-
Ο χρήστης nikos_ έγραψε:
in 2 wheel drive we trustΝίκο το αυτοκίνητο αυτό που είναι και το πιο αγαπημένο μου αυτοκίνητο ραλλυ ever (όποιος δεν έχει ακούσει τις εξατμίσεις του δεν έχει ακούσει τίποτα!) ήταν στην ουσία μια F1 χώματος!
Κεντρικό κομμάτι σασί μονοκό, υπόλοιπο σωληνωτό, αφαιρούμενα κομμάτια αμαξώματος από ελαφρύ υλικό.
Κέρδισε βέβαια πρωτάθλημα κόντρα στα Quattro, αλλά τελικά και αυτό υπέκυψε στους νόμους της φυσικής και έδωσε την θέση της στην τετρακίνητη S4.
Στην άσφαλτο κέρδιζε βέβαια για πολλά χρόνια ακόμα.
Στο χώμα θυμάμαι είχες την αίσθηση ό,τι έβλεπες μπαλαρίνα να χορεύει! -
Νάσο, η αρχική συζήτηση ήταν περί πίστας. Ο giorgostap την έφερε αναίτια στα ράλλυ, στο οποίο απήντησα ότι σε καλές συνθήκες και εκεί τα δικίνητα έχουν λόγο και μάλιστα βαρύνουσας σημασίας!
Τα μειονεκτήματα της 4κίνησης στην πίστα είναι μεγάλα! Βάρος και απώλειες κυρίως και αντιδράσεις στο τιμόνι (που δεν τις έχουν τα πισωκίνητα αλλά τις έχουν αυξημένα τα προσθιοκίνητα) και στο ζύγισμα δευτερευόντως.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Σε ανηφορικές γλύστρες λογικό είναι τα τετρακίνητα να υπερτερούν. Σε ράλλυ με καλή άσφαλτο όμως, ακόμα και το προσθιοκίνητα μια χαρά πάνε. Πολλά ασφάλτινα φέτος τα κέρδισε ο Κοσμόπουλος με το Clio S1600 έναντι των τετρακίνητων Evo! Για να μη θυμηθώ τα δίλιτρα προσθιοκίνητα ατμοσφαιρικά Peugeot 306 και Citroen Xsara που χτυπούσαν τα Group A στο Γύρο Κορσικής!!! ΑΝ και μιλούσαμε για πίστα τόση ώρα αλλά μιας και το έθιξες...
Peugeot 306 / Citroen Xsara = 290 άλογα 960 κιλά
WRC εποχής (πχ. Focus, Subaru) = 320 άλογα 1230 κιλάΟταν την επόμενη χρονιά τα κιλά ανά ίππο (270 άλογα 1000 κιλά) έγιναν συγκρίσιμα 'σχόλασε ο γάμος'...
Κοσμόπουλος = Clio R3 και σχεδόν παντού όπου έτρεξε φέτος με καλά Evo έχασε.
Πχ. ράλι Κένταυρος
Παρότι υπάρχουν εξαιρέσεις όπου 4κίνητα επικράτησαν και σε πίστες (πχ. παλιό DTM με Audi vs. Alfa), γενικά στην πίστα όπου οι συνθήκες είναι προβλέψιμες και το μικρότερο βάρος μετράει περισσότερο από την απόλυτη πρόσφυση (διότι έχεις ήδη, λόγω οδοστρώματος και σλικ ελαστικών, περισσότερη απ΄όση μπορείς να διαχειριστείς), τα 4κίνητα δεν έχουν και κανένα σοβαρό πλεονέκτημα.
Στον πραγματικό κόσμο όμως = γλυστράει, μπιστάει, φουρκέτες, άλλα αυτοκίνητα και εμπόδια -->
Πάντως η σύγκριση Megane και γενικά GTI με 'φτερούγες' μου φαίνεται εξίσου άκυρη με τη σύγκριση 'φτερουγών' με supercars. Ναι, μπορεί το Evo να είναι κατά πάσα πιθανότητα γρηγορότερο από Ferrari σε τυπικό επαρχιακό δρόμο (πχ. Λαμία-Καρπενήσι) με ίδιο οδηγό. Ε και ? Χέστηκε ο Ferrarista... Ομοίως και το Evo με το Megane (όπου εδώ μάλιστα δεν είναι καν αργότερο το Evo).
