-
To μόνο πρόβλημα που έχουν τα Ρόβερ 75, και είναι σοβαρό, αφορά την κυλινδροκεφαλή του άτμο κινητήρα των 1.800 κυβικών. Το υπόλοιπο αυτοκίνητο είναι εξαιρετικά αξιόπιστο, και με αλεξίσφαιρα ηλεκτρονικά και ηλεκτρικά της ΣΗΜΕΝΣ και της Μπος (το τελευταίο περίεργο, αλλά αληθινό).
Λάβετε τώρα υπόψη ότι η έκδοση που κατέχει το συντριπτικό μερίδιο στον αγγλικό στόλο, είναι αυτή με τον πετρελαιοκινητήρα - σκυλί μαύρο των 2.000 κυβικών της Μπεμβέ, και ακολουθούν οι εκδόσεις με τους αρκετά καλούς εξακύλινδρους KV6.
Ουραγοί στην αγορά οι διαβόητοι 1.800άρηδες Κ4, είτε άτμο είτε τούρμπο, με τον τελευταίο να έχει άλλη κυλινδροκεφαλή (την VVC που φοράει και η Λότους και είναι σχετικά απροβλημάτιστη).
Εν κατακλείδι η συμμετοχή των ύποπτων άτμο 1.800 στο στόλο είναι ιδιαίτερα μικρή, και το αυτοκίνητο σφαιρικά κατατάσσεται αρκετά ψηλά στις σχετικές λίστες και από άλλους, απλά εμείς εδώ στο λαλακιστάν ξέρουμε μόνο τον 1.800άρη Κ4 και γενικεύουμε κρίνοντας εξ ιδίων τα αλλότρια. -
Το ότι υπάρχουν τα παλιά renault στο τέλος και τα καινούργια στην αρχή δείχνει ακριβώς αυτό που είπε η εταιρία. Ότι τα νέα μοντέλα έχουν αυξημένη αξιοπιστία. Έχετε να αντιπαραβάλλετε καμία άλλη έρευνα που να δείχνει το αντίθετο ή θα αρχίσουμε τα γνωστά: Γιαπωνέζικα αξιόπιστα και οικονομικά, Γερμανικά κορυφαία οδική συμπεριφορά και αξιόπιστα, Golf/Scirocco τρώει μαύρο όποιος τολμήσει και τα θίξει, τα Ιταλικά είναι όλα αναξιόπιστα και τα Γαλλικά έχουν όλα πρόβλημα στα ηλεκτρικά. Παιδιά κοιτάξτε το ημερολόγιο: έχουμε μπει στο 2011. Κάποιες αγκυλώσεις της Ελληνικής κοινωνίας καλό είναι να τις ξεπερνάμε σιγά σιγά.
Κοιτάξτε πάντως τι ψώνιζαν οι Γερμανοί το 2010:
http://bestsellingcars.wordpress.com/20 ... #more-2176
Renaul/Megane είναι σε πολύ καλή θέση, ανάμεσα στις πρώτες από τα ευρωπαϊκά. Τα υπόλοιπα είναι και θέμα τιμής
-
Ο χρήστης jlian έγραψε:
corsa2 έχεις σκεφτεί ότι άλλες σειρές έρχονται στην Ελλάδα και άλλες πουλιούνται στην Αγγλία;http://www.honestjohn.co.uk/carbycar/ro ... rs-reviews
Ελπίζω πάντως να μην σε πείραξαν οι θέσεις των Vauxhall (corsa;) Πάντως αν ψάξεις το θέμα λίγο με αυτή την έρευνα θα δεις ότι είναι πολύ αξιόπιστη.
Δεν είμαι και ούτε υπήρξα ποτέ κάτοχος corsa και OPEL γενικότερα.Αντιθέτως ήμουν ιδιοκτήτης ενός ROVER 75 '04,RENAULT CLIO 1.2 '03 και ενός RENAULT MEGANE '96(πρώτης γενιάς).Τα συγκεκριμένα ήταν και τα πιο ζημιάρικα αυτοκίνητα που είχα ποτέ.
To μόνο πρόβλημα που έχουν τα Ρόβερ 75, και είναι σοβαρό, αφορά την κυλινδροκεφαλή του άτμο κινητήρα των 1.800 κυβικών. Το υπόλοιπο αυτοκίνητο είναι εξαιρετικά αξιόπιστο, και με αλεξίσφαιρα ηλεκτρονικά και ηλεκτρικά της ΣΗΜΕΝΣ και της Μπος (το τελευταίο περίεργο, αλλά αληθινό).
Λάβετε τώρα υπόψη ότι η έκδοση που κατέχει το συντριπτικό μερίδιο στον αγγλικό στόλο, είναι αυτή με τον πετρελαιοκινητήρα - σκυλί μαύρο των 2.000 κυβικών της Μπεμβέ, και ακολουθούν οι εκδόσεις με τους αρκετά καλούς εξακύλινδρους KV6.
