«Επειδή τα δύο καύσιμα μοιράζονται τον αισθητήρα λάμδα, η μαμά ηλεκτρονική προσπαθεί να ρυθμίσει τα μίγματα της βενζίνης, έστω και αν το αμάξι εκείνη την ώρα δουλεύει με υγραέριο.»
Εδώ είναι το μεγάλο πρόβλημα του εγκαταστάτη.
Η δομή των καυσαερίων βενζίνας και αερίου, είναι διαφορετική. Ο εγκαταστάτης πρέπει να ξεγελάσει κατά την καύση των L, δημιουργώντας του συνθήκες όμοιες με την βενζίνα. Αυτό είναι δύσκολο, για αυτό οι ρυθμίσεις δεν πιάνουν το 100%.
Πριν έναν χρόνο περίπου εργοστάσιο της Ευρώπης, έβγαλε ένα σχέδιο, με αυτόνομο L μόνον για το αέριο, κατά συνέπια έναν αισθητήρα για βενζίνα, και άλλον για αέριο, που να δίνει στίγμα μόνον στον χάρτη του αερίου.
Πριν 6 μήνες, σχιστομάτικο εργοστάσιο, σχεδίασε αισθητήρα διπλό, με δυο συστοιχίες καλωδίων!.
Έτσι μπορεί να συνδεθεί με δυο χάρτες. Τον μαμακισιο του κατασκευαστή του αυτοκινήτου, και στον άλλο του αερίου. Σε αυτήν και της προηγούμενη περίπτωση, θα έχουμε το 100%.αυτος δεν γνωρίζω σε πια φάση κατασκευής βρίσκεται.
Σίγουρα όλα αυτά προϋποθέτουν έξτρα δαπάνη.
«τωρα φταιω εγω?
ρεεεε. ειστε σοβαροι??/? τι ειναι αυτα που ρωτατε? περιμενετε λογικες απαντησεις?
να πατε να πνιγητε ρε. και η δυο.
ουτος η αλλως εδω το κανατε τρελοκομειο .
αντε γεια.»
ΣΤΑΣΟΥ……που πας?.
Δεν κατάλαβες ότι το ‘σύστημα ξεσκαρτάρει?...........
Δεν διαβάζεις «ο μάστορας είναι κάστορας»!!!.....
Δεν διαβάζεις «ο μάστορας είναι σκράπας»!!!...
Τώρα κατάλαβες γιατί λέω, ΝΕ ΜΕΝ ΑΛΛΑ.
Και νομίζεις όταν πχ στους κοντράκηδες μου βάζω νίτρο, παίζω με ένα αισθητήρα?.....
Μα όλα αυτά θέλουν σπουδή, θέλουν διαπίστευση, θέλουν να διαγνώσεις άμεσα την βλάβη, και να διορθώνεις έγκαιρα και έγκυρα.
Και σίγουρα σε ένα….. «ούτος η άλλως εδω το κάνατε τρελοκομείο .» περιμένω από εσένα την λογική, τεκμηριωμένα. Μην φοβάσαι, οι «κάστορες» οι «άτεχνοι» τα «λαμόγια» οι «σκράπες» δεν αλλάζουν!!!....ΑΥΤΟΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΝΤΑΙ. εδώ περιμένω εγώ στα 65, που δεν έχω καμία ανάγκη, δεν μπορείς εσύ?……να τους εκθέτεις λέγοντας τα σωστά. Κάνοντας το σωστό, αποδεικνύεις την όπια αξία έχεις.
«Και επειδή είμαι και εγώ επαγγελματίας (καμιά σχέση με τα αυτοκίνητα) αυτό που κάνω είναι πολύ καλή δουλειά σε καλή τιμή.» και σίγουρα τίμια και ειλικρινά οριοθετείς την αμοιβή σου. Δεν… «Τέλος πάντων ότι μπορεί κανείς και είναι διατεθειμένος να πληρώσει.» και οπωσδήποτε όταν πληρώνεις για ‘κατμά’, δεν παίρνεις φιλέτο. Όπως και σίγουρα μην υποτιμάς το 1 ευρώ του κοτόπουλου, γιατί μπορεί να σε στήλη αδιάβαστο, ενώ τα 400ε της διαφοράς του αερίου, μπορεί να σου κοστίσει 3 μηνιάτικα!!!......χώρια το άγχος. Και στο τέλος, τα μεταξωτά βρακιά είναι για τους επιδέξιους…..και δεν βρίσκω τον λόγο να μην περιμένεις λίγο, να μαζέψεις τον παρά, για να φορέσεις το μεταξωτό, που θα ζήσει πολύ……
«Όταν γυρίσεις σε βενζίνα, για κάποιο διάστημα θα έχεις 5% παραπάνω μίγμα σε αυτό το σημείο, έως ότου ο λάμδα σιγά-σιγά ξαναμηδενίσει το σημείο αυτό.»
10΄΄…..εάν είναι ρυθμισμένο καλά το αέριο, και δεν πυρώνει τον L. Αλλιώς και εφόσον τον πυρώνει, του αλλάζει τα standard, και χρειάζεται αναπροσαρμογή εάν παίρνει, η αντικατάσταση…..και αυτό χρειάζεται γνώση στην ρύθμιση και εργαλεία, εγκέφαλο πυρόμετρο….…
«Αναφερομαι στον νευρικο φιλο: Πιθανως να εισαι εγκαταστατης ή απλα νευρικός, αλλα τα συμπερασματα σου κρατα τα για τον εαυτο σου γιατι δεν εισαι συ αυτος που ταλαιπωρειται απο τον οκτωμβριο με τον ασχετο που του το εχω παει 5 φορες για τον ιδιο λογο και δεν βρηκε τιποτα.»
Τι να τον κάνουμε είναι ταμαχιάρης!!!…….
Μα διαφωνώ με το να βαστάζει τα συμπεράσματα για πάρτι του….ας στρογγυλέψει της γωνίες!!!.
Όπως και το ότι έχεις πάει 5 φόρες, και αυτός ‘αγρόν ηγόρασε’, πήγαινε σε διαπιστευμένο να το δει, και πήγαινε του την απόδειξη. Εάν δεν στην πληρώσει….υπάρχει και η έδρα!....
«Μακάρι λοιπον να γινοταν να του παω εκτυπωμενες τις ρυθμισεις που θα επρεπε να κανει να τελειωνω με το θεμα επιτελους.»
και πιστεύεις ότι γίνονται ρυθμίσεις στο ‘μιλειτό’ πόσων μάλλον να εκτυπώνετε?!!!!!.....οι ρυθμίσεις είναι απόρια παραμέτρων, που ποικίλουν από αυτοκίνητο σε αυτοκίνητο. Και δεν συζητώ για άλλη μάρκα αυτοκινήτου, μα και από δυο ίδια μοντέλα, που δεν έχουν την ίδια μέρα κυκλοφορίας. Αλλιώς δεν θα έμπαιναν ‘άγραφοι’, αλλά θα ήταν προ προγραμματισμένοι!!.
«Απο την αλλη ομως γιατι ρεταρει μονο με κρυο κινητηρα, δεν θα επρεπε να κανει το ιδιο κι οταν ειναι ζεστος αν ειναι θεμα μιγματος??»
Οι αυτορυθμισθείς δεν είναι ίδιες όταν είναι κρύο με όταν είναι ζεστό, όταν είναι κρύο και είναι σωστό, δεν σημαίνει ντε και καλά και όταν είναι ζεστό ότι θα είναι σωστό, και το ανάποδο….
«από hpdra » 09/02/11 0:30
@doukias: Φίλε δεν σε καταλαβαίνω! Έχεις μπει παντού και γράφεις σε όλους παρόμοια 'οργισμένα' post. Εντάξει, σου φταίνε οι εγκαταστάτες... Οι χρήστες τι σου φταίνε, που θέλουν να συζητήσουν;»
Έλα ντε τι σου φταίνε?......όταν βλακωδώς ορισμένοι εδώ μέσα, εξηγούν σε επαγγελματική γλώσσα, και με τεχνικούς όρους, πράγματα που μπερδεύουν τον έχοντα άλλο επάγγελμα, προσπαθώντας να πείσουν για την όπια αξία έχουν!!!....νομενκλατούρες και ορισμοί….σκόρπια στον ανεμιστήρα!!!....και μετά στραβώνοντας τους, ζητάμε τον πειθήνιο χαρακτήρα τους και της ορθολογιστικές τους σκέψεις, ενόσω τους έχουμε στραβώσει, ρίχνοντας τους ‘φλόμο’, διανθισμένο με την ‘μουντζούρα μας.
ΑΠΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ.
Τηλερυθμίσεις δεν γίνονται στο επάγγελμα μας!!!...
Συμβουλεύουμε σε γενικές γραμμές, αιτιολογούμε βάση της πήρας μας ορισμένα γεγονότα, και σε καμία περίπτωση δεν κάνουμε μετατροπέα υγραεριοκίνησης έναν λογιστή!!!....μάλιστα με τον τρόπο μας, μπορεί να τον κάψουμε πραγματικά και μεταφορικά, εάν τον ότι έμαθε και μπορεί…..
Τότε και με το 100%, θα είμαστε ηθικοί αυτουργοί.
Για σκέψου συνάδελφε όταν υπάρχει πρόβλημα, και έρθει ο πελάτης και σου πει, «αυτός που δεν το είδε, λέει εσένα «κάστορα» αντί για μάστορα»!!!.....εμένα θα με άκουγαν Αθηνά Αλεξανδρούπολη!!!...
«αυτα και ευχαριστω για την φιλοξενια . αν καποιον στενοχωρεισα ζητω ταπεινα συγνωμη
δεν ξαναγραφω.εξαλου πιστευω πως δεν θα σας λειψω.
θα μιλαω μονο με πμ για οποιον φιλο θελει.
καλημερα σας.»
…..ΦΡΟΝΙΜΑ…..
Τέλος για σήμερα!!!...
ΑΝΤΩΝΗΣ.