Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Υγραεριοκίνηση!
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Υγραεριοκίνηση!
    • 1
    • 2
    • 181
    • 182
    • 183
    • 184
    • 185
    • 731
    • 732
    • 183 / 732
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    41
    14631
    170047
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lyggas last edited by

      Ο χρήστης panagos22 έγραψε:
      στην φλωρινα ειναι 2 μαστορια ο ζωλης και ο παρισησ σωστα?

      Αν δεν κάνω λάθος είναι τέσσερις.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • A
        asteris last edited by

        Ο χάρτης ψεκασμού είναι ο αρχικός μπούσουλας της ηλεκτρονικής, η τιμή βάσης που χρησιμοποιεί για να βγάλει τον παλμο ψεκασμού.

        Στην τιμή που προκύπτει από αυτόν τον χάρτη, η ηλεκτρονική κάνει διόρθωση βάσει θερμοκρασίας αέρα, θερμοκρασίας ψυκτικού, βαρομετρικής πίεσης, άνοιγμα πεταλούδας γκαζιού, τάση μπαταρίας και κάποια άλλα ακόμη πιό σύνθετα. Το να τον πάρεις απλά και να τον κοπιάρεις στον εγκέφαλο του υγραερίου, δεν σημαίνει τίποτα, γιατί μετά πρέπει ο δεύτερος να κάνει όλες τις παραπάνω διορθώσεις (βάσει ρυθμίσεων του εγκαταστάτη) για να βγάλει τον τελικό παλμό και να τον δώσει στα μπεκάκια υγραερίου. Πολύ πιό εύκολο να πάρεις την τελική τιμή από την μαμά ηλεκτρονική και να την πολλαπλασιάσεις με 1.2 (πάντα στο χοντρικά), σωστότερο νούμερο θα βγει.

        Όχι ότι δεν γίνεται και με τον πρώτο τρόπο, απλά θέλει πολύ πιό τσακάλι εγκαταστάτη, που να ξέρει πράγματι από tuning και να έχει πλήρη γνώση του εγκεφάλου του υγραερίου και των δυνατοτήτων του. Πράγμα χλωμό στις περισσότερες περιπτώσεις, την στιγμή που από ότι διαβάζω αρκετοί δεν συνδέουν κάν τον λάμδα και άλλοι προσπαθούν να κάνουν του κεφαλιού τους για να μην ανέβει η κατανάλωση με το υγραέριο...

        1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • J
          jim4 last edited by

          Ο χρήστης asteris έγραψε:
          Ο χάρτης ψεκασμού είναι ο αρχικός μπούσουλας της ηλεκτρονικής, η τιμή βάσης που χρησιμοποιεί για να βγάλει τον παλμο ψεκασμού.

          Στην τιμή που προκύπτει από αυτόν τον χάρτη, η ηλεκτρονική κάνει διόρθωση βάσει θερμοκρασίας αέρα, θερμοκρασίας ψυκτικού, βαρομετρικής πίεσης, άνοιγμα πεταλούδας γκαζιού, τάση μπαταρίας και κάποια άλλα ακόμη πιό σύνθετα. Το να τον πάρεις απλά και να τον κοπιάρεις στον εγκέφαλο του υγραερίου, δεν σημαίνει τίποτα, γιατί μετά πρέπει ο δεύτερος να κάνει όλες τις παραπάνω διορθώσεις (βάσει ρυθμίσεων του εγκαταστάτη) για να βγάλει τον τελικό παλμό και να τον δώσει στα μπεκάκια υγραερίου. Πολύ πιό εύκολο να πάρεις την τελική τιμή από την μαμά ηλεκτρονική και να την πολλαπλασιάσεις με 1.2 (πάντα στο χοντρικά), σωστότερο νούμερο θα βγει.

          Όχι ότι δεν γίνεται και με τον πρώτο τρόπο, απλά θέλει πολύ πιό τσακάλι εγκαταστάτη, που να ξέρει πράγματι από tuning και να έχει πλήρη γνώση του εγκεφάλου του υγραερίου και των δυνατοτήτων του. Πράγμα χλωμό στις περισσότερες περιπτώσεις, την στιγμή που από ότι διαβάζω αρκετοί δεν συνδέουν κάν τον λάμδα και άλλοι προσπαθούν να κάνουν του κεφαλιού τους για να μην ανέβει η κατανάλωση με το υγραέριο...

