Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Δεν μπορεις να εχεις αντικειμενικη εικονα, ΟΥΤΕ με 1000πατηματα, αν αυτα δεν εχουν γινει κατω απο
τις ΙΔΙΕΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ, και ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΥΣ οι οποιες λαμβανουν μερος σε ενα πατημα.
...
μια χαρα μπορεις, εκτος και αν οι διαφορες ειναι οριακες σαν κι αυτο που συζητατε, αλλα στα 10 πατηματα θα εχετε καταλαβει τι παιζει, ελεος
Eσυ σε τι νομιζεις οτι αναφερομαι? Σε πατημα με stock Μιτο QV vs S3 ?
Εννοειται οτι μιλαω για αυτοκινητα με πολυ κοντινες επιδοσεις.
οσο για την εκκινηση που εθιξες πριν , η επιδραση στο αποτελεσμα απο τη μερια του οδηγου ειναι τεραστιαrtfm:
καλυτερα ρολλαριστες 2ες αν θες να δεις μονο το μοτερ (και να μην πηδας χωρις λογο το αυτοκινητο σου, ο περισσιτερος κοσμος αλλωστε αυτο κανει)
Σαφεστατα, το ανεφερα πριν, μαζι μιλαμε, χωρια καταλαβαινομαστε...
Ρολαριστες βλεπεις μοτερ ΚΑΙ σχεσεις μεταδοσης, μονο μοτερ βλεπεις σε δυναμομετρηση, δεν χρειαζεται να κανεις πατημα.
Το αυτοκινητο το πηδας αν κανεις πανω απο 3 συνεχομενες εκκινησεις και πατιναρεις πολυ τον συμπλεκτη.
Κατα τα αλλα το κλασσικο, το original πατημα, συμπεριλαμβανει ΚΑΙ την εκκινηση. Απλα οι νεοτερες γενιες
ειναι πιο 'φλωρικες', και επειδη καποιοι δεν μπορουν να κανουν καλες εκκινησεις χωρις να καταστρεφουν τον συμπλεκτη,
κανουν ρολαριστες. Επρεπε να προλαβαινατε εποχες στο Υγεια, και στην βουτα, με τρια/τεσσερα αυτοκινητα ταυτοχρονα
σε εκκινηση... , και με την ομαδα Σ, να τους κυνηγαει με RS2 , 911(930)Targa, και Μ5 (Ε34) ...
αλλιως αν εισαι τετρακινητος, εχεις launch , ή εχεις υπερφυσικη αντιδραση (σαν κι εμενα ενα πραγμα:shifty: ), ο αλλος δεν εχει ελπιδα και αυτη η συγκριση δεν εχει κανενα απολυτως νοημα:)
Δεν εχεις δει Μ3 CSL (Eλληνικη!) να ξεβρακωνει impreza sti stage1 για αυτο τα λες αυτα.
βεβαια εχω δει και 2κινητα punto gt με μικροσκοπικες ροδουλες να πεταγοντα μπροστα απο τετρακινητα θηρια σε εκκινησεις , αλλα εκει μιλαμε για grandmasters της βουτας τετοιοι τυποι ειναι λιγοστοι και εκτος πραγματικοτητας
Δεν ειναι λιγοστοι, απλα οι περισσοτεροι, μεγαλωσαν, βαρεθηκαν, κ.ο.κ.
Πανε οι 'καλες' εποχες. Τωρα τα πατηματα ειναι 'ανοστα' και συνθετικα. Πανε με ρολλαριστες, ψεκαζουν με νερο-μεθανολη, αφου πρωτα εχουν φτασει σε stage2, και κατι τρεχει στα γυφτικα, επειδη 'επιασαν 250-260km/h κατω απο την γεφυρα'...
Αν και για εμενα ουσιαστικα και τα πατηματα, ακομα και τα παλια, ειναι εφφετζιδικη υπερβολη, 'ανδρισμου'
τα ωραια ειναι σε διαδρομη, εκτος λεκανοπεδιου, χωρις κινηση, με αρκετες στροφες και ακομπλεξαριστες παρεες να κινουνται σβελτα, αλλα παντα στην λωριδα τους, και χωρις ιδιαιτερα ρισκα.