Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Alfa Romeo 4C
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Alfa Romeo 4C
    • 1
    • 2
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 75
    • 76
    • 8 / 76
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    120
    1519
    1214
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      pasxos last edited by

      Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

      προφανως...

      Αρα εμμεσως πλην σαφως εννοεις οτι ΔΕΝ εχει καλη αεροδυναμικη...

      Aμεσως εννοω οτι ειναι δικη σου εκτιμηση (λανθασμενη προφανως) οτι τα χαρακτηριστικά που αναφέρεις είναι έτσι μορφοποιημένα για 'βέλτιστη αεροδυναμική' . Απλα δεν εκανα quote το ακριβως απο πανω ποστ απ το δικο μου.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kikizas-grigoris last edited by

        Ο χρήστης pasxos έγραψε:

        προφανως...

        Αρα εμμεσως πλην σαφως εννοεις οτι ΔΕΝ εχει καλη αεροδυναμικη...

        Aμεσως εννοω οτι ειναι δικη σου εκτιμηση (λανθασμενη προφανως) οτι τα χαρακτηριστικά που αναφέρεις είναι έτσι μορφοποιημένα για 'βέλτιστη αεροδυναμική' . Απλα δεν εκανα quote το ακριβως απο πανω ποστ απ το δικο μου.

        Aρα εννοεις οτι δεν δινεται βαρος για την βελτιστη αεροδυναμικη...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          techadmin admin last edited by

          Σαφέστατα και ΔΕΝ δίνεται βάρος στην *βέλτιστη *αεροδυναμική, έχεις αμφιβολία?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kikizas-grigoris last edited by

            Ο χρήστης IKE έγραψε:
            Σαφέστατα και ΔΕΝ δίνεται βάρος στην *βέλτιστη *αεροδυναμική, έχεις αμφιβολία?

            Nαι και θελω αποδειξεις επ' αυτου...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              thymios last edited by

              Η έννοια 'βέλτιστη αεροδυναμική συμπεριφορά' είναι εξ ορισμού εξαιρετικά αφηρημένη. Στην πραγματικότητα δεν υπάρχει βέλτιστη αεροδυναμική συμπεριφορά. Υπάρχουν αντικρουόμενα κέρδη απ αυτήν: χαμηλή οπισθέλκουσα, υψηλή αεροδυναμική πρόσφυση κτλ. Στην πραγματικότητα, ακόμη και στα αγωνιστικά, μιλάμε για τον βέλτιστο συμβιβασμό. Διαλέγεις και παίρνεις. Αν θεωρήσουμε οτι η βέλτιστη συμπεριφορά αναφέρεται στην επίτευξη μέγιστης αεροδυναμικής πρόσφυσης, δε θα έλεγα οτι η Ελίζ προσανατολίζεται προς αυτή την οδό. Για την ακρίβεια πολύ λίγα (αν όχι κανένα) αυτοκίνητο αυτής της τιμής δεν έχει τέτοιους προσανατολισμούς. Θα πρέπει να φτάσουμε σε επίπεδα πχ 458, για να μιλήσουμε για φόρμες ειδικά διαμορφωμένες για την επίτευξη συγκεκριμένου αεροδυναμικού αποτελέσματος. Το σχήμα της Ελίζ είναι αποτέλεσμα περισσότερο 'δίαιτας' και ελάχιστης κάλυψης των μηχανικών μερών (κάτι σαν form follows function στο...τεχνοκρατικό του), παρά αεροδυναμικής διαμόρφωσης. Είναι κάτι σαν καρτ με προφυλακτικό ας πούμε

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • realzeus
                realzeus last edited by

                Ο χρήστης thymios έγραψε:
                Είναι κάτι σαν καρτ με προφυλακτικό ας πούμε

                Driving safely...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  techadmin admin last edited by

                  @Κίκιζας Οι αποδείξεις είναι τεράστια κουβέντα που δεν έχω την ευχαίρια να κάνω τώρα και ειδικά εδώ (εκτός θέματος). Οπότε ή με εμπιστεύεσαι ή εμμένεις στην άκαμπτη γνώμη σου

                  Γενικά υπάρχουν πολλές σχεδιαστικές λεπτομέρειες στα περισσότερα μοντέλα που αυξάνουν την αντίσταση και γενικά έχουν δυσμενή αεροδυναμικά συνεισφορά αλλά υπάρχουν για λόγους στυλ. Επειδή όμως η αεροδυναμική είναι και δύσκολη σαν πεδίο αλλά και παρεξηγημένη (πχ ρωτήστε κάποιον μη-σχετικό αν είναι αεροδυναμικό αυτοκίνητο μία Countach) κάθε εταιρία δηλώνει ότι θέλει και ο καθένας πιστεύει ότι θέλει (συνήθως ότι του λένε).