Ουραγοί στην αγορά οι διαβόητοι 1.800άρηδες Κ4, είτε άτμο είτε τούρμπο, με τον τελευταίο να έχει άλλη κυλινδροκεφαλή (την VVC που φοράει και η Λότους και είναι σχετικά απροβλημάτιστη).
Εν κατακλείδι η συμμετοχή των ύποπτων άτμο 1.800 στο στόλο είναι ιδιαίτερα μικρή, και το αυτοκίνητο σφαιρικά κατατάσσεται αρκετά ψηλά στις σχετικές λίστες και από άλλους, απλά εμείς εδώ στο λαλακιστάν ξέρουμε μόνο τον 1.800άρη Κ4 και γενικεύουμε κρίνοντας εξ ιδίων τα αλλότρια.Ως πρώην κάτοχος ενός ROVER 75 1.8 125 ίππων του 2004 μπορώ να έχω άποψη μόνο για τη συγκεκριμένη έκδοση.Η οποία είχε πολλά και διάφορα προβλήματα.Και όντως κρίνω εξ ιδίων τα αλλότρια.
-
Ο χρήστης JarnoT έγραψε:
Και κατα τη γνωμη μου το εσωτερικο του megane ειναι τελειο
Δεν θα μπορούσα να πω κάτι λιγότερο. Ένα αδιάφορο σε μένα -αρχικά- αυτοκίνητο έγινε 1η επιλογή εξ αφορμής του εσωτερικού του. Σπάνια μου συμβαίνει αυτό. Και στενοχωριέμαι που -κατά τα φαινόμενα- αυτό το εσωτερικό δεν θα γίνει το νέο μου περιβάλλον μετακίνησης.
σε καλει το 1,2TSI..?
-
Ο χρήστης antonis papas έγραψε:
Εντελώς αναξιόπιστη.
Και από τα 4 τελευταια μοντέλα, τα 3 ειναι Renault.
97 RENAULT SCENIC/GRAND MkII 78.79%
98 PEUGEOT 307 78.48%
99 RENAULT MEGANE MkII 77.28%
100 RENAULT LAGUNA MkII 76.25%so what.
Επίσης,
9. VOLKSWAGEN GOLF MkVI 94.94%
61. VOLKSWAGEN GOLF MkV 88.09%
(55 θέσεις διαφορά)Με την ίδια λογική ,όσοι έχουν RENAULT MEGANE MkII ,θα πρέπει ήδη να το έχουν ρίξει στον Καιάδα.
Ανταποκρινονται 100% στην πραγματικοτητα οπως την εχω βιωσει εγω..
Ο πατερας μου ειναι κατοχος scenicII και ο κολλητος μου κατοχος golf5 TSI.. Τα πραγματα ειναι ακριβως οπως περιγραφονται στην ερευνα..Δυστυχως η ευτυχως.. -
corsa2.. τι να πω... όντως έπεσες στην περίπτωση που ήταν όντως ζημιάρικα. Ειδικά αν τα σύγκρινες με το μέσο Γιαπωνέζικο της εποχής... ε άντε γεια. Υπομονή οι καιροί αλλάζουν. Οι διάφορες αλητείες όμως των αντιπροσώπων μένουν. Αυτά φταίνε κυρίως και για κάποια κακή φήμη. Τι να πει κανείς...
-
Ο χρήστης rafi έγραψε:
Και κατα τη γνωμη μου το εσωτερικο του megane ειναι τελειο
Δεν θα μπορούσα να πω κάτι λιγότερο. Ένα αδιάφορο σε μένα -αρχικά- αυτοκίνητο έγινε 1η επιλογή εξ αφορμής του εσωτερικού του. Σπάνια μου συμβαίνει αυτό. Και στενοχωριέμαι που -κατά τα φαινόμενα- αυτό το εσωτερικό δεν θα γίνει το νέο μου περιβάλλον μετακίνησης.
σε καλει το 1,2TSI..?
Μπα... σιγά και μη. Προσωρινά σταμάτησα τη διαδικασία αναζήτησης (τρόπου απόκτησης περισσότερο και όχι ποιου αυτοκινήτου, αυτό το είχα βρει). Παραμένω με το 30χρονο κι από φθινόπωρο βλέπουμε.
-
Μ' αρέσει πάντως που πάλι σταθήκαμε στα προηγούμενα μοντέλα που μέχρι και οι πέτρες το ξέρουν ότι είχαν προβλήματα
Τα τωρινά τα είδε κανένας?
Είδε ας πούμε κανείς την θέση που κατέλαβε το νέο Μegane και το Clio 3
Επίσης με δεδομένο αυτό υπολόγισε κανένας ότι όσα αυτοκίνητα βασιίζονται σ' αυτά τα δύο μπορούν να πιάσουν τουλάχιστον παρεμφερείς βαθμολογίες (Fluence ,Scenic γιατί το Modus την έχει αποδείξει την αξία του κλπ) -
Το μεγάλο πρόβλημα που υπήρξε στην Ελλάδα ήταν ότι τα αυτοκίνητα όντως είχαν κάποια προβλήματα αξιοπιστίας, από parts χαμηλού κόστους που επιλέγονταν από τον κατασκευαστή για να κρατήσουν την τιμή του αυτοκινήτου χαμηλή. Αφού λοιπόν την πάταγες, και συνήθως εκτός εγγύησης, πήγαινες στην αντιπροσωπεία και αυτή σου ζητούσε τιμή ανταλλακτικού επιπέδου BMW. Έτσι παρότι, απ΄ότι φαίνεται μέχρι τώρα, η εταιρία έκανε ποιοτική στροφή, αυτή δεν έχει πιάσει στην Ελλάδα. Η πλειοψηφία του κόσμου νομίζει ότι αφού είναι Γαλλικό, και ακόμα περισσότερο Renault, κάτι θα πάθει. Παρόμοια εικόνα είχε και το Peugeot 207 που είχε πάρει φίλος μου. Μέσα στην εγγύηση του έβγαλε τα πάντα από ηλεκτρονικά, τα άλλαξε και στη συνέχεια το αμάξι αποδείχτηκε σκυλί. Και εδώ φαίνεται πόσο ρόλο παίζουν τα χαμηλής ποιότητας parts από τρίτες εταιρίες και όχι η σχεδίαση ή η συναρμολόγηση του αυτοκινήτου. Το megane 3 κλείνει σχεδόν μια τριετία με σχετικά ασήμαντα προβλήματα. Η εικόνα της εταιρίας θα χρειαστεί περισσότερο χρόνο, ειδικά εδώ στην Ελλάδα. Εν τω μεταξύ άλλες (ονόματα δεν λέμε) έχουν ρίξει την ποιότητα και έχουν ανεβάσει τις τιμές ανταλλακτικών, εκμεταλλευόμενες το καλό όνομα που έφτιαξαν και το κοινό συνεχίζει να τους τα ακουμπάει. Λίγοι υποψιασμένοι έχουν αρχίσει να μουρμουράνε 'κάτι δεν πάει καλά'. Στην πορεία του χρόνου θα κριθούν όλοι...
-
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Μ' αρέσει πάντως που πάλι σταθήκαμε στα προηγούμενα μοντέλα που μέχρι και οι πέτρες το ξέρουν ότι είχαν προβλήματαΑπλώς τα Megane II την έφτασαν στην άκρη της κατηφόρας την Renault στο θέμα της αξιοπιστίας. Απορώ πως δεν γκρέμισε ολοκληρωτικά την εικόνα της. Ούτε το Ι δεν είχε τόσα μαζικά θέματα. Και φάνηκε στην εμπορική πορεία του ΙΙ που από το εκκεντρικό και ασφαλές ... έπιασε πάτο στο τέλος και ο λόγος δεν ήταν 'η φθορά του χρόνου' στην πλάτη του!
Λογικό και αναμενόμενο το ΙΙΙ να είναι καλύτερο. Αυτό της έλειπε! -
Τι είναι ο/η/το 'Arkamys'?
Εταιρία που βγάζει ηχοσυστήματα? Όπως Clarion, Bosch, Kenwood κλπ? -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Τι είναι ο/η/το 'Arkamys'?
Εταιρία που βγάζει ηχοσυστήματα? Όπως Clarion, Bosch, Kenwood κλπ? -
Το είδα να το αναφέρει σε επιλογή ηχοσυστήματος σε κάποια έκδοση του Qashqai και δεν μπορώ να καταλάβω πιο είναι. (Οπτικά πως είναι).
Στο QQ έχει θέση για ηχοσύστημα 2 din και αυτό που έχω δει στο τωρινό Μegane είναι 1 din. -
Στο megane τουλαχιστον δεν αλλαζει το μεγεθος του ηχοσυστηματος (απο 1 σε 2 din ) , οι αλλαγες ειναι στην πηγη η οποια ειναι ανωτερης ποιοτητας και στα ηχεια
-
-
-
Ο χρήστης Drunkard έγραψε:
Στο megane τουλαχιστον δεν αλλαζει το μεγεθος του ηχοσυστηματος (απο 1 σε 2 din ) , οι αλλαγες ειναι στην πηγη η οποια ειναι ανωτερης ποιοτητας και στα ηχείαΕχει και διπλάσια μουσική ισχύ. Aπό 4χ15W --> 4χ30W. Ετσι ισχυρίζονται τουλάχιστον...
-
-
Όπως το βλέπω μάλλον μόνο σ' εμένα θα αρέσει το Megane CC Floride ε?
Πάντως πολύ όμορφο το Megane Monaco GP (πολύ lifestylατο όμως ρε γμτ κι αυτό είναι το μόνο που δεν μ' αρέσει)
Απο τα πρωτότυπα πολύ όμορφο το R-space αλλά το Captur
Μακάρι τα νέα μοντέλα της επόμενης πενταετίας να κινούνται σχεδιαστικά προς το R-space -
Ορέστη, και σ' εμένα αρέσει το cc. Δεν φταίει σε τίποτα το αυτοκινητάκι, επειδή κάποιος έγραφε τα δικά του για το cc στο φόρουμ.
RENAULT FORUM
