rafi θα το δοκιμάσω. ok δεν έφυγε πολύ αλλά αν είχε αυτοκίνητο δίπλα μου θα ερχόμασταν πολύ κοντά κυριολεκτικά και μεταφορικά. όσο για την κατανάλωση ήδη σήμερα το πρωί κινήθηκα στις 2000-2500 και θα το παρακολουθήσω. βενζίνη δεν βάζω σε κάποιο συγκεκριμένο, έχω 2-3 διαφορετικά κοντά στη δουλειά μου-και διαφορετικές εταιρείες. bp, eko, aegean. μία απορία για τις αλλαγές. η 1η, όπως στα περισσότερα αυτοκίνητα είναι βασικά για να ξεκινήσεις και για καμία περίεργη ανηφόρα. αν ωστόσο σε κόψει κάποιος π.χ. στο ξεκίνημα φαναριού ενώ έχεις ήδη βάλει 2η και πέσουν οι στροφές έχει νόημα να ξαναβάλεις 1η ή απλά πατάς το γκάζι; το ίδιο αναρωτιέμαι και σε φάσεις γενικώς που κάποιος σε κόβει αφήνεις το πόδι από το γκάζι, πέφτουν οι στροφές κάτω από τις 2000. πατάς λίγο παραπάνω γκάζι ή κατεβάζεις ταχύτητα; γενικώς ξέρω ότι οι πολλές αλλαγές ταχύτητας δεν είναι ό,τι καλύτερο από άποψη κατανάλωσης. από την άλλη και να πιέζεις το αυτοκίνητο ενώ έχουν πέσει οι στροφές πάλι καλό δεν κάνει. θα μου πεις πράττεις αναλόγως του πόσο έχουν πέσει οι στροφές. θενκς.
Latest posts made by arsen
-
RE: RENAULT FORUM
-
RE: RENAULT FORUM
ok θα ξεκινήσω λοιπόν πιο οικονομική οδήγηση με βάση τις συμβουλές σας. στις 2000 προσπαθώ να αλλάζω αλλά μερικές φορές πέφτει λίγο πιο κάτω. θα το βρω. όσο για τα λάστιχα θα δω τι φοράει-μάλλον τα energy έχει. Τι να κάνουμε θα προσέχω περισσότερο
-
RE: RENAULT FORUM
ωραίο εξάρτημα. και νορμάλ τιμή. στροφές κινητήρα 2-3000 είναι καλά;;; βασικά ίσως φταίει η δική μου συνήθεια αλλά μου φαίνεται ότι ειδικά στις ανηφόρες θέλει γκάζι στο ξεκίνημα. 1η-2η πάνε λίγο γκαζωτές γενικά. μετά στρώνουμε. απομονώνει και λίγο ψηλά ο συμπλέκτης του. καμία ιδέα για τα λάστιχα energy που έθιξε o jlian. δεν έχω προσέξει τον τύπο, αλλά αν βάζουν αυτά σε όλους, λογικά αυτά θα έχω κι εγώ. είναι τόσο χάλια;
-
RE: RENAULT FORUM
σόρρυ στην ταχύτητα της απάντησης ξέφυγαν και συντακτικά ολισθήματα... 'ίσως κάτι είχε κάτι... και ίσως μου έχουν συνήθειες...'. τεσπα το νόημα βγήκε ελπίζω
-
RE: RENAULT FORUM
volvozeus τις πιέσεις σίγουρα θα τις κοιτάξω ξανά, αν και δυστυχώς δεν έχω κάποιο συγκεκριμένο που να εμπιστεύομαι. γενικώς δεν μου έχει φύγει ποτέ ως τώρα και με παραξένεψε. ίσως το νερό, ίσως το οδόστρωμα, ίσως κάτι είχε κάτι ο δρόμος. για την κατανάλωση με προβλημάτισες. 7,68 δεν έχω καταφέρει και γενικώς δεν το πιέζω. επειδή βέβαια όπως έχω πει παλιότερα, οδηγούσα-και οδηγώ-χρόνια σκαραβαίο, ίσως μου έχουν συνήθειες 'βενζινοβόρες'. νομίζω πάντως ότι ακούγοντας τον κινητήρα-τις στροφές-καταλαβαίνεις περίπου πότε πρέπει να αλλάξεις ταχύτητα. τέλος πάντων θα προσέξω το γκάζι μου...jlian κι εγώ κάθε μέρα την κάνω τη διαδρομή αυτή και πρώτη φορά το έπαθα. όπως λέω και παραπάνω ίσως έφταιξε κάτι άλλο ή μπορεί να είχα παραπάνω ταχύτητα και να μην το κατάλαβα-δεν νομίζω αλλά πολλές φορές, κακώς, κάνεις κάποια πράματα μηχανικά, συνηθισμένος από την καθημερινότητα της διαδρομής...για τα ελαστικά θα το δω. είναι τόσο κακά τα energy;; όχι τίποτα άλλο, δεν είμαι για να αλλάζω καινούρια λάστιχα...
-
RE: RENAULT FORUM
λάστιχα φοράω τα μαμίσια. υποτίθεται ότι μπροστά στα site έδιναν 185/60 αλλά εγώ έχω δει ότι είναι 195/60. όσον αφορά στην κατανάλωση, το θέμα χειμώνα δεν το είχα σκεφτεί. όντως τους τελευταίους μήνες είδα την αύξηση.
