Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    • 1
    • 2
    • 88
    • 89
    • 90
    • 91
    • 92
    • 488
    • 489
    • 90 / 489
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    81
    9775
    219871
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      drdino last edited by

      Αλλάξτε βαλβολίνες για αρχή μπας και σώσετε τπτ, φθηνές είναι.

      Sent from my Tab using a pigeon.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        tractioner last edited by

        Ο χρήστης Dimitris drift έγραψε:
        καλησπερα παιδια,απο το καλοκαιρι αρχισα να οδηγω το Hyundai accent του πατερα μου, το οποιο πρεπει να εχει προβλημα με το κιβωτιο ταχυτητων επειδη στα πρωτα λεπτα που το παιρνω μπαινουν πολυ δυσκολα οι ταχυτητες και μερικες φορες για αρκετα δευτερολεπτα το παω με νεκρα μεχρι να ξεκολλησει και να μπει η ταχυτητα...λογω οικονομικης στενοτητας την συγκεκριμενη φαση δεν μπορουμε να ριξουμε χρημα στο αμαξι... υπαρχει περιπτωση να χαλασουν τελειως οι ταχυτητες...? ποσο μπορει να αντεξει ακομα...? επισης ποσο παει για αλλαγη...?

        Αρπαγμένα φρενάκια υποψιάζομαι, αλλά για να φτάσει σε σημείο να συμβαίνει κάτι τέτοιο πρέπει να έχει υποστεί κακοδιαχείρηση.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • H
          harlek last edited by

          Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
          Το ρελαντι ηταν χαμηλα οπως δουλευει παντα οταν ειναι ζεστο το αμαξι και ειδα δυο βυθισματα μικρα του ρελαντι αυτα τα 2-3 λεπτα.Δηλαδη δουλευε στις 750-800 εκανε ενα βυθισμα στις 600 και ανεβαινε παλι στις 750-800

          Πιθανόν να ήταν οι στιγμές που έπαιρναν μπρος τα βαντιλατέρ (τραβάν στιγμιαία πολύ ρεύμα κατά την εκκίνησή τους).

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            mad_max_geo last edited by

            Ο χρήστης harlek έγραψε:

            Το ρελαντι ηταν χαμηλα οπως δουλευει παντα οταν ειναι ζεστο το αμαξι και ειδα δυο βυθισματα μικρα του ρελαντι αυτα τα 2-3 λεπτα.Δηλαδη δουλευε στις 750-800 εκανε ενα βυθισμα στις 600 και ανεβαινε παλι στις 750-800

            Πιθανόν να ήταν οι στιγμές που έπαιρναν μπρος τα βαντιλατέρ (τραβάν στιγμιαία πολύ ρεύμα κατά την εκκίνησή τους).

            Αχα.Δηλαδη αμα ειχε προβλημα θα ηταν καπως αλλιως το θεμα???Θα κρατουσε πχ χαμηλωτερο ρελαντι και θα προσπαθουσε να το διορθωσει ετσι???

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              antonis-team last edited by

              «Πιθανόν να ήταν οι στιγμές που έπαιρναν μπρος τα βαντιλατέρ (τραβάν στιγμιαία πολύ ρεύμα κατά την εκκίνησή τους).»


              Αυτό και είναι. Μα για σιγουριά ας το παρακολουθήσει είναι απλό.
              ΑΝΤΩΝΗΣ.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dimitris-drift last edited by

                Αλλάξτε βαλβολίνες για αρχή μπας και σώσετε τπτ, φθηνές είναι.

                προς το παρον μαλλον δεν θα κανουμε τιποτα αλλα θα το εχω υποψην μου και αυτο...

                Αρπαγμένα φρενάκια υποψιάζομαι, αλλά για να φτάσει σε σημείο να συμβαίνει κάτι τέτοιο πρέπει να έχει υποστεί κακοδιαχείρηση.

                παιζουν ρολο τα φρενα οσον αφορα τις ταχυτητες...? προσφατα (2-2,5 μηνες) που περασε κτεο το αμαξι οντως το ενα φρενο ποιανει λιγοτερο απ'οσο ποιανει το αλλο,μπορει να φταιει αυτο...? κακοδιαχειριση δεν εχει υποστει, εκτος απο καποια μικρομαρσαρισματα απο μενα,ο πατερας ειναι πιο συντηρητικος...? ααααα και κατι αλλο καποιες φορες που το μαρσαρω μυριζει καμμενο ενω ειμαι σε κινηση,λαστιχο δεν ειναι παντως, και οταν παω με χαμηλοτερες στροφες σταματαει...τι μπορει να ειναι και ποσο επικικυνδυνο ειναι για τον κινητηρα...?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • R
                  rx8_drifter last edited by

                  ρε μπας και την έχει ακούσει κανα ελατήριο συμπλέκτη

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    drdino last edited by

                    Τα φρενάκια εσωτερικα στο σασμάν (aka συγχρονιζε) εννοεί.

