-
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
Πάει η παράδοση.Θάφτηκε μερικά μέτρα βαθιά.
Κρίμα.γιατι, ποια ακριβώς είναι η παράδοση και παει;
Στο απερχόμενο μοντέλο υπήρχε μια νότα Ιταλικής φινέτσας , είχε έναν χαρακτήρα.
Τώρα μοιάζει με φωτοτυπία της Δ όπου έχουν πειραχτεί οι αναλογίες στη σμίκρυνση.
Και η μάσκα βρίσκω πως είναι πολύ κακή εκτέλεση.Μακάρι ειδικά στην μάσκα να ήταν φωτοτυπια του έργου τέχνης της Delta. Τότε όντως θα ήταν μια μικρότερη Delta και δεν θα υπήρχε κανενα λάθος στην εκτέλεση της συνταγης. Τώρα χαρην της συνεργασίας εκει μπροστά μας τα χάλασαν λίγο, αλλά δεν παιρνω και όρκο μέχρι να το δουμε σε άλλα χρώματα και ποιο πραγματικές φώτος. Μια Lancia όμως δεν είναι μόνο η σχεδίαση, αλλά και η άνεση, η επίφαση πολυτέλειας (προσιτής όμως), η άνεση και η καινοτομία. Δεν νομίζω πως το αμάξι αυτο χάνει καποιες απο τις αξίες που χαρακτηρίζουν μια Lancia.
-
Ο χρήστης tallyho έγραψε:
Μακάρι ειδικά στην μάσκα να ήταν φωτοτυπια του έργου τέχνης της Delta. Τότε όντως θα ήταν μια μικρότερη Delta και δεν θα υπήρχε κανενα λάθος στην εκτέλεση της συνταγης. Τώρα χαρην της συνεργασίας εκει μπροστά μας τα χάλασαν λίγο, αλλά δεν παιρνω και όρκο μέχρι να το δουμε σε άλλα χρώματα και ποιο πραγματικές φώτος. Μια Lancia όμως δεν είναι μόνο η σχεδίαση, αλλά και η άνεση, η επίφαση πολυτέλειας (προσιτής όμως), η άνεση και η καινοτομία. Δεν νομίζω πως το αμάξι αυτο χάνει καποιες απο τις αξίες που χαρακτηρίζουν μια Lancia.
Απομένει να δούμε την άνεση , την προσιτή πολυτέλεια (που φαντάζομαι θα είναι μόνο σχεδιαστική) , την άνεση και την καινοτομία.
Φοβάμαι όμως οτι δεν θα διαπρέπει σε κάποιον απ αυτούς τους τομείς. -
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
Φοβάμαι όμως οτι δεν θα διαπρέπει σε κάποιον απ αυτούς τους τομείς.Ενώ το προηγούμενο rebadged punto διέπρεπε στους τομείς αυτούς?
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Φοβάμαι όμως οτι δεν θα διαπρέπει σε κάποιον απ αυτούς τους τομείς.
Ενώ το προηγούμενο rebadged punto διέπρεπε στους τομείς αυτούς?
Δεν ήθελα να το πω για μην στενοχωρηθούμε ακόμα περισσότερο
Αυτά εδώ , ήταν κατά τη γνώμη μου πολύ πιο καλόγουστα.



Αν αναγεννηθεί η Lancia κάποια στιγμή , αυτό θα είναι θαύμα. -
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Αντρέα έχω ακριβώς (μα ακριβώς!) την αντίθετη άποψη, το βρίσκω απαίσιοΜερικές ακόμα φωτογραφίες:
http://www.autoblog.com/2011/02/14/lanc ... geneva-de/
Το προηγούμενο σου άρεσε;
Το συγκεκριμένο πιστεύω ότι πίσω είναι ασύγκριτα καλύτερο, μπροστά τα χαλάει κάπως αλλά και το προηγούμενο ειδικά πριν το f/l ήταν 'κάπως'.
Οι αναλογίες έχουν πειραχτεί όσο το δυνατόν λιγότερο με δεδομένη την προσθήκη δύο θυρών επιπλέον (που και πάλι ο προκάτοχος δεν ήταν και ο ορισμός του χρυσού λόγου) -
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
Πάει η παράδοση.Θάφτηκε μερικά μέτρα βαθιά.
Κρίμα.Τώρα μιλάμε για το Υ έτσι; και το συγκρίνουμε με τον προκάτοχό του... Δεν μπερδευτήκαμε και μιλάμε για τις Thesis/Thema?
-
Ο χρήστης mika_hakkinen έγραψε:
Πάει η παράδοση.Θάφτηκε μερικά μέτρα βαθιά.
Κρίμα.Τώρα μιλάμε για το Υ έτσι; και το συγκρίνουμε με τον προκάτοχό του... Δεν μπερδευτήκαμε και μιλάμε για τις Thesis/Thema?
Δεν θα αγόραζα κανένα από τα δυο (Υ).
Απλά κατ εμέ το απερχόμενο είναι πιο...ισσοροπημένο. -
Ούτε το προηγούμενο μου άρεσε ούτε το προ-προηγούμενο. Μόνο το Υ10 μου άρεσε πολύ. Το καινούριο έχει ένα ωραίο σημείο, τα πίσω φώτα και την περιοχή στην C-pillar αλλά το υπόλοιπο είναι ένα χάος, κακές αναλογίες και αταίριαστες λεπτομέρειες. Τα φώτα εμπρός μοιάζουν να είναι από εντελώς άλλο αυτοκίνητο, το καπό από pt cruiser, κ.ο.κ.
-
Η μούρη του είναι άθλια! Το υπόλοιπο καλούτσικο...
-
μήπως να ξανασχεδιάζαμε το εμπρός μέρος , αμερικανίζει... μαμώ την κραϊσλέρ μου μέσα
-
Ο χρήστης pavlos21 έγραψε:
Η μασκα εχει τις γρυλιες πατζουροφυλου. Αισχος.
Κριμα και αισθητικα περιμενα πολλα περισσοτερα. Ελπιζω απο κοντα να ειναι πιο ομορφο.Αλμπα μια γενικότερη εκτιμηση για το μοντέλο.Αξιζει ή οχι ;
Απο τιμές στα που περιπου ;viewtopic.php?f=8&t=25809&start=75
....προσπερνώντας κάθε σχόλιο σχετικά με τον μαζοχισμό των 'επίσημων' φωτογραφιών, σε διαφορετικό χρώμα η καθεμιά (κατανοητό αν θες να κρύψεις την αλήθεια γύρω από αθλιότητες σαν το ex Sebring νυν 200,αλλά όχι σε ένα αυτοκινητάκι που θες να μοσχοπουλήσεις....οπότε οι φωτο είναι το primo biglietto da visita)αρκούμαι να δώσω συγχαρητήρια στους ανθρώπους του marketing (W Lapo forever).Σχεδιαστικά το πράγμα περιπλέκει ο μπροστινός όγκος,ο οποίος παραπέμπει σε PT (ειδικά σε έκδοση bicolore) και όχι στο απερχόμενο Ypsilon,όπου δεν υπήρχε η σχεδόν κάθετη μάσκα,αυτών των διαστάσεων, που μοιάζει με στόμα που χαμογελά (κάθε άλλο παρά κομψότητα).Το πίσω μέρος είναι το πιο επιτυχημένο,αν και η καμπύλη του παρμπρίζ και του προφυλακτήρα παραπάμεπει υπέρ το δέον σε 500,ενώ καμιά επιφύλαξη δεν έχω για το προφίλ,ούτε για το 'σκάψιμο' του (σε στυλ Scagleitti)
Περιμένω να το δω δια ζώσης, για μια συνολικότερη εκτίμηση ή τουλάχιστον σε πιο αξιοπρεπείς φωτογραφίες,όπου θα είναι δυνατόν να αναδειχθούν κάπως, κάποιες λεπτομέρειες (μπροστινό φτερό,φωτιστικά σώματα),που θα αμβλύνουν την κακή εντύπωση που δημιουργεί ο μπροστά όγκος ως προς το σύνολο.Εν κατακλείδι ένα μάλλον συμπαθητικό Autobianchi (όπως και οι προκάτοχοι του),για το οποίο δεν έχω καμία ένσταση ούτε ως προς τη γενικότερη θέση και την πελατεία που στοχεύει, είτε ως μέλος των supermini του ομίλου (σε αντίθεση για παράδειγμα με τη MiTo),είτε ως κομμάτι της γκάμας της Lancia (σε αντίθεση με τα λοιπά rebadging του ποδαριού).
Όταν η γκάμα ολοκληρωθεί με τον 1,4 mair 135cv και το small TCT ,θα είναι μάλλον μια αξιόλογη πρόταση.
-
Το εμπρός μέρος θυμίζει στο καπώ και τα φτερά το προηγούμενο Υ (αυτό που έχω κι εγώ), που προσωπικά το θεωρώ εξαιρετικό σχέδιο.
Το μόνο που ήταν ελαφρώς δυσανάλογο στο δικό μου, ήταν η μάλλον μεγάλη μούρη σε σχέση με το υπόλοιπο, σ' αυτό εδώ είναι μια χαρά η αναλογία αυτή.
Σαφώς η μάσκα δεν μου αρέσει , η τωρινή είναι πολλές φορές καλύτερη, αλλά υποθέτω πως είναι και θέμα συνήθειας. Το βρίσκω μια χαρά πάντως για την κατηγορία του και θεωρώ πως σίγουρα θα έχει πολύ καλύτερη πορεία από το απερχόμενο λόγω διαστάσεων και 2 επιπλέον πορτών.
Φυσικά και είναι μακράν η ομορφότερη από τις καινούριες... Chrysler, γιατί σχεδιάστηκε σαν Lancia (ή Autobianchi αν προτιμάτε! ).
Θα περιμένω να το δω κι από κοντά!
Μπορεί να γίνει ένα εξαιρετικό mother's car, άψογο για τα διάφορα school runs και επικίνδυνες αποστολές shopping...
Αρκεί να μην γίνουν τραγικές εκπτώσεις στο εσωτερικό: θα πρέπει να είναι 1-2 κλικ πάνω από το 500 (δεν περιμένω να είναι στα επίπεδα του προηγούμενου που ήταν εξαιρετικά! ).
Άσχετο-σχετικό: μπήκα ξανά στην τελευταία Delta και αυτή τη φορά σε αυτοκίνητο που είναι 3 χρόνια στους δρόμους. Το εσωτερικό του, είναι απίθανο! Σαφώς αντίστοιχο ή και καλύτερο από την 1-series μου.
Θεωρώ πως της αξίζει καλύτερη τύχη, είναι πολύ καλό αυτοκίνητο και με τεράστιους χώρους που υπερεπαρκούν για 4μελή οικογένεια.
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Μπορεί να γίνει ένα εξαιρετικό mother's car, άψογο για τα διάφορα school runs και επικίνδυνες αποστολές shopping...καρφώνεσαι
-
Ο χρήστης mjacob έγραψε:
Μπορεί να γίνει ένα εξαιρετικό mother's car, άψογο για τα διάφορα school runs και επικίνδυνες αποστολές shopping...
καρφώνεσαι
Ήταν λίγο over the top ε;
@@ μου , η εφαρμογή που σου έλεγα χθες, σε άλλο φίλο φάνηκε εξαιρετική ιδέα και πραγματοποιήσιμη, μόλις τελειώσουμε το άλλο projectάκι, μάλλον θα το προχωρήσουμε, θέλει απλώς λίγο κοίταγμα το Android SDK...
-
Σαν ενα μικρο ελεφαντακι ειναι, μια χαρα θα τα παει με τις γυναικες και με αυτους θα το παρουν για να βρουν γκομενα
-
Μ' αρέσει. Κράτησαν τουλάχιστον το σχήμα της δ στο πιο συμμαζεμένο. Ωραίο σε μαυρο.
Στο λευκό ... το καπό είναι μαυρο? -
Kινητήρια σύνολα:
Με το λανσάρισμα:- 1.2 69cv (ίσως και σε έκδοση GPL)
- TwinAir 85cv
- 1.3 Multijet 95cv
Αργότερα: - TwinAir Natural Power 85cv
- TwinAir 105cv
- 1.4 Turbo MultiAir 140cv
- 1.3 Multijet 75cv
Στο μέλλον ο 1200αρης FIRE θα κοπεί,εκτός και αποφασίσουν να τον αναβαθμίσουν σε euro6.Σε περίπτωση που κοπεί, τη θέση του θα πάρει ένας detuned δικύλινδρος στα 70 άλογα (με δεδομένο ότι η ατμοσφαιρική έκδοση του δικύλινδρου αποφασίσθηκε να μην χρησιμοποιηθεί σε κανένα B segment του ομίλου, λόγω ανεπαρκούς ροπής).
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Στο λευκό ... το καπό είναι μαυρο?
Η διχρωμία θα περιλαμβάνει πλέον και το καπώ (PT docet).
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Στο λευκό ... το καπό είναι μαυρο?
Η διχρωμία θα περιλαμβάνει πλέον και το καπώ (PT docet).
Θα αρκεστώ στην μονοχρωμία τότε.
Από τα ωραία της κατηγορίας πάντως! -
Ωραίο το νέο Ypsilon αλλά διαφωνώ με την αλλαγή της γρίλλιας από τη Lancia που είναι πολύ κομψή ως έχει. Διαφωνώ επίσης με το κλείσιμο του εργοστασίου της στο Termini Imerese και τη μεταφορά της παραγωγής του νέου Ypsilon στο Tychy της Πολωνίας. Επίσης θα έπρεπε να αναθεωρήσουν την πολιτική τους και ο πίνακας οργάνων να βρίσκεται μπροστά στον οδηγό.
Αξίζει να αναφερθεί ότι την περασμένη Πέμπτη εκατοντάδες αυτοκίνητα στη γραμμή παραγωγής στο Tychy υπέστησαν φθορές από δολιοφθορά με χρήση κατσαβιδιού και άλλων εργαλείων. Η Fiat παρότι υποστηρίζει ότι το εν λόγω εργοστάσιο είναι πολύ πιο παραγωγικό από τα αντίστοιχα ιταλικά, εντούτοις αμοίβει με ψίχουλα τους εργαζόμενους παρά τις υποσχέσεις τις διοίκησης της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας για αυξήσεις...μάλιστα έχουν δημιουργηθεί κρυφές οργανώσεις και σωματεία με τίτλους όπως Secret Commission of Solidarity και Underground Solidarity. Είναι απάραδεκτο αυτοκίνητα της Lancia για τα οποία απαιτούνται και υψηλότερες τιμές να παράγονται σε τέτοιες συνθήκες. Ο Marchione το παρατράβηξε το σχοινί....Είναι η πρώτη Lancia που παράγεται σε χώρα χαμηλού κόστους! Τουλάχιστον ας ελπίσουμε να δούμε χαμηλότερες τιμές... -
O πίνακας οργάνων στο κέντρο είναι ό,τι βολικότερο για αυτοκίνητο πόλης, όπου και να βάλεις τα χέρια σου δεν κρύβεται τίποτε. Επιπλέον, ρυθμίζεις το τιμόνι όπου σε βολεύει και πάλι δεν κρύβονται οι ενδείξεις.
Κρίμα που και οι υπόλοιποι κατασκευαστές δεν το υιοθετούν, είναι πολύ πιο έξυπνη σχεδίαση.
Lancia Ypsilon