Συμπληρώνω και το ραλλυ ΔΕΘ που ο Κοσμόπουλος ήταν πίσω από δύο 9αρια και ένα 207 S2000, (είχε βέβαια προβλήματα) αλλά και πάλι δεν λέει τίποτα ούτε και ακυρώνει την προσπάθεια.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Νάσο, η αρχική συζήτηση ήταν περί πίστας. Ο giorgostap την έφερε αναίτια στα ράλλυ, στο οποίο απήντησα ότι σε καλές συνθήκες και εκεί τα δικίνητα έχουν λόγο και μάλιστα βαρύνουσας σημασίας!Τα μειονεκτήματα της 4κίνησης στην πίστα είναι μεγάλα! Βάρος και απώλειες κυρίως και αντιδράσεις στο τιμόνι (που δεν τις έχουν τα πισωκίνητα αλλά τις έχουν αυξημένα τα προσθιοκίνητα) και στο ζύγισμα δευτερευόντως.
Δεν νομίζω να είναι αναίτια η παρομοίωση των αγώνων ραλλυ με την καθημερινή οδήγηση.
Δεν θέλει κανείς τεράστιες γνώσεις από τους αγώνες για να κατανοήσει ό,τι η καθημερινή οδήγηση μοιάζει ταιριάζει πολυ περισσότερο με τις συνθήκες των ραλλυ παρά με αυτές των πιστών. -
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
Νίκο το αυτοκίνητο αυτό που είναι και το πιο αγαπημένο μου αυτοκίνητο ραλλυ ever (όποιος δεν έχει ακούσει τις εξατμίσεις του δεν έχει ακούσει τίποτα!) ήταν στην ουσία μια F1 χώματος!
Κεντρικό κομμάτι σασί μονοκό, υπόλοιπο σωληνωτό, αφαιρούμενα κομμάτια αμαξώματος από ελαφρύ υλικό.
Κέρδισε βέβαια πρωτάθλημα κόντρα στα Quattro, αλλά τελικά και αυτό υπέκυψε στους νόμους της φυσικής και έδωσε την θέση της στην τετρακίνητη S4.
Στην άσφαλτο κέρδιζε βέβαια για πολλά χρόνια ακόμα.
Στο χώμα θυμάμαι είχες την αίσθηση ό,τι έβλεπες μπαλαρίνα να χορεύει!που να μην είχε και τα μηχανικά προβλήματα το 82. Ήτανε ο επαναστάτης των αγώνων και αμφισβήτησε στα ισα την κυριαρχία των τετρακίνητων.
respect much στους τρελό ιταλούς
-
[
Δεν θέλει κανείς τεράστιες γνώσεις από τους αγώνες για να κατανοήσει ό,τι η καθημερινή οδήγηση μοιάζει ταιριάζει πολυ περισσότερο με τις συνθήκες των ραλλυ παρά με αυτές των πιστών.
Λογικη θελει επισης η θεωρια απο την πραξη απεχει παρα πολυ!ναι η τετρακινηση εχει μειονεκτηματα,βαρος αυξημενη καταναλωση απωλειες!οταν ομως εχεις αυξημενες απαιτησεις ειναι η μονη λυση!εκτος και αν εχεις μια δικη σου πιστα με στεγαστρο με σταθερη θερμοκρασια να μην επηρεαζεται απο καιρικες συνθηκες υγρασια βροχη κ.α αρα οκ! -
Μετά από οδήγηση αρκετών γρήγορων αυτοκινήτων (τετρακίνητων και προσθιοκίνητων), η άποψή μου είναι ξεκάθαρη. Οτιδήποτε πάνω από 200-220 άλογα και 30-32κιλά ροπής θέλει τετρακίνηση για να το ευχαριστηθείς στους ελληνικούς δρόμους.
Δεν θέλω να το αναλύσω αναφέροντας παραδείγματα , γιατί θα μπούμε σε ατέρμονες συζητήσεις... -
Ο χρήστης steering έγραψε:
Μετά από οδήγηση αρκετών γρήγορων αυτοκινήτων (τετρακίνητων και προσθιοκίνητων), η άποψή μου είναι ξεκάθαρη. Οτιδήποτε πάνω από 200-220 άλογα και 30-32κιλά ροπής θέλει τετρακίνηση για να το ευχαριστηθείς στους ελληνικούς δρόμους.
Δεν θέλω να το αναλύσω αναφέροντας παραδείγματα , γιατί θα μπούμε σε ατέρμονες συζητήσεις...α μπραβο, αλλος ενα λογικος ανθρωπος
-
Να συμπληρώσω επίσης, ως οπαδός και κάτοχος renault sport, ότι το megane rs είναι ένα καταπληκτικό όσο και ειδικό αυτοκίνητο, γιατί , για να μπορεί να περνά τόση δύναμη στο δρόμο με τέτοιο καταπληκτικό τρόπο, είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ, το απόλυτο στήσιμο / γεωμετρία και το μπλοκέ (με τις ιδαιτερότητές του). Είναι απαραίτητο δηλαδή το αυτοκίνητο να είναι σκληρό και απόλυτο, ακριβώς γιατί δεν υπάρχει άλλος τρόπος να περάσει αυτή η δύναμη στο δρόμο χωρίς τετρακίνηση.
Αυτά τα χαρακτηριστικά δίνουν στο αυτοκίνητο μία ιδιαίτερη 'οξύτητα' στη γενικότερη αίσθησή του (αμεσότητα, ακρίβεια κλπ), αφαιρούν όμως αρκετούς πόντους έναν πιο overall χαρακτήρα, ο οποίος θα μπορούσε να υπήρχε.... αν υπήρχε η τετρακίνηση.
Δεν είναι τυχαίο ότι ένα evo X (το οποίο είναι βάρκα - γυαλό σε ανάρτηση σε σχέση με το megane) γράφει καλύτερους χρόνους σε πίστες και φυσικά, πολύ καλύτερους χρόνους σε πραγματικές συνθήκες.
Κατά τη γνώμη μου είναι άτοπη η σύγκριση του megane με τις φτερούγες αν και οικονομετεχνικά, το πρώτο αποτελεί ίσως την top επιλογή για όσους θέλουν να οδηγουν.
-
Η αναρτηση πετρα μπορει σε πιστες να ειναι καλη, αλλα δε θα λεγα το ιδιο και για το δρομο
Δε χρειαζεται μια καλη αναρτηση να ειναι και σκληρη..
Παρε αυτοκινητα πολυ ειναι πολλες κατηγοριες πανω απο αυτα που μιλαμε, πχ Μ3
-
Κατά τη γνώμη μου είναι άτοπη η σύγκριση του megane με τις φτερούγες αν και οικονομετεχνικά, το πρώτο αποτελεί ίσως την top επιλογή για όσους θέλουν να οδηγουν.[/quote]
σωστος!!ακυρη!!!υπαρχει ομως και το σιροκο R μετα ιδια λεφτα.....αυτα τα δυο θα ηταν το διλημα μου αν επαιρνα τωρα αυτοκινητο αυτης της κατηγοριας! -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Η αναρτηση πετρα μπορει σε πιστες να ειναι καλη, αλλα δε θα λεγα το ιδιο και για το δρομοΔε χρειαζεται μια καλη αναρτηση να ειναι και σκληρη..
Παρε αυτοκινητα πολυ ειναι πολλες κατηγοριες πανω απο αυτα που μιλαμε, πχ Μ3
Κατοχοι meganeII RS και clioIII RS που οδηγησαν το meganeIII RS cup ειπαν πως ειναι πιο ανετο παντως..
Αυτο βεβαια ειναι υποκειμενικη αποψη, αλλα ειναι ακριβως το αντιθετο απο αυτα που γραφουν ολοι εδω μεσα κραζοντας το megane και καλα οτι ειναι μονο αμαξι πιστας κτλ κτλ χωρις να εχουν ιδεα..
Απο τα αντιστοιχα scirocco R ποσω μαλλον απο το τερας focus RS παω στιχοιμα οτι ειναι χαλαρα πιο ανετο και με σαφως καλυτερο κρατημα -
με ποια λογικη το scirocco πχ θα ειναι λιγοτερο ανετο?
επειδη τα γαλλικα ειναι και καλα ανετα και τα γερμανικα οχι?
κι εγω σου λεω οτι τα ημιακαμπτα χοροπηδανε και οι πολλαπλοι οχι(το φοκους περα απο το οτι σηκωνει τροχο οταν στριβει εχει και γελοια χαμηλοπροφιλο λαστιχο , θα ειναι κατσικι, το βγαζουμε εκτος)
ΥΓ δεν αποκλειω παντως οτι το σιροκο θα ειναι σκληρο, δε το δενω κομπο οτι θα ειναι εξισου ανετο με το δικο μου
(και το δικο μου ειναι αστεια ανετο για χοτ χατσια)απο και και περα ο καθενας θεωρει ανετο οτι θελει, εδω μου ελεγαν με παθος οτι ειναι ανετη η μιτο, η οποια εχω διαπιστωσει οτι δεν ειναι... ο καθενας εχει τα δικα του κριτηρια στο κατω κατω.
-
Ο χρήστης rafi έγραψε:
Η αναρτηση πετρα μπορει σε πιστες να ειναι καλη, αλλα δε θα λεγα το ιδιο και για το δρομο
Δε χρειαζεται μια καλη αναρτηση να ειναι και σκληρη..
Παρε αυτοκινητα πολυ ειναι πολλες κατηγοριες πανω απο αυτα που μιλαμε, πχ Μ3
Κατοχοι meganeII RS και clioIII RS που οδηγησαν το meganeIII RS cup ειπαν πως ειναι πιο ανετο παντως..
Αυτο βεβαια ειναι υποκειμενικη αποψη, αλλα ειναι ακριβως το αντιθετο απο αυτα που γραφουν ολοι εδω μεσα κραζοντας το megane και καλα οτι ειναι μονο αμαξι πιστας κτλ κτλ χωρις να εχουν ιδεα..
Απο τα αντιστοιχα scirocco R ποσω μαλλον απο το τερας focus RS παω στιχοιμα οτι ειναι χαλαρα πιο ανετο και με σαφως καλυτερο κρατημαΔεν έχω οδηγήσει το megane III rs, αλλά από τις δοκιμές που διάβασα, κατάλαβα ότι η έκδοση cup είναι σαφώς πιο σκληρή από το scirocco.
Πάντως το clio III rs , έχει απλά την τέλεια ανάρτηση για δρόμο. Σφιχτή, όσο πρέπει, καθόλου ξερή και με μεγάλες διαδρομές -
Το σιροκο R αν δεν κανω λαθος εχει εχει 3 προγραμματα λειτουργιας στην αναρτηση Νormal, Sport και Comfort,!αρα ανα πασα ωρα και στιγμη διαλεγεις αναλογα της αναγκες σου,ενταξει δεν θα ειναι λιμο στο Comfort,αλλα δεν θα ειναι και σαν το cupra μου(ολιγον κουτσουρο)αρα πιστευω για GTI η αναρτηση τα συνδυαζει ολα!
-
Ο χρήστης steering έγραψε:
Η αναρτηση πετρα μπορει σε πιστες να ειναι καλη, αλλα δε θα λεγα το ιδιο και για το δρομο
Δε χρειαζεται μια καλη αναρτηση να ειναι και σκληρη..
Παρε αυτοκινητα πολυ ειναι πολλες κατηγοριες πανω απο αυτα που μιλαμε, πχ Μ3
Κατοχοι meganeII RS και clioIII RS που οδηγησαν το meganeIII RS cup ειπαν πως ειναι πιο ανετο παντως..
Αυτο βεβαια ειναι υποκειμενικη αποψη, αλλα ειναι ακριβως το αντιθετο απο αυτα που γραφουν ολοι εδω μεσα κραζοντας το megane και καλα οτι ειναι μονο αμαξι πιστας κτλ κτλ χωρις να εχουν ιδεα..
Απο τα αντιστοιχα scirocco R ποσω μαλλον απο το τερας focus RS παω στιχοιμα οτι ειναι χαλαρα πιο ανετο και με σαφως καλυτερο κρατημαΔεν έχω οδηγήσει το megane III rs, αλλά από τις δοκιμές που διάβασα, κατάλαβα ότι η έκδοση cup είναι σαφώς πιο σκληρή από το scirocco.
Πάντως το clio III rs , έχει απλά την τέλεια ανάρτηση για δρόμο. Σφιχτή, όσο πρέπει, καθόλου ξερή και με μεγάλες διαδρομέςΕγώ πάντως για την Cup διάβασα ότι έχει αρκετά καλύτερη υλοποίηση από το Clio Rs που έχεις από άποψης άνεσης
-
Μην συγκρίνετε Κλιό με Μεγκάν.
Μικρότερο σκάφος λογικό το Κλιό να είναι χειρότερο στην άνεση. -
Ο χρήστης giorgostap έγραψε:
Το σιροκο R αν δεν κανω λαθος εχει εχει 3 προγραμματα λειτουργιας στην αναρτηση Νormal, Sport και Comfort,!αρα ανα πασα ωρα και στιγμη διαλεγεις αναλογα της αναγκες σου,ενταξει δεν θα ειναι λιμο στο Comfort,αλλα δεν θα ειναι και σαν το cupra μου(ολιγον κουτσουρο)αρα πιστευω για GTI η αναρτηση τα συνδυαζει ολα!Μόνο αν ξηλωθείς για την ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Το σιροκο R αν δεν κανω λαθος εχει εχει 3 προγραμματα λειτουργιας στην αναρτηση Νormal, Sport και Comfort,!αρα ανα πασα ωρα και στιγμη διαλεγεις αναλογα της αναγκες σου,ενταξει δεν θα ειναι λιμο στο Comfort,αλλα δεν θα ειναι και σαν το cupra μου(ολιγον κουτσουρο)αρα πιστευω για GTI η αναρτηση τα συνδυαζει ολα!
Μόνο αν ξηλωθείς για την ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση...
σε tts παντως (με 19αρες βεβαια ) δε μου αρεσε καθολου η μαγνητικη αναρτηση απο αποψη ανεσης
στις στροφες εδινε ρεστα οκ, αλλα στο σφιχτο της ηταν ανυποφορη για πολλη ωρα
και το cupra (leon ) που το οδηγησα λιγο μου φανηκε αρκετα σφιχτο
οποτε οι πολλαπλοι δεν ειναι πανακεια, παρολα αυτα με μια ανθρωπινη αναρτηση ειναι αρκετα ανετοι
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Το σιροκο R αν δεν κανω λαθος εχει εχει 3 προγραμματα λειτουργιας στην αναρτηση Νormal, Sport και Comfort,!αρα ανα πασα ωρα και στιγμη διαλεγεις αναλογα της αναγκες σου,ενταξει δεν θα ειναι λιμο στο Comfort,αλλα δεν θα ειναι και σαν το cupra μου(ολιγον κουτσουρο)αρα πιστευω για GTI η αναρτηση τα συνδυαζει ολα!
Μόνο αν ξηλωθείς για την ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση...
σε tts παντως (με 19αρες βεβαια ) δε μου αρεσε καθολου η μαγνητικη αναρτηση απο αποψη ανεσης
στις στροφες εδινε ρεστα οκ, αλλα στο σφιχτο της ηταν ανυποφορη για πολλη ωρα
και το cupra (leon ) που το οδηγησα λιγο μου φανηