-
Αλλάξτε βαλβολίνες για αρχή μπας και σώσετε τπτ, φθηνές είναι.
Sent from my Tab using a pigeon.
-
Ο χρήστης Dimitris drift έγραψε:
καλησπερα παιδια,απο το καλοκαιρι αρχισα να οδηγω το Hyundai accent του πατερα μου, το οποιο πρεπει να εχει προβλημα με το κιβωτιο ταχυτητων επειδη στα πρωτα λεπτα που το παιρνω μπαινουν πολυ δυσκολα οι ταχυτητες και μερικες φορες για αρκετα δευτερολεπτα το παω με νεκρα μεχρι να ξεκολλησει και να μπει η ταχυτητα...λογω οικονομικης στενοτητας την συγκεκριμενη φαση δεν μπορουμε να ριξουμε χρημα στο αμαξι... υπαρχει περιπτωση να χαλασουν τελειως οι ταχυτητες...? ποσο μπορει να αντεξει ακομα...? επισης ποσο παει για αλλαγη...?Αρπαγμένα φρενάκια υποψιάζομαι, αλλά για να φτάσει σε σημείο να συμβαίνει κάτι τέτοιο πρέπει να έχει υποστεί κακοδιαχείρηση.
-
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
Το ρελαντι ηταν χαμηλα οπως δουλευει παντα οταν ειναι ζεστο το αμαξι και ειδα δυο βυθισματα μικρα του ρελαντι αυτα τα 2-3 λεπτα.Δηλαδη δουλευε στις 750-800 εκανε ενα βυθισμα στις 600 και ανεβαινε παλι στις 750-800Πιθανόν να ήταν οι στιγμές που έπαιρναν μπρος τα βαντιλατέρ (τραβάν στιγμιαία πολύ ρεύμα κατά την εκκίνησή τους).
-
Ο χρήστης harlek έγραψε:
Το ρελαντι ηταν χαμηλα οπως δουλευει παντα οταν ειναι ζεστο το αμαξι και ειδα δυο βυθισματα μικρα του ρελαντι αυτα τα 2-3 λεπτα.Δηλαδη δουλευε στις 750-800 εκανε ενα βυθισμα στις 600 και ανεβαινε παλι στις 750-800
Πιθανόν να ήταν οι στιγμές που έπαιρναν μπρος τα βαντιλατέρ (τραβάν στιγμιαία πολύ ρεύμα κατά την εκκίνησή τους).
Αχα.Δηλαδη αμα ειχε προβλημα θα ηταν καπως αλλιως το θεμα???Θα κρατουσε πχ χαμηλωτερο ρελαντι και θα προσπαθουσε να το διορθωσει ετσι???
-
«Πιθανόν να ήταν οι στιγμές που έπαιρναν μπρος τα βαντιλατέρ (τραβάν στιγμιαία πολύ ρεύμα κατά την εκκίνησή τους).»
Αυτό και είναι. Μα για σιγουριά ας το παρακολουθήσει είναι απλό.
ΑΝΤΩΝΗΣ. -
Αλλάξτε βαλβολίνες για αρχή μπας και σώσετε τπτ, φθηνές είναι.
προς το παρον μαλλον δεν θα κανουμε τιποτα αλλα θα το εχω υποψην μου και αυτο...
Αρπαγμένα φρενάκια υποψιάζομαι, αλλά για να φτάσει σε σημείο να συμβαίνει κάτι τέτοιο πρέπει να έχει υποστεί κακοδιαχείρηση.
παιζουν ρολο τα φρενα οσον αφορα τις ταχυτητες...? προσφατα (2-2,5 μηνες) που περασε κτεο το αμαξι οντως το ενα φρενο ποιανει λιγοτερο απ'οσο ποιανει το αλλο,μπορει να φταιει αυτο...? κακοδιαχειριση δεν εχει υποστει, εκτος απο καποια μικρομαρσαρισματα απο μενα,ο πατερας ειναι πιο συντηρητικος...? ααααα και κατι αλλο καποιες φορες που το μαρσαρω μυριζει καμμενο ενω ειμαι σε κινηση,λαστιχο δεν ειναι παντως, και οταν παω με χαμηλοτερες στροφες σταματαει...τι μπορει να ειναι και ποσο επικικυνδυνο ειναι για τον κινητηρα...?
-
ρε μπας και την έχει ακούσει κανα ελατήριο συμπλέκτη
-
Τα φρενάκια εσωτερικα στο σασμάν (aka συγχρονιζε) εννοεί.
Βαλβολίνες αλλάξτε οπωσδήποτε, πάνω από 20-30 ευρω δεν κάνουν.
Sent from my HTC Desire using smoke signals.
-
οκ thx θα κοιταξω το θεμα με τις βαλβολινες...
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Τι είναι το 'σπαστό' διαφορικό και τί διαφορά έχει απο το απλό?Εχω την εντυπωση οτι ετσι λεγονται αυτα που εχουν ημιαξονια αριστερα/δεξια απο το διαφορικο και δεν ειναι μονοκομματο απο ροδα σε ροδα.Πχ οι BMW ειναι ετσι ενω τα φορτηγα εχουν μονοκομματο.
Λαθος;Κι εγώ το ίδιο νομίζω: πισωκίνητα με όχι άκαμπτο άξονα , αλλά ημιαξόνια. Έτσι έλεγαν παλιά πχ τα διάφορα VW με το μοτέρ - κιβώτιο πίσω (και την τραγική οδική συμπεριφορά! ).
Το ίδιο είχαν και οι BMW παλιά επίσης, σε αντίθεση με τους ιταλούς που προτιμούσαν τους άκαμπτους άξονες (τέτοιον είχε και η 75 πχ).Έχω διαφορετική εντύπωση και θα ήθελα επιβεβαίωση. Υπάρχει ο άκαμπτος άξονας που ακόμα φοριέται σε φορτηγά και τζιποειδή για κάποια πλεονεκτήματά του, το σπαστό και το κανονικό.
Στα σπαστά διαφορικά το ημιαξόνιο δεν αλλάζει γωνία ως προς τον τροχό αλλά κινείται μαζί με αυτόν. Κατά συνέπεια όλη η κίνηση γίνεται από το διαφορικό που μοιάζει σαν να σπάει στα δύο (ένα τμήμα του δείχνει με το δεξί κι ένα με το αριστερό ημιαξόνιο) εξ' ού και σπαστό. Έτσι όμως παρατηρούνται σημαντικές αλλαγές του κάμπερ σε στροφές και σε ανωμαλίες και αυτός είναι ο λόγος που τα έκανε επικίνδυνα. Σε αυτά τα αυτοκίνητα όταν τα σήκωνες στον αέρα οι ρόδες έπαιρναν ένα έντονο θετικό κάμπερ. Αντίθετα στα σύγχρονα μη σπαστά υπάρχει άρθρωση και στα δύο άκρα των ημιαξονίων οπότε το παραπάνω δεν παρατηρείται.
Σπαστό διαφορικό είχαν και παλιές Mercedes (πρίν το 1968) αν δεν κάνω λάθος και βέβαια τα κοινά σκαθάρια αλλά όχι όλα, τα σούπερ σκαθάρια (από το ~1971), αυτά με το φουσκωτό καπώ και όχι απαραίτητα και φουσκωτό παρμπρίζ νομίζω είχαν θεραπευτεί (το σήκωνες και είχες ίσιες ρόδες)! -
Eδώ θα βρείτε όλων των ειδών τα διαφορικά, σπαστά, αιωρούμενα, άκαμπτα κλπ.
http://www.google.gr/images?hl=el&rlz=1 ... 20&bih=638
-
Τα θέματα που πρέπει να λύσω με το ρίτμο: ( Μόλις βρω χρόνο, πρέπει να βρω το μανουάλι και να βρώ και τις σημειώσεις για τα σέρβις του)
- δεν παίρνει εύκολα μπροστά. Ζητάει 4-6 μιζιές. Η μπαταρία έχει ψωμιά ακόμα, το πρόβλημα φαίνεται να είναι ότι δεν αρπάζει, δεν ξέρω αν βοηθάει αυτό. Ο drdino μίλησε για ρύθμιση ρελαντί. Θα το ζητήσω, αλλά την τελευταία φορά που θυμάμαι, μου το είχε ρίξει πολύ ( έσβηνε για πλάκα, παρόλο που μές την πόλη συνηθίζω να φρενάρω με τα αριστερό και με το δεξί αποτρέπω το σβήσιμο), και όταν του το ξαναπήγα, το ανέβασε λίγο, αλλά παρατηρούσα το εξής μερικές φορές: αφού ζεσταινόταν κάποιες φορές, έμενε πιο ψηλά μετά. *
- ( αυτή περισσότερο γενικού ενδιαφέροντος) θέλω αλλαγές αμορτισέρ στάάάνταρ. Παίζει να βρώ αντικαταστάτες; **
- καθαρισμό πεταλούδας είναι κάτι που μπορούμε να το κάνουμε μόνοι μας; Δεν πρέπει να έχει γίνει ποτέ. Κάθε πότε συστήνεται; Βασικά τί επιτυγχάνει;
** Δεδομένου έχει τρεναριστεί πολλές δεκάδες χιλιόμετρα η αλλαγή τους, προτείνεται και ανανέωση άλλων μερών ( π.χ. των top mounts);
Επίσης πληροφορήθηκα ότι καθόλης της διάρκειας της ζωής του, αλλάζονταν λάδια κάθε 5000km ( για την ακρίβεια, ξεκίνησε ανα 2500, μετά ανά 3333 ( ) και καθίσαμε στα 5k). Μου φάνηκε πάρα πολύ συχνό, ή υπάρχει κάποια παράμετρος για κινητήρα της ηλικίας του που αγνοώ;
-
Ο χρήστης Άρης έγραψε:
Τα θέματα που πρέπει να λύσω με το ρίτμο: ( Μόλις βρω χρόνο, πρέπει να βρω το μανουάλι και να βρώ και τις σημειώσεις για τα σέρβις του)- δεν παίρνει εύκολα μπροστά. Ζητάει 4-6 μιζιές. Η μπαταρία έχει ψωμιά ακόμα, το πρόβλημα φαίνεται να είναι ότι δεν αρπάζει, δεν ξέρω αν βοηθάει αυτό. Ο drdino μίλησε για ρύθμιση ρελαντί. Θα το ζητήσω, αλλά την τελευταία φορά που θυμάμαι, μου το είχε ρίξει πολύ ( έσβηνε για πλάκα, παρόλο που μές την πόλη συνηθίζω να φρενάρω με τα αριστερό και με το δεξί αποτρέπω το σβήσιμο), και όταν του το ξαναπήγα, το ανέβασε λίγο, αλλά παρατηρούσα το εξής μερικές φορές: αφού ζεσταινόταν κάποιες φορές, έμενε πιο ψηλά μετά. *
- ( αυτή περισσότερο γενικού ενδιαφέροντος) θέλω αλλαγές αμορτισέρ στάάάνταρ. Παίζει να βρώ αντικαταστάτες; **
- καθαρισμό πεταλούδας είναι κάτι που μπορούμε να το κάνουμε μόνοι μας; Δεν πρέπει να έχει γίνει ποτέ. Κάθε πότε συστήνεται; Βασικά τί επιτυγχάνει;
** Δεδομένου έχει τρεναριστεί πολλές δεκάδες χιλιόμετρα η αλλαγή τους, προτείνεται και ανανέωση άλλων μερών ( π.χ. των top mounts);
Επίσης πληροφορήθηκα ότι καθόλης της διάρκειας της ζωής του, αλλάζονταν λάδια κάθε 5000km ( για την ακρίβεια, ξεκίνησε ανα 2500, μετά ανά 3333 ( ) και καθίσαμε στα 5k). Μου φάνηκε πάρα πολύ συχνό, ή υπάρχει κάποια παράμετρος για κινητήρα της ηλικίας του που αγνοώ;
Αν ζορίζεται να πάρει μπροστά...
- Τσεκάρεις καρμπυρατερ και τροφοδοσίες βενζίνης. Αν δεν έχει ολα τα τσιμουχάκια σωστά ή ειναι ξερά τότε εξατμίζεται η βενζίνα και αργεί να πάρει μέχρι να γεμίσει
- Κατάσταση μπουζί και μπουζοκαλωδίων
-Αβανς
-Κακές γειώσεις
Οσον αφορά πεταλούδες...
- Το απλό που μπορείς να κάνεις ειναι σπρευ , καθάρισμα πεταλούδας και στεγνωμα
-Για πιο δυσκολες καταστάσεις αγορά σετ επισκευής (εβαυ φτηνά ειναι) και αλλαγή οτι εχει μέσα
-Ακόμα και αν δεν βλέπεις αναθυμιάσεις ή δυλειτουργίες καλό ειναι να γίνει , θα αναζωογονηθεί το αμάξι και θα πέσει η κατανάλωση
Αλλαγή και ανανέωση αλλων μερών...
-Χμ , δυσκολη ερώτηση , τα πάντα και τίποτα. Αν υπάροχυν λεφτά , αλλάζεις τα πάντα , αν οχι αρκετά , μόνο τα αναγκαία , καθόλου οτι είναι χαλασμένο και αυτό αν βρεις μεταχειρισμένο. Πχ συνεμπλόκ ειναι καλό με φρέσκα , θα σφίξουν ότι κενα έχει ανάρτησει και κρεμαγιέρα και θα μαλακώσει το τιμόνι.
Λιπαντικά.
- 2 περιπτώσεις. Είτε ξαναξεκινάς το κύκλο που συστήνει ο κατασκευαστής με καλό λάδι και βλέπεις ανάλογα με την κατανάλωση ή επειδή ο κινητήρας δεν ειναι και στα καλύτερά του βάζεις ενα μέτριο λάδι και συπληρώνεις οπου και όταν χρειαστεί μεχρι να πάς για γενική επισκευή. Γενικά , επειδή έχει χιλιόμετρα στην πλάτη του , βάζεις λίιγοο πιο χοντρό απο αυτό που εβαζες συνήθως για να μειώσεις τυχόν καταναλώσεις.
-
Αν το καπάκι του λαδιού έχει ίχνη μαγιονέζας, αλλά τα λάδια είναι κανονικά(στάθμη), τα νερά είναι κανονικά(στάθμη και υφή), καπνό δεν έχουμε από την εξάτμιση, θερμοκρασία κανονικά, τι μπορεί να είναι; εξακολουθεί να πάιζει η φλάντζα ως ενδεχόμενο;
-
εαν το λαδι δεν εχει το κανονικο χρομα, ειναι διλαδι αφρισμενο λευκο παει να πει οτι τα νερα περνουν στα λαδια = φλατζα
-
Ο χρήστης famas έγραψε:
Αν το καπάκι του λαδιού έχει ίχνη μαγιονέζας, αλλά τα λάδια είναι κανονικά(στάθμη), τα νερά είναι κανονικά(στάθμη και υφή), καπνό δεν έχουμε από την εξάτμιση, θερμοκρασία κανονικά, τι μπορεί να είναι; εξακολουθεί να πάιζει η φλάντζα ως ενδεχόμενο;Αν κάνεις μόνο μικρές διαδρομές και δεν ζεσταίνεται καλά ο κινητήρας μπορεί να δεις λίγη υγρασία στο λάδι.
-
Ευχαριστώ πολύ
-
Εξάλλου στο ψευτοκάπακο ανεβαίνει η υγρασία, δεν ανεβάζει και ιδιαιτερες θερμοκρασίες, οπότε...
Sent from my Desire using smoke signals.
-
Μια ερώτηση μήπως κάποιος μπορεί να με βοηθήσει σε ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζω εδώ και 3-4 χρόνια.
Έχω ένα ibiza 1,2 του 2005. Εδώ και 3-4 χρόνια αλλάζω συνέχεια βάσεις μηχανής κάτω από τη μπαταρία.(βάση σασμάν). Κάθε 15κ κμ το αμάξι καταντάει ανυπόφορο με τα χτυπήματα και μετά από κάθε αλλαγή στρώνει για λίγο και χαλάει σιγα σιγά. Μόνο η πρώτη χάλασε απότομα. Εννοείται δεν γίνονται καφρίλες στο αμάξι και τα κμ που κάνει είναι μισά πόλη μισά ταξίδια.
Έχω δοκιμάσει και άλλο συνεργείο και το πρόβλημα συνεχίζει. Σύνολο πρέπει να έχει αλλάξει ή 3 ή 4 και τώρα έχει 80κ κμ.
καμιά ιδέα; -
To είχες πάρει καινούριο;
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........