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kikizas-grigoris last edited by

                    Ο χρήστης thymios έγραψε:
                    Η έννοια 'βέλτιστη αεροδυναμική συμπεριφορά' είναι εξ ορισμού εξαιρετικά αφηρημένη. Στην πραγματικότητα δεν υπάρχει βέλτιστη αεροδυναμική συμπεριφορά. Υπάρχουν αντικρουόμενα κέρδη απ αυτήν: χαμηλή οπισθέλκουσα, υψηλή αεροδυναμική πρόσφυση κτλ. Στην πραγματικότητα, ακόμη και στα αγωνιστικά, μιλάμε για τον βέλτιστο συμβιβασμό. Διαλέγεις και παίρνεις. Αν θεωρήσουμε οτι η βέλτιστη συμπεριφορά αναφέρεται στην επίτευξη μέγιστης αεροδυναμικής πρόσφυσης, δε θα έλεγα οτι η Ελίζ προσανατολίζεται προς αυτή την οδό. Για την ακρίβεια πολύ λίγα (αν όχι κανένα) αυτοκίνητο αυτής της τιμής δεν έχει τέτοιους προσανατολισμούς. Θα πρέπει να φτάσουμε σε επίπεδα πχ 458, για να μιλήσουμε για φόρμες ειδικά διαμορφωμένες για την επίτευξη συγκεκριμένου αεροδυναμικού αποτελέσματος. Το σχήμα της Ελίζ είναι αποτέλεσμα περισσότερο 'δίαιτας' και ελάχιστης κάλυψης των μηχανικών μερών (κάτι σαν form follows function στο...τεχνοκρατικό του), παρά αεροδυναμικής διαμόρφωσης. Είναι κάτι σαν καρτ με προφυλακτικό ας πούμε

                    Εγω το αναφερω οσο πιο απλα γινεται, αλλα μερικοι, οπως και εσυ, το αναλυετε περισσοτερο απ' οσο χρειαζεται.
                    Σαφως και μιλαω για την βελτιστη αεροδυναμικη, με γνωμονα τους περιορισμους που απορρεουν απο την σχεδιαστικη ταυτοτητα της καθε μαρκας/μοντελου, την μηχανικη διαταξη, και το μηκος του αυτοκινητου.
                    Με αυτα, και αλλα τα οποια ειτε δεν εχουν τοση μεγαλη βαρυτητα, ειτε δεν τα γνωριζω ως μη εμπειρος γνωστης αεροδυναμικης, αναφερομαι απλα ως προς την βελτιστη αεροδυναμικη, που μπορει να επιτεχθει απο εναν κατασκευαστη του βεληνεκους της AR, για ενα μοντελο αμιγως σπορ.
                    Εγινα κατανοητος, ή πρεπει να εξηγησω ακομα περισσοτερο τι εννοω?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      stefan147 last edited by

                      ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΟΧΙ!! ΕΛΕΟΣ ΜΕ ΤΙΣ ΥΠΕΡΑΝΑΛΥΣΕΙΣ ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        techadmin admin last edited by

                        +1

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kikizas-grigoris last edited by

                          Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
                          ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΟΧΙ!! ΕΛΕΟΣ ΜΕ ΤΙΣ ΥΠΕΡΑΝΑΛΥΣΕΙΣ ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ!!

                          Δεν τις ξεκινησα εγω! Αλλοι πιαστηκαν απο δυο λεξεις, και τις αναλυουν ως διασημοι αεροδυναμιστες...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            thymios last edited by

                            Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                            Η έννοια 'βέλτιστη αεροδυναμική συμπεριφορά' είναι εξ ορισμού εξαιρετικά αφηρημένη. Στην πραγματικότητα δεν υπάρχει βέλτιστη αεροδυναμική συμπεριφορά. Υπάρχουν αντικρουόμενα κέρδη απ αυτήν: χαμηλή οπισθέλκουσα, υψηλή αεροδυναμική πρόσφυση κτλ. Στην πραγματικότητα, ακόμη και στα αγωνιστικά, μιλάμε για τον βέλτιστο συμβιβασμό. Διαλέγεις και παίρνεις. Αν θεωρήσουμε οτι η βέλτιστη συμπεριφορά αναφέρεται στην επίτευξη μέγιστης αεροδυναμικής πρόσφυσης, δε θα έλεγα οτι η Ελίζ προσανατολίζεται προς αυτή την οδό. Για την ακρίβεια πολύ λίγα (αν όχι κανένα) αυτοκίνητο αυτής της τιμής δεν έχει τέτοιους προσανατολισμούς. Θα πρέπει να φτάσουμε σε επίπεδα πχ 458, για να μιλήσουμε για φόρμες ειδικά διαμορφωμένες για την επίτευξη συγκεκριμένου αεροδυναμικού αποτελέσματος. Το σχήμα της Ελίζ είναι αποτέλεσμα περισσότερο 'δίαιτας' και ελάχιστης κάλυψης των μηχανικών μερών (κάτι σαν form follows function στο...τεχνοκρατικό του), παρά αεροδυναμικής διαμόρφωσης. Είναι κάτι σαν καρτ με προφυλακτικό ας πούμε

                            Εγω το αναφερω οσο πιο απλα γινεται, αλλα μερικοι, οπως και εσυ, το αναλυετε περισσοτερο απ' οσο χρειαζεται.
                            Σαφως και μιλαω για την βελτιστη αεροδυναμικη, με γνωμονα τους περιορισμους που απορρεουν απο την σχεδιαστικη ταυτοτητα της καθε μαρκας/μοντελου, την μηχανικη διαταξη, και το μηκος του αυτοκινητου.
                            Με αυτα, και αλλα τα οποια ειτε δεν εχουν τοση μεγαλη βαρυτητα, ειτε δεν τα γνωριζω ως μη εμπειρος γνωστης αεροδυναμικης, αναφερομαι απλα ως προς την βελτιστη αεροδυναμικη.
                            Εγινα κατανοητος, ή πρεπει να εξηγησω ακομα περισσοτερο τι εννοω?

                            Νεύρα, πολλά νεύρα...

                            Δλδ τι θα έπρεπε να έχει η Ελιζ πάνω της που να σε κάνει να αποφανθείς οτι ΔΕΝ έχει βέλτιστη αεροδυναμική συμπεριφορά; Αν ήταν να αναλύουμε την αεροδυναμική απόδοση από φωτογραφίες...Εφόσον όμως εσύ ο ίδιος αυτοχαρακτηρίζεσαι ως μη έμπειρος γνώστης αεροδυναμικής, πώς γίνεται να αναφέρεις την αεροδυναμική ως λόγο για την παρόμοια φόρμα;

                            Το ξαναγράφω: η αεροδυναμική είναι μια ιδιαίτερα σχετική έννοια και καθόλου απόλυτη, συνεπώς κάθε φορά οι προσανατολισμοί είναι διαφορετικοί. Κάθε κατασκευαστής, ακόμη και στις πιο ακριβές κατασκευές, οδηγείται στον συμφερότερο συμβιβασμό.

                            Είμαι κι εγώ μη-γνώστης της αεροδυναμικής, με τη διαφορά οτι προτιμώ να μην αναλύω-αποφαίνομαι για την αεροδυναμική απόδοση ενός αυτοκινήτου, καταλήγωντας απλώς σε γενικότητες...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              pasxos last edited by

                              Σκεφτομαι να γραψω κι εγω αλλα πιστευω θα ακουσω το οτι 'οποιος δεν ειναι μηχανολογος δε μπορει να πει τη γνωμη του;' και ξενερωνω.Οποτε Κικιζα θα πρεπει η να δεχτεις τη γνωμη του ΙΚΕ και καποιων αλλων ή να εμμεινεις στη δικη σου.Πιστεψε με ομως αυτο δεν εχει καμια σημασια..

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                drdino last edited by

                                Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
                                αλλα μερικοι, οπως και εσυ, το αναλύουμε περισσοτερο απ' οσο χρειαζεται.

                                fixed

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kikizas-grigoris last edited by

                                  Ο χρήστης drdino έγραψε:

                                  αλλα μερικοι, οπως και εσυ, το αναλύουμε περισσοτερο απ' οσο χρειαζεται.

                                  fixed

                                  Δεκτον, αν δεις ομως απο που ξεκιναει η συγκεκριμενη κουβεντα, θα αντιληφθεις οτι δεν ειμαι εγω αυτος
                                  που ξεκινησε την αναλυση...Απλα προσπαθησα στην συνεχεια να υποστηριξω τα λεγομενα μου, και να τα 'μεταφρασω'
                                  περαιτερω, αν τυχον δεν εκφραστηκα σωστα, ή παρερμηνευτηκαν καποια απο αυτα που ειπα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    alba-parietti last edited by

                                    Το project θα δει το φως της παραγωγής ως Abarth 1000 (με τον 1,4 T mair). H 4c προορίζεται να παραμείνει... μια απλή άσκηση στυλ.........

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      stefan147 last edited by

                                      E καλά πες και τίποτα που να είναι πραγματική είδηση...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • realzeus
                                        realzeus last edited by

                                        Κεντρομήχανο, πισωκίνητο και ελαφρύ; Πρόβλεψη τιμής υπάρχει;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          alba-parietti last edited by

                                          Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
                                          E καλά πες και τίποτα που να είναι πραγματική είδηση...

                                          H 4c εκτίθεται στο μουσείο αυτοκινήτου του Torino (που επαναλειτούργησε).

                                          ... και ελαφρύ; Πρόβλεψη τιμής υπάρχει;

                                          όταν παρουσιαστεί το αντίστοιχο concept....θα κάνουμε μαντεψιές

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            stefan147 last edited by

                                            Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:

                                            E καλά πες και τίποτα που να είναι πραγματική είδηση...

                                            H 4c εκτίθεται στο μουσείο αυτοκινήτου του Torino (που επαναλειτούργησε).

                                            Αυτό υπάρχει στο FB εδώ και κάνα 3ωρο...next...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 75
                                            • 76
                                            • 8 / 76
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr