-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Μπερδευεις ομως καποια πραγματα...Ο καλος 'πουλοχειριστης' τουλαχιστον, δεν σου λεει ποσο μεγαλο ειναι το πουλι σου,
αλλα με πιο τροπο γινεται μεγαλυτερο... Για να μην το χοντρυνουμε κι αλλο, (τον πουλοχειρισμο... )τουλαχιστον ειναι πιο αντικειμενικες οι μετρησεις σε ιδιες συνθηκες, καταγεγραμμενες με εξοπλισμο, παρα με τα πατηματα που κανω εγω, o red, o stefan, ή οποιος αλλος, εφοσον δεν πληρουνται οι παραμετροι που ανεφερα και σε προηγουμενα post (συνθηκες-πιεη ελαστικων, ποιοτητα-ποσοτητα βενζινης κ.ο.κ), και αυτο ειναι κατι το οποιο δεν επιδεχεται αμφησβητησης, εκτος αν καποιος πληρει ολες αυτες τις παραμετρους.You got to be kidding us, right??
Δεν ήξερα ότι για να διαπιστώσω αν το αμάξι μου είναι πιο γρήγορο από κάποιο άλλο θα πρέπει να το χει περάσει γενεές 14 o Mario Domenicalli και η παρέα του! Ρε συ Γρηγόρη θα μας τρελάνεις να πούμε!Καλύτερος κριτής ενός αυτοκινήτου είναι δρόμος και τπτ άλλο! End of story!!
Eφοσον οι επιδοσεις/προδιαγραφες μεταξυ τους, τολαχιστον στα χαρτια ειναι πολυ κοντινες, ΜΟΝΟ ετσι θα εχεις
μια αντικειμενικη εικονα.
Αν εχουμε ετσι κι αλλιως αξιοσημειωτες διαφορες των specs, στα χαρτια, εννοειται οτι λιγο-πολυ θα φανουν και στο δρομο.
Ειπαμε ενταξει, μικρος εισαι ακομα, θα μαθεις... -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
+μαλλί φράχτης με gel τύπου μπετόστοκος και γυαλί arnette στο μέτωπο
παρολα αυτα με εχει κερασει τσαι τετοιο (κι εμενα και κατι πορσικα στα πρωτα χλμ) απο τα πρωτα μετρα και ας κανω τουλαχιστον ξερο 6αρι
@γρηγορης
εχω δει cls 600 απο σταση να ξεβρακωνει φτερουγα , πώς διολο εφυγε ετσι αυτο το πραγμα στην εκκινηση με τοση δυναμη, ακομα να καταλαβω
Τέτοια γκάζια να μου λείπουν. Την έχω ξεπεράσει τη φάση από τα 18 μου που είχα τον Τσίγκο sporting και ήθελα να του βάλω καπάκι από punto και να το τουρμπίσω!
Κυρίλα uber alles και ας με περνάνε και suzuki alto! -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Eφοσον οι επιδοσεις/προδιαγραφες μεταξυ τους, τολαχιστον στα χαρτια ειναι πολυ κοντινες, ΜΟΝΟ ετσι θα εχεις
μια αντικειμενικη εικονα.
Αν εχουμε ετσι κι αλλιως αξιοσημειωτες διαφορες των specs, στα χαρτια, εννοειται οτι λιγο-πολυ θα φανουν και στο δρομο.
Ειπαμε ενταξει, μικρος εισαι ακομα, θα μαθεις...Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια...αλλά δεν θέλω να μάθω. Ότι ήταν να μάθω το μαθα όταν επί 2ετιας (τουλάχιστον) φοίτησα στα γνωστά στέκια-ΙΕΚ καγκουρομαζώξεων και λαστιχοφαγώματος!