                    Βαλβολίνες αλλάξτε οπωσδήποτε, πάνω από 20-30 ευρω δεν κάνουν.

                    Sent from my HTC Desire using smoke signals.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dimitris-drift last edited by

                      οκ thx θα κοιταξω το θεμα με τις βαλβολινες...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Ο χρήστης dog80 έγραψε:
                        Τι είναι το 'σπαστό' διαφορικό και τί διαφορά έχει απο το απλό?

                        Εχω την εντυπωση οτι ετσι λεγονται αυτα που εχουν ημιαξονια αριστερα/δεξια απο το διαφορικο και δεν ειναι μονοκομματο απο ροδα σε ροδα.Πχ οι BMW ειναι ετσι ενω τα φορτηγα εχουν μονοκομματο.
                        Λαθος;

                        Κι εγώ το ίδιο νομίζω: πισωκίνητα με όχι άκαμπτο άξονα , αλλά ημιαξόνια. Έτσι έλεγαν παλιά πχ τα διάφορα VW με το μοτέρ - κιβώτιο πίσω (και την τραγική οδική συμπεριφορά! ).
                        Το ίδιο είχαν και οι BMW παλιά επίσης, σε αντίθεση με τους ιταλούς που προτιμούσαν τους άκαμπτους άξονες (τέτοιον είχε και η 75 πχ).

                        Έχω διαφορετική εντύπωση και θα ήθελα επιβεβαίωση. Υπάρχει ο άκαμπτος άξονας που ακόμα φοριέται σε φορτηγά και τζιποειδή για κάποια πλεονεκτήματά του, το σπαστό και το κανονικό.
                        Στα σπαστά διαφορικά το ημιαξόνιο δεν αλλάζει γωνία ως προς τον τροχό αλλά κινείται μαζί με αυτόν. Κατά συνέπεια όλη η κίνηση γίνεται από το διαφορικό που μοιάζει σαν να σπάει στα δύο (ένα τμήμα του δείχνει με το δεξί κι ένα με το αριστερό ημιαξόνιο) εξ' ού και σπαστό. Έτσι όμως παρατηρούνται σημαντικές αλλαγές του κάμπερ σε στροφές και σε ανωμαλίες και αυτός είναι ο λόγος που τα έκανε επικίνδυνα. Σε αυτά τα αυτοκίνητα όταν τα σήκωνες στον αέρα οι ρόδες έπαιρναν ένα έντονο θετικό κάμπερ. Αντίθετα στα σύγχρονα μη σπαστά υπάρχει άρθρωση και στα δύο άκρα των ημιαξονίων οπότε το παραπάνω δεν παρατηρείται.
                        Σπαστό διαφορικό είχαν και παλιές Mercedes (πρίν το 1968) αν δεν κάνω λάθος και βέβαια τα κοινά σκαθάρια αλλά όχι όλα, τα σούπερ σκαθάρια (από το ~1971), αυτά με το φουσκωτό καπώ και όχι απαραίτητα και φουσκωτό παρμπρίζ νομίζω είχαν θεραπευτεί (το σήκωνες και είχες ίσιες ρόδες)!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • 2
                          21-quadra last edited by

                          Eδώ θα βρείτε όλων των ειδών τα διαφορικά, σπαστά, αιωρούμενα, άκαμπτα κλπ.

                          http://www.google.gr/images?hl=el&rlz=1 ... 20&bih=638

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            aris last edited by

                            Τα θέματα που πρέπει να λύσω με το ρίτμο: ( Μόλις βρω χρόνο, πρέπει να βρω το μανουάλι και να βρώ και τις σημειώσεις για τα σέρβις του)

