-
Δεν πρέπει να σταθμεύεις ανάποδα σε μονόδρομο για να μη μπερδεύεις άλλους οδηγούς και κινηθούν ανάποδα στον μονόδρομο.
-
Ο χρήστης soch έγραψε:
Η τελευταία άμυνα **σε όσους πάνε με 150+ στην εθνική **ή με 100+ στην πόλη, σε όσους σφάζουν κόκκινο ή stop, σε όσους μιλάνε στο κινητό ή στέλνουν μηνύματα ή διαβάζουν εφημερίδα ή βάφονται, σε όσους διπλοπαρκάρουν ή παρκάρουν πάνω στο πεζοδρόμιο ή σε θέση ΑΜΕΑ, σε όσους κάνουν σφήνες με το αμάξι, σε όσους αλλάζουν λωρίδα χωρίς φλας ή καθρέπτη, σε όσους μπαίνουν στη λεωφορειολωρίδα, σε όσους... σε όσους... ποια είναι άραγε?
Για τα υπόλοιπα να συμφωνήσω οτι εγκυμονούν κινδύνους έως ότι είναι απαράδεκτες συμπεριφορές , είναι κατακριτέα και πρέπει να τιμωρούνται (οχι δια πυροβολισμού ή κατά ριπάς βέβαια).
Για το 150+ όμως?
Γιατί?μιλάμε για τρομακτικές ταχύτητες
Πάνω από 150 είναι πολλά.
Πάνω από 90 άλογα είναι πολλά.Το έχει πει ο Μπάμπης ο Σουγιάς και συμφώνησε και ο Βαγγέλης ο Πεταλούδας!
Για κάποιους μπορεί να είναι αστείο. Για κάποιους άλλους παράλογο διότι 'νταξ τι είναι τώρα για μένα 150 και 200, τρίχες...'
Περίπου όσο αστείο όσο είναι για τους μηχανόβιους η συζήτηση για την κίνηση ανάμεσα στα αυτοκίνητα.
Πόσοι όμως από όσους πάνε με 150/180/200 έχουν 'συναίσθηση' της ταχύτητας αυτής? Πόσοι θεωρούν ότι οι δρόμοι μας είναι για ανάλογες ταχύτητες? Και με ποια αυτοκίνητα ακριβώς?
Αφήστε, έκανα για 3 χρόνια τακτικά το Πάτρα-Αθήνα και έχω άποψη...Ένα από τα πιο σοβαρά θέματα στους ελληνικούς δρόμους είναι αυτό των ορίων ταχύτητας. Έχω δει σε δρόμο όριο 20 χλμ/ώρα. Πράγματα παράλογα. Σήμερα βρισκόμαστε σε μια εποχή, που τα αυτοκίνητα έχουν ηλεκτρονικά βοηθήματα που αποτρέπουν πολλά κακά προηγούμενων εποχών . Σαφώς και είναι αδύνατο τα όρια να προσαρμοσθούν σύμφωνα με τα αυτοκίνητα, αφού τα τελευταία συνεχώς ανανεώνονται προς το καλύτερο και δεν υπάρχει δυνατότητα 'παρακολούθησης'. Εκείνο που δεν πρέπει να ξεχνάμε, είναι το γεγονός πως βρισκόμαστε στην Ελλάδα. Η άσφαλτος (αν κρίνω από αυτά που διαβάζω σε περιοδικά κατά καιρούς, αλλά και από αυτά που έχω βιώσει) είναι σε γενικές γραμμές άθλια, που μπορεί να γίνει εύκολα και αντικειμενικά 'αίτιο' ατυχήματος. Όμως δεν πρέπει να στεκόμαστε μόνο σ αυτό. Τα πάντα, όπως πολύ καλά έγραψε κάποιος είναι θέμα προσαρμοστικότητας και εγρήγορσης. Εντάξει, δέχομαι κάποιος να πηγαίνει με 150-170 στην ΕΟ, αλλά όχι και να μιλάει στο τηλέφωνο ταυτόχρονα. Είναι θέμα παιδείας... Επίσης, θα πρέπει κάποιος να προσαρμόζει την ταχύτητα στις επικρατούσες συνθήκες και στην τρέχουσα κατάσταση-δυνατότητες του εκάστοτε οχήματος. Και εδώ έρχεται και ένα τεράστιο θέμα. Οι ικανότητες του οδηγού. Ποιος μπορεί να μιλήσει αντικειμενικά για κάτι τέτοιο; Μα φυσικά κανείς! Όλοι μας θεωρούμε τους εαυτούς μας τους καλύτερους οδηγούς. Και αυτό φαίνεται ολοκάθαρα, αν διαβάσει κανείς μερικές σελίδες του παρόντος θέματος. Γιατί κανείς δεν κρίνει, όπως πολλοί κάνουν εδώ, με τέτοια κοσμητικά επίθετα (ακόμη και ο τίτλος του θέματος) κάποιον, αν δεν θεωρεί ότι είναι πολύ καλύτερος από εκείνον, ότι ο άλλος δεν θα έπρεπε να βγαίνει στον δρόμο, ότι 'δεν ξέρει', κλπ, κλπ, κλπ... Είναι τα κλασσικά που ακούγονται. Επίσης θεωρώ παιδιάρισμα να κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλο μας και εμμέσως να αναφερόμαστε σε κοντραρίσματα (ή γενικότερα άλλες παραβάσεις που μπορούν άνετα να προκαλέσουν ατύχημα) που γίνονται σε δημόσιους δρόμους και μετά να μιλάμε για λάθη αλλονών. Είναι τουλάχιστον ειρωνικό αυτό. Απλά ένα πράγμα δεν έχουμε καταλάβει και πρέπει να το χώσουμε καλά στο μυαλό μας. Δεν πρέπει να κάνουμε λόγο για καλούς οδηγούς, αλλά μάλλον για τους οδηγούς εκείνους που θα προξενήσουν κάποια στιγμή ατύχημα. Και ξέρετε κάτι. Και γω νευριάζω μερικές φορές, όταν ο άλλος δεν μπαίνει δεξιά για να τον προσπεράσω, ή όταν κινείται με 50 χλμ/ώρα σε Εθνικό Οδικό Δίκτυο μιας λωρίδας ανά κατεύθυνση. Στο κάτω κάτω, όμως είναι δικαίωμά του. Αν θέλει, αυτό που μπορεί να κάνει είναι να σε διευκολύνει, αλλά κανείς δεν τον υποχρεώνει και είναι απόλυτα δεκτό και λογικό... Και φτάνω εκεί που θέλω. Επικίνδυνος οδηγός λοιπόν, δεν είναι εκείνος που πάει αριστερή με 140 και δε σ αφήνει να τον περάσεις με 200, ούτε ένας νέος οδηγός που πρόσφατα θα έχει πάρει δίπλωμα (και θα είναι και αρκετά ψαρωμένη) και κάνει 'φυσικά' λάθη (που βέβαια, ίσως να μπορούν να προκαλέσουν ατύχημα, αλλά όχι θανατηφόρο), ούτε μια γιαγιά, ούτε πολλοί από εκείνους που κράζονται εδώ μέσα. Επικίνδυνος είναι κάποιος, που θεωρεί τον εαυτό του ως τον 'καλύτερο οδηγό' και ότι το 'χει' βρε παιδί μου. Και το χειρότερο θα είναι ο συνδυασμός αυτού με κάποιο αυτοκίνητο δυνατό. Και τελικά αυτοί είναι που προκαλούν τα θανατηφόρα δυστυχήματα. Πρώτον γιατί ο καθένας μας νομίζει πως είναι ο 'καλύτερος' οδηγός και όλοι οι άλλοι είναι, τουλάχιστον, 'άσχετοι' και δεύτερον γιατί ποτέ δε σκεφτόμαστε ότι το χειρότερο, μπορεί άνετα να συμβεί και σε μας! Γιατί και αν σε τρακάρει κανάς παππούς στο φανάρι, ή σε ξύσει ενώ είσαι παρκαρισμένος, χέστηκε η φοράδα στ αλώνι... Μ@@κια δε