετρήσατε 4,3!
                                              Πρέπει να είναι μοναδικό φαινόμενο αυτό αφού όλοι οι υπολογιστές ταξιδιού στα αυτοκίνητα που προσωπικά έχω εμπειρία, ανεξαρτήτου κατασκευαστή, είναι μάλλον αισιόδοξοι σε θέματα υπολογισμού της κατανάλωσης!
                                            3. Παραμένουν ανενημέρωτοι οι πίνακες τεχνικών στοιχείων και χαρακτηριστικών στις τελευταίες σελίδες εδώ και ...χρόνια!

                                            Ενημερώνω ότι ανελλιπώς αγοράζω το περιοδικό από το 1988!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 150
                                            • 151
                                            • 152
                                            • 153
                                            • 154
                                            • 246
                                            • 247
                                            • 152 / 247
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr