Ο χρήστης kostas289 έγραψε:
καλησπέρα σε όλους,γνωρίζει κανείς από που μπορώ να προμηθευτώ κιτ επισκευής ελαστικών?
Praktiker. 50 ευρώ.
ΤσαϊναΤαουν Θεσσαλονικη 3€
Ο χρήστης kostas289 έγραψε:
καλησπέρα σε όλους,γνωρίζει κανείς από που μπορώ να προμηθευτώ κιτ επισκευής ελαστικών?
Praktiker. 50 ευρώ.
ΤσαϊναΤαουν Θεσσαλονικη 3€
Ο χρήστης doukias έγραψε:
DTI
δεν σε καταλαβαινω.νομιζεις οτι ολοι εχουν προβληματα σαν τα δικα σου?
παραδεξου τελικα οτι η επιλογη σου για 5ης ηταν λαθος.
το συστημα δεν ηταν δοκιμασμενο και νομιζω οτι θα αντικατασταθει απο την 6η γενια.(το υγραεριο θα διοχετευεται στον σωληνα τις βενζινης με μπεκ διπλης ενεργειας).ειναι σε δοκιμαστικο σταδιο.καθε μερα βγαινουν και καινουριες αδειες.
για το ποσον που πληρωνεις κοβεται δελτιο παροχης οποτε δεν ειναι μαυρο και ειναι μεσα στην τελικη τιμη τις εγκαταστασεις.
είχα αρχίσει να αμφιβάλω για την δικιά μου επιλογή
σήμερα φούλαρα στη Βουλγαρία. 0,69 € το λιτρο. μακαρι να ειχα κι αλλο ενα ρεζερβουαρ
Ο χρήστης laskos32 έγραψε:
Παιδια μην ξεχνατε να δηλωσετε στην ασφαλεια σας την προσθηκη υγραεριου.
Μου ειπαν απο την ασφαλεια μου (ιντερσαλονικα) οτι η δηλωση στην ασφαλεια ειναι πλεον υποχρεωτικη.
Δεν κοστιζει τιποτα μου ειπαν.
εμένα μου είπαν ότι ανεβαίνουν τα ασφάλιστρα
Ο χρήστης beles9 έγραψε:
Το μόνο σίγουρο είναι ότι το μίγμα του lpg έχει τα απαραίτητα συστατικά για να λειτουργεί ό κινητήρας χωρίς προβλήματα.
Παλι, πολυ σιγουρος εισαι.Δεν υπαρχει περιπτωση να βρεις - μαθεις τι εχει μεσα η δεξαμενη στο πρατηριο.UNANISTAN αδελφε μου.....[/quote]
εσυ πως εισαι τοσο σιγουρος για το αντιθετο?
κανένας που επαγγελματίζεται γύρο από την υγραεριοκίνηση δεν τον συμφέρει να προκαλούνται φθορές στους κινητήρες. γι΄αυτο και παίρνουν τα απαραίτητα μέτρα.
έχεις δει όταν εξατμίζεται το υγραέριο σε φυσιολογικές συνθήκες τι μένει στο τέλους?
Ο χρήστης ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗ έγραψε:
Ξαναερχομαστε ξανα και ξανα στο ιδιο θεμα , Ο asteris o antonois -team kai o leonp εχουν δωσει ρεσιταλ στο θεμα της διαφορετικοτητας μεταξυ αβανς βενζινης και lpg και στη ρυθμιση αυτης. Ακομα και στην χρησιμοτητα της λαδιερας. Εχουν κανει διατριβη ... καποιοι δεν θελετε να το καταλαβεται . Αλλα το επιχειρημα καποιου οτι διαβασα ξενα φορουμ και δεν χρησιμοποιουν λαδιερα δεν στεκει. Ξαναγυριστε μερικοι πισω και ξαναδιαβαστε και μην εισται τοσο απολυτοι .
φίλε Γεωργο.... επαναλαμβάνω όσα είπα λίγο πριν: 'Δεν σας φτάνει το γεγονός ότι σε χώρες με παράδοση στην υγραεριοκίνηση κανένας δεν χρησιμοποιεί λαδιέρες και παρόλο αυτό τα αυτοκίνητα τους γράφουν παραπάνω από 400 000 χλμ χωρίς κανένα πρόβλημα?' ..... αν και αυτό δεν σου λέει τιποτα….μπορεις να συνεχίσεις να πιστεύεις σε διατριβές
Ο χρήστης 106S16 έγραψε:
Η λαδιέρα είναι απάτη!
Όχι μόνο δεν βοηθάει τον κινητήρα αλλά καταστρέφει και τον καταλύτη.
Προσπαθούν να μας πουλήσουν άλλο ένα άχρηστο προϊόν.
Το lpg έχει πρόσθετα λιπαντικά και σε αυτό διαφέρει από το φυσικό αέριο και είναι κατάλληλο για αυτοκίνητα.
Δεν σας φτάνει το γεγονός ότι σε χώρες με παράδοση στην υγραεριοκίνηση κανένας δεν χρησιμοποιεί λαδιέρες και παρόλο αυτό τα αυτοκίνητα τους γράφουν παραπάνω από 400 000 χλμ χωρίς κανένα πρόβλημα?Σιγα μην σε πιστεψουν....!!!
Οι δίχρονοι κινητήρες καθώς και ο περιστροφικός με τον ίδιο τρόπο λιπαίνουν τα κινούμενα εσωτερικά τους μέρη (ελατήρια πιστονιών, απεξ κ.τ.λ,) με αντλία ή με υποπίεση ή με πρόσμιξη στην βενζίνη, γιατί να μην δουλεύει η λαδιέρα;
Γιατί το λάδι να προκαλεί προβλήματα όταν στα σύχρονα δίχρονα μηχανάκια γίνετε κατανάλωση σε δεξαμενή ή σε πρόσμιξη δίχρονων λιπαντικών προδιαγραφών jaso FD που δεν δημιουργούν προβλήματα ούτε στα μπεκ ούτε στους καταλύτες και οι ρύποι είναι κανονικότατοι.
δεν ειμαι τεχνικός και δεν μπορώ να σου απαντήσω. Παραθέτω ότι έχω διαβάσει σε ξένα φόρουμς.
Το μόνο σίγουρο είναι ότι το μίγμα του lpg έχει τα απαραίτητα συστατικά για να λειτουργεί ό κινητήρας χωρίς προβλήματα. Μμερικοί εδώ στην ελλάδα σπέρνουν τον φόβο για καταστροφή κινητήρων με σκοπό να πουλήσουν και να τα κονομήσουν. Είναι ολοφάνερο ότι βρίσκουν έφορο έδαφος.
Η λαδιέρα είναι απάτη!
Όχι μόνο δεν βοηθάει τον κινητήρα αλλά καταστρέφει και τον καταλύτη.
Προσπαθούν να μας πουλήσουν άλλο ένα άχρηστο προϊόν.
Το lpg έχει πρόσθετα λιπαντικά και σε αυτό διαφέρει από το φυσικό αέριο και είναι κατάλληλο για αυτοκίνητα.
Δεν σας φτάνει το γεγονός ότι σε χώρες με παράδοση στην υγραεριοκίνηση κανένας δεν χρησιμοποιεί λαδιέρες και παρόλο αυτό τα αυτοκίνητα τους γράφουν παραπάνω από 400 000 χλμ χωρίς κανένα πρόβλημα?
106S16.... αντε μας εχεις κουράσει με τις σου. Αν κάτι δεν σου αρέσει ή σου πάει στραβά στη ζωή σου δεν νομίζω ότι σου φταίει κάποιος από το φόρουμ. Αν δεν εχει να πεις κατι που να σχετίζεται με το θέμα είναι καλύτερα να το
Ο χρήστης dti έγραψε:
Δοκιμάζουμε το υγραεριοκίνητο Subaru Forester 2.0 LPfi
http://www.4troxoi.gr/default.php?pname ... 8&pbreak=2Το έχει κανείς να μας πει αν όντως συμβαίνουν τα πράγματα όπως τα περιγράφει το άρθρο;
ξέρει κανείς αν η SUBARU βάζει και λαδιέρα........ ή την θεωρει αχριστη και πεταμενα χρηματα?
Το σύστημα που βάζει η Subaru είναι το LPfi της Vialle (5ης γενιάς) υγρού ψεκασμού και δεν υπάρχει φυσικά 'λαδιέρα'.
Η Vialle πάντως δίνει κάποιο πρόσθετο βενζίνης (30 ml κάθε μισό γέμισμα βενζίνης) το οποίο όμως δεν γνωρίζω αν χρησιμοποιείται στην περίπτωση του forester.
**Η 'λαδιερα' αποτελείται από ένα πλαστικό δοχείο και ένα σταγονόμετρο. Η τιμή με την οποία πωλείτε είναι υπερβολική για ένα τέτοιο απλό κατασκεύασμα με τόσο φθηνο υλικο. Μήπως η αναφορά σε φθορές βαλβίδων είναι εκ του πονηρού για να μας πουλήσουν ένα προϊόν το οποίο στην ουσία δεν είναι και τόσο απαραίτητο? **