λέω... Αν όμως κάποιος ξιπασμένος που 'το χει' και δε ξέρει που πάνε τα 4, 'φοράει καλές αναρτήσεις', 'ξέρει το δρόμο', 'έχει καλά λάστιχα', 'κλπ', 'κλπ', 'κλπ' πέσει πάνω σε ένα αυτοκίνητο με 150 (80, 100, 120, δεν έχει σημασία...) τότε πες μου εσύ... Και μη νομίσει κανείς, πως γράφω σαν κομπλεξικός πολέμιος των γρήγορων και σπορ αυτοκινήτων. Κάθε άλλο! Αρκεί αυτά να βρίσκονται σε συνειδητοποιημένα χέρια. Να έχεις επίγνωση του που θα κάνεις την πλάκα σου και πόσο θα φτάσεις τα όρια του αυτοκινήτου σου. Ε δεν υπάρχει και ασφαλέστερο μέρος για μια πίστα ή έστω κάποια 'άδεια' διαδρομή (κι αυτό πάλι παρακινδυνευμένο)... Αυτό θα πει συνειδητοποιημένος. Να έχεις επίγνωση του 'πού', 'πότε', 'πώς', 'για πόσο', 'με τι'. Για να τελειώνω. Τα έγραψα όλα αυτά γιατί δεν μ αρέσει αυτή η καραμελίτσα που έχουν βρει μερικοί και νομίζουν πως κάτι είναι στον δρόμο (για οποιοδήποτε λόγο κι αν αυτό συμβαίνει). Και είναι πρόβλημα, γιατί πρόκειται για κομπλεξικούς, που έχουν περάσει στο άλλο άκρο και βλέπουμε καταστάσεις του τύπου: κορναρίσματα στα φανάρια για 1'' που θα καθυστερήσει κάποιος, κολλήματα από πίσω αν πηγαίνεις σιγά, παίξιμο των φώτων ή της κόρνας για προσπέραση, παρατεταμένα κορναρίσματα μετά από κάποιο μικρό λάθος του άλλου, κλπ, κλπ. Αυτά δε βλέπω να τα γράφει κανείς. Και η καλύτερη λύση ξέρετε ποια είναι... Όχι ξύλο ... Π.χ: Σου κορνάρουν στο φανάρι; Μετράς: 1001... 1002... 1003, και μετά φεύγεις... ...
Καληνύχτα σας........
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Δεν πρέπει να σταθμεύεις ανάποδα σε μονόδρομο για να μη μπερδεύεις άλλους οδηγούς και κινηθούν ανάποδα στον μονόδρομο.Και αν δεν έχει αυτοκίνητα παρκαρισμένα τι κάνουμε;
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Δεν πρέπει να σταθμεύεις ανάποδα σε μονόδρομο για να μη μπερδεύεις άλλους οδηγούς και κινηθούν ανάποδα στον μονόδρομο.αυτό είναι το πιο σωστό, την έχω πατήσει κι εγώ έτσι σε περιοχές που δεν γνωρίζω και δεν υπάρχει επαρκής σήμανση
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Δεν πρέπει να σταθμεύεις ανάποδα σε μονόδρομο για να μη μπερδεύεις άλλους οδηγούς και κινηθούν ανάποδα στον μονόδρομο.Και αν δεν έχει αυτοκίνητα παρκαρισμένα τι κάνουμε;
(υποτίθεται ότι ) υπάρχει σχετική σήμανση
Και εδώ ισχύουν βρε παιδιά. Άλλο αν δεν εφαρμόζονται σχεδόν ποτέ... Από την άλλη, όταν εφαρμόζονται, κατευθείαν θα ψάξουμε να βρούμε δικαιολογία (παλαιότερα είχαν αναφέρει ότι 'έμεινε το αυτοκίνητό μου και ο γερανός το άφησε ανάποδα στον μονόδρομο' ή κάτι τέτοιο).
