-
Η αντιπροσωπεία της Aston Martin δέχεται ήδη παραγγελίες και ο στόχος των πωλήσεων στην Ελλάδα είναι 1000 αυτοκίνητα.
Καλοί μου άνθρωποι, στελέχη της εν Ελλάδι Άστον, δεν ξέρω τι καπνίζετε, αλλά δώστε το και σε άλλους...
Αν το βαλει καποιος με ξενα νουμερα βεβαια κανει 34.000 ευρω
Κάποιοι πάνε να βγάλουν τον αγλέορα εδώ, ή μου φαίνεται?
Αν έξω έχει 34 χιλιάρικα, άρα η τιμή τσιφ είναι κάτω από τα 30 χιλιάρικα , και με δεδομένο ότι έχει χαμηλό ποσοστό ειδικού τέλους ταξινόμησης καθότι 1300 τα κυβικά, πως φτάνουμε σε διπλή τιμή?
Ο φόρος πολυτελείας είναι και αυτός ποσοστιαίος, και σύμφωνα με τις ευνοικότερες διατάξεις που ισχύουν από τον Δεκέμβριο είναι 30% για εργοστασιακή αξία έως 28.000 και 40% για πάνω από αυτή. Το θεωρώ πολύ πιθανό το αμαξάκι να εντάσσεται στο 30%.
Μέχρι το +100% λοιπόν έχουμε πολύ δρόμο ακόμη ή κάνω λάθος? -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Η αντιπροσωπεία της Aston Martin δέχεται ήδη παραγγελίες και ο στόχος των πωλήσεων στην Ελλάδα είναι 1000 αυτοκίνητα.
Καλοί μου άνθρωποι, στελέχη της εν Ελλάδι Άστον, δεν ξέρω τι καπνίζετε, αλλά δώστε το και σε άλλους...
Προφανος εχει γινει λαθος απο τον συντακτη. 1000 κοματια cygnet θα βγαλει η Aston σε παραγωγη συνολικα στο κοσμο. Οχι 1000 να πουλησουν στην Ελλαδα
-
http://www.astonmartin.com/thecompany/n ... 903bb6af43
H νεα Aston Martin Virage!
-
3 διαφορετικά μοντέλα για το ίδιο ουσιαστικά αυτοκίνητο
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
3 διαφορετικά μοντέλα για το ίδιο ουσιαστικά αυτοκίνητοVAG was there
Ειναι ομορφο ομως
-
Ωραιο το μικρο...
-
Και η πλάκα είναι, οτι αν βλέπαμε ενα τέτοιο στον δρόμο, αλλά δεν το είχε βιάσει η Aston Martin αλλά ένας κλασικό κάγκουρας, θα τον βάζαμε στα καγκουρό (πρώτος πρώτος ο SV2 με αποκλειστική φωτογραφία).
Ενω τώρα που ειναι εργοσταριογκακουρεμένο... κανένα πρόβλημα!καλά λεω οτι είστε ΛΟΛ αλλα δεν με ακούτε
-
Γιατί είναι καγκουρεμένο? Προσποιείται πως είναι κάτι άλλο? Είναι ένα μικρό αυτοκίνητο πόλης με πολυτελές εσωτερικό φινιρισμα. Εγώ το βρίσκω πολύ όμορφο και καλοσχεδιασμένο (όπως και το iQ). Παρ'όλο που οι διαφορές μεταξύ του Cygnet και του iQ είναι περιορισμένες είναι άμμεσα αναγνωρίσιμα και διακριτά το ένα από το άλλο.
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
:inlove:Uploaded with ImageShack.us
τι ωραίο πλακόστρωτο...
γενικά αν εξαιρέσεις την κουρ@δα στην μέση είναι πολύ όμορφη φωτογραφία... -
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Γιατί είναι καγκουρεμένο? Προσποιείται πως είναι κάτι άλλο? Είναι ένα μικρό αυτοκίνητο πόλης με πολυτελές εσωτερικό φινιρισμα. Εγώ το βρίσκω πολύ όμορφο και καλοσχεδιασμένο (όπως και το iQ). Παρ'όλο που οι διαφορές μεταξύ του Cygnet και του iQ είναι περιορισμένες είναι άμμεσα αναγνωρίσιμα και διακριτά το ένα από το άλλο.Επιμένω οτι αν το βλέπαμε στον δρόμο απο κάποιον βελτιωτή (πχ του Mitsos tuning) σίγουρα το βάζαμε στα γκαγκουρό.
Το ότι είναι ένα αμαξάκι με πολυτελές εσωτερικό φινίρισμα δεν του δίνει άφεση αμαρτιών στο να είναι καγκουρεμένο με τεράστια μάσκα ιδιού μέγεθους με τα υπόλοιπα μοντέλα της φίρμας, αεραγωγούς στο καπω που είναι για μόστρα και μόνο, πλαινους αραγωγους για τον ίδιο λόγο, νικελ καθρέπτες κτλ...
Αν ήθελαν αν το κάνουν unique θα μπορούσαν με καλύτερες και ομορφότερες πινελιές να το καταφέρουν και οχι με απλα copy paste απο αλλα μοντελα.Στα μάτια μου παραμένει ενα καγκουρό και μαλιστα χωρίς κανένα είδος φινέτσας.