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Μπερδευεις ομως καποια πραγματα...Ο καλος 'πουλοχειριστης' τουλαχιστον, δεν σου λεει ποσο μεγαλο ειναι το πουλι σου,
αλλα με πιο τροπο γινεται μεγαλυτερο... Για να μην το χοντρυνουμε κι αλλο, (τον πουλοχειρισμο... )τουλαχιστον ειναι πιο αντικειμενικες οι μετρησεις σε ιδιες συνθηκες, καταγεγραμμενες με εξοπλισμο, παρα με τα πατηματα που κανω εγω, o red, o stefan, ή οποιος αλλος, εφοσον δεν πληρουνται οι παραμετροι που ανεφερα και σε προηγουμενα post (συνθηκες-πιεη ελαστικων, ποιοτητα-ποσοτητα βενζινης κ.ο.κ), και αυτο ειναι κατι το οποιο δεν επιδεχεται αμφησβητησης, εκτος αν καποιος
πληρει ολες αυτες τις παραμετρους.Μα αυτό το νόημα είχε το ποστ μου...'Δεν θέλω να το μάθω, θέλω να το φάω' Θυμάσαι την ατάκα του Κωνσταντίνου με το προφιτερόλ?
Και αν οι μετρήσεις γέρνουν λίγο υπέρ του άλλου απο αυτό που μου αρέσει...εγώ αυτό που μου αρέσει θα πάρω...Σιγουρα, ειδικα τα τελευταια 10χρονια οι 4τροχοι, εχουν χασει την 'μαγεια' , ή αν θες την μεταδοτικοτητα και αντικειμενικη κριση που ειχαν στα αρθρα τους, αλλα σε συνδυασμο με την νεοτερη ηλικια που ειχαμε, τον ευκολοτερο εντυπωσιασμο, και τις λιγοτερες γνωσεις/εμπειριες. Το ιδιο και με τα υπολοιπα περιοδικα, τα οποια πολλαπλασιαστικαν μεσα σε αυτο το χρονικο διαστημα, με την 'ποιοτητα' αντιστοιχα να μεταφραζεται σε απλως καλυτερες φωτογραφιες, και Lifestyle αρθρα, αντι για πραγματικα εντυπα ειδικου τυπου.
Απο την αλλη ομως η ταση του μηδενισμου, ειναι επισης υπερβολικη (κατα την γνωμη μου)
Σαφως και υπαρχουν δημοσιογραφοι, οι οποιοι ειναι κατω του μετριου, γραφουν οτι να ναι και μετρουν στο περιπου.
Δεν ειναι ομως ΟΛΟΙ ετσι, και εφοσον και εσυ οπως λες παρακολουθουσες για χρονια, απο κοντα το συγκεκριμενο, και αλλα περιοδικα, δεν ειναι δυσκολο να το αντιληφθεις αυτο.
Τωρα οσον αφορα την επιλογη γρηγορου, περι ορεξεως...κολοκυθοπιτα, και εν τελει, συμφωνω ΑΠΟΛΥΤΩΣ με αυτη σου την προταση:Γρηγόρη επειδή αυτόν τον χρόνο βαδίζω στα 50 και ασχολούμαι με το αυτοκίνητο απο τα 16 (που έκλεβα του πατέρα μου) δεν βρίσκω κάτι ενδιαφέρον πια στα περιοδικά και δεν το αντιμετωπίζω με γκρίνια. Απλά άμα δεν βρίσκω τον λόγο να τα αγοράσω...δεν το κάνω. Αν με θέλουν στο τάργκετ γκρούπ τους ας προσπαθήσουν αυτά να με προσεγγίσουν, δεν θα κάνω εγώ την δουλειά τους.
