Προσεξε τις τρύπες με ποτηροδράπανο σε όλο το αμάξι ακόμα και σε δομικά μέρη(μασπιέ)...
Latest posts made by mikros1988
-
RE: Αγγελίες πωλήσεων αυτοκινήτων για γέλια και για...κλάματα
-
RE: Αγγελίες πωλήσεων αυτοκινήτων για γέλια και για...κλάματα
Ο ορισμός του βιασμού ενός αμαξιού...
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/4118901/ -
RE: Πρόβλημα σε μοντέλα με Start&Stop
Καταρχήν να ευχαριστήσω για τις απαντήσεις.
Τον συναγερμό τον έχω αποσυνδέσει και έχω δοκιμάσει αλλά τπτ.
Δυστυχως παραστατικά δεν έχω. Ξέρω σίγουρα ότι έχει γίνει αναφορά στην μαμα εταιρία + έχω επιστολή από τον αντιπρόσωπο οτι εξέτασαν το συγκεκριμένο αμάξι βρήκαν το συγκεκριμένο πρόβλημα και περιμένουν απάντηση από τα κεντρικά. Δεδομένου μάλιστα ότι έχω στείλει email στα κεντρικά και μου έχουν απαντήσει οτι το κοιτάνε θεωρώ οτι είμαι καλυμένος.Από elsa έχω δει την καλωδίωση όπου φαίνεται να ξεκινάνε 3 καλώδια από τον εγκέφαλο:
1 για τα μικρά φώτα που κάνει τις αντίστοιχες διακλαδώσεις για να εξυπηρετήσει όλες τις λάμπες
2 για την δεξιά μεσαία σκάλα
3 για την αρίστερή μεσαία σκάλα.
Δυστυχώς δεν υπάρχει κάτι άλλο να παρεμβάνεται που θα μπορούσε να δημιουργεί αυτό το πρόβλημα.Σχετικά με τις διαφορές με απλά μοντέλα υπάρχει ένας ακόμα εγκέφαλος Start&stop ο οποίος όμως από τα διαγράμματα δεν φαίνεται να έχει κάποια σχέση με τα φώτα. Σε κάθε περίπτωση όμως μπορεί να μιλάει με τον εγκέφαλο άνεσης μέσω canbus.
Εκείνο που φαντάζομαι είναι οτι λόγω λάθος προγραμματισμού από το εργοστάσιο το αμάξι δουλεύει ακριβώς αντιθετα από ότι έπρεπε. Δηλαδή με σβηστή την μηχανή να ρίχνει την τάση για να σώσει την μπαταρία.
Το πρόβλημα σε αυτό το ενδεχόμενο είναι οτι κανένας αντιπρόσωπος δεν θα μπορέσει να το φτιάξει εφόσον η μαμά εταιρία δεν βγάλει κάποιο upgrade για τον εγκέφαλο. -
RE: Πρόβλημα σε μοντέλα με Start&Stop
Έχει μπει συναγερμος Meta CanBus από τον πρώτο αντιπρόσωπο αλλά έχει ελεγχθεί οτι δεν δημιουργεί πρόβλημα.
To πρόβλημα παρατηρήθηκε και επιβεβαιώθηκε πριν 4 μήνες. Αλλά είναι πάρα πολύ πιθανό να το έκανε από την αρχή.
Η μπαταρία φαίνεται να έχει σωστές τάσεις σε διάφορες μετρήσεις. Δεδομένου μάλιστα ότι το ίδιο πρόβλημα το έχούμε παρατηρήσει και σε άλλα ίδια μοντέλα μου φαίνεται λίγο δύσκολο να έιναι η μπαταρία. -
Πρόβλημα σε μοντέλα με Start&Stop
Γειά σας,
Θα ήθελα να σας αναφέρω ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζω και είναι πιθανό να το αντιμετωπίζουν πολλά άλλα αμάξια και να μην το ξέρουν.
Έχω ένα Seat Ibiza ecomotive 1.2 TSI με πρώτη άδεια τον Ιούνιο του 2011. Το αυτοκίνητο είναι εξοπλισμένο με το συστημα Start&Stop και παρουσιάζει χαμηλή τάση στα φώτα θέσης(μπρος-πίσω) και διαστραυρώσεως όταν η **μηχανή **είναι αναμένη ενώ όταν βρίσκεται σε κατάσταση Stop ή με τον διακόπτη απλά στο ON η τάση είναι σωστή. Αυτό έχει αποτέλεσμα τα φώτα σε επαρχιακούς δρόμους και σε αυτοκινητόδρομους να μην επαρκούν ώς και να είναι επικίνδυνα.Συγκεκριμένα στο παρακάτω πινακάκι φαίνεται η τάση στα φώτα:
Κατάσταση Τάση Μπαταρίας Τάση στα μεσαία Μηχανή σε λειτουργία 14,2 9,5 Κατάσταση Stop 12.5 11.1
Την ίδια συμπεριφορά έχουν τα μπρος και τα πίσω φώτα θέσης.