κάτι τέτοιο είχα κ γω στο μυαλό μου ο παππούς που δεν ξέρει να παρκάρει βέβαια ΔΕΝ αποτελεί παράδειγμα. είναι από μόνος του εξαίρεση.
Θέλω να μάθω ποιος κάνει μαθήματα οδήγησης σε γυναίκες και έχουν γίνει χειρότερες: οι δήθεν δάσκαλοι οδήγησης που τις δείχνουν μαγκιές μπας κ βγάλουν καμιά μαθήτρια γκόμενα; Οι μ@λ@κες άνδρες τους-τρόμπες πατέρες τους που κάνουν κι αυτοί τα ίδια κι έχουν μάθει έτσι 'βλέποντας' ; πραγματικά δηλαδή έχουν ξεφύγει
-
Ζώο αυτός που μου άνοιξε το αυτοκίνητο χθες το βράδυ! Δε βρήκε τίποτε και απλώς ανακάτεψε και πέταξε τα πράγματα από το ντουλαπάκι μέσα στο αυτοκίνητο. Πάλι καλά, σε γείτονα του σπάσανε και το παράθυρο.
-
Ο χρήστης georgets20 έγραψε:
Ζώο αυτός που μου άνοιξε το αυτοκίνητο χθες το βράδυ! Δε βρήκε τίποτε και απλώς ανακάτεψε και πέταξε τα πράγματα από το ντουλαπάκι μέσα στο αυτοκίνητο. Πάλι καλά, σε γείτονα του σπάσανε και το παράθυρο.Τι αμάξι, αν επιτρέπεται?
-
Ένα Ford Focus. Πρέπει να το άφησα ξεκλείδωτο, δεν εξηγείται αλλιώς καθώς δεν υπάρχει ίχνος παραβίασης.
-
Ο χρήστης georgets20 έγραψε:
Ένα Ford Focus. Πρέπει να το άφησα ξεκλείδωτο, δεν εξηγείται αλλιώς καθώς δεν υπάρχει ίχνος παραβίασης.Το ανοίγουν και κλειδωμένο με ένα εργαλείο που έχουν, ειδικά αν είναι παλαιότερο Focus. Μόνο αν έχεις συναγερμό θα το καταλάβεις ότι κάποιος μπήκε μέσα και αυτό, αν είσαι κοντά και το ακούσεις. Συνήθως όμως, οι επαγγελματίες του κλάδου, έχουν και εργαλεία που ούτε η ΕΥΠ δεν έχει στη διάθεσή της, οπότε δεν είναι πρόβλημα να ανοίξουν, να ρίξουν λίγο αφρό στη σειρήνα και να στο πάρουν και να φύγουν με την άνεσή τους. Ειδικά τα παλαιότερα που το immobilizer 'σπάει' εύκολα, είναι παιχνίδι να τα κλέψουν.
Σε γνωστό, άνοιξαν το Ibiza, πήραν ράδιο-CD και πρόσοψη από το ντουλαπάκι και έφυγαν κλείνοντας την πόρτα. Άκουσε αυτός τη σειρήνα, μέχρι να πεταχτεί έξω, αυτοί ήταν εξαφανιστεί. Φωνάζει ΕΛΑΣ, γίνεται καταγραφή του συμβάντος και η ασφάλεια δεν τον πλήρωνε γιατί δεν υπήρχε εμφανής παραβίαση της πόρτα...!!!
Ευχαριστώ.
-
Έχω τζιπάρα και παρκάρω όπου γουστάρω.
-
Ζωο ο οδηγος ενος Ford Focus που εσφαξε το STOP σα να μην υπηρχε και αυτη η Ηλιουπολη τι τις θελει τοσες πλατιες???
@Mercyful_Fate Στο ΑΠ στα Α. Πατησια εεε??
-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
@Mercyful_Fate Στο ΑΠ στα Α. Πατησια εεε??
Απέξω όλες τις γωνιές και διασταυρώσεις ξέρεις?
Περνάω κάθε μέρα απο κει όταν πηγαίνω για δουλιά το πρωϊ.
-
Ο χρήστης Mercyful_Fate έγραψε:
@Mercyful_Fate Στο ΑΠ στα Α. Πατησια εεε??
Απέξω όλες τις γωνιές και διασταυρώσεις ξέρεις?
Περνάω κάθε μέρα απο κει όταν πηγαίνω για δουλιά το πρωϊ.
Περναω που και που Βασικα δεν πολυχρησιμοποιω τις κεντρικες αρτηριες εδω περα λογω κινησης . Και την Γαλατσιου την γλιτωνω για να γυρναω σπιτι και τα φαναρια τα εχω μαθει μια χαρα κομπλε
-
Ο χρήστης Mercyful_Fate έγραψε:
Έχω τζιπάρα και παρκάρω όπου γουστάρω.1oν δεν είναι τζιπ και 2ον ειναι ΜΕΓΑΛΟ ζώο
-
Παραλίγο να χτυπήσω μηχανάκι σε στενό. Είχε προτεραιότητα εκ δεξιών αλλά δεν είχε φώτα και πήγαινε τάπα.
Λίγα λεπτά αργότερα διασταυρώθηκα με RAV4 ο οποίος είχε αναμμένα τα φώτα θέσης ΜΟΝΟ
Ευτυχώς πήγαινα χεσμένος από το προ ολίγων λεπτών περιστατικό και δεν φιληθήκαμε, είχα και στοπ.Μετά από τα σημερινά παρ' ολίγον ατυχήματα προσανατολίζομαι στην αγορά του παρακάτω:
Κανείς για group buy;;;
Στα σοβαρά, θεωρώ καθαρή τύχη που δεν έχω τρακάρει στα 7 χρόνια που οδηγώ. Απλά ζούγκλα οι δρόμοι.
-
Ο χρήστης Alexel έγραψε:
.......Είχε προτεραιότητα εκ δεξιών...........
......είχα και στοπ.....Μήπως να πάρεις κάτι τέτοιο ;;;
(θα είναι και ποιό φθηνό)(πλάκα κάνουμε, μην το πάρεις στραβά )
-
Ο χρήστης dpolal έγραψε:
Μήπως να πάρεις κάτι τέτοιο ;;;
(θα είναι και ποιό φθηνό)Άμα έχουν ενσωματωμένη night vision τα παίρνω εννοείται
-
Τι night vision και αηδιες ενα τετοιο χρειαζεται
-
Ο χρήστης Drunkard έγραψε:
Τι night vision και αηδιες ενα τετοιο χρειαζεταιΠολύ brutal. Ειδικά όταν ο αυτόχειρας ninja έχει προτεραιότητα.
-
Ο χρήστης Drunkard έγραψε:
Τι night vision και αηδιες ενα τετοιο χρειαζεταιαυτο ειναι πιο ενισχυμενο απο τον προφυλακτηρα που εχουν τα αμερικανικα περιπολικα
-
Ο χρήστης Mercyful_Fate έγραψε:
Έχω τζιπάρα και παρκάρω όπου γουστάρω.πάντα υπάρχει ένα αυτοκίνητο σε αυτή τη θέση... πιο παλία νομίζω είχε ένα 500 abarth...
είναι σε vip θέση και έτσι... πρόβα μπουζουκιών...
Ζώα,Ζώα,Ζώα............. [#4]