Σίγουρα μπορεί να μου λείπει η προσωπικότητα ορισμένων ατόμων, μπορεί μεγαλώνοντας να μην μου κάνει αίσθηση ότι μου έκανε πριν 20 χρόνια, μπορεί να έχουν ρίξει το επίπεδό τους, μπορεί, μπορεί, μπορεί...δεν ξέρω, αλλά και δεν με νοιάζει. Άλλωστε τότε που τα αγόραζα δεν υπήρχε και διαδίκτυο και μπορεί οι απαιτήσεις των αναγνωστών να ήταν λιγότερες. Το ζουμί είναι ότι τώρα πιά βαριέμαι που τα βλέπω και αν με θέλουν για πελάτη-αναγνώστη πρέπει να βρουν να μου δώσουν κάτι, αλλά δεν θα γκρινιάξω γιαυτό...ας ψάξουν και ας με κερδίσουν, αν δεν θέλουν, κερδίζω 5-6 ευρώ τον μήνα, 72 τον χρόνο, στην 10ετία έχω δώρο ζίνον (ήδη έχω κερδίσει 2 σετ)Και για να σε βάλω στο σκεπτικό μου. Παρακολουθώ ότι κάνετε κάποιες εξορμήσεις και σίγουρα σε κάποια απο αυτές θα έρθω...εκεί λοιπόν μαζεύεστε άτομα με αυτοκίνητα διαφορετικής φιλοσοφίας, σχολής, ιπποδύναμης μα αντίστοιχα διαφορετικές οδηγικές ικανότητες, αντίληψη. Υπάρχει όμως κάτι κοινό, το ενδιαφέρον για την οδήγηση...
Αυτό είναι που μου αρέσει.
Το 1979 είχα ένα 124 σπορ με λάντσια μοτέρ, πομπέ πιστόνια, εκκεντροφόρους, βαλβίδες νατρίου, χταπόδι κλπ και κατεβήκαμε παραλία με έναν φίλο με μία βελότσε 2λιτρη φυσικά (γιατί εκείνη την εποχή κυκλοφορούσαν και 1,3 λουκ βελότσε)...του έριχνα παντού και σε όλη την διαδρομή. Ούτε μαγκιές ούτε τίποτα, κέρασε τους καφέδες του στοιχήματος και συζητούσαμε τι μπορεί να κάνει στην Άλφα για να πάρει άλογα...έτσι απλά...και στην επιστροφή πάλι σφαίρα γυρίσαμε, ξέραμε ποιός ήταν πιο γρήγορος, αλλά φχαριστιόμαστε οδήγηση. Πάρα πολλές φορές έχω δει σε στροφοδιαδρομές άτομα που το γλένταγαν, μαζί τους και εγώ, και χωρίς να ξέρεις τον άλλον μπαίνεις στο πνεύμα του γλεντιού και ο μπροστινός προειδοποιεί τον πίσω και προσπεράσματα κλπ...Αυτό μου αρέσει.
Μία φορά έκανα κατάβαση Καλαμπάκας και έπαιζα με ένα ρενό 21...τι είχα? 127 903 κε. Ευχαριστηθήκαμε και οι δύο. Και που τα περιοδικά δεν έμπαιναν στον κόπο καν να συγκρίνουν δύο αυτοκίνητα με τερατώδεις διαφορές, τι να μου πει?...το γλεντήσαμε και οι δύο και το θυμάμαι μετά απο 20κάτι χρόνια.ΥΓ όταν μεγαλώνει ο άνθρωπος, πιο εύκολα θυμάται τι έκανε πριν 20-30 χρόνια, παρά τι έφαγε χθες...αλήθεια τι έφαγα?
-
Ο χρήστης tsargy έγραψε:
Μα αυτό το νόημα είχε το ποστ μου...'Δεν θέλω να το μάθω, θέλω να το φάω' Θυμάσαι την ατάκα του Κωνσταντίνου με το προφιτερόλ?
Και αν οι μετρήσεις γέρνουν λίγο υπέρ του άλλου απο αυτό που μου αρέσει...εγώ αυτό που μου αρέσει θα πάρω...Τον Ιανουαριο του 2005 που αγορασα το punto hgt ειχε το drive ενα μεγαλο τεστ με πολλα μοντελα στις Σερρες (fight club? ) που το αμαξακι μου βγηκε τελευταιο .Εμενα αυτο μου αρεσε,αυτο μπορουσα να πληρωσω,αυτο πηρα.Δεν το μετανοιωσα στιγμη.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Μα αυτό το νόημα είχε το ποστ μου...'Δεν θέλω να το μάθω, θέλω να το φάω' Θυμάσαι την ατάκα του Κωνσταντίνου με το προφιτερόλ?
