-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Oλοι οι σαλιγκαράτοι ανεξαρτήτου προελεύσεως καίνε λίγο λαδάκι. Δεν είναι κακό. Τα μαστόρια λένε ότι είναι φυσιολογικό./offtopic
Τότε μάλλον τα turboμοτερ της Renault έχουν θέμα που δεν καίνε τίποτα
Τέλος πάντων εγώ σταματάω το -
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Oλοι οι σαλιγκαράτοι ανεξαρτήτου προελεύσεως καίνε λίγο λαδάκι. Δεν είναι κακό. Τα μαστόρια λένε ότι είναι φυσιολογικό.
/offtopic
Τότε μάλλον τα turboμοτερ της Renault έχουν θέμα που δεν καίνε τίποτα
Τέλος πάντων εγώ σταματάω τοεξαρτάται πόσο ειλικρινείς είναι οι κάτοχοι.
κι εγώ μέχρι τα 7500 που τα κρατάω τα λάδια δεν καίω τίποτα. Ακόμα και στα 10Κ. Αλλά αν τα αφήσω όπως προβλέπεται ως τα 15Κ τότε άλλα παιδιά στο κλαμπ ανέφεραν ότι τους τσίμπησε 300ml που είναι τίποτα μπροστά στα 4.7 l που παίρνει.τέλος
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Oλοι οι σαλιγκαράτοι ανεξαρτήτου προελεύσεως καίνε λίγο λαδάκι. Δεν είναι κακό. Τα μαστόρια των βαγκ λένε ότι είναι φυσιολογικό./offtopic
-
Δυο πράγματα μπορούν να να συμβούν όταν με το καλό κάνουν f/l στην ds4.
α) με κάποιο τρόπο (μικρότερο παράθυρο πχ) να ανοίγουν ΚΑΙ τα πίσω παράθυρα.
β) με κάποιο γαλλικό τρόπο να μην ανοίγουν ΟΥΤΕ ΚΑΙ τα εμπρός παράθυρα. -
Το αυτοκινητο ειναι σουπερ
Τα πισω παραθυρα δεν με ενοχλουν , που δεν ανοιγουν, μαλλον καλυτερα αν εχεις μικρα παιδια. Στα 7 χρονια ζητημα να εχω κατεβασει τα πισω παραθυρα 10 φορες. -
Καποτε (γυρω στο 97) μας ειχε πει ενας πωλητης Renault οπου το αυτοκινητο δεν ειχε ηλεκτρικα παραθυρα πισω 'Απαγορευεται να εχουν πισω ηλεκτρικα παραθυρα γιατι αν πεσεις σε νερο με τη μανιβελα θα μπορεις να το ανοιξεις και θα γλιτωσετε απο το πνιγμο!'
-
Ο χρήστης bibendum έγραψε:
Καποτε (γυρω στο 97) μας ειχε πει ενας πωλητης Renault οπου το αυτοκινητο δεν ειχε ηλεκτρικα παραθυρα πισω 'Απαγορευεται να εχουν πισω ηλεκτρικα παραθυρα γιατι αν πεσεις σε νερο με τη μανιβελα θα μπορεις να το ανοιξεις και θα γλιτωσετε απο το πνιγμο!'Η φαντασια στην δικαιολογια!!
-
Ειχε το θρασσος να πει οτι απαγορευεται απο την Ευρωπαικη Ενωση!
-
Aκόμα και τώρα το κλιό δεν έχει πίσω πάντως
-
Καλα ο τυπος ηταν ο μαστερ ψευτης, αφου στη laguna που πηραμε μετα απο ενα χρονο τον ρωτησα αν εχει trip computer αυτο που ειχαν ετοιμοπαραδωτο και μου λεγε κατι πιπες για το trip computer...Εν τω μεταξυ ημουνα μικρουλης εγω και θα νομιζε οτι με κοροιδευε..χεχε
-
μου εστειλαν απο τη εδω citroen πριν 2-3 μερες ενα προσπεκτους που κυκλοφορει στη γαλλια, με ενα dvd μαζι, αρκετα ενημερωτικο, το αυτοκινητο ειναι πολυ καλο, αν και περι ορεξεως.....
κατα τις 10 μαρτη θα κλεισω μαλλον το λευκο με οροφη, 1600cc, 155hp,ελπιζω να το εχω τελος ιουνιου -
Tιμή σου είπαν;
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Tιμή σου είπαν;μιλαω απευθειας με συγγελιδη, αλλα οι τιμες που εχουν ανακοινωθει εξω για αυτο που θελω ειναι 26000 χωρις οροφη,
θα ειναι στη γενευη σε λιγες μερες και μολις γυρισει θα εχω νεοτερα, βλακεια που δεν κανονισα να παω, πεφτει και στο 3ημερο -
Τιμές , εξοπλισμοί , ζάντες , πακέττα καί όλα τα λοιπά από Γαλλία
-
Μάλιστα... τσιμπάνε λίγο οι τιμουλες!!
Ας ελπίσουμε σε μια πιο επιθετική τιμολογιακη πολιτικη εδω στην Ελλαδα(ναι, γίνεται να εχουμε πιο φθηνές τιμες εδω, ειδικα μεχρι τα 1600 κυβικα που δεν εχουν πολλους φορους).Κατα τα άλλα, απ' ολα έχει ο 'μπαξες' στον ανταγωνισμο (συμφωνα με την ιδια τη citroen και τους συγκριτικους πινακες που εχει στο τελος του pdf):
Peugeot 3008(!), scirocco(!!), giulietta, A3 sportback.
Κατα τη γνωμη μου, πιο κοντα ισως ειναι η giulietta (5θυρη και αυτη με κρυφες χειρολαβες και σπορ υφος) και αν η 155αρα DS4 κανει και εδω 26000 περιπου, τοτε το εχει χάσει το παιχνιδι με τη giulietta που η 170αρα αρχιζει κατω απο 23000.
Και μην μου πειτε πως η DS4 ειναι πιο premium ή πιο ομορφη απο τη giulietta(οσο και αν το ηθελε η citroen!!).
Μαλλον η DS4 ειναι πιο εκκεντρική και μάλλον με αυτες τις τιμες ειδικα, η citroen οδειγειται λιγο στο 'περιθωριο' και απευθυνεται (παλι) μονο σε εκκεντρικους.Ας ελπισουμε (οπως ειπα) σε καλυτερες τιμες εδω, αλλιως θα τη παρουν μονο οσοι θελουν να 'ξεχωριζουν'...
-
Ο χρήστης dinoaka έγραψε:
Μαλλον η DS4 ειναι πιο εκκεντρική και μάλλον με αυτες τις τιμες ειδικα, η citroen οδειγειται λιγο στο 'περιθωριο' και απευθυνεται (παλι) μονο σε εκκεντρικους.
Ας ελπισουμε (οπως ειπα) σε καλυτερες τιμες εδω, αλλιως θα τη παρουν μονο οσοι θελουν να 'ξεχωριζουν'...
Για αυτό δεν την βγάζει;
Για σένα που θες καλή τιμή έχει την C4.
-
Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
Δυο πράγματα μπορούν να να συμβούν όταν με το καλό κάνουν f/l στην ds4.
α) με κάποιο τρόπο (μικρότερο παράθυρο πχ) να ανοίγουν ΚΑΙ τα πίσω παράθυρα.
β) με κάποιο γαλλικό τρόπο να μην ανοίγουν ΟΥΤΕ ΚΑΙ τα εμπρός παράθυρα.dinoaka κατσε να το δουμε Ελλαδα και μετα το θαβουμε οσο θελουμε..
-
Οσο για κόντρα με το scirocco... εκτός κι αν η DS4 έχει κανένα κρυφό λεβιέ που κατεβάζει το αμάξι καμμιά 15ρια πόντους
Βλέπετε οτι δεν αναφέρει το megane; Κάτι πρέπει να παίζει σε συμφωνία PSA-Renault να μην χτυπάει η μια την άλλη. Καλά.. θα φανε καλά κι αυτοί με την DS4. Δεν το κουνας το scirocco ευκολα από την θέση του. -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Μαλλον η DS4 ειναι πιο εκκεντρική και μάλλον με αυτες τις τιμες ειδικα, η citroen οδειγειται λιγο στο 'περιθωριο' και απευθυνεται (παλι) μονο σε εκκεντρικους.
Ας ελπισουμε (οπως ειπα) σε καλυτερες τιμες εδω, αλλιως θα τη παρουν μονο οσοι θελουν να 'ξεχωριζουν'...
Για αυτό δεν την βγάζει;
Για σένα που θες καλή τιμή έχει την C4.
Προσωπικα δε θέλω φθηνη τιμή αλλα να πληρωνω το καθετι οσο πραγματικά αξιζει και οχι οσο θελουν να το τιμολογησουν στην οποιαδηποτε εταιρια για να πουλησουν 'μουρη'.
Και η DS4 δεν αξιζει παραπανω και δεν εγινε 'ξεχωριστη' με 2-3 κινησεις εντυπωσιασμου(που ειναι και μαλιστα αμφιλεγομενες)Και οπως βλεπεις το ξεχωριζουν το εχω σε εισαγωγικα γιατι πραγματικα δε ξεχωριζεις πληρωνοντας τσάμπα μερικα χιλιαρικα παραπανω. Και αυτοί που εχουν πολλα 'φραγκα' και θελουν σιγουρα να ξεχωρισουν, θα παρουν κατι σιγουρα πολυ ακριβότερο και αληθινα ξεχωριστό!
Και για να μην παρεξηγηθω, μου αρεσει αρκετα η DS4 και δεν την κατακρίνω. Απλα νομιζω μπορω να κρίνω τις επιλογες της citroen στην τιμολογιακη πολιτική ή σε οριμενα σημεια του σχεδιασμου. Και φυσικα (φίλε nonos) δεν κρινω την πραγματική αξια του αυτοκινητου (οδικη συμπεριφορα, επιδοσεις κλπ) που δεν ειμαστε σε θεση να γνωριζουμε ακομα αλλα καποια γενικα στοιχεια του που βλεπουμε.
Οσο για τη συγκριση με τη Giulietta, καντε την και μονοι σας... Με δυο κρυφες χειρολαβες(και αλλα βεβαια σχεδιαστικα σημεια...), εγινε η citroen καλυτερη απο την alfa romeo ωστε να τιμολογει αρκετα ακριβοτερα? Ας απαντησει ο καθενας μονος του! Και δεν τη συγκρινω π.χ. με astra και golf αλλα με ενα αναμφισβητητα κορυφαιο σε σχεδιαση και στησιμο μικρομεσαιο.
Και για να μη νομιζετε πως μεροληπτω υπερ της alfa, να πω πως τη DS3 την τοποθετω ευθεως απεναντι στη mito και τα θεωρω και τα δυο πολυ ομορφα και σπορτιφ τριπορτα σουπερμινι και εχουν και σχεδον παρομοιες τιμες.Δυστυχως η DS4 δε με εχει πεισει για την αξια της και σιγουρα δε θα με πεισει αν ερθει ελλαδα με αυτες τις τιμες.
Ας ερθει ομως και μακαρι να αποδειχτει ενα πολυ ενδιαφερον οδηγικα αυτοκινητο και ας μη μου 'καθεται' καλα προσωπικα.
Απλα οι επιλογες της citroen στην DS4 ειναι λιγο περιεργες και οχι τοσο ξεκαθαρες, οπως στη DS3.
Τι το ηθελε το υπερυψωμενο αμαξωμα και δεν το εκανε ξεκαθαρα σπορ οπως τη 3? Θα ηταν ενα πολυ ενδιαφερον σπορ μικρομεσαιο αν ηταν 5 ποντους χαμηλοτερο. Και σιγουρα δεν ειναι 'SUVοειδες' οπως το 3008 (και ας το συγκρινει μαζι του) αλλα απλα δεν εχει ξεκαθαρο προσανατολισμο.Ολα αυτα ειναι μονο οι προσωπικες μου αποψεις. Μακαρι να ειναι καλο αμαξι και να το χαρουν οσοι την προτιμησουν(και γιατι οχι? να εχει και εμπορικη επιτυχια). Δεν εχω ουτε μετοχες της citroen, ουτε κανενος ανταγωνιστη!! Τη γνωμη μου απλα εκφραζω απο αυτα που βλεπω και συγκρινω αναλογικα και με τα δειγματα που μας εχει δωσει η ιδια η citroen ως τωρα (το πρωτο της σειρας DS, το 3).
-
Τα δερμάτινα καθίσματα είναι απίστευτα
CITROEN DS4