          επαναλαμβανω και οσοι θελουν ας ρωτησουν να μαθουν οτι το συστημα της icom δουλευει με τον εγκεφαλο του αυτοκινητου και μαλιστα ουτε καν αντιγραφει.το μονο που κανει ειναι να γυρναει σε υγραεριο μετα απο εκκινηση και σε βενζινη οταν τελειωσει η φιαλη.τα μπεκ του υγραεριου ψεκαζονται απο τον εγκεφαλο του αυτοκινητου.το μονο που ρυθμιζει ο εγκαταστατης ειναι η πιεση για να ειναι σωστο το μιγμα.οταν το μειγμα ειναι σωστο που στην δικη μου περιπτωση ειναι η διαφορα ειναι +20% περιπου.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • Y
            yamaha13 last edited by

            Ξερεις κανεις την ultra gas ? Ειναι τουρκικη αλλα φαινεται καλη εταιρεια

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • D
              dkostoulis last edited by

              Τηλεφώνησα σήμερα στον Παρίση στη Φλώρινα και η απάντησή του για το σύστημα ICOM:
              Τιμή: 1.900€
              Διακανονισμός: Έντοκος 7,5% μέσω Πειραιώς.

              Τελικά φαίνεται ότι, πανελλαδικώς ισχύουν οι ίδιες τιμές, άρα σε μια ολιγοπωλιακή αγορά (συστήματα 5ης γενιάς μόνο 2 εξάλλου) όπως είναι αυτή του υγρού ψεκασμού, με λίγες εταιρείες και λίγους εγκαταστάτες κιτ 5ης γενιάς η κονόμα είναι μεγάλη.

              Δημήτρης.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • B
                beles9 last edited by

                Ο χρήστης kostas289 έγραψε:

                καλησπέρα σε όλους,γνωρίζει κανείς από που μπορώ να προμηθευτώ κιτ επισκευής ελαστικών?

                Praktiker. 50 ευρώ.

                ΤσαϊναΤαουν Θεσσαλονικη 3€

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • A
                  astrag1-6jtg last edited by

                  Ο χρήστης jim4 έγραψε:
                  επαναλαμβανω και οσοι θελουν ας ρωτησουν να μαθουν οτι το συστημα της icom δουλευει με τον εγκεφαλο του αυτοκινητου και μαλιστα ουτε καν αντιγραφει.το μονο που κανει ειναι να γυρναει σε υγραεριο μετα απο εκκινηση και σε βενζινη οταν τελειωσει η φιαλη.τα μπεκ του υγραεριου ψεκαζονται απο τον εγκεφαλο του αυτοκινητου.το μονο που ρυθμιζει ο εγκαταστατης ειναι η πιεση για να ειναι σωστο το μιγμα.οταν το μειγμα ειναι σωστο που στην δικη μου περιπτωση ειναι η διαφορα ειναι +20% περιπου.

                  Φιλε jim αυτα που λες δεν γινονται, μην επιμενεις. Δεν γινεται να ψεκαζουν τα μπεκ του lpg με εντολη του μαμα εγκεφαλου και μονο. Το λεει και ο asteris για δευτερη φορα σε απλα ελληνικα, οτι δινει εντολες μεν-ο εγκεφαλος του αμαξιου αλλα παρεμβαλεται ο εγκέφαλος του συστηματος lpg και δινει παλμο-αντιστοιχο για υγραεριο. Και αν επιμενεις οτι κανει μονο αλλαγες ο εγκεφαλος icom, κανε το εξης πειραμα(που δεν στο συνηστω...). Αφου βαλεις μπροστα και γυρισει σε λιγο απο βενζινη σε lpg, ανοιξε καπο και αποσυνδεσε τον εγκεφαλο lpg. Αν ειναι οπως τα λες δεν θα γινει τιποτα( αφου το μονο που κανει ειναι αλλαγη...) αλλα αν δεν ειναι.....ή θα σβησει ή πρωτα θα ρεταρει του θανατά και μετα θα σβησει ή θα γυρισει σε βενζινη μιας και δεν θα υπαρχει πια εγκεφαλος να δεινει εντολες για υγραεριο

                  φιλικα

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • J
                    jim4 last edited by

                    Ο χρήστης astrag1.6jtg έγραψε:

                    επαναλαμβανω και οσοι θελουν ας ρωτησουν να μαθουν οτι το συστημα της icom δουλευει με τον εγκεφαλο του αυτοκινητου και μαλιστα ουτε καν αντιγραφει.το μονο που κανει ειναι να γυρναει σε υγραεριο μετα απο εκκινηση και σε βενζινη οταν τελειωσει η φιαλη.τα μπεκ του υγραεριου ψεκαζονται απο τον εγκεφαλο του αυτοκινητου.το μονο που ρυθμιζει ο εγκαταστατης ειναι η πιεση για να ειναι σωστο το μιγμα.οταν το μειγμα ειναι σωστο που στην δικη μου περιπτωση ειναι η διαφορα ειναι +20% περιπου.

                    Φιλε jim αυτα που λες δεν γινονται, μην επιμενεις. Δεν γινεται να ψεκαζουν τα μπεκ του lpg με εντολη του μαμα εγκεφαλου και μονο. Το λεει και ο asteris για δευτερη φορα σε απλα ελληνικα, οτι δινει εντολες μεν-ο εγκεφαλος του αμαξιου αλλα παρεμβαλεται ο εγκέφαλος του συστηματος lpg και δινει παλμο-αντιστοιχο για υγραεριο. Και αν επιμενεις οτι κανει μονο αλλαγες ο εγκεφαλος icom, κανε το εξης πειραμα(που δεν στο συνηστω...). Αφου βαλεις μπροστα και γυρισει σε λιγο απο βενζινη σε lpg, ανοιξε καπο και αποσυνδεσε τον εγκεφαλο lpg. Αν ειναι οπως τα λες δεν θα γινει τιποτα( αφου το μονο που κανει ειναι αλλαγη...) αλλα αν δεν ειναι.....ή θα σβησει ή πρωτα θα ρεταρει του θανατά και μετα θα σβησει ή θα γυρισει σε βενζινη μιας και δεν θα υπαρχει πια εγκεφαλος να δεινει εντολες για υγραεριο

                    φιλικα

                    αφου λοιπον θεωρεις οτι επιμενω πηγαινε στον εγκαταστατη σου και ρωτησε τον τι κανει ο εγκεφαλος του υγραεριου και πως δουλευει στο δικο του προσωπικο αυτοκινητο.θα εκπλαγεις οταν μαθεις οτι δεν εχει συνδεσει καθολου τον εγκεφαλο της icom και δουλευει συνεχεια υγραεριο.μετα να ποσταρεις και αν κανω λαθος θα ζητησω δημοσια συγγνωμη για τα παραπλανητικα μου σχολια αν ομως οχι καποιοι αλλοι να αναθεωρησουν. συγγνωμη που δεν ξερω απλα ελληνικα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • C
                      cson last edited by

                      Ο χρήστης jim4 έγραψε:

                      επαναλαμβανω και οσοι θελουν ας ρωτησουν να μαθουν οτι το συστημα της icom δουλευει με τον εγκεφαλο του αυτοκινητου και μαλιστα ουτε καν αντιγραφει.το μονο που κανει ειναι να γυρναει σε υγραεριο μετα απο εκκινηση και σε βενζινη οταν τελειωσει η φιαλη.τα μπεκ του υγραεριου ψεκαζονται απο τον εγκεφαλο του αυτοκινητου.το μονο που ρυθμιζει ο εγκαταστατης ειναι η πιεση για να ειναι σωστο το μιγμα.οταν το μειγμα ειναι σωστο που στην δικη μου περιπτωση ειναι η διαφορα ειναι +20% περιπου.

                      Φιλε jim αυτα που λες δεν γινονται, μην επιμενεις. Δεν γινεται να ψεκαζουν τα μπεκ του lpg με εντολη του μαμα εγκεφαλου και μονο. Το λεει και ο asteris για δευτερη φορα σε απλα ελληνικα, οτι δινει εντολες μεν-ο εγκεφαλος του αμαξιου αλλα παρεμβαλεται ο εγκέφαλος του συστηματος lpg και δινει παλμο-αντιστοιχο για υγραεριο. Και αν επιμενεις οτι κανει μονο αλλαγες ο εγκεφαλος icom, κανε το εξης πειραμα(που δεν στο συνηστω...). Αφου βαλεις μπροστα και γυρισει σε λιγο απο βενζινη σε lpg, ανοιξε καπο και αποσυνδεσε τον εγκεφαλο lpg. Αν ειναι οπως τα λες δεν θα γινει τιποτα( αφου το μονο που κανει ειναι αλλαγη...) αλλα αν δεν ειναι.....ή θα σβησει ή πρωτα θα ρεταρει του θανατά και μετα θα σβησει ή θα γυρισει σε βενζινη μιας και δεν θα υπαρχει πια εγκεφαλος να δεινει εντολες για υγραεριο

                      φιλικα

                      αφου λοιπον θεωρεις οτι επιμενω πηγαινε στον εγκαταστατη σου και ρωτησε τον τι κανει ο εγκεφαλος του υγραεριου και πως δουλευει στο δικο του προσωπικο αυτοκινητο.θα εκπλαγεις οταν μαθεις οτι δεν εχει συνδεσει καθολου τον εγκεφαλο της icom και δουλευει συνεχεια υγραεριο.μετα να ποσταρεις και αν κανω λαθος θα ζητησω δημοσια συγγνωμη για τα παραπλανητικα μου σχολια αν ομως οχι καποιοι αλλοι να αναθεωρησουν. συγγνωμη που δεν ξερω απλα ελληνικα.

                      Eγκαταστατης στα πε αυτα? Με το συμπαθειο, αλλα να ξερες τι ακουσα απο εγκαταστατες οταν εψαχνα προσφορες για υγραεριο...καραφλιασα

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • A
                        astrag1-6jtg last edited by

                        Ο χρήστης cson έγραψε:

                        επαναλαμβανω και οσοι θελουν ας ρωτησουν να μαθουν οτι το συστημα της icom δουλευει με τον εγκεφαλο του αυτοκινητου και μαλιστα ουτε καν αντιγραφει.το μονο που κανει ειναι να γυρναει σε υγραεριο μετα απο εκκινηση και σε βενζινη οταν τελειωσει η φιαλη.τα μπεκ του υγραεριου ψεκαζονται απο τον εγκεφαλο του αυτοκινητου.το μονο που ρυθμιζει ο εγκαταστατης ειναι η πιεση για να ειναι σωστο το μιγμα.οταν το μειγμα ειναι σωστο που στην δικη μου περιπτωση ειναι η διαφορα ειναι +20% περιπου.

                        Φιλε jim αυτα που λες δεν γινονται, μην επιμενεις. Δεν γινεται να ψεκαζουν τα μπεκ του lpg με εντολη του μαμα εγκεφαλου και μονο. Το λεει και ο asteris για δευτερη φορα σε απλα ελληνικα, οτι δινει εντολες μεν-ο εγκεφαλος του αμαξιου αλλα παρεμβαλεται ο εγκέφαλος του συστηματος lpg και δινει παλμο-αντιστοιχο για υγραεριο. Και αν επιμενεις οτι κανει μονο αλλαγες ο εγκεφαλος icom, κανε το εξης πειραμα(που δεν στο συνηστω...). Αφου βαλεις μπροστα και γυρισει σε λιγο απο βενζινη σε lpg, ανοιξε καπο και αποσυνδεσε τον εγκεφαλο lpg. Αν ειναι οπως τα λες δεν θα γινει τιποτα( αφου το μονο που κανει ειναι αλλαγη...) αλλα αν δεν ειναι.....ή θα σβησει ή πρωτα θα ρεταρει του θανατά και μετα θα σβησει ή θα γυρισει σε βενζινη μιας και δεν θα υπαρχει πια εγκεφαλος να δεινει εντολες για υγραεριο

