Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    RENAULT FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. RENAULT FORUM
    • 1
    • 2
    • 220
    • 221
    • 222
    • 223
    • 224
    • 428
    • 429
    • 222 / 429
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    70
    8578
    54811
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dstou last edited by

      To μόνο πρόβλημα που έχουν τα Ρόβερ 75, και είναι σοβαρό, αφορά την κυλινδροκεφαλή του άτμο κινητήρα των 1.800 κυβικών. Το υπόλοιπο αυτοκίνητο είναι εξαιρετικά αξιόπιστο, και με αλεξίσφαιρα ηλεκτρονικά και ηλεκτρικά της ΣΗΜΕΝΣ και της Μπος (το τελευταίο περίεργο, αλλά αληθινό).
      Λάβετε τώρα υπόψη ότι η έκδοση που κατέχει το συντριπτικό μερίδιο στον αγγλικό στόλο, είναι αυτή με τον πετρελαιοκινητήρα - σκυλί μαύρο των 2.000 κυβικών της Μπεμβέ, και ακολουθούν οι εκδόσεις με τους αρκετά καλούς εξακύλινδρους KV6.
      Ουραγοί στην αγορά οι διαβόητοι 1.800άρηδες Κ4, είτε άτμο είτε τούρμπο, με τον τελευταίο να έχει άλλη κυλινδροκεφαλή (την VVC που φοράει και η Λότους και είναι σχετικά απροβλημάτιστη).
      Εν κατακλείδι η συμμετοχή των ύποπτων άτμο 1.800 στο στόλο είναι ιδιαίτερα μικρή, και το αυτοκίνητο σφαιρικά κατατάσσεται αρκετά ψηλά στις σχετικές λίστες και από άλλους, απλά εμείς εδώ στο λαλακιστάν ξέρουμε μόνο τον 1.800άρη Κ4 και γενικεύουμε κρίνοντας εξ ιδίων τα αλλότρια.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • J
        jlian last edited by

        Το ότι υπάρχουν τα παλιά renault στο τέλος και τα καινούργια στην αρχή δείχνει ακριβώς αυτό που είπε η εταιρία. Ότι τα νέα μοντέλα έχουν αυξημένη αξιοπιστία. Έχετε να αντιπαραβάλλετε καμία άλλη έρευνα που να δείχνει το αντίθετο ή θα αρχίσουμε τα γνωστά: Γιαπωνέζικα αξιόπιστα και οικονομικά, Γερμανικά κορυφαία οδική συμπεριφορά και αξιόπιστα, Golf/Scirocco τρώει μαύρο όποιος τολμήσει και τα θίξει, τα Ιταλικά είναι όλα αναξιόπιστα και τα Γαλλικά έχουν όλα πρόβλημα στα ηλεκτρικά. Παιδιά κοιτάξτε το ημερολόγιο: έχουμε μπει στο 2011. Κάποιες αγκυλώσεις της Ελληνικής κοινωνίας καλό είναι να τις ξεπερνάμε σιγά σιγά.

        Κοιτάξτε πάντως τι ψώνιζαν οι Γερμανοί το 2010:

        http://bestsellingcars.wordpress.com/20 ... #more-2176

        Renaul/Megane είναι σε πολύ καλή θέση, ανάμεσα στις πρώτες από τα ευρωπαϊκά. Τα υπόλοιπα είναι και θέμα τιμής

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          corsa2 last edited by

          Ο χρήστης jlian έγραψε:
          corsa2 έχεις σκεφτεί ότι άλλες σειρές έρχονται στην Ελλάδα και άλλες πουλιούνται στην Αγγλία;

          http://www.honestjohn.co.uk/carbycar/ro ... rs-reviews

          Ελπίζω πάντως να μην σε πείραξαν οι θέσεις των Vauxhall (corsa;) Πάντως αν ψάξεις το θέμα λίγο με αυτή την έρευνα θα δεις ότι είναι πολύ αξιόπιστη.

          Δεν είμαι και ούτε υπήρξα ποτέ κάτοχος corsa και OPEL γενικότερα.Αντιθέτως ήμουν ιδιοκτήτης ενός ROVER 75 '04,RENAULT CLIO 1.2 '03 και ενός RENAULT MEGANE '96(πρώτης γενιάς).Τα συγκεκριμένα ήταν και τα πιο ζημιάρικα αυτοκίνητα που είχα ποτέ.

          To μόνο πρόβλημα που έχουν τα Ρόβερ 75, και είναι σοβαρό, αφορά την κυλινδροκεφαλή του άτμο κινητήρα των 1.800 κυβικών. Το υπόλοιπο αυτοκίνητο είναι εξαιρετικά αξιόπιστο, και με αλεξίσφαιρα ηλεκτρονικά και ηλεκτρικά της ΣΗΜΕΝΣ και της Μπος (το τελευταίο περίεργο, αλλά αληθινό).
          Λάβετε τώρα υπόψη ότι η έκδοση που κατέχει το συντριπτικό μερίδιο στον αγγλικό στόλο, είναι αυτή με τον πετρελαιοκινητήρα - σκυλί μαύρο των 2.000 κυβικών της Μπεμβέ, και ακολουθούν οι εκδόσεις με τους αρκετά καλούς εξακύλινδρους KV6.
          Ουραγοί στην αγορά οι διαβόητοι 1.800άρηδες Κ4, είτε άτμο είτε τούρμπο, με τον τελευταίο να έχει άλλη κυλινδροκεφαλή (την VVC που φοράει και η Λότους και είναι σχετικά απροβλημάτιστη).
          Εν κατακλείδι η συμμετοχή των ύποπτων άτμο 1.800 στο στόλο είναι ιδιαίτερα μικρή, και το αυτοκίνητο σφαιρικά κατατάσσεται αρκετά ψηλά στις σχετικές λίστες και από άλλους, απλά εμείς εδώ στο λαλακιστάν ξέρουμε μόνο τον 1.800άρη Κ4 και γενικεύουμε κρίνοντας εξ ιδίων τα αλλότρια.

          Ως πρώην κάτοχος ενός ROVER 75 1.8 125 ίππων του 2004 μπορώ να έχω άποψη μόνο για τη συγκεκριμένη έκδοση.Η οποία είχε πολλά και διάφορα προβλήματα.Και όντως κρίνω εξ ιδίων τα αλλότρια.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • R
            rafi last edited by

            Ο χρήστης JarnoT έγραψε:

            Και κατα τη γνωμη μου το εσωτερικο του megane ειναι τελειο

            Δεν θα μπορούσα να πω κάτι λιγότερο. Ένα αδιάφορο σε μένα -αρχικά- αυτοκίνητο έγινε 1η επιλογή εξ αφορμής του εσωτερικού του. Σπάνια μου συμβαίνει αυτό. Και στενοχωριέμαι που -κατά τα φαινόμενα- αυτό το εσωτερικό δεν θα γίνει το νέο μου περιβάλλον μετακίνησης.

            σε καλει το 1,2TSI..?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • R
              rafi last edited by

              Ο χρήστης antonis papas έγραψε:
              Εντελώς αναξιόπιστη.
              Και από τα 4 τελευταια μοντέλα, τα 3 ειναι Renault.
              97 RENAULT SCENIC/GRAND MkII 78.79%
              98 PEUGEOT 307 78.48%
              99 RENAULT MEGANE MkII 77.28%
              100 RENAULT LAGUNA MkII 76.25%

              so what.
              Επίσης,
              9. VOLKSWAGEN GOLF MkVI 94.94%
              61. VOLKSWAGEN GOLF MkV 88.09%
              (55 θέσεις διαφορά)

              Με την ίδια λογική ,όσοι έχουν RENAULT MEGANE MkII ,θα πρέπει ήδη να το έχουν ρίξει στον Καιάδα.

              Ανταποκρινονται 100% στην πραγματικοτητα οπως την εχω βιωσει εγω..
              Ο πατερας μου ειναι κατοχος scenicII και ο κολλητος μου κατοχος golf5 TSI.. Τα πραγματα ειναι ακριβως οπως περιγραφονται στην ερευνα..Δυστυχως η ευτυχως..

