-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
αμα παντως νιωθεις νοσταλγια για το s μην ανησυχεις, εγω θα το κρατησω για παντα
Το δικο σου ειναι πολυ soft μπροστα στου Vell
Του qsis, ειναι 'SL' μπροστα στο S3 που ειχε 'γαργαλησει' o Vell σε μοτερ/αναρτηση, πραγματικα ομως...
-
ναι αλλα τελικα του κωσταντινου του αρεσουν οι sl
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
παρόλο παρόλο που ακόμη δεν έχουμε φτάσει τις σελίδες του θέματος στον αριθμό της τελικής του ταχύτητας του λαμπερού αυτού αστεριού... του Εσ3, εγώ αποχαιρέτησα το θέμα προ καιρού και τώρα χαιρετώ για τελευταία φορά και το αυτοκίνητο μιας και εχθές βρήκε τον επόμενο οδηγό του.ένα έχω να πω. Στα μέσα μου άφησε εποχή όπως και το πρώτο , μάλιστα θα έλεγα ότι άφησε πιο γερό στίγμα και θα το θυμάμαι ότι κι αν πάρω μελλοντικά... γιατί το μέλλον προδιαγράφεται πιο λαμπερό από ποτέ! κι άμεσα αλλά και σε δυο χρόνια από τώρα όπου και θα ικανοποιήσω ένα από τα μεγαλύτερα μου αυτοκίνητα-επιθυμία.
Σου εύχομαι τότε ό,τι και να πάρεις στο μέλλον να σου αφήνει τα ίδια ή και καλύτερα συναισθήματα με το S3 σου
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
παρόλο παρόλο που ακόμη δεν έχουμε φτάσει τις σελίδες του θέματος στον αριθμό της τελικής του ταχύτητας του λαμπερού αυτού αστεριού... του Εσ3, εγώ αποχαιρέτησα το θέμα προ καιρού και τώρα χαιρετώ για τελευταία φορά και το αυτοκίνητο μιας και εχθές βρήκε τον επόμενο οδηγό του.
ένα έχω να πω. Στα μέσα μου άφησε εποχή όπως και το πρώτο , μάλιστα θα έλεγα ότι άφησε πιο γερό στίγμα και θα το θυμάμαι ότι κι αν πάρω μελλοντικά... γιατί το μέλλον προδιαγράφεται πιο λαμπερό από ποτέ! κι άμεσα αλλά και σε δυο χρόνια από τώρα όπου και θα ικανοποιήσω ένα από τα μεγαλύτερα μου αυτοκίνητα-επιθυμία.
Σου εύχομαι τότε ό,τι και να πάρεις στο μέλλον να σου αφήνει τα ίδια ή και καλύτερα συναισθήματα με το S3 σου
ευχαριστώ φίλε! ...έτσι ελπίζω με την επιλογή που έκανα κι επειδή το οδήγησα χθες από την καρέντα κηφισίας, έχω ξετρελαθεί! δεν το περίμενα να ενθουσιαστώ τόσο πολύ, ό ήχος του, το πάτημα του, το γκάζι του, η ομορφιά του.... είναι αλήτικο πάντως, πολύ χάρηκα... Μάλιστα οδήγησα το χειροκίνητο οπότε η σύγκριση με το δικό μου ήταν δίκαιη. Τα καλύτερα έρχονται φίλε με το DSG... για να δούμε...
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
ναι αλλα τελικα του κωσταντινου του αρεσουν οι slright on mate! αλλά είπα να κάνω άλλη μια αλητία, μια τελευταία, σε σύγχρονη έκδοση... πριν το γκραν τουρερ...
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
αμα παντως νιωθεις νοσταλγια για το s μην ανησυχεις, εγω θα το κρατησω για παντα
Το δικο σου ειναι πολυ soft μπροστα στου Vell
Του qsis, ειναι 'SL' μπροστα στο S3 που ειχε 'γαργαλησει' o Vell σε μοτερ/αναρτηση, πραγματικα ομως...
φυσικά και αυτό δε θα μείνει παρθένο.... ένα διαφορικούλι μπροστά, λίγα αλογάκια παραπάνω, κάτι από εδώ κάτι από εκεί... εκτός αν μας προδόσει η τράπεζα!
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
παρόλο παρόλο που ακόμη δεν έχουμε φτάσει τις σελίδες του θέματος στον αριθμό της τελικής του ταχύτητας του λαμπερού αυτού αστεριού... του Εσ3, εγώ αποχαιρέτησα το θέμα προ καιρού και τώρα χαιρετώ για τελευταία φορά και το αυτοκίνητο μιας και εχθές βρήκε τον επόμενο οδηγό του.
ένα έχω να πω. Στα μέσα μου άφησε εποχή όπως και το πρώτο , μάλιστα θα έλεγα ότι άφησε πιο γερό στίγμα και θα το θυμάμαι ότι κι αν πάρω μελλοντικά... γιατί το μέλλον προδιαγράφεται πιο λαμπερό από ποτέ! κι άμεσα αλλά και σε δυο χρόνια από τώρα όπου και θα ικανοποιήσω ένα από τα μεγαλύτερα μου αυτοκίνητα-επιθυμία.
Σου εύχομαι τότε ό,τι και να πάρεις στο μέλλον να σου αφήνει τα ίδια ή και καλύτερα συναισθήματα με το S3 σου
ευχαριστώ φίλε! ...έτσι ελπίζω με την επιλογή που έκανα κι επειδή το οδήγησα χθες από την καρέντα κηφισίας, έχω ξετρελαθεί! δεν το περίμενα να ενθουσιαστώ τόσο πολύ, ό ήχος του, το πάτημα του, το γκάζι του, η ομορφιά του.... είναι αλήτικο πάντως, πολύ χάρηκα... Μάλιστα οδήγησα το χειροκίνητο οπότε η σύγκριση με το δικό μου ήταν δίκαιη. Τα καλύτερα έρχονται φίλε με το DSG... για να δούμε...
Για ποιο μοντέλο μιλάς?
-
Eπειδη διαβασα πιο πριν οτι το r8 εχει παραπλησιες επιδοσεις αν οχι καλυτερες με f430 k 911, απο που προκυπτει αυτο??
http://www.fastestlaps.com/comparisons/ ... 2_fsi.htmlhttp://www.fastestlaps.com/comparisons/ ... elift.html
, γτ εδω βλεπουμε ουτε καν να μπορει να ακολουθησει αυτα τα αυτοκινητα. Απο εμφανιση ναι μοιαζει supercar κατα τ αλλα ομως απλα δεν....
-
Ρε αγορι μου που κολλαει η σκουντερια χωρις πατακια?
Βαλε σκετη 430Και επειδη τρολαρες πες μας ποτε θα βγαλει η χοντα το nsx , γιατι πηξαμε στο υβριδικο..
Sent from my LG-P500 using Tapatalk
-
Δεν το χρειαζεται τουλαχιστον για το r8 ...http://www.autocar.co.uk/News/NewsArtic ... R8/250390/
Η ξεφτιλα των supercar ειναι το r8 ...To s3 ειναι μια χαρα , το r8 απλα δεν ...
-
εχουν ξανακανει αντιστοιχο τεστ στο autocar, με το ttrs αυτη τη φορα κοντρα παλι στο R8 και αν μπορει να μεινει πισω του σε δημοσιο δρομο..
βαζουν εναν ασχετο στο r8 και ο χοντρος παιρνει το ttrs και του κολλαει στο ποντο
χαιρω πολυ αμα βαλεις εμενα με οποιοδηποτε supercar και απο πισω μου χωσεις εναν πολυ καλυτερο οδηγο με ενα οποιοδηποτε hot hatch , μπορει και να με περασει , αυτο σημαινει κατι για τις δυνατοτητες του αυτοκινητου?
ή μηπως μειωνει την αξια του r8 , το οποιο ειναι απο τα πιο πολιτισμενα και φιλικα supercars?
συμφορουμιτες μαλιστα που το ειχαν οδηγησει (εμενα δε μου παν τιποτα να παω κι εγω και ηταν διπλα στο σπιτι μου ) , αυτο αποκομισαν κυριως σαν εμπειριαοπως και να χει μιας και εδωσες χρονους με f/l και πολυ πιο ακριβες και ελαφριες εκδοσεις, παρε τους χρονους με τον τοτε ανταγωνισμο
http://fastestlaps.com/comparisons/pors ... 2_fsi.html
http://fastestlaps.com/comparisons/ferr ... 2_fsi.html
http://fastestlaps.com/comparisons/niss ... 2_fsi.htmlκαι εχε στο νου σου οτι η audi, δε σκοπευε απλα να δημιουργησει ενα σουπερκαρ ή το απολυτο εργαλειο οδηγησης που θα σβησει τον ανταγωνισμο , αλλα ενα σουπερκαρ το οποιο παραλληλα ειναι φιλικο, ανετο και πραγματικα πολυτελες (γιατι αν για παραδειγμα δεις ποσο τρωγλη ειναι μεσα μια 997 τουρμπο για τα λεφτα της θα με θυμηθεις)
με λιγα λογια ηθελε να δημιουργησει ενα audi-supercarαυτα τα ολιγα
απλα μην ξεχνας και τη φιλοσοφια που κουβαλαει ο καθε κατασκευαστης, ασχετα αν μας αρεσει ή οχι , αλλα μην ξεχνας επισης οτι ηταν και η πρωτη τους προσπαθεια ή οποια οπως και να χει ετυχε θετικης αποδοχης και απο τον τυπο (χεστηκαμε ισως), αλλα και απο τους καταναλωτεςπροχθες παντως που εβλεπα ενα στο βενζιναδικο να το πλενουν , δε μπορουσα να σταματησω να το κοιταω
δε πα να ναι και το πιο αργο, για μενα θα ηταν πολυ πιο γρηγορο απο τις δυνατοτητες μου ακομα και το 4.2 , οποτε τουλαχιστον θα χαιρομουν απλα να το κοιταω αμα το χα -
http://www.fastestlaps.com/comparisons/ ... 2_fsi.html
Δεν το περίμενα... -
Δεν τα λες καλα ...Πηρες το καλυτερο μοντελο R8 με την απλη F430 KAI το ιδιο ΕΚΑΝΕΣ κ με την Porsche ...To gtr btw , τι το βαλες ξυλο κ των γονεων ... Φιλικο σουπερκαρ κ αηδειες , σαν να λεμε αλβανος τουριστας κ πακιστανος εφοπλιστης..Α κ μια που το θυμηθηκα μολις προχτες ανακοινωσε ο ceo της HONDA οτι θα βγει το HSV ....
http://www.vtec.net/news/news-item?news_item_id=956836 -
Αν και καρα - off topic, το R8 είναι ένα υπέροχο supercar. Μια πιο πολιτισμένη και λίγο πιο αργή Gallardo στην ουσία. Σίγουρα δεν φτάνει την Θεά 458 ή την εξωτική Gallardo 560-4 ούτε σε επιδόσεις ούτε σε εντυπωσιασμό, αλλά είναι πολύ φθηνότερο και από τις δύο και σίγουρα πιο χρηστικό και εύκολο από τις καπριτσιόζες Ιταλίδες. Είναι το πιο ιταλικό, γερμανικό αυτοκίνητο, και αυτό λέει πολλά.
-
Πανεμορφο ειναι οπως κ ολα αυτα τα αυτοκινητα στην ιδια κατηγορια . Απλα σαν δυνατοτητες δεν εχει οτι εχει μια πορσε μια φεραρι τι να κανουμε τωρα ...? Το μικρο ειδικα ειναι ΑΔΥΝΑΜΟ , το μεγαλο καπως συμμαζευει τα πραγματα ...
-
Ο χρήστης vargas έγραψε:
Δεν τα λες καλα ...Πηρες το καλυτερο μοντελο R8 με την απλη F430 KAI το ιδιο ΕΚΑΝΕΣ κ με την Porsche ...To gtr btw , τι το βαλες ξυλο κ των γονεων ... Φιλικο σουπερκαρ κ αηδειες , σαν να λεμε αλβανος τουριστας κ πακιστανος εφοπλιστης..Α κ μια που το θυμηθηκα μολις προχτες ανακοινωσε ο ceo της HONDA οτι θα βγει το HSV ....
http://www.vtec.net/news/news-item?news_item_id=956836τιμολογιακα η συγκεκριμενη ferrari βγαινει πιο ακριβη απο το r8 η scuderia ειναι πολυ πιο ακριβη
το gtr το βαλα, γιατι ταιριαζει παντου
οσο για τη πορσε , εβαλα την τοτε εκδοση, αυτοι μετα μπορει να εκαναν f/l και να σκυλιασαν να περασουν μπροστα απο το gtr , αλλα αυτο δεν εχει να λεει
φιλικο και αηδιες φιλες μου γιατι ειδες οτι στο δρομο ακομα και το 'φιλικο' δε μπορει να βγαλει κατω τη δυναμη του..
-
-
Τι να λέμε τώρα; Στα 240.000+ Ευρώ που κοστίζει ένα R8 V10 S-Tronic, πρέπει να είσαι τρελός για να μην το βρίσκεις καλό value όταν η αντίστοιχη Gallardo 560-4 κοστίζει 340.000+ και η 458 Italia πλησιάζει τα 400.000 Ευρώ! Φοβερό value έχει και το GTR των 160.000 βέβαια, αλλά δεν έχει ούτε ανάλογη εμφάνιση ενός supercar, ούτε την μαγεία ενός πολυκύλινδρου, πολύστροφου, ατμοσφαιρικού μοτέρ που βρυχάται πίσω από την πλάτη σου.
-
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Τι να λέμε τώρα; Στα 240.000+ Ευρώ που κοστίζει ένα R8 V10 S-Tronic, πρέπει να είσαι τρελός για να μην το βρίσκεις καλό value όταν η αντίστοιχη Gallardo 560-4 κοστίζει 340.000+ και η 458 Italia πλησιάζει τα 400.000 Ευρώ! Φοβερό value έχει και το GTR των 160.000 βέβαια, αλλά δεν έχει ούτε ανάλογη εμφάνιση ενός supercar, ούτε την μαγεία ενός πολυκύλινδρου, πολύστροφου, ατμοσφαιρικού μοτέρ που βρυχάται πίσω από την πλάτη σου.τι εννοεις με το ορο value; τοσα λεφτα για αυτα τα αυτοκινητα θα πρεπει σιγουρα ειτε να εισαι τραγουδιστης που δεν πληρωνει εφορια ειτε ποδοσφαιριστης για να τα παρεις.
AUDI S3