                        φιλικα

                        αφου λοιπον θεωρεις οτι επιμενω πηγαινε στον εγκαταστατη σου και ρωτησε τον τι κανει ο εγκεφαλος του υγραεριου και πως δουλευει στο δικο του προσωπικο αυτοκινητο.θα εκπλαγεις οταν μαθεις οτι δεν εχει συνδεσει καθολου τον εγκεφαλο της icom και δουλευει συνεχεια υγραεριο.μετα να ποσταρεις και αν κανω λαθος θα ζητησω δημοσια συγγνωμη για τα παραπλανητικα μου σχολια αν ομως οχι καποιοι αλλοι να αναθεωρησουν. συγγνωμη που δεν ξερω απλα ελληνικα.

                        Eγκαταστατης στα πε αυτα? Με το συμπαθειο, αλλα να ξερες τι ακουσα απο εγκαταστατες οταν εψαχνα προσφορες για υγραεριο...καραφλιασα

                        Eυχαριστω φιλε cson, ειχα αρχισει να απορω γιατι δεν πηρε +20 αλόγατα οπως μου ειχε πει ο εγκαταστατης....
                        Jim , δεν ειχα σκοπο να σε θίξω με κανενα τροπο και αν ημουν άγαρμπος με τον τροπο μου,λυπαμαι. Δεν θα πρεπει να ακους ομως μερικους παπαρες εγκαταστατες και τις κουταμαρες που αραδιαζουν. Η ασχετοσύνη, σε ολο της το μεγαλειο. Οπως λεει και ο cson, εχω ακουσει και'γω τα ''καλητερα'' και τα ''χειροτερα'' απο αυτους.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • C
                          cson last edited by

                          Ασε ρε ειναι τρελλοι αυτοι..ο ενας με 5ης μου λεγε οτι αν βαλω 4ης το αμαξι δεν θα πηγαινει βημα, θα ρεταρει, θα τρεμει, θα γινει το ταμπλο χριστουγενιατικο δεντρο..
                          Ο αλλος με 4ης μου πε οτι αν βαλω 5ης θα κοψει βαλβιδες εισαγωγης και θα πεσουν μεσα στον θαλαμο καυσης και πολυ συντομα θα ψαχνω μηχανη...τα εχω ξανα αναφερει πολλες σελιδες πριν
                          Καταλαβα αμεσως οτι πανω απο ολα το χρημα..και τους σιχαθηκα...τι θα καθομαι εδω να πιστευω τι λεει ο καθε εγκαταστατης? Ουτε οι ιδιοι ξερουν τι λενε.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • D
                            dodger last edited by

                            Δεν είναι άσχετοι, λαμόγια είναι και αμόρφωτοι, επαγγελματίες του πρωκτού. Όχι όλοι βέβαια, αλλά ένα μεγάλο ποσοστό σ'αυτή τη χώρα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • J
                              jim4 last edited by

                              Ο χρήστης astrag1.6jtg έγραψε:

                              επαναλαμβανω και οσοι θελουν ας ρωτησουν να μαθουν οτι το συστημα της icom δουλευει με τον εγκεφαλο του αυτοκινητου και μαλιστα ουτε καν αντιγραφει.το μονο που κανει ειναι να γυρναει σε υγραεριο μετα απο εκκινηση και σε βενζινη οταν τελειωσει η φιαλη.τα μπεκ του υγραεριου ψεκαζονται απο τον εγκεφαλο του αυτοκινητου.το μονο που ρυθμιζει ο εγκαταστατης ειναι η πιεση για να ειναι σωστο το μιγμα.οταν το μειγμα ειναι σωστο που στην δικη μου περιπτωση ειναι η διαφορα ειναι +20% περιπου.

