-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
@redmonster
Μια 'επενδυση' που ειναι must για τις γρηγορες Mito, καθως τα στανταρ τυπου μπακετ καθισματα, μετα απο ενα σημειο κουραζουν (τουλαχιστον το δικο μου σωματοτυπο, 1.90 αδυνατος , 87 κιλα) και δεν
κρατουν ιδιαιτερα ανατομικα το σωμα, ειναι δηλαδη και λιγο πιο μαλακα απ' οσο θα επρεπε.
Της Giulietta αντιστοιχα πχ, αν και σε πλευρικη στηριξη θα μπορουσαν να ειναι καλυτερα, εχουν λιγο πιο σκληρη επενδυση στην βαση αλλα και πλατη τους, στηριζοντας καλυτερα το σωμα, και εμποδιζοντας αντιστοιχα την αρκετη -συγκριτικα με Mito-βυθιση του σωματος και παραμορφωση του αρχικου σχηματος τους, οταν καθεται κανεις σε αυτα.P.S Αν οι fl Mito αποκτουσαν και μια ανεξαρτητη πισω αναρτηση, συν ενα λιγο πιο καλορυθμισμενο ηλεκτρικο
τιμονι, με οπλο τον κορυφαιο Multiair 170αρη κινητηρα, η QV ειδικα, θα ηταν ισως ο νεος 'βασιλιας' στην Hot hatch κατηγορια, υποσκελιζοντας το Clio RS...Έχω μια κρυφή ελπίδα γι' αυτό λόγω Doblo και bi-link...είδομεν...
-
Εχθές βράδυ μαύρο σιροκο με 2 κόκκινα γράμματα και αυτοκόλλητο σιροκοκλαμπ έκανε την πάπια σε 2 διαδοχικά φανάρια ...
Τόσο πολυ έριξε η vw την απόδοση του tsi? -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Εχθές βράδυ μαύρο σιροκο με 2 κόκκινα γράμματα και αυτοκόλλητο σιροκοκλαμπ έκανε την πάπια σε 2 διαδοχικά φανάρια ...
Τόσο πολυ έριξε η vw την απόδοση του tsi?Οχι, απλα ηταν 'κουλος' ο κατοχος...
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Εχθές βράδυ μαύρο σιροκο με 2 κόκκινα γράμματα και αυτοκόλλητο σιροκοκλαμπ έκανε την πάπια σε 2 διαδοχικά φανάρια ...
Τόσο πολυ έριξε η vw την απόδοση του tsi?Οχι, απλα ηταν 'κουλος' ο κατοχος...
από φανάρια πάμε μαζί...
από ρεπριζ... είναι μπροστά η ιταλίδα ... -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Εχθές βράδυ μαύρο σιροκο με 2 κόκκινα γράμματα και αυτοκόλλητο σιροκοκλαμπ έκανε την πάπια σε 2 διαδοχικά φανάρια ...
Τόσο πολυ έριξε η vw την απόδοση του tsi?καμια σχεση, μιας και το σιροκο ειναι συμμετοχικο , ο ανθρωπος ειναι στροφακιας
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Εχθές βράδυ μαύρο σιροκο με 2 κόκκινα γράμματα και αυτοκόλλητο σιροκοκλαμπ έκανε την πάπια σε 2 διαδοχικά φανάρια ...
Τόσο πολυ έριξε η vw την απόδοση του tsi?Οχι, απλα ηταν 'κουλος' ο κατοχος...
από φανάρια πάμε μαζί...
από ρεπριζ... είναι μπροστά η ιταλίδα ...Απο φαναρια:
Μito 155 / 0-100 - 8,3sec , 0-1000m - 29,8sec
Scirocco 160 / 0-100 - 8,1sec , 0-1000m - 29,0sec(4τροχοι Νοεμβριος 2008, Σεπτεβριος 2009)
Απο ρεπριζ:
Mito 155 /
50-80km/h (3η/4η/5η) 3,5/5,5/7,8/
80-110km/h(3η/4η/5η) 4,2/5,3/6,7/Scirocco 160 /
50-80km/h (3η/4η/5η/) 4,2/5,8/7,2
80-110km/h (3η/4η/5η) 4,6/6,2/7,7(Drive Οκτωβριος 2008, Δεκεμβριος 2008)
Aπο φαναρια...πηγατε μαζι, γιατι υπαρχει διαφορα οδηγων...
Οι χρονομετρημενες δοκιμες δειχνουν αλλα πραγματα.
Για τις ρεπριζ, πραγματι η Mito 155 ειναι μπροστα. -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Εχθές βράδυ μαύρο σιροκο με 2 κόκκινα γράμματα και αυτοκόλλητο σιροκοκλαμπ έκανε την πάπια σε 2 διαδοχικά φανάρια ...
Τόσο πολυ έριξε η vw την απόδοση του tsi?Οχι, απλα ηταν 'κουλος' ο κατοχος...
από φανάρια πάμε μαζί...
από ρεπριζ... είναι μπροστά η ιταλίδα ...Απο φαναρια:
Μito 155 / 0-100 - 8,3sec , 0-1000m - 29,8sec
Scirocco 160 / 0-100 - 8,1sec , 0-1000m - 29,0sec(4τροχοι Νοεμβριος 2008, Σεπτεβριος 2009)
Απο ρεπριζ:
Mito 155 /
50-80km/h (3η/4η/5η) 3,5/5,5/7,8/
80-110km/h(3η/4η/5η) 4,2/5,3/6,7/Scirocco 160 /
50-80km/h (3η/4η/5η/) 4,2/5,8/7,2
80-110km/h (3η/4η/5η) 4,6/6,2/7,7(Drive Οκτωβριος 2008, Δεκεμβριος 2008)
Aπο φαναρια...πηγατε μαζι, γιατι υπαρχει διαφορα οδηγων...
Οι χρονομετρημενες δοκιμες δειχνουν αλλα πραγματα.
Για τις ρεπριζ, πραγματι η Mito 155 ειναι μπροστα.Βέβαιαααααααα, οι χρονομετρημένες δοκιμές βγάζουν το Scirocco πιο γρήγορο μόνον στο 0-100 και στο χιλιόμετρο, κι αυτό για μόλις 0,2sec, στα όρια του στατιστικού λάθους δηλαδή...
Αλλά είπαμε, μην τολμήσει κανένας να πει κακό λόγο για το Scirocco, θα πέσει φωτιά να τον κάψει!
-
Διακρίνω μια ελαφρά ειρωνεία??
-
Γρήγορη , τελείως καλοπροαίρετα ...
Το Έχουμε κάνει με τον ξαδερφο μου Τόσες φορές (και εναλαξ τα οχήματα ) που ξέρω ξέρω που ανοίγω και που με μαζεύει ...Κουβέντα να κάνουμε ...
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Γρήγορη , τελείως καλοπροαίρετα ...
Το Έχουμε κάνει με τον ξαδερφο μου Τόσες φορές (και εναλαξ τα οχήματα ) που ξέρω ξέρω που ανοίγω και που με μαζεύει ...Κουβέντα να κάνουμε ...
Ε πες του τώρα, αφού ξέρεις, και που σε μαζεύει o Ρόκκος να μην του χαλάσεις τη φαντασίωση...
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Γρήγορη , τελείως καλοπροαίρετα ...
Το Έχουμε κάνει με τον ξαδερφο μου Τόσες φορές (και εναλαξ τα οχήματα ) που ξέρω ξέρω που ανοίγω και που με μαζεύει ...Κουβέντα να κάνουμε ...
Ε πες του τώρα, αφού ξέρεις, και που σε μαζεύει o Ρόκκος να μην του χαλάσεις τη φαντασίωση...
Παιδια ειστε ακομα, θα μαθετε... Καμμια φαντασιωση δεν μου χαλατε, εξαλλου το ανεφερα, και φαινεται ξεκαθαρα, οτι σε ρεπριζ το scirocco 160 χανει απο την 155αρα Mito.
Απλα δεν εχετε καταλαβει την διαφορα του να κανεις πατημα εξω στο δρομο, με τον φιλο, ξαδελφο, κολλητο, ασχετο , σχετικο, με συνθηκες οτι να ναι, (αντε στην καλυτερη, συνθηκες στο περιπου), χωρις εξοπλισμο μετρησης,
και χωρις μια εστω υποτυπωδη εμπειρια σε μετρησεις υπο τις ιδιες ακριβως συνθηκες. -
Ρε συ Γρηγόρη δε σε πιάνω! Δηλαδή όταν με το καλό πάρεις ένα Ρόκκο 160 και σου στηθεί δίπλα one-on-one o red και σου ράψει ένα κουστουμάκι στα μέτρα σου, είτε από στάση είτα εν κινήσει (λέω εγώ τώρα), τι θα του πεις? Δεν πιάνει γιατί αλλιώς τα χουν μετρήσει στα περιοδικά??
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Γρήγορη , τελείως καλοπροαίρετα ...
Το Έχουμε κάνει με τον ξαδερφο μου Τόσες φορές (και εναλαξ τα οχήματα ) που ξέρω ξέρω που ανοίγω και που με μαζεύει ...Κουβέντα να κάνουμε ...
Ε πες του τώρα, αφού ξέρεις, και που σε μαζεύει o Ρόκκος να μην του χαλάσεις τη φαντασίωση...
Παιδια ειστε ακομα, θα μαθετε... Καμμια φαντασιωση δεν μου χαλατε, εξαλλου το ανεφερα, και φαινεται ξεκαθαρα, οτι σε ρεπριζ το scirocco 160 χανει απο την 155αρα Mito.
Απλα δεν εχετε καταλαβει την διαφορα του να κανεις πατημα εξω στο δρομο, με τον φιλο, ξαδελφο, κολλητο, ασχετο , σχετικο, με συνθηκες οτι να ναι, (αντε στην καλυτερη, συνθηκες στο περιπου), χωρις εξοπλισμο μετρησης,
και χωρις μια εστω υποτυπωδη εμπειρια σε μετρησεις υπο τις ιδιες ακριβως συνθηκες.το οτι τα οδηγήσαμε και εναλαξ τι σου λέει??
και οι συνθήκες δεν είνα οτι να΄ναι ... έχει ο ένας τον άλλον για σημείο αναφοράς...
τα περιοδικά δίνουν π.χ. το golf gt στα ίδια με το σιρόκο... και όμως ρίχνει και σε εμένα και στο σιρόκο... -
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Ρε συ Γρηγόρη δε σε πιάνω! Δηλαδή όταν με το καλό πάρεις ένα Ρόκκο 160 και σου στηθεί δίπλα one-on-one o red και σου ράψει ένα κουστουμάκι στα μέτρα σου, είτε από στάση είτα εν κινήσει (λέω εγώ τώρα), τι θα του πεις? Δεν πιάνει γιατί αλλιώς τα χουν μετρήσει στα περιοδικά??Καταρχας ΑΠΟ ΣΤΑΣΗ, o red , ή οποιος αλλος, με standard Mito 155 δεν προκειται οχι κουστουμακι να ραψει, αλλα παιζει
και να μην προλαβει να διαβασει ολοκληρη την πινακιδα του επισης εργοστασιακου scirocco 160...
Αυτα μιλωντας παντα, εφοσον και οι δυο οδηγοι ειναι αρκετα καλοι, ανω του μεσου ορου, λαμβανοντας υποψιν το ΜΗ απενεργοποιουμενο ASR της Mito, και το γεγονος οτι περα απο τις πιο αντικειμενικες μετρησεις του περιοδικου vs ερασιτεχνικων πατηματων, εχω οδηγησει και τα δυο αυτοκινητα, μονος μου σε ευνοικες συνθηκες, γνωριζοντας σε αρκετα καλο βαθμο, τις δυνατοτητες τους, σε τετοιες καταστασεις.
Σε ρεπριζ, ΣΑΦΩΣ και η Mito 155 παιρνει το αιμα της πισω και ραβει κοστουμακια. Αυτο ειναι ξεκαθαρο.
Προσωπικα, αν και εχω μεγαλωσει λιγο για αυτα , τυχον πατηματα (πολυ αργα την νυχτα, σε περιοχες-σημεια, χωρις κινηση) κανω μονο απο σταση, οι ρεπριζ εμενα δεν μου λενε προσωπικα σχεδον τιποτα, οχι γιατι δεν εχουν αξια (εχουν και με το παραπανω, αποτελουν σοβαρη παραμετρο ενεργητικης ασφαλειας, a.k.a προσπερασεις κτλ ) , αλλα γιατι βλεπεις διαφορες κινητηρα-σχεσεων κιβωτιου κτλ, πραγματα που εμενα δεν με ενδιαφερουν σε πατημα.
Απο την αλλη, οπως θα ξερει αρκετα καλα και ο ιδιος ο Κωστας (red monster), η απολαυση ειναι σε μια διαδρομη σε βουνο, ειτε απλα εκτος λεκανοπεδιου, ειτε ακομα καλυτερα εκτος Αττικης.
Εκει θα ηθελα παρα πολυ πραγματικα να δω head to head -που λεμε - τι γινεται με τα δυο αυτοκινητα. -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
...το οτι τα οδηγήσαμε και εναλαξ τι σου λέει??
και οι συνθήκες δεν είνα οτι να΄ναι ... έχει ο ένας τον άλλον για σημείο αναφοράς...
τα περιοδικά δίνουν π.χ. το golf gt στα ίδια με το σιρόκο... και όμως ρίχνει και σε εμένα και στο σιρόκο...Δεν λενε πολλα πραγματα γενικως, οχι γιατι εσυ πχ δεν 'ξερεις' να το πας, ή αντιστοιχα ο φιλος σου,
αλλα γιατι ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ, μονο ο ενας να εχει σημειο αναφορας τον αλλο.
Παιζουν πολλοι παραμετροι ρολο, το εχω αναφερει πολλες φορες, απο την σωστη πιεση ελαστικων και των δυο, την κατασταση αυτων, την ποιοτητα/ποσοτητα βενζινης, και βεβαια πολυ καθοριστικο, τον ΠΑΡΟΜΟΙΟ χρονο αντιδρασης και
εκκινησης για να ειναι οσο πιο αντικειμενικο το αποτελεσμα.
Οσο για το Golf GT, εχει να κανει με τις αναβαθμισεις, που εχουν υπαρξει στην περιοδο παραγωγης του, (αν τις εκανε, ή οχι)και βεβαια το κατα ποσο αυτο που ΣΟΥ εριξε, ηταν 100% εργοστασιακο.
Ουσιαστικα ΜΟΝΟ αν ΔΕΝ ειχε τις αναβαθμισεις -που περιοριζαν λιγο την πιεση του κομπρεσσορα, και εκαναν ομαλοτερη την μεταβαση στο turbo- , και ειχε καλη 100αρα εναντι 95αρας δικης σου, μπορει να σου εριξε και εσενα και στο...ξαδελφακι του.
Συμφωνα με τις μετρησεις των 4τροχων παντως, και για την ιστορια, το GT κανει το τυπικο 0-100Km/h και 0-1000m
σε 8,2sec και 29,3sec αντιστοιχα την στιγμη που το Scirocco για την ιδια διαδικασια, χρειαζεται 8,1sec και 29sec.
Λαμβανοντας υποψιν οτι στις δυναμομετρησεις του περιοδικου, απεδωσαν 157,1ps/6600σαλ - 22,2χλγμ/3500σαλ το GT και
157,3ps/6600 - 22χλγμ/4800σαλ το Scirocco, στους τροχους παντα, οχι στροφαλο, με τα βαρη τους αντιστοιχα να ειναι 1336κιλα το GT (3πορτο) και 1317κιλα -με ηλιοροφη- το Scirocco, καταλαβαινεις οτι και τα δυο ειναι παρα πολυ κοντα, με το scirocco να προηγειται ΕΛΑΧΙΣΤΑ απο σταση, και πιθανοτατα (δεν εχω δυστυχως απο 4τροχους ρεπριζ για rocco) να ΧΑΝΕΙ λιγο απο το GT λογω μικρης διαφοροποιησης στην πιεση κομπρεσσορα και γενικοτερα στις μεγιστες στροφες που αποδιδεται η ροπη. -
Οκ και αν έριξε το ένα στο άλλο, τι σημασία έχει, όπως λέει και ο clarkson σημασία έχει η αίσθηση που δίνει στο καθένα το κάθε αμάξι
-
greg μιλάω για 100% εργοστασικό gt... με γνωστό μου κλπ... σοβαρά πράγματα, δεν θα έγραφα για χαζομάρες...
επιμένω οτι το gt είναι γρηγορότερο και από τα 2... τουλάχιστον πριν την αναβάθμιση ... μετά δεν έτυχε να ξαναδοκιμάσουμε...τέσπα , δεν έχει νόημα η συζήτηση...
-
Ρε παιδιά και το polo gti να συγκρίνεις με την giulietta qv κόπιες παίζει να πηγαίνουν και ας έχουν 55 άλογα διαφορά. Άντε να χάνει λίγακι το polo. Αφού είναι άλλη κατηγορία τα αμάξια..
Έτσι και mito - scirocco λογικό είναι να έχει ένα μικρό προβάδισμα το μικρότερο αφού είναι περίπου ίδια άλογα κιόλας..Δεν είναι παράλογο. Στα πολλά χλμ λογικά θα περνάει το scirocco.
Και το tiguan με τα 150 άλογα δε προλαβαίνει να δεί ούτε πινακίδα της mito. Ε λογικό και ας είναι στα ίδια άλογα...
-
Ο χρήστης ironman02 έγραψε:
Ρε παιδιά και το polo gti να συγκρίνεις με την giulietta qv κόπιες παίζει να πηγαίνουν και ας έχουν 55 άλογα διαφορά. Άντε να χάνει λίγακι το polo. Αφού είναι άλλη κατηγορία τα αμάξια..Έτσι και mito - scirocco λογικό είναι να έχει ένα μικρό προβάδισμα το μικρότερο αφού είναι περίπου ίδια άλογα κιόλας..Δεν είναι παράλογο. Στα πολλά χλμ λογικά θα περνάει το scirocco.
Και το tiguan με τα 150 άλογα δε προλαβαίνει να δεί ούτε πινακίδα της mito. Ε λογικό και ας είναι στα ίδια άλογα...
+1, απλα προσπαθω να πω στα παιδια (red monster, Stefan) οτι δεν μπορεις να εχεις αντικειμενικη εικονα, και πολυ περισσοτερο να βγαζεις ευκολα νικητη/ηττημενο, απο 5, 10, 50, 100 πατηματα στο δρομο, οσο και να ξερεις τον αλλο οδηγο, οσες επαναλήψεις και αν εχεις κανει κτλ. Για αυτο υπαρχουν οι μετρησεις με εξοπλισμο, και σε καταγεγραμμενες παρομοιες συνθηκες, με τον ιδιο οδηγο, ωστε να υπαρχει μια πιο αντικειμενικη εικονα για τις δυνατοτητες
του καθε αυτοκινητου.
Στο δρομο μπορεις να δεις και να κανεις τα πιο απιστευτα πραγματα. ΔΕΝ σημαινει ομως οτι αυτα αντικατοπτριζουν τις πραγματικες δυνατοτητες του εκαστοτε μοντελου/αυτοκινητου. -
Ναι συμφωνώ και εγώ σε αυτό. Εννοείται ότι υπάρχουν και πιο αντικειμενικές μετρήσεις..
Αλλά ας λέμε και τις εμπειρίες μας δε βαριέσαι..Δεν έχει πλάκα μόνο με τα γραμμένα..
Alfa Romeo Mi.Τo 2008