-
Οι αεραγωγοί είναι μεν σε κάποιο βαθμό ψεύτικοι αλλά αυτό συμβαίνει σχεδόν με όλα τα μοντέλα της αγοράς. πχ ένα Peugeot 207 έχει περίπου 1 στρέμμα επιφάνεια ψεύτιθκων αεραγωγών, είναι ακόμα πιο καγκούρικο. Ομοίως ένα νεο Ibiza Cupra.
-
Κανένα από τα δύο όμως δεν κάνει 60+
Το αμάξι είναι εμετικό, τέλος! Έχουν κοτσάρει τις γρίλιες από φορτηγό, σα να φοράει σιδεράκια και ξαφνικά μετατράπηκε σε Άστον. Άστο(ν) καλύτερα...Ιδιαίτερα από εσένα ΙΚΕ, που έχεις φανεί στο παρελθόν πολύ εκλεκτικός στο τι είναι καλοσχεδιασμένο και τι όχι, περίμενα να διαβάσω τα εντελώς αντίθετα.
-
Μια μασκα χαμογελαστή έχει το 207 όλο και όλο!
Οκ οτι τα περισσότερα έχουν ψευτικους αεραγωγούς, δεν το κάνει αυτό λιγότερο ¨ψευτικό¨ απο οτι είναι.
Η μάσκα γιατί πρέπει να είναι τόσο μεγάλη; Σίγουρα αν την βγάλεις και την βάλεις σε μία κανονική Aston θα μπαίνει κουτί, ταμάμ...Γενικά το έχασαν κατα την ταπεινή μου γνώμη.
Πέταξαν πάνω μερικά ανταλλακτικά φανοποιείας απο την αποθήκη και έτοιμος ο Φόντας.
Θα μπορούσαν με λίιιγο παραπάνω μεράκι να βγάλουν κάτι πραγματικά φινετσάτο.
Μια μικρότερη μάσκα που να του πηγαίνει περισσότερο σε σχέση με το μέγεθος του, λίγο πιο σοφιστικές αεραγωγούς (αν ήθελαν όπως δείχνει ντε και καλά αεραγωγούς), κανένα νεύρο στις πόρτες, άλλο φαναράκι πίσω πιο Aston...
Χίλια δυο πράγματα θα μπορούσαν να κάνουν που δεν έκαναν...Και μην μου πει κανείς οτι το έκαναν αυτό γιατι ήταν οικονομικό θέμα και δεν ήθελαν να ανεβάσουν την τιμή του.
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Εγώ το βρίσκω κουκλί εκτός από την τιμή του.....Αν είχε μέχρι 30-35.000 θα το χτυπούσα.Μεταξύ μας τώρα και χωρίς ίχνος ειρωνίας... ε εχεις δείξει οτι δεν εχεις και το καλύτερο γούστο... σορρυ.
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Εγώ το βρίσκω κουκλί εκτός από την τιμή του.....Αν είχε μέχρι 30-35.000 θα το χτυπούσα.
Μεταξύ μας τώρα και χωρίς ίχνος ειρωνίας... ε εχεις δείξει οτι δεν εχεις και το καλύτερο γούστο... σορρυ.
Και πως κρίνεται το γούστο ?
Δεν υπάρχει κάποια μονάδα μέτρησης για το γούστο
Και φυσικά δεν μπορεί να ειναι αντικειμενικό!Μα πέρα απο αυτό, αν θες ας πούμε να δεις κάτι αν ειναι όμορφο ή οχι, απλά το δείχνεις στον κόσμο.
Αν αρέσει στον περισσότερο, είναι ομορφο... αν δεν αρέσει, είναι άσχημο...Με βάση το παραπάνω (απλό και λογικό τρόπο) βγαίνει και το γούστο.
Αν κάποιου του αρέσουν πράγματα που στον περισσότερο κόσμο δεν αρέσουν, αυτόμάτος (για τους υπολοίπους) δεν έχει γούστο ή δεν έχει τόσο καλό γούστο.Έτσι σε σχέση με εμένα (και αρκετά μέλη του φόρουμ) δεν έχεις γούστο. Αντιθέτως μπορεί ενας κιτς άγγλος να πει οτι λεω μαλακίες και έχεις γούστο. Γιατί; γιατί έχετε το ίδιο κιτς γούστο.
-
Yποκειμενικο ειναι αλλα ενας τροπος να κρινεις το γουστο καποιου ειναι πχ να ρωτησεις 10 ατομα για το αν τους αρεσει ενα αντικειμενο.Αν αρεσει στον εναν απο τους 9 μονο τοτε αυτος θεωρειται κακογουστος.
Εdit:Με προλαβε ο Θανος.
-
- Πόρσε Καγιέν!
-
Και μια drophead δεν την λες όμορφη, αλλά έχει τη γοητεία της.
Έτσι και το cygnet είναι ξεχωριστό με τον τρόπο του. -
Συμφωνω με τον απο πανω.Θανε εσενα αμα δεν σου αρεσει μην το παρεις.Μην λες τους αλλους κακογουστους ομως.Αμα σε παρει σχεδιαστη η αστον φτιαξτο αλλιως.Μην λες θα επρεπε να εχει αυτο και το αλλο.Αυτο ειναι:σου αρεσει?Οχι .παμε παρακατω.Μην το κουραζεις το θεμα
Aston Martin Forum