                              Φιλε jim αυτα που λες δεν γινονται, μην επιμενεις. Δεν γινεται να ψεκαζουν τα μπεκ του lpg με εντολη του μαμα εγκεφαλου και μονο. Το λεει και ο asteris για δευτερη φορα σε απλα ελληνικα, οτι δινει εντολες μεν-ο εγκεφαλος του αμαξιου αλλα παρεμβαλεται ο εγκέφαλος του συστηματος lpg και δινει παλμο-αντιστοιχο για υγραεριο. Και αν επιμενεις οτι κανει μονο αλλαγες ο εγκεφαλος icom, κανε το εξης πειραμα(που δεν στο συνηστω...). Αφου βαλεις μπροστα και γυρισει σε λιγο απο βενζινη σε lpg, ανοιξε καπο και αποσυνδεσε τον εγκεφαλο lpg. Αν ειναι οπως τα λες δεν θα γινει τιποτα( αφου το μονο που κανει ειναι αλλαγη...) αλλα αν δεν ειναι.....ή θα σβησει ή πρωτα θα ρεταρει του θανατά και μετα θα σβησει ή θα γυρισει σε βενζινη μιας και δεν θα υπαρχει πια εγκεφαλος να δεινει εντολες για υγραεριο

                              φιλικα

                              αφου λοιπον θεωρεις οτι επιμενω πηγαινε στον εγκαταστατη σου και ρωτησε τον τι κανει ο εγκεφαλος του υγραεριου και πως δουλευει στο δικο του προσωπικο αυτοκινητο.θα εκπλαγεις οταν μαθεις οτι δεν εχει συνδεσει καθολου τον εγκεφαλο της icom και δουλευει συνεχεια υγραεριο.μετα να ποσταρεις και αν κανω λαθος θα ζητησω δημοσια συγγνωμη για τα παραπλανητικα μου σχολια αν ομως οχι καποιοι αλλοι να αναθεωρησουν. συγγνωμη που δεν ξερω απλα ελληνικα.

                              Eγκαταστατης στα πε αυτα? Με το συμπαθειο, αλλα να ξερες τι ακουσα απο εγκαταστατες οταν εψαχνα προσφορες για υγραεριο...καραφλιασα

                              Eυχαριστω φιλε cson, ειχα αρχισει να απορω γιατι δεν πηρε +20 αλόγατα οπως μου ειχε πει ο εγκαταστατης....
                              Jim , δεν ειχα σκοπο να σε θίξω με κανενα τροπο και αν ημουν άγαρμπος με τον τροπο μου,λυπαμαι. Δεν θα πρεπει να ακους ομως μερικους παπαρες εγκαταστατες και τις κουταμαρες που αραδιαζουν. Η ασχετοσύνη, σε ολο της το μεγαλειο. Οπως λεει και ο cson, εχω ακουσει και'γω τα ''καλητερα'' και τα ''χειροτερα'' απο αυτους.

                              οκ εγω δεν μιλησα ουτε για ιπποδυναμη παραπανω ουτε για πρασινα αλογα.αφου λοιπον εισαι δυσπιστος κανε δοκιμη να δεις αν βγαλεις τον εγκεφαλο της icom τι θα γινει αλλιως τζαμπα θα μιλαμε.αν παλι δεν θελεις δεν πειραζει καθολου.και εγω δεν εμπιστευομαι κανεναν εγκαταστατη υγραεριου αλλα ουτε και μηχανικους.εχουν πειραματιστει πολλοι επανω στο αυτοκινητο.οποτε αν δεν εχουμε νεοτερα α ληξει εδω το θεμα και ο καθενας ας βγαλει τα συμπερασματα του.καλημερα

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • A
                                altus last edited by

                                Γραφω μετα απο πολυ καιρο για να σας κανω λιγο να γελασετε με τον πονο μου.

                                Επεισοδιο λοιπον..... 8!!!!!!

                                Πηγα εκ νεου για ρυθμιση και guess what?

                                Μου ειπαν οτι μου το ρυθμισαν τωρα με... αλλο τροπο!

                                Συγκεκριμενα μου ειπαν οτι τωρα το ρυθμισαν στο αυτοματο και οτι παιρνει πληροφοριες απο τον εγκεφαλο του κινητηρα. Δηλ. παλια απο που επαιρνε τα στοιχεια απο τον αερα τον κοπανιστο;

                                Οντως το αυτοκινητο εστρωσε κατα καποιο τροπο και δεν εσβησε ακομα, απλα βλεπω ακομα αυτα τα βυθισματα που σας ελεγα οταν πηγαινω να σταματησω σε φαναρι ή οταν κατεβαινω με 5η και χωρις γκαζι μια κατηφορα.

                                Το αστειο ειναι οτι πλεον τα μπεκ δεν ακουγονται τοσο εντονα οσο παλια και απλα ακουω ενα γουργουριστο ρελαντι που αρεσει κιολας.

                                Λεω αν δεν σβηνει στο μελλον να το αφησω εδω. Θα κανω συντομα σερβις και θα αλλαξω και τα μπουζι. Μπορει να φταινε και αυτα - ισως. Θα δουμε.

                                Κανενα σχολιο (Αστεριε);

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • A
                                  asteris last edited by

                                  Συνδέσανε τον λάμδα να τον βλέπει και το υγραέριο υποθέτω? Αν ναι, πλέον ο εγκέφαλος του υγραερίου διαβάζει το αποτέλεσμα της καύσης και διορθώνει τον ψεκασμό του. Ο χάρτης πιθανόν εξακολουθεί να είναι off target σε κάποια σημεία, το αμάξι κάνει βύθμισμα στις στροφές λόγω φτωχού μίγματος, απλά τώρα ο λάμδα το προλαβαίνει και το διορθώνει πριν σβήσει. Στου κασίδη το κεφάλι μαθαίνουν μάλλον...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • Y
                                    yamaha13 last edited by

                                    Ο χρήστης yamaha13 έγραψε:
                                    Ξερεις κανεις την ultra gas ? Ειναι τουρκικη αλλα φαινεται καλη εταιρεια

                                    http://ultra-gas.com/
                                    Καμια αποψη?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • A
                                      astrag1-6jtg last edited by

                                      Ο χρήστης jim4 έγραψε:
                                      οκ εγω δεν μιλησα ουτε για ιπποδυναμη παραπανω ουτε για πρασινα αλογα.αφου λοιπον εισαι δυσπιστος κανε δοκιμη να δεις αν βγαλεις τον εγκεφαλο της icom τι θα γινει αλλιως τζαμπα θα μιλαμε.αν παλι δεν θελεις δεν πειραζει καθολου.και εγω δεν εμπιστευομαι κανεναν εγκαταστατη υγραεριου αλλα ουτε και μηχανικους.εχουν πειραματιστει πολλοι επανω στο αυτοκινητο.οποτε αν δεν εχουμε νεοτερα α ληξει εδω το θεμα και ο καθενας ας βγαλει τα συμπερασματα του.καλημερα

                                      Φιλε jim, αυτα που ανέφερα παραπανω δεν τα λεω μονο εγω αλλα και παιδια εδω μεσα που ξερουν το συστημα και δεν στα λεω για να φανω εξυπνος αλλα για να ενημερωθείς σωστα για την λειτουργία του συστηματος μας . Φυσικα μπορεις να εχεις οποια αποψη θες, δεν σε πιεζει κανεις. Οσο για τα ''20 αλογα'' ηταν σχημα λογου για να περιγραψω την υποτιθέμενη ''αυξηση ιπποδύναμης''που οχι μονο ο δικος μου αλλα και πολλοι εγκαταστατες ταζουν και αλλα πολλα... Και εχεις δικιο, τελος εδω.

                                      Ξερεις κανεις την ultra gas ? Ειναι τουρκικη αλλα φαινεται καλη εταιρεια

                                      http://ultra-gas.com/
                                      Καμια αποψη?

                                      Aν δεν εχει καμια ακαταμαχητη τιμη, βαλε κατι σιγουρο και δοκιμασμενο

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • L
                                        laskos32 last edited by

                                        Αφηστε τα 5ης γενιας και τα οτι να ναι και παντε βαλτε 4ης που πλεον κοστιζουν 1200 και λιγοτερο, να τελειωνετε και να μην πετατε τα λεφτα σας...
                                        Το 10% μονο του κοσμου εχει βαλει 5ης και ομως το 80% των προβληματων εδω μεσα ειναι γιαυτα!
                                        Κατα ομολογια αυτων που εχουν βαλει, πριν κανα χρονο, τοτε δεν λειτουργουσαν καν!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • L
                                          laskos32 last edited by

                                          Επεισοδιο λοιπον..... 8!!!!!!

                                          Πηγα εκ νεου για ρυθμιση και guess what?

                                          Μου ειπαν οτι μου το ρυθμισαν τωρα με... αλλο τροπο!

                                          Συγκεκριμενα μου ειπαν οτι τωρα το ρυθμισαν στο αυτοματο και οτι παιρνει πληροφοριες απο τον εγκεφαλο του κινητηρα. Δηλ. παλια απο που επαιρνε τα στοιχεια απο τον αερα τον κοπανιστο;

                                          Οντως το αυτοκινητο εστρωσε κατα καποιο τροπο και δεν εσβησε ακομα, απλα βλεπω ακομα αυτα τα βυθισματα που σας ελεγα οταν πηγαινω να σταματησω σε φαναρι ή οταν κατεβαινω με 5η και χωρις γκαζι μια κατηφορα.

                                          Το αστειο ειναι οτι πλεον τα μπεκ δεν ακουγονται τοσο εντονα οσο παλια και απλα ακουω ενα γουργουριστο ρελαντι που αρεσει κιολας.

                                          Λεω αν δεν σβηνει στο μελλον να το αφησω εδω. Θα κανω συντομα σερβις και θα αλλαξω και τα μπουζι. Μπορει να φταινε και αυτα - ισως. Θα δουμε.

                                          Ε, πανετο για σερβις σε καναν αλλο εγκαταστατη να το ρυθμισει...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • A
                                            antonis-team last edited by

                                            Ε, πανετο για σερβις σε καναν αλλο εγκαταστατη να το ρυθμισει...
                                            laskos32


                                            Επιτέλους διάβασα και κάτι σωστό!!!....

                                            Έχει πάει 5 φόρες και δεν τα κατάφεραν, και συνεχίζει!.
                                            «αφρίζει ξε αφρίζει τα λεφτά μας δώσαμε!!!»εεεεεε…ας συνεχίσει να τρώει σαπούνι!!!.....

                                            Διάβασα και μια αφελέστατη ερώτηση….. «ο τάδε (και λέει όνομα!), είναι κάλος?», και περιμένει απάντηση!!! Βρε αδελφάκι, εάν ρωτάγανε για εμένα πχ, και έβγαινε κάποιος ατεκμηρίωτα να με χρεώσει με ‘κακώς’ έτσι απλά, θα του έπαιρνα και τα σώβρακα….

                                            Βλέπω να πετάναι κάποιοι λάσπη στον ανεμιστήρα, αυθαίρετα και γελοία. Για να μην βρεθείτε, να πληρώνετε κερατιάτικα από έδρας, να σκέπτεστε λιγάκι αυτά που γράφετε. Είναι πολύ απλό νομικά, άμα θιγεί κάποιος να ζητήσει από το forum τα στοιχεία που θέλει, και τότε ‘θα καεί το πελεκούδι»…

                                            Όπως πάλη, η εκκλησία μας, θα πρέπει να εξασφαλίσει χώρους, διότι άρτι πρόεκυψαν και ‘θεοί’ στο επάγγελμα μου. Όπως πάλη και ο διάολος πρέπει να χαίρετε που απέκτησε καινούργιους αγγέλους μαύρους, πάλη από το επάγγελμα μου!!!. έχουμε συνάδελφοι μου, γεμίσει παράδεισο και κόλαση…….ΚΑΙ ΦΤΑΙΜΕ ΕΜΕΙΣ και κανένας άλλος. Η ‘προκαδουρα’ υπάρχει, μα εμείς έχουμε το σφυρί, και το δανείζουμε……...

                                            BASTA ποια BASTA, καταντήσαμε χειρότεροι από τον Μπερλουσκονι….
                                            Antonis-team

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 181
                                            • 182
                                            • 183
                                            • 184
                                            • 185
                                            • 731
                                            • 732
                                            • 183 / 732
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr