-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Επίσημη ανακοίνωση για την επόμενη γενεά (4θυρο και 2θυρο)http://www.autoblog.com/2011/02/17/2012 ... e-flavors/
Οι γεύσεις.
- HF με κινητήρα 1.8 iVTEC
- Υβριδικό με κινητήρα 1.5 + Li-Ion batteries (αναφέρονται 110 άλογα ιπποδύναμης αλλά στο CR-Z αυτή είναι η ιπποδύναμη και μόνον του 1.5 κινητήρα και τα 110 άλογα είναι ακριβώς η ίδια ιπποδύναμη της προηγούμενης γενεάς - είδωμεν)
- Normal με τον 1.8 iVTEC και 140 άλογα
- Si με τον 2.4 (K24) 200 άλογα αλλά +22% σε ροπή.
Η φωτογραφία του εσωτερικού προσωπικά μου αρέσει αλλά δεν βλέπω απολύτως τίποτα το εντυπωσιακό.
Κοινώς ως εκτεταμένο FL η όλη δουλειά με εξαίρεση το υβριδικό powertrain που εισάγει το Li-Ion καθώς ο νέος για τους Αμερικανούς 1.8 κινητήρας δεν είναι τίποτα άλλο από τον 1.8 των Euro-spec και ο 2.4 είναι copy-paste από τα Acura.
Το κουπέ λογικά δε θα εισαχθεί στην Ευρώπη ενώ και τωρινό σεντάν που πωλείται στην Αμερική αν δεν κάνω λάθος δεν είναι το ίδιο με αυτό που πωλείται στην Ευρώπη. Άρα και συγχωρέστε με αν κάνω λάθος, no news για εμάς. Απλά με το σεντάν βλέπουμε κάποιες τάσεις...
-
Ο χρήστης scandinavian έγραψε:
[ενώ και τωρινό σεντάν που πωλείται στην Αμερική αν δεν κάνω λάθος δεν είναι το ίδιο με αυτό που πωλείται στην Ευρώπη. Άρα και συγχωρέστε με αν κάνω λάθος, no news για εμάς. Απλά με το σεντάν βλέπουμε κάποιες τάσεις...Σχεδιαστικά διαφέρει μόνο στα φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Επίσημη ανακοίνωση για την επόμενη γενεά (4θυρο και 2θυρο)http://www.autoblog.com/2011/02/17/2012 ... e-flavors/
Οι γεύσεις.
- HF με κινητήρα 1.8 iVTEC
- Υβριδικό με κινητήρα 1.5 + Li-Ion batteries (αναφέρονται 110 άλογα ιπποδύναμης αλλά στο CR-Z αυτή είναι η ιπποδύναμη και μόνον του 1.5 κινητήρα και τα 110 άλογα είναι ακριβώς η ίδια ιπποδύναμη της προηγούμενης γενεάς - είδωμεν)
- Normal με τον 1.8 iVTEC και 140 άλογα
- Si με τον 2.4 (K24) 200 άλογα αλλά +22% σε ροπή.
Η φωτογραφία του εσωτερικού προσωπικά μου αρέσει αλλά δεν βλέπω απολύτως τίποτα το εντυπωσιακό.
Κοινώς ως εκτεταμένο FL η όλη δουλειά με εξαίρεση το υβριδικό powertrain που εισάγει το Li-Ion καθώς ο νέος για τους Αμερικανούς 1.8 κινητήρας δεν είναι τίποτα άλλο από τον 1.8 των Euro-spec και ο 2.4 είναι copy-paste από τα Acura.
Τι αηδια ειναι αυτη?
Η Χοντα μολις παρεδωσε την βορειοαμερικανικη αγορα των compact αυτοκινητων στο Φοκους, στο Κρουζ και στο Ελαντρα.
-
boomboom δε νομίζω ότι αλλάζουν τόσο εύκολα οι συνήθειες των ανθρώπων. Ότι η ζωή του Elantra γίνεται πιο εύκολη πάντως ισχύει.
-
Πάντως μου αρέσει το οδηγοκεντρικό ταμπλό(σαν τις παλιές bmw) απλά δεν μπορεί να μ' εντυπωσιάσει πλέον διότι απλά είναι μια μετεξέλιξη του τωρινού που μου είναι οικείο! Θεωρώ δεδομένη την διαφοροποίηση του στα ευρωπαϊκά χατσμπακ!
Εκεί είμαι περίεργος για το τι δρόμο θ' ακολουθήσουν διότι το τρέχων μοντέλο ήταν μπροστά σχεδιαστικά! -
Ο χρήστης mika_hakkinen έγραψε:
boomboom δε νομίζω ότι αλλάζουν τόσο εύκολα οι συνήθειες των ανθρώπων. Ότι η ζωή του Elantra γίνεται πιο εύκολη πάντως ισχύει.Βλεπω τις φωτογραφιες του εσωτερικου και μου ερχεται αναγουλα. Μιλαμε για αισθητικη Κραισλερ απο την εποχη της Νταιμλερ . Σιγουρα υπαρχει αρκετος κοσμος ο οποιος θα το αγορασει μονο και μονο επειδη ειναι Χοντα, ασχετα αν δεν ειναι ιδιαιτερα ανταγωνιστικο. Ομως οποιος κατσει και το ψαξει λιγακι το πραγμα και κανει τεστ ντραιβ και τους ανταγωνιστες πιστευω θα πρεπει να ειναι πολυ βλακας για να διαλεξει το Σιβικ.
Οριστε τι εχει να προσφερει ο ανταγωνισμος.
και η Χοντα.
Οι τιμες θα ειναι παρομοιες. Προσωπικα πιστευω οτι στην αγορα θα κυριαρχησει το Φοκους.
-
Τουλαχιστον δεν ειναι χειροτερο απο το Κορολα!!!
-
Από τα μοντέλα που έβαλες βρίσκω το εσωτερικό του Honda μακράν το καλύτερο.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Από τα μοντέλα που έβαλες βρίσκω το εσωτερικό του Honda μακράν το καλύτερο.ΤΙ βρισκεις καλυτερο? Τα σκληρες γκρι πλαστικες επιφανειες ?
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Από τα μοντέλα που έβαλες βρίσκω το εσωτερικό του Honda μακράν το καλύτερο.Κι εμένα μια χαρά μου φαίνεται, έχω αρχίσει να βαριέμαι αφόρητα την διχρωμία μαύρο-αλουμίνιο (που είναι πλαστικούρα φυσικά! ).
-
Ο χρήστης boomboom έγραψε:
Από τα μοντέλα που έβαλες βρίσκω το εσωτερικό του Honda μακράν το καλύτερο.
ΤΙ βρισκεις καλυτερο? Τα σκληρες γκρι πλαστικες επιφανειες ?
Αν και είναι περισσότερο μπεζ, παρά γκρι, το... σκληρό, πώς διάβολο το διαπίστωσες;
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Από τα μοντέλα που έβαλες βρίσκω το εσωτερικό του Honda μακράν το καλύτερο.
ΤΙ βρισκεις καλυτερο? Τα σκληρες γκρι πλαστικες επιφανειες ?
Αν και είναι περισσότερο μπεζ, παρά γκρι, το... σκληρό, πώς διάβολο το διαπίστωσες;
Εχεις καθησει ποτε μεσα σε Σιβικ? Ολα ειναι γκρι (εστω μπεζογκρι )και δεν υπαρχει ιχνος μαλακης επιφανειας. Επισης δεν βαζουν καθολου ηχομονωση (προφανως για να κρατουν το κοστος και το βαρος χαμηλα) ... ειχα κανει τεστ ντραιβ το μοντελο που κυκλοφορει αυτη τη στιγμη και ο θορυβος ηταν αφορητος. Τα καθισματα του ειναι τοσο μαλακα οσο ενα παγκακι. Τωρα αν στο συγκεκριμενο αποφασισαν να βαλουν μαλακα πλαστικα ... πιθανως, αλλα πολυ αμφιβαλλω. Εδω το πολυ ακριβοτερο CRV δεν εχει ουτε μια μαλακη επιφανεια, το σιβικ θα εχει?
-
σε βρίσκω υπερβολικό για τα καθίσματα του σιβικ...είσαι ο μόνος που έχω ακούσει να παραπονιέται για την άνεση των καθισματων του σιβικ.
-
γαμώτο συνεχίζει να μου φαίνεται τόσο εμετικό το τιμόνι του focus...
-
Ο χρήστης boomboom έγραψε:
Από τα μοντέλα που έβαλες βρίσκω το εσωτερικό του Honda μακράν το καλύτερο.
ΤΙ βρισκεις καλυτερο? Τα σκληρες γκρι πλαστικες επιφανειες ?
Αν και είναι περισσότερο μπεζ, παρά γκρι, το... σκληρό, πώς διάβολο το διαπίστωσες;
Εχεις καθησει ποτε μεσα σε Σιβικ? Ολα ειναι γκρι (εστω μπεζογκρι )και δεν υπαρχει ιχνος μαλακης επιφανειας. Επισης δεν βαζουν καθολου ηχομονωση (προφανως για να κρατουν το κοστος και το βαρος χαμηλα) ... ειχα κανει τεστ ντραιβ το μοντελο που κυκλοφορει αυτη τη στιγμη και ο θορυβος ηταν αφορητος. Τα καθισματα του ειναι τοσο μαλακα οσο ενα παγκακι. Τωρα αν στο συγκεκριμενο αποφασισαν να βαλουν μαλακα πλαστικα ... πιθανως, αλλα πολυ αμφιβαλλω. Εδω το πολυ ακριβοτερο CRV δεν εχει ουτε μια μαλακη επιφανεια, το σιβικ θα εχει?
μάλλον είμαι κουφός τότε......
Τέλος πάντων το 8ης γενεάς Civic είχε ένα Supression of Vibration & Noise και προσωπικά το IMA μου είναι εντελώς αθόρυβο σε ταχύτητες αυτοκινητοδρόμου...
Πάντως και το βαφτιστήρι μου μπορεί να στο επιβεβαιώσει (σε λίγα χρόνια βέβαια γιατί ακόμα είναι μικρό....) ότι είναι ήσυχο αμάξι.
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
σε βρίσκω υπερβολικό για τα καθίσματα του σιβικ...είσαι ο μόνος που έχω ακούσει να παραπονιέται για την άνεση των καθισματων του σιβικ.Μιλαω παντα σε σχεση με τον ανταγωνισμο (ενταξει το σχολιο μου εχει και μια δοση υπερβολης ). Ειχα παρομοια εμπειρια και με το CRV. Οι δυο βασικοι λογοι που δεν το αγορασα ηταν τα καθισματα και ο υπερβολικος εξωτερικος θορυβος. Αμα οδηγεις για μικρα χρονικα διαστηματα και διαδρομες φυσικα η ανεση του καθισματος δεν εχει και τοσο μεγαλη σημασια. Αλλα για καποιον που μπορει να βρισκεται ωρες στο δρομο παιζει τεραστιο λογο.
-
Ο χρήστης fastmanakos έγραψε:
γαμώτο συνεχίζει να μου φαίνεται τόσο εμετικό το τιμόνι του focus...Να 'τανε μόνο το τιμόνι ...
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
μάλλον είμαι κουφός τότε......Τέλος πάντων το 8ης γενεάς Civic είχε ένα Supression of Vibration & Noise και προσωπικά το IMA μου είναι εντελώς αθόρυβο σε ταχύτητες αυτοκινητοδρόμου...
Πάντως και το βαφτιστήρι μου μπορεί να στο επιβεβαιώσει (σε λίγα χρόνια βέβαια γιατί ακόμα είναι μικρό....) ότι είναι ήσυχο αμάξι.
Προσεξε οτι μιλαμε για το US spec αμαξι, αυτο ειναι που μολις παρουσιαστηκε. Το Civic που κυκλοφορει στην ευρωπαικη αγορα αυτη τη στιγμη νομιζω ειναι καλυτερης ποιοτητας (και αρκετα μεγαλυτερης τιμης) απο το βορειοαμερικανικο.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
γαμώτο συνεχίζει να μου φαίνεται τόσο εμετικό το τιμόνι του focus...
Να 'τανε μόνο το τιμόνι ...
ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ απο το Φοκους. Συντομα καθε γωνια, καθε γειτονια και καθε γκαραζ θα εχει απο ενα !!!!
-
Έχω και crv προηγούμενης γενιάς 2004 και το σιβικ του 2007 και δεν νομίζω ότι είναι άσχημα τα καθίσματα του. Άνετο δεν είναι το σιβικ...
Ειδικά το cr-v το θεωρώ παράλληλα και άνετο! Όσους ξέρω με το καινούριο έχουν να μου πουν ανάλογες εντυπώσεις!
Τώρα βεβαια σιτροεν χαντια δεν εγινε...αλλά άνετο το λες!
HONDA CIVIC (2011)