-
Autotriti διαβάζεις;
Και το Drive και οι 4Τ βγάζουν τη άνετα Giulietta πρώτη και το Leon 2o, με το Golf να ακολουθεί κατά πόδας. Μιλάμε για οδική συμπεριφόρα μόνο τώρα. Αλλά και συνολικά αυτά τα δύο περιοδικά κατατάσσουν την Gιulietta ως το καλύτερο μικρομεσαίο. Έχοντας οδηγήσει γρήγορα και Giulietta και Leon και Golf και όντας κάτοχος Focus Mk1, συμφωνώ απόλυτα με τα περιοδικά. Το δε Focus Mk2 έχει πλαίσιο και τιμόνι στα πλαίσια του Leon (ίσως ενα κλικ καλύτερος ο ισπανός) αλλά απο κινητήρες πάσχει.
-
Σε οδική συμπεριφορά ή γενικότερα;
-
Παρακαλώ επαναδιατυπώστε την ερώτηση σας με μεγαλύτερη σαφήνεια.
-
Η Gulieta είναι No1 μικρομεσαίο γενικά ή μόνο σε θέματα οδικής συμπεριφοράς;
-
Σύμφωνα με τα δύο αυτά περιοδικά και στο θέμα οδικής συμπεριφοράς αλλά και γενικα είναι καλύτερη η Giulietta. Στο θέμα της οδικής συμπεριφοράς συμφωνώ απόλυτα.
Η γενική κατάταξη είναι πιο υποκειμενικό θέμα όμως. Εμένα π.χ. δεν με απασχολούν διόλου τα πλαστικά, ενώ από εξοπλισμό θέλω μόνο ηλεκτρικά πράθυρα, καθρέπτες, ηλεκτρομαγνητικές κλειδαριές, air con (ούτε καν clima) και υδραυλικό τιμόνι (παλιά καλή συνήθεια η χρήση αυτού του όρου... ηλεκτρικά είναι τώρα ολα γμτ...). Μπλιμπλίκια, πλαστικούλια κλπ με αφήνουν παγερά αδιάφορο αν και καλό θα ήταν να μη τρίζει. Θέλω δυνατό μοτερ, άμεση απόκριση στο γκάζι, γρήγορο και σαφές τιμόνι, δυνατά και ακούραστα φρένα και ρυθμίσιμη συμπεριφορά σε χειρισμούς με τιμόνι και μεταφορά βάρους με γκάζι/φρένο. Οπότε και για μένα καλύτερη συνολικά είναι η Giulietta, για κάποιον άλλον που θέλει ζουληχτά πλαστικά ίσως είναι το Golf.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Autotriti διαβάζεις;Και το Drive και οι 4Τ βγάζουν τη άνετα Giulietta πρώτη και το Leon 2o, με το Golf να ακολουθεί κατά πόδας. Μιλάμε για οδική συμπεριφόρα μόνο τώρα. Αλλά και συνολικά αυτά τα δύο περιοδικά κατατάσσουν την Gιulietta ως το καλύτερο μικρομεσαίο. Έχοντας οδηγήσει γρήγορα και Giulietta και Leon και Golf και όντας κάτοχος Focus Mk1, συμφωνώ απόλυτα με τα περιοδικά. Το δε Focus Mk2 έχει πλαίσιο και τιμόνι στα πλαίσια του Leon (ίσως ενα κλικ καλύτερος ο ισπανός) αλλά απο κινητήρες πάσχει.
το φοκους μκ2 εχει καλυτερο τιμονι απο το λεον!!! κυριος λογο βαρους και λιγο καλυτερης αισθησης (οχι πολυ ομως)
-
μονο εγω βρηκα δηλαδη καπως απομακρη την τζουλιετα;;; λιγο το καθισμα, λιγο το τιμονι, λιγο η καταναλωση, λιγο το μετριο Start stop, λιγο το busy ride.....
-
H Αλφα τα έχει κι αυτά. Εκείνο που με σοκάρει στην κατάξη είναι το Leon . Τεσπά το Φόκους μαλάκωσε αλλά νομίζω πως παραμένει ένα απο τα κορυφαια μικρομεσαία της κατηγορίας ειδικά τώρα που έχει και σοβαρούς κινητήρες βενζίνης.
-
Γιάννη, το Leon έχει πιο ελαφρύ τιμόνι από τα Focus 1&2 αλλά το βρήκα ισάξιο σε πληροφόρηση και πιο γρήγορο. Το βάρος από μόνο του κακό κάνει.
Start&Stop? Το απενεργοποίησα με το που μπήκα μέσα! Το κάθισμα δεν είναι χειρότερο από το δικά μας οπότε δεν είχα πρόβλημα. Τώρα η κατανάλωση τι σχέση έχει δεν κατάλαβα. Το ride μου φάνηκε άψογο πάντως (με sport pack), μη σου πω δε θα είχα πρόβλημα αν είχε πιο άμεσο rebound.
-
Ο χρήστης Drunkard έγραψε:
Μπλα μπλα μπλα απο τα περιοδικα , ο Αγγλος του autocar λεει τα εξης : ΄΄ Το νεο focus ειναι πολυ ανετο και ξεκουραστο αλλα εχασε το κοφτερο του τιμονι και την ευκινησια του , εχασε τον διασκεδαστικο χαρακτηρα του και ειναι πιο βαρετο απο ενα γκολφ '' με 2 γραμμες καταλαβαινεις τι αλλαξε στο καινουργιο focus
Καλα εμπιστευεσαι ανθρωπους που οδηγουν αναποδα?
Να ερθει στην Ελλαδα, να το οδηγησουμε και μετα να δουμε ποιος εχει δικιο.
Ετσι κι αλλιως η τζουλιετα θα ειναι πρωτη σε πωλησεις τωρα που δεν ειναι ακριβη μαρκα! -
Μπισκότο10 ίσα ίσα που οι άγγλοι έχουν θεό το Focus. Στο τελευταίο επεισόδιο μάλιστα ο Clarkson αναρωτιώνταν κ ο ίδιος...
-
Διαβασα στους 4 τροχους Φεβρουαριου για το νεο focus.Ελεγε οτι αναβαθμιστηκε εκει που πονουσε δηλαδη στους κινητηρες και ριφιναρισε το ισχυρο του χαρτι δηλαδη την οδικη συμπεριφορα και το τιμονι του.Κατα τα αλλα δε ξερω τιποτα!!!!
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Μπισκότο10 ίσα ίσα που οι άγγλοι έχουν θεό το Focus. Στο τελευταίο επεισόδιο μάλιστα ο Clarkson αναρωτιώνταν κ ο ίδιος...Το ξερω πλακα εκανα. Δεν εχουν μονο το focus, γενικα τα ford!
-
Ο χρήστης Biskoto10 έγραψε:
Μπισκότο10 ίσα ίσα που οι άγγλοι έχουν θεό το Focus. Στο τελευταίο επεισόδιο μάλιστα ο Clarkson αναρωτιώνταν κ ο ίδιος...
Το ξερω πλακα εκανα. Δεν εχουν μονο το focus, γενικα τα ford!
Εδικά το focus Μιλάμε κυκλοφορούν απίστευτα πολλά. Το πρόσεξα όταν έκανα ένα ταξίδι γύρω από την Μεγάλη Βρετανία.
Δεν νομίζω σε άλλη χώρα να έχουν σε τόση προτίμηση ένα συγκεκριμένο μοντέλο. -
Ήταν για 6 συνεχόμενα χρόνια το πρώτο μοντέλο σε πωλήσεις στο Νησί...
-
**Τιμές στην Ιταλία εάν το καπαρώσεις από τώρα:
FORD FOCUS 1,6 105CV από 17.750,00
FORD FOCUS 1,6 125CV από 18.500,00
FORD FOCUS 1,6 150CV Ecoboost από 20.000,00Η έκδοση titanium συν 1500 ευρώ στις αρχικές τιμές.
Μεταλλικό χρώμα 500 ευρώ. Και κατάλογος αξεσουάρ τεράστιος που ανεβάζει το κόστος στα ουράνια... Έχει τρελά συστήματα στα αξεσουάρ όπως αναγνώριση πινακίδων, αυτόματο φρενάρισμα όταν δει εμπόδιο και πας με κάτω από τα 30 χλμ, αναγνώριση κοπώσεως οδηγού κλπ...
Για τον κινητήρα με τα 180 άλογα δεν έβγαλαν ακόμα τιμές.
Και αυτές οι τιμές είναι εάν το καπαρώσεις από τώρα δηλαδή με λίγα λόγια πάει πολύ ψηλά το μαλλί....**
-
Ο χρήστης cctop έγραψε:
αναγνώρηση πινακίδων, αυτόματο φρενάρισμα όταν δει εμπόδιο κλπ... -
Ο χρήστης cctop έγραψε:
**Τιμές στην Ιταλία εάν το καπαρώσεις από τώρα:FORD FOCUS 1,6 105CV από 17.750,00
FORD FOCUS 1,6 125CV από 18.500,00
FORD FOCUS 1,6 150CV Ecoboost από 20.000,00Η έκδοση titanium συν 1500 ευρώ στις αρχικές τιμές.
Μεταλλικό χρώμα 500 ευρώ. Και κατάλογος αξεσουάρ τεράστιος που ανεβάζει το κόστος στα ουράνια... Έχει τρελά συστήματα στα αξεσουάρ όπως αναγνώριση πινακίδων, αυτόματο φρενάρισμα όταν δει εμπόδιο και πας με κάτω από τα 30 χλμ, αναγνώριση κοπώσεως οδηγού κλπ...
Για τον κινητήρα με τα 180 άλογα δεν έβγαλαν ακόμα τιμές.
Και αυτές οι τιμές είναι εάν το καπαρώσεις από τώρα δηλαδή με λίγα λόγια πάει πολύ ψηλά το μαλλί....**
καμιά πίπ@ θα σου πέρνει άραγε?
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
καμιά πίπ@ θα σου πέρνει άραγε?
Άμα έχεις λεφτά σου παίρνει και πίπ@ αλλά πρέπει να έχεις κάνει αφρόλουτρο πρώτα. Έχει και αναγνώριση πουτσίλας στα αξεσουάρ.
-
Ο χρήστης cctop έγραψε:
.......
Μεταλλικό χρώμα 500 ευρώ. Και κατάλογος αξεσουάρ τεράστιος που ανεβάζει το κόστος στα ουράνια... Έχει τρελά συστήματα στα αξεσουάρ όπως αναγνώριση πινακίδων, αυτόματο φρενάρισμα όταν δει εμπόδιο και πας με κάτω από τα 30 χλμ, αναγνώριση κοπώσεως οδηγού κλπ.......προφανώς, όλα τα συστήματα της volvo.
Ford Focus 2011