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • J
                jlian last edited by

                corsa2.. τι να πω... όντως έπεσες στην περίπτωση που ήταν όντως ζημιάρικα. Ειδικά αν τα σύγκρινες με το μέσο Γιαπωνέζικο της εποχής... ε άντε γεια. Υπομονή οι καιροί αλλάζουν. Οι διάφορες αλητείες όμως των αντιπροσώπων μένουν. Αυτά φταίνε κυρίως και για κάποια κακή φήμη. Τι να πει κανείς...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • J
                  jarnot last edited by

                  Ο χρήστης rafi έγραψε:

                  Και κατα τη γνωμη μου το εσωτερικο του megane ειναι τελειο

                  Δεν θα μπορούσα να πω κάτι λιγότερο. Ένα αδιάφορο σε μένα -αρχικά- αυτοκίνητο έγινε 1η επιλογή εξ αφορμής του εσωτερικού του. Σπάνια μου συμβαίνει αυτό. Και στενοχωριέμαι που -κατά τα φαινόμενα- αυτό το εσωτερικό δεν θα γίνει το νέο μου περιβάλλον μετακίνησης.

                  σε καλει το 1,2TSI..?

                  Μπα... σιγά και μη. Προσωρινά σταμάτησα τη διαδικασία αναζήτησης (τρόπου απόκτησης περισσότερο και όχι ποιου αυτοκινήτου, αυτό το είχα βρει). Παραμένω με το 30χρονο κι από φθινόπωρο βλέπουμε.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • O
                    orestisren last edited by

                    Μ' αρέσει πάντως που πάλι σταθήκαμε στα προηγούμενα μοντέλα που μέχρι και οι πέτρες το ξέρουν ότι είχαν προβλήματα
                    Τα τωρινά τα είδε κανένας?
                    Είδε ας πούμε κανείς την θέση που κατέλαβε το νέο Μegane και το Clio 3
                    Επίσης με δεδομένο αυτό υπολόγισε κανένας ότι όσα αυτοκίνητα βασιίζονται σ' αυτά τα δύο μπορούν να πιάσουν τουλάχιστον παρεμφερείς βαθμολογίες (Fluence ,Scenic γιατί το Modus την έχει αποδείξει την αξία του κλπ)

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • J
                      jlian last edited by

                      Το μεγάλο πρόβλημα που υπήρξε στην Ελλάδα ήταν ότι τα αυτοκίνητα όντως είχαν κάποια προβλήματα αξιοπιστίας, από parts χαμηλού κόστους που επιλέγονταν από τον κατασκευαστή για να κρατήσουν την τιμή του αυτοκινήτου χαμηλή. Αφού λοιπόν την πάταγες, και συνήθως εκτός εγγύησης, πήγαινες στην αντιπροσωπεία και αυτή σου ζητούσε τιμή ανταλλακτικού επιπέδου BMW. Έτσι παρότι, απ΄ότι φαίνεται μέχρι τώρα, η εταιρία έκανε ποιοτική στροφή, αυτή δεν έχει πιάσει στην Ελλάδα. Η πλειοψηφία του κόσμου νομίζει ότι αφού είναι Γαλλικό, και ακόμα περισσότερο Renault, κάτι θα πάθει. Παρόμοια εικόνα είχε και το Peugeot 207 που είχε πάρει φίλος μου. Μέσα στην εγγύηση του έβγαλε τα πάντα από ηλεκτρονικά, τα άλλαξε και στη συνέχεια το αμάξι αποδείχτηκε σκυλί. Και εδώ φαίνεται πόσο ρόλο παίζουν τα χαμηλής ποιότητας parts από τρίτες εταιρίες και όχι η σχεδίαση ή η συναρμολόγηση του αυτοκινήτου. Το megane 3 κλείνει σχεδόν μια τριετία με σχετικά ασήμαντα προβλήματα. Η εικόνα της εταιρίας θα χρειαστεί περισσότερο χρόνο, ειδικά εδώ στην Ελλάδα. Εν τω μεταξύ άλλες (ονόματα δεν λέμε) έχουν ρίξει την ποιότητα και έχουν ανεβάσει τις τιμές ανταλλακτικών, εκμεταλλευόμενες το καλό όνομα που έφτιαξαν και το κοινό συνεχίζει να τους τα ακουμπάει. Λίγοι υποψιασμένοι έχουν αρχίσει να μουρμουράνε 'κάτι δεν πάει καλά'. Στην πορεία του χρόνου θα κριθούν όλοι...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        cosneo last edited by