Αντίθετα τα μεγάλα δεν παρουσιάζουν κάποιο πρόβλημα
Κατάσταση Τάση Μπαταρίας Τάση στα πορείας Μηχανή σε λειτουργία 14,2 12,8 Κατάσταση Stop 12.5 11.5
Αντιμετώπιση:
Το αυτοκίνητο έχει επισκεφθεί δύο αντιπροσώπους:- Ο πρώτος δεν δέχεται το πρόβλημα
- Ο δεύτερος αναγνωρίζει το πρόβλημα αλλά δεν μπορεί να το λύσει.
Το αυτοκίνητο έχει επισκεφτεί τον δεύτερο αντιπρόσωπο 3 φορές:
- Επιβεβαιώθηκε το πρόβλημα και ελέγχθηκε ότι δεν είναι κάποιο απλό πρόβλημα (γειώσεις, λάμπες, κτλ)
- Αλλάχθηκε ο εγκέφαλος άνεσης
- Επαναπρογραμματίστηκε ο εγκέφαλος χωρίς κανένα αποτέλεσμα.
Το ίδιο πρόβλημα φαίνεται να αντιμετωπίζουν όλα τα Seat Ibiza 1.2 TSI Ecomotive ενώ σύμφωνα με το συνεργείο το ίδιο πρόβλημα έμφανίζεται και στα υπόλοιπα VW Group με σύστημα Start&Stop.
Δεδομένου οτι η εγγύηση λήγει σε λίγες ημέρες έχει σταλεί το σχετικό email στα κεντρικά της Ισπανίας και η μόνη απάντηση που έχω λάβει είναι οτι θα επικοινωνήσει μαζί μου ή η Technocar ή τα κεντρικά.
Θα ήθελα την γνώμη σας πώς να αντιμετωπίσω το πρόβλημα πως να κινηθώ και αν έχει αντιμετωπίσει κανένας άλλος το ίδιο πρόβλημα.
-
RE: Πρόβλημα σε μοντέλα με Start&Stop
Γειά σας,
Θα ήθελα να σας αναφέρω ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζω και είναι πιθανό να το αντιμετωπίζουν πολλά άλλα αμάξια και να μην το ξέρουν.
Έχω ένα Seat Ibiza ecomotive 1.2 TSI με πρώτη άδεια τον Ιούνιο του 2011. Το αυτοκίνητο είναι εξοπλισμένο με το συστημα Start&Stop και παρουσιάζει χαμηλή τάση στα φώτα θέσης(μπρος-πίσω) και διαστραυρώσεως όταν η **μηχανή **είναι αναμένη ενώ όταν βρίσκεται σε κατάσταση Stop ή με τον διακόπτη απλά στο ON η τάση είναι σωστή. Αυτό έχει αποτέλεσμα τα φώτα σε επαρχιακούς δρόμους και σε αυτοκινητόδρομους να μην επαρκούν ώς και να είναι επικίνδυνα.Συγκεκριμένα στο παρακάτω πινακάκι φαίνεται η τάση στα φώτα:
Κατάσταση Τάση Μπαταρίας Τάση στα μεσαία Μηχανή σε λειτουργία 14,2 9,5 Κατάσταση Stop 12.5 11.1
Την ίδια συμπεριφορά έχουν τα μπρος και τα πίσω φώτα θέσης.
Αντίθετα τα μεγάλα δεν παρουσιάζουν κάποιο πρόβλημα
Κατάσταση Τάση Μπαταρίας Τάση στα πορείας Μηχανή σε λειτουργία 14,2 12,8 Κατάσταση Stop 12.5 11.5
Αντιμετώπιση:
Το αυτοκίνητο έχει επισκεφθεί δύο αντιπροσώπους:- Ο πρώτος δεν δέχεται το πρόβλημα
- Ο δεύτερος αναγνωρίζει το πρόβλημα αλλά δεν μπορεί να το λύσει.
Το αυτοκίνητο έχει επισκεφτεί τον δεύτερο αντιπρόσωπο 3 φορές:
- Επιβεβαιώθηκε το πρόβλημα και ελέγχθηκε ότι δεν είναι κάποιο απλό πρόβλημα (γειώσεις, λάμπες, κτλ)
- Αλλάχθηκε ο εγκέφαλος άνεσης
- Επαναπρογραμματίστηκε ο εγκέφαλος χωρίς κανένα αποτέλεσμα.
Το ίδιο πρόβλημα φαίνεται να αντιμετωπίζουν όλα τα Seat Ibiza 1.2 TSI Ecomotive ενώ σύμφωνα με το συνεργείο το ίδιο πρόβλημα έμφανίζεται και στα υπόλοιπα VW Group με σύστημα Start&Stop.
Δεδομένου οτι η εγγύηση λήγει σε λίγες ημέρες έχει σταλεί το σχετικό email στα κεντρικά της Ισπανίας και η μόνη απάντηση που έχω λάβει είναι οτι θα επικοινωνήσει μαζί μου ή η Technocar ή τα κεντρικά.
Θα ήθελα την γνώμη σας πώς να αντιμετωπίσω το πρόβλημα πως να κινηθώ και αν έχει αντιμετωπίσει κανένας άλλος το ίδιο πρόβλημα.
-
Ανταλλακτικά SEAT
Κόντρα βάσης μηχανής seat ibiza 6L
http://www.car.gr/parts/view/3696280/Διακόπτης φώτων χωρίς προβολείς ομίχλης seat ibiza 6L
http://www.car.gr/parts/view/3696267/Ραδιοκασετόφωνο
http://www.car.gr/parts/view/3696285/Καπάκια προφυλάκτήρα seat ibiza 6L
http://www.car.gr/parts/view/3696239/Λεβιές ταχυτήτων seat ibiza 6L
http://www.car.gr/parts/view/3696264/Πλαστικό πορτ μπαγκαζ αριστερο seat ibiza 6L
http://www.car.gr/parts/view/3696239/Πλαφονιέρα
http://www.car.gr/parts/view/3696291/Τιμές χαμηλές να φεύγουν
-
RE: Ανταλλακτικά SEAT
Κόντρα βάσης μηχανής seat ibiza 6L
http://www.car.gr/parts/view/3696280/Διακόπτης φώτων χωρίς προβολείς ομίχλης seat ibiza 6L
http://www.car.gr/parts/view/3696267/Ραδιοκασετόφωνο
http://www.car.gr/parts/view/3696285/Καπάκια προφυλάκτήρα seat ibiza 6L
http://www.car.gr/parts/view/3696239/Λεβιές ταχυτήτων seat ibiza 6L
http://www.car.gr/parts/view/3696264/Πλαστικό πορτ μπαγκαζ αριστερο seat ibiza 6L
http://www.car.gr/parts/view/3696239/Πλαφονιέρα
http://www.car.gr/parts/view/3696291/Τιμές χαμηλές να φεύγουν
-
RE: Φαίνεται να καίει τη μάνα του & τον πατέρα του, τι να κάνω?
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Δεν αφορά δικά μου γραπτά αυτο που λες. ???
Οχι απλά τα έγραψα για να υπάρχουν περίσσότερα στοιχεία!
μόλις έχω νέα θα γράψω! Ευχαριστώ πολύ!
-
RE: Φαίνεται να καίει τη μάνα του & τον πατέρα του, τι να κάνω?
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Μπεκ τα πας σε μηχανημα τα καθαρίζουν με υπερήχους και τα βαζουν μετά και ψεκαζουν ενα ειδικό ζουμί (simulator βενζινης) και βλεπεις τι ποσοτητα ψεκαζουν συγκριτικά, αμα ειναι άλλα αντι αλλων η ποσότητα ή κάποιο στάζει, το αλλάζεις.Για το λ, υπάρχουν τα διαγνωστικά, υποτίθεται οτι σε σταθερές στροφές ειτε ρελαντι ειτε πχ 3.000, θα σου βγάζει μια συγκεκριμενη κυματομορφή (τετραγωνική σχεδον) με συγκεκριμενη συχνότητα όταν το αυτοκινητο μπαινει σε closed loop mode
Eπειδη το αυτοκινητο ειναι στα χρονκα όρια (η χρηση OBDII εγινε υποχρεωτικη απο 1996 και μετα οπότε δεν ξερουμε σε τι φαση ειναι το δικό σου, αν εχει τετοια διαγνωστικά) υπαρχει και αλλος τροπος λίγο εμπειρικος...δες εδω τους πυρηνικους επιστημονες.... http://www.youtube.com/watch?v=vdn4Dk5PSwc&feature=related
Η κουβεντα γίνεται για να μην πας να αλλαξεις σενσορα στα τυφλά, ψαξε και στο ιντερνετ γιατι μπορει να τον βρεις πολυ φτηνοτεραΥπαρχουν 2 λ αισθητηρες ο ενας πριν και ο άλλος μετα τον καταλύτη, εκτος απο τα παλιοτερα που έχουν μονο έναν πριν τον καταλυτη. Μοιαζει στην καλωδιωση και στο μεγεθος σαν μπουζί. Προσεχε στην αφαιρεση μην ξηλωθούν τα παντα.
Αν τα καυσαέρια ειναι σωστά, ο καταλύτης υποτίθεται λειτουργεί.
OBD θύρα έχει αλλα δεν μπόρεσε να συχρονίσει με φτηνό κινέζικο obd reader.
Οπότε για τον λ πρέπει να πάει σε διαγνωστικό αντιπροσωπίας.
Για τα μπεκ χρειάζεται λύσιμο και καθαρισμό από οτι κατάλαβα. Να υπολογίζω καμιά 100αρα;
Το αμάξι δεν νομίζω οτι είναι αδύναμο. Μονο καποια ρεταρίσματα κάνει στο ρελαντι που και που σε συνδιασμό με ζουητό από την αντλία που μετά από reset (σβησίμο και αναμα) στρώνει, οπότε και υποθέτω οτι είναι αντλία βενζίνης.