-
RE: RENAULT FORUM
Καλημέρα και καλή βδομάδα σε όλους. 2 ερωτήσεις αν έχει κάποιος ιδέα. Την Παρασκευή όταν είχε ήδη ξεκινήσει η βροχή-όχι η καταιγίδα ακόμα-γυρνούσα από δουλειά και 'έπαθα' το εξής. Σε δεξιά στροφή 90 μοιρών ελαφρώς ανηφορική μετά από κατηφόρα - αν ξέρει κάποιος από Αργυρούπολη-Ηλιούπολη, στρίβοντας από την Ηρώων Πολυτεχνείου που ελαφρώς κατηφορίζει στο σημείο, προς την Πρωτόπαππα που ανηφορίζει με το που στρίβεις. ουσιαστικά ο κλασικός δρόμος που σε οδηγεί προς Καρέα, Κατεχάκη - το αυτοκίνητο με το που μετά τη στροφή και όπως ανηφόριζε έφυγε προς τα αριστερά. Τα χλμ δεν ήταν πολλά πριν τη στροφή είχα πατήσει φρένο και είχα κατεβάσει ταχύτητα. Το οδόστρωμα στο σημείο δεν είναι και ό,τι καλύτερο, οπότε μπορεί και λόγω νερού να έχασε λίγο πρόσφυση. Βασικά ήταν πρώτη φορά που μου έκανε κάτι τέτοιο κι όσο να'ναι με προβλημάτισε. είναι ένα clio tce με περίπου 5.000χλμ και γενικώς κρατάει καλά. Εν τω μεταξύ επειδή οδηγούσα χρόνια πισωκίνητο, αν έφευγε η ουρά με ανάποδο τιμόνι το επανέφερα. Στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν ήξερα τι είναι καλύτερο να κάνω. Δεν έφυγε πολύ αλλά αν ερχόταν αυτοκίνητο από δίπλα - ήμουν στη δεξιά λωρίδα - θα΄χαμε θέμα. Καμία ιδέα τι μπορεί να έφταιξε και τι κάνουμε;; Θα τσεκάρω και πίεση αν και την είχα φροντίσει πριν 15 μέρες περίπου. Αυτά βασικά και μία ερώτηση 'καταναλωτικής' φύσης. Το αυτοκίνητο παλιότερα κυμαινόταν στα 8-8,1λιτ κατανάλωση. Είχε φτάσει και 7,9, είχε πάει και 8,2. Τώρα τελευταία παρατηρώ τσίμπημα προς τα πάνω, έχει φτάσει 8,4-8,5. Καθημερινά πάω κι έρχομαι μέσω Καρέα-ευτυχώς όχι στο ρεύμα που΄χει κίνηση, ανάποδα. προς τα κάτω το πρωί, προς τα πάνω το απόγευμα. Γενικώς πρόσεξα λίγο να μην το γκαζώνω, παίζοντας κυρίως μεταξύ 2000-3000 στροφών αλλά δεν έχει αλλάξει κάτι. Μπορεί να φταίει το πόδι μου...Πως να οδηγούμε για χαμηλότερη κατανάλωση. Όποια συμβουλή, άποψη και για τις δύο ερωτήσεις ευπρόσδεκτη. Ευχαριστώ
-
RE: αγορά νέου αυτοκινήτου-σούπερ μίνι
το 207 είναι καλό, αλλά αν και έχει τις μεγαλύτερες εξωτερικές διαστάσεις έχει αρκετά μικρότερο πορτμπαγκάζ. το c3 είναι ωραίο εμφανισιακά αλλά είναι πιο τσιμπημένο στην τιμή και ως καινούριο δεν νομίζω να παίζει καμία προσφορά
-
RE: αγορά νέου αυτοκινήτου-σούπερ μίνι
μ' αυτά και μ'αυτά καταλήγουμε στο δίλημμα Clio ή Fiesta. καλύτερο κινητήρα και χώρους, χαμηλότερα τέλη το πρώτο, πιο ωραίο εμφανισιακά το δεύτερο (προσωπική άποψη). ok λοιπόν ένα τεστ drive θα ξεδιαλύνει το ζήτημα
-
RE: αγορά νέου αυτοκινήτου-σούπερ μίνι
άλλη ερώτηση. από εξουσιοδοτημένους εμπόρους γνωρίζει κάποιος; έχω πάει στη Ρενήλ για Renault (είναι κοντά στη δουλειά μου) και Σφακιανάκη και Κόνσουλα για Ford. Βέβαια την καλύτερη προσφορά ford την έκανε η Βελμαρ-Αγ.Παρασκευή και μάλιστα τηλεφωνικά. Αυτοί μου είπαν ότι έχουν ετοιμαπαράδοτο το νέο με το esp. Παρεμπιπτόντως το clio δεν έχει esp, είναι κατόπιν παραγγελίας και αργεί η παράδοση. επίσης τελικά έχει ταμπούρα ή δισκόφρενα πίσω-άλλα βλέπω στον κατάλογό τους, άλλα είδα στο τεστ του drive.