                            • δεν παίρνει εύκολα μπροστά. Ζητάει 4-6 μιζιές. Η μπαταρία έχει ψωμιά ακόμα, το πρόβλημα φαίνεται να είναι ότι δεν αρπάζει, δεν ξέρω αν βοηθάει αυτό. Ο drdino μίλησε για ρύθμιση ρελαντί. Θα το ζητήσω, αλλά την τελευταία φορά που θυμάμαι, μου το είχε ρίξει πολύ ( έσβηνε για πλάκα, παρόλο που μές την πόλη συνηθίζω να φρενάρω με τα αριστερό και με το δεξί αποτρέπω το σβήσιμο), και όταν του το ξαναπήγα, το ανέβασε λίγο, αλλά παρατηρούσα το εξής μερικές φορές: αφού ζεσταινόταν κάποιες φορές, έμενε πιο ψηλά μετά. *
                            • ( αυτή περισσότερο γενικού ενδιαφέροντος) θέλω αλλαγές αμορτισέρ στάάάνταρ. Παίζει να βρώ αντικαταστάτες; **
                            • καθαρισμό πεταλούδας είναι κάτι που μπορούμε να το κάνουμε μόνοι μας; Δεν πρέπει να έχει γίνει ποτέ. Κάθε πότε συστήνεται; Βασικά τί επιτυγχάνει;
                              ** Δεδομένου έχει τρεναριστεί πολλές δεκάδες χιλιόμετρα η αλλαγή τους, προτείνεται και ανανέωση άλλων μερών ( π.χ. των top mounts);

                            Επίσης πληροφορήθηκα ότι καθόλης της διάρκειας της ζωής του, αλλάζονταν λάδια κάθε 5000km ( για την ακρίβεια, ξεκίνησε ανα 2500, μετά ανά 3333 ( ) και καθίσαμε στα 5k). Μου φάνηκε πάρα πολύ συχνό, ή υπάρχει κάποια παράμετρος για κινητήρα της ηλικίας του που αγνοώ;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              greek last edited by

                              Ο χρήστης Άρης έγραψε:
                              Τα θέματα που πρέπει να λύσω με το ρίτμο: ( Μόλις βρω χρόνο, πρέπει να βρω το μανουάλι και να βρώ και τις σημειώσεις για τα σέρβις του)

                              • δεν παίρνει εύκολα μπροστά. Ζητάει 4-6 μιζιές. Η μπαταρία έχει ψωμιά ακόμα, το πρόβλημα φαίνεται να είναι ότι δεν αρπάζει, δεν ξέρω αν βοηθάει αυτό. Ο drdino μίλησε για ρύθμιση ρελαντί. Θα το ζητήσω, αλλά την τελευταία φορά που θυμάμαι, μου το είχε ρίξει πολύ ( έσβηνε για πλάκα, παρόλο που μές την πόλη συνηθίζω να φρενάρω με τα αριστερό και με το δεξί αποτρέπω το σβήσιμο), και όταν του το ξαναπήγα, το ανέβασε λίγο, αλλά παρατηρούσα το εξής μερικές φορές: αφού ζεσταινόταν κάποιες φορές, έμενε πιο ψηλά μετά. *
                              • ( αυτή περισσότερο γενικού ενδιαφέροντος) θέλω αλλαγές αμορτισέρ στάάάνταρ. Παίζει να βρώ αντικαταστάτες; **
                              • καθαρισμό πεταλούδας είναι κάτι που μπορούμε να το κάνουμε μόνοι μας; Δεν πρέπει να έχει γίνει ποτέ. Κάθε πότε συστήνεται; Βασικά τί επιτυγχάνει;
                                ** Δεδομένου έχει τρεναριστεί πολλές δεκάδες χιλιόμετρα η αλλαγή τους, προτείνεται και ανανέωση άλλων μερών ( π.χ. των top mounts);

                              Επίσης πληροφορήθηκα ότι καθόλης της διάρκειας της ζωής του, αλλάζονταν λάδια κάθε 5000km ( για την ακρίβεια, ξεκίνησε ανα 2500, μετά ανά 3333 ( ) και καθίσαμε στα 5k). Μου φάνηκε πάρα πολύ συχνό, ή υπάρχει κάποια παράμετρος για κινητήρα της ηλικίας του που αγνοώ;

                              Αν ζορίζεται να πάρει μπροστά...

                              • Τσεκάρεις καρμπυρατερ και τροφοδοσίες βενζίνης. Αν δεν έχει ολα τα τσιμουχάκια σωστά ή ειναι ξερά τότε εξατμίζεται η βενζίνα και αργεί να πάρει μέχρι να γεμίσει
                              • Κατάσταση μπουζί και μπουζοκαλωδίων
                                -Αβανς
                                -Κακές γειώσεις

                              Οσον αφορά πεταλούδες...

                              • Το απλό που μπορείς να κάνεις ειναι σπρευ , καθάρισμα πεταλούδας και στεγνωμα
                                -Για πιο δυσκολες καταστάσεις αγορά σετ επισκευής (εβαυ φτηνά ειναι) και αλλαγή οτι εχει μέσα
                                -Ακόμα και αν δεν βλέπεις αναθυμιάσεις ή δυλειτουργίες καλό ειναι να γίνει , θα αναζωογονηθεί το αμάξι και θα πέσει η κατανάλωση

                              Αλλαγή και ανανέωση αλλων μερών...

                              -Χμ , δυσκολη ερώτηση , τα πάντα και τίποτα. Αν υπάροχυν λεφτά , αλλάζεις τα πάντα , αν οχι αρκετά , μόνο τα αναγκαία , καθόλου οτι είναι χαλασμένο και αυτό αν βρεις μεταχειρισμένο. Πχ συνεμπλόκ ειναι καλό με φρέσκα , θα σφίξουν ότι κενα έχει ανάρτησει και κρεμαγιέρα και θα μαλακώσει το τιμόνι.

                              Λιπαντικά.

                              • 2 περιπτώσεις. Είτε ξαναξεκινάς το κύκλο που συστήνει ο κατασκευαστής με καλό λάδι και βλέπεις ανάλογα με την κατανάλωση ή επειδή ο κινητήρας δεν ειναι και στα καλύτερά του βάζεις ενα μέτριο λάδι και συπληρώνεις οπου και όταν χρειαστεί μεχρι να πάς για γενική επισκευή. Γενικά , επειδή έχει χιλιόμετρα στην πλάτη του , βάζεις λίιγοο πιο χοντρό απο αυτό που εβαζες συνήθως για να μειώσεις τυχόν καταναλώσεις.
                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • F
                                famas last edited by

                                Αν το καπάκι του λαδιού έχει ίχνη μαγιονέζας, αλλά τα λάδια είναι κανονικά(στάθμη), τα νερά είναι κανονικά(στάθμη και υφή), καπνό δεν έχουμε από την εξάτμιση, θερμοκρασία κανονικά, τι μπορεί να είναι; εξακολουθεί να πάιζει η φλάντζα ως ενδεχόμενο;

                                https://www.spritmonitor.de/en/detail/1383600.html

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • U
                                  umaga last edited by

                                  εαν το λαδι δεν εχει το κανονικο χρομα, ειναι διλαδι αφρισμενο λευκο παει να πει οτι τα νερα περνουν στα λαδια = φλατζα

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    leonp last edited by

                                    Ο χρήστης famas έγραψε:
                                    Αν το καπάκι του λαδιού έχει ίχνη μαγιονέζας, αλλά τα λάδια είναι κανονικά(στάθμη), τα νερά είναι κανονικά(στάθμη και υφή), καπνό δεν έχουμε από την εξάτμιση, θερμοκρασία κανονικά, τι μπορεί να είναι; εξακολουθεί να πάιζει η φλάντζα ως ενδεχόμενο;

                                    Αν κάνεις μόνο μικρές διαδρομές και δεν ζεσταίνεται καλά ο κινητήρας μπορεί να δεις λίγη υγρασία στο λάδι.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • F
                                      famas last edited by

                                      Ευχαριστώ πολύ

                                      https://www.spritmonitor.de/en/detail/1383600.html

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        drdino last edited by

                                        Εξάλλου στο ψευτοκάπακο ανεβαίνει η υγρασία, δεν ανεβάζει και ιδιαιτερες θερμοκρασίες, οπότε...

                                        Sent from my Desire using smoke signals.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          mikros1988 last edited by

                                          Μια ερώτηση μήπως κάποιος μπορεί να με βοηθήσει σε ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζω εδώ και 3-4 χρόνια.
                                          Έχω ένα ibiza 1,2 του 2005. Εδώ και 3-4 χρόνια αλλάζω συνέχεια βάσεις μηχανής κάτω από τη μπαταρία.(βάση σασμάν). Κάθε 15κ κμ το αμάξι καταντάει ανυπόφορο με τα χτυπήματα και μετά από κάθε αλλαγή στρώνει για λίγο και χαλάει σιγα σιγά. Μόνο η πρώτη χάλασε απότομα. Εννοείται δεν γίνονται καφρίλες στο αμάξι και τα κμ που κάνει είναι μισά πόλη μισά ταξίδια.
                                          Έχω δοκιμάσει και άλλο συνεργείο και το πρόβλημα συνεχίζει. Σύνολο πρέπει να έχει αλλάξει ή 3 ή 4 και τώρα έχει 80κ κμ.
                                          καμιά ιδέα;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            aris last edited by

                                            To είχες πάρει καινούριο;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 88
                                            • 89
                                            • 90
                                            • 91
                                            • 92
                                            • 488
                                            • 489
                                            • 90 / 489
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr