Ο χρήστης arsen έγραψε:
Τα χλμ δεν ήταν πολλά πριν τη στροφή είχα πατήσει φρένο και είχα κατεβάσει ταχύτητα. Το οδόστρωμα στο σημείο δεν είναι και ό,τι καλύτερο, οπότε μπορεί και λόγω νερού να έχασε λίγο πρόσφυση. Βασικά ήταν πρώτη φορά που μου έκανε κάτι τέτοιο κι όσο να'ναι με προβλημάτισε. είναι ένα clio tce με περίπου 5.000χλμ και γενικώς κρατάει καλά. Εν τω μεταξύ επειδή οδηγούσα χρόνια πισωκίνητο, αν έφευγε η ουρά με ανάποδο τιμόνι το επανέφερα. Στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν ήξερα τι είναι καλύτερο να κάνω.
Μηπως πατησες παραπανω γκαζι? Παντως στην συγκεκριμενη περιπτωση (μικρη ταχυτητα, ανηφορα) ενα απλο αφημα του γκαζιου αρκει...
Το αυτοκίνητο παλιότερα κυμαινόταν στα 8-8,1λιτ κατανάλωση. Είχε φτάσει και 7,9, είχε πάει και 8,2. Τώρα τελευταία παρατηρώ τσίμπημα προς τα πάνω, έχει φτάσει 8,4-8,5. Καθημερινά πάω κι έρχομαι μέσω Καρέα-ευτυχώς όχι στο ρεύμα που΄χει κίνηση, ανάποδα. προς τα κάτω το πρωί, προς τα πάνω το απόγευμα. Γενικώς πρόσεξα λίγο να μην το γκαζώνω, παίζοντας κυρίως μεταξύ 2000-3000 στροφών αλλά δεν έχει αλλάξει κάτι. Μπορεί να φταίει το πόδι μου...Πως να οδηγούμε για χαμηλότερη κατανάλωση. Όποια συμβουλή, άποψη και για τις δύο ερωτήσεις ευπρόσδεκτη. Ευχαριστώ
Εγω εχω ~4000km (αρκετες φορες χρησιμοποιω και τον δρομο που αναφερεις), μεχρι στιγμης συνολικη καταναλωση ειναι στα 7,68l/100km, και αυτη μετα το τελευταιο γεμισμα 6,8 (~220km μεχρι τωρα), η οποια μαλιστα ηταν 6,6 αλλα περασα απο λιμανακια το πρωι...
Τσεκαρε πιεσεις, αν μπορεις σε καποιο βουλκανιζατερ που εμπιστευεσαι το οργανο του (τα περισσοτερα δειχνουν ο,τι να 'ναι)..Επιπλεον οπως αναφερθηκε, παζει ρολο και ο χρονος που κανει το μοτερ να ζεσταθει. Τωρα με τα κρυα, αν παρκαρεις εξω το βραδυ, ισως συμβαλλει στην διαφορα που παρατηρεις.. Απο 'κει και περα, και απο την στιγμη που το αυτοκινητο μηχανικα ειναι οκ, μαλλον εχει να κανει με το οδηγικο στυλ και τις ακριβεις συνθηκες κινησης