Και αν οι μετρήσεις γέρνουν λίγο υπέρ του άλλου απο αυτό που μου αρέσει...εγώ αυτό που μου αρέσει θα πάρω...Τον Ιανουαριο του 2005 που αγορασα το punto hgt ειχε το drive ενα μεγαλο τεστ με πολλα μοντελα στις Σερρες (fight club? ) που το αμαξακι μου βγηκε τελευταιο .Εμενα αυτο μου αρεσε,αυτο μπορουσα να πληρωσω,αυτο πηρα.Δεν το μετανοιωσα στιγμη.
+1 Εννοείται! Πάντα κοιτάς στα λεφτά που διαθέτεις τι σου αρέσει και κάνεις ένα best buy με βάση τα θέλω σου. Πάντα υπάρχουν πιο γρήγορα και καλύτερα αυτοκίνητα. Το θέμα είναι βα βρείς τη χρυσή τομή για σένα, τα θέλω σου και τα λεφτά σου.
-
Ο χρήστης tsargy έγραψε:
Μα αυτό το νόημα είχε το ποστ μου...'Δεν θέλω να το μάθω, θέλω να το φάω' Θυμάσαι την ατάκα του Κωνσταντίνου με το προφιτερόλ?
Και αν οι μετρήσεις γέρνουν λίγο υπέρ του άλλου απο αυτό που μου αρέσει...εγώ αυτό που μου αρέσει θα πάρω...Σιγουρα, και εγω μαζι σου σε αυτο...Οτι μου αρεσει θα παρω, δεν αγοραζω με βαση τα sec.
Απλα τοποθετηθηκα, και ξεκαθαρησα την αποψη μου, για το ΠΩΣ θεωρειται ΠΙΟ αντικειμενικο ενα πατημα γενικως ωστε να μην θεωρουμε δεδομενα καποια πραγματα επειδη ετσι ειδαμε/καναμε στον δρομο... [/quote]Και για να σε βάλω στο σκεπτικό μου. Παρακολουθώ ότι κάνετε κάποιες εξορμήσεις και σίγουρα σε κάποια απο αυτές θα έρθω...εκεί λοιπόν μαζεύεστε άτομα με αυτοκίνητα διαφορετικής φιλοσοφίας, σχολής, ιπποδύναμης μα αντίστοιχα διαφορετικές οδηγικές ικανότητες, αντίληψη. Υπάρχει όμως κάτι κοινό, το ενδιαφέρον για την οδήγηση...
Αυτό είναι που μου αρέσει.
Το 1979 είχα ένα 124 σπορ με λάντσια μοτέρ, πομπέ πιστόνια, εκκεντροφόρους, βαλβίδες νατρίου, χταπόδι κλπ και κατεβήκαμε παραλία με έναν φίλο με μία βελότσε 2λιτρη φυσικά (γιατί εκείνη την εποχή κυκλοφορούσαν και 1,3 λουκ βελότσε)...του έριχνα παντού και σε όλη την διαδρομή. Ούτε μαγκιές ούτε τίποτα, κέρασε τους καφέδες του στοιχήματος και συζητούσαμε τι μπορεί να κάνει στην Άλφα για να πάρει άλογα...έτσι απλά...και στην επιστροφή πάλι σφαίρα γυρίσαμε, ξέραμε ποιός ήταν πιο γρήγορος, αλλά φχαριστιόμαστε οδήγηση. Πάρα πολλές φορές έχω δει σε στροφοδιαδρομές άτομα που το γλένταγαν, μαζί τους και εγώ, και χωρίς να ξέρεις τον άλλον μπαίνεις στο πνεύμα του γλεντιού και ο μπροστινός προειδοποιεί τον πίσω και προσπεράσματα κλπ...Αυτό μου αρέσει.
Μία φορά έκανα κατάβαση Καλαμπάκας και έπαιζα με ένα ρενό 21...τι είχα? 127 903 κε. Ευχαριστηθήκαμε και οι δύο. Και που τα περιοδικά δεν έμπαιναν στον κόπο καν να συγκρίνουν δύο αυτοκίνητα με τερατώδεις διαφορές, τι να μου πει?...το γλεντήσαμε και οι δύο και το θυμάμαι μετά απο 20κάτι χρόνια.ΥΓ όταν μεγαλώνει ο άνθρωπος, πιο εύκολα θυμάται τι έκανε πριν 20-30 χρόνια, παρά τι έφαγε χθες...αλήθεια τι έφαγα?
Περιπου στο ιδιο μηκος κυματος κινουμαστε και εμεις στις βολτες μας. Αυτο ειναι και για εμενα το νοημα και ο σκοπος στις συναντησεις που κανουμε. Γνωριζουμε ετσι κι αλλιως ο καθενας μας τι μπορει να κανει,
δεν εχουμε να αποδειξουμε τιποτα, ουτε κανουμε επικινδυνα 'καουμποιλικια' απο την στιγμη που θελουμε να ειμαστε γελαστοι
ολοι την ωρα, και οχι να χαλασουμε την βολτα μας με εγωιστικη συμπεριφορα. Παραλληλα ανταλασσουμε χρησιμες ιδεες αποψεις και εμπειριες για τον χωρο του αυτοκινητου, χωρις στερεοτυπα με μαρκες, 'στρατοπεδα' κτλ.
Θα χαρω πολυ να γνωριστουμε απο κοντα (ο GB θα κανει τρελες χαρες με αλλη μια AR στην παρεα... )
σε επομενη συναντηση. Φυσικα η προταση/προσκληση ισχυει για ολους τους χρηστες που αρεσκονται σε τετοιες συναντησεις... -
Ο χρήστης tsargy έγραψε:
Και για να σε βάλω στο σκεπτικό μου. Παρακολουθώ ότι κάνετε κάποιες εξορμήσεις και σίγουρα σε κάποια απο αυτές θα έρθω...εκεί λοιπόν μαζεύεστε άτομα με αυτοκίνητα διαφορετικής φιλοσοφίας, σχολής, ιπποδύναμης μα αντίστοιχα διαφορετικές οδηγικές ικανότητες, αντίληψη. Υπάρχει όμως κάτι κοινό, το ενδιαφέρον για την οδήγηση...
Αυτό είναι που μου αρέσει. -
Αν ξεφύγεις Απο την λογική του ποιος την έχει μεγαλύτερη τότε αρχίζεις και απολαμβάνεις πραγματικά υο όχημα σου ...
Ευτυχώς αυτο μου πέρασε γρήγορα ειδικά Οταν αγόρασα ένα αυτοκίνητο που το γουσταρα 100% Απο τις πρώτες του φωτογραφίες ακόμη ... Ειλικρινά είναι Απο τα λίγα αυτοκίνητα που ζηλεύω στο δρόμο Όταν δεν το οδηγαω...
Έχει ελατωμματα και τα ξέρω και μπορω να στα απαριθμήσω , Αλλα σύμφωνα με τις δικές μου ανάγκες είναι ιδανικό ... -
Kαι για να μπουμε λιγο Οntopic, σε 205/55/16 τι πιέσεις ελαστικών προτείνετε για γρήγορη και ασφαλή οδήγηση;
Φορούσα 195/55 και πήγα σε 205/55 -
Ο χρήστης al3xis έγραψε:
Kαι για να μπουμε λιγο Οntopic, σε 205/55/16 τι πιέσεις ελαστικών προτείνετε για γρήγορη και ασφαλή οδήγηση;
Φορούσα 195/55 και πήγα σε 205/55Ανάλογα το ελαστικό ...
Περίπου 2,3 τα μπροστά
2,1 τα πίσω -
http://www.autoday.gr/index.php?option= ... =3&lang=el
-
Το 'το σχεδόν μπάκετ κάθισμα' είχε πλάκα..
Για τα καινούργια που θα βγούν θα πεί: 'το κάθισμα άλα formula 1 και f16'
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
http://www.autoday.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=747%3A--alfa-romeo-mito-170hp&catid=3%3A2010-11-09-08-55-49&Itemid=3&lang=elΠολυ μετρια η καταγραφη των εντυπωσεων του δοκιμαστη...
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Πολυ μετρια η καταγραφη των εντυπωσεων του δοκιμαστη...
Τους περισσότερους αγοραστές αυτής της κατηγορίας mito/Cooper/a1 τους ενδιαφέρει περισσότερο αυτά που λέει παρά αν σηκώνει τροχό στο εσωτερικό της στροφής
-
Ο χρήστης ironman02 έγραψε:
Το 'το σχεδόν μπάκετ κάθισμα' είχε πλάκα..Για τα καινούργια που θα βγούν θα πεί: 'το κάθισμα άλα formula 1 και f16'
Ε σχεδόν μπαγκετ είναι ...
Τα λεγόμενα ημιμπαγκετ...που είναι ο προβληματισμός σου ; -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Πολυ μετρια η καταγραφη των εντυπωσεων του δοκιμαστη...
Τους περισσότερους αγοραστές αυτής της κατηγορίας mito/Cooper/a1 τους ενδιαφέρει περισσότερο αυτά που λέει παρά αν σηκώνει τροχό στο εσωτερικό της στροφής
Μα, δεν λεει και τιποτα, περα απο το...παλμαρε του με Alfasud , και οτι 'στριβει σε ρυθμους'...σαν Alfasud
Δεν ειπαμε να αναλυσει αν , πως, και ποτε σηκωνει τροχο, αλλα λιγο πιο συγκεκριμενα και με ουσια, για τα περι οδικης συμπεριφορας, θα ηταν καλυτερα, απο την επισημανση του πολυ καλου cruise control και των εμπρος χωρων... -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Το 'το σχεδόν μπάκετ κάθισμα' είχε πλάκα..
Για τα καινούργια που θα βγούν θα πεί: 'το κάθισμα άλα formula 1 και f16'
Ε σχεδόν μπαγκετ είναι ...
Τα λεγόμενα ημιμπαγκετ...που είναι ο προβληματισμός σου ;Νομίζω θα ήταν πιο κοντά στη πραγματικότητα αν έλεγε 'σχεδόν ημι-μπάκετ'
-
...Ουσιαστικα ολα αυτα τα καθισματα λεγονται 'τυπου μπακετ'.
Οταν λεμε καθισματα μπακετ, εννοουμε αυτα που εχει ως εξτρα το Clio/Megane RS, τα στανταρ που εχει το Focus RS,
το Corsa Opc, και παει λεγοντας... -
Ο χρήστης ironman02 έγραψε:
Το 'το σχεδόν μπάκετ κάθισμα' είχε πλάκα..
Για τα καινούργια που θα βγούν θα πεί: 'το κάθισμα άλα formula 1 και f16'
Ε σχεδόν μπαγκετ είναι ...
Τα λεγόμενα ημιμπαγκετ...που είναι ο προβληματισμός σου ;Νομίζω θα ήταν πιο κοντά στη πραγματικότητα αν έλεγε 'σχεδόν ημι-μπάκετ'
35% μπάκετ και 65% πολυθρόνο...
καλύτερα??προφανώς και είναι ημιμπάκετ... μπορεί όχι τόσο βαθεία αλλά στο μ.ο. καθημερινής μετακίνησης και σπορ οδήγησης...
προσωπικά τα φτερά μου ακουμπάνε κουτί στα μαξιλαράκια και στηρίζομαι σωστά
Alfa Romeo Mi.Τo 2008