                        Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
                        Μ' αρέσει πάντως που πάλι σταθήκαμε στα προηγούμενα μοντέλα που μέχρι και οι πέτρες το ξέρουν ότι είχαν προβλήματα

                        Απλώς τα Megane II την έφτασαν στην άκρη της κατηφόρας την Renault στο θέμα της αξιοπιστίας. Απορώ πως δεν γκρέμισε ολοκληρωτικά την εικόνα της. Ούτε το Ι δεν είχε τόσα μαζικά θέματα. Και φάνηκε στην εμπορική πορεία του ΙΙ που από το εκκεντρικό και ασφαλές ... έπιασε πάτο στο τέλος και ο λόγος δεν ήταν 'η φθορά του χρόνου' στην πλάτη του!
                        Λογικό και αναμενόμενο το ΙΙΙ να είναι καλύτερο. Αυτό της έλειπε!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          cosneo last edited by

                          Τι είναι ο/η/το 'Arkamys'?
                          Εταιρία που βγάζει ηχοσυστήματα? Όπως Clarion, Bosch, Kenwood κλπ?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            drunkard last edited by

                            Ο χρήστης cosneo έγραψε:
                            Τι είναι ο/η/το 'Arkamys'?
                            Εταιρία που βγάζει ηχοσυστήματα? Όπως Clarion, Bosch, Kenwood κλπ?

                            ναι
                            http://en.wikipedia.org/wiki/Arkamys

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              cosneo last edited by

                              Το είδα να το αναφέρει σε επιλογή ηχοσυστήματος σε κάποια έκδοση του Qashqai και δεν μπορώ να καταλάβω πιο είναι. (Οπτικά πως είναι).
                              Στο QQ έχει θέση για ηχοσύστημα 2 din και αυτό που έχω δει στο τωρινό Μegane είναι 1 din.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                drunkard last edited by

                                Στο megane τουλαχιστον δεν αλλαζει το μεγεθος του ηχοσυστηματος (απο 1 σε 2 din ) , οι αλλαγες ειναι στην πηγη η οποια ειναι ανωτερης ποιοτητας και στα ηχεια

                                Youtube Video

                                Youtube Video

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  konstantinos last edited by

                                  Renault R-Space Concept

                                  Youtube Video

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • E
                                    ernani last edited by

                                    Youtube Video


                                    DeZir, Captur & R-Space by Renault official, on Flickr

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • J
                                      jlian last edited by

                                      Ο χρήστης Drunkard έγραψε:
                                      Στο megane τουλαχιστον δεν αλλαζει το μεγεθος του ηχοσυστηματος (απο 1 σε 2 din ) , οι αλλαγες ειναι στην πηγη η οποια ειναι ανωτερης ποιοτητας και στα ηχεία

                                      Εχει και διπλάσια μουσική ισχύ. Aπό 4χ15W --> 4χ30W. Ετσι ισχυρίζονται τουλάχιστον...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • E
                                        ernani last edited by

                                        Youtube Video

                                        Youtube Video

                                        2011 Geneva Motor Show Blog: http://www.renault.com/en/Vehicules/motor-show-blog/default.aspx

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • O
                                          orestisren last edited by

                                          Όπως το βλέπω μάλλον μόνο σ' εμένα θα αρέσει το Megane CC Floride ε?
                                          Πάντως πολύ όμορφο το Megane Monaco GP (πολύ lifestylατο όμως ρε γμτ κι αυτό είναι το μόνο που δεν μ' αρέσει)
                                          Απο τα πρωτότυπα πολύ όμορφο το R-space αλλά το Captur
                                          Μακάρι τα νέα μοντέλα της επόμενης πενταετίας να κινούνται σχεδιαστικά προς το R-space

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • E
                                            ernani last edited by

                                            Ορέστη, και σ' εμένα αρέσει το cc. Δεν φταίει σε τίποτα το αυτοκινητάκι, επειδή κάποιος έγραφε τα δικά του για το cc στο φόρουμ.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 220
                                            • 221
                                            • 222
                                            • 223
                                            • 224
                                            • 428
                                            • 429
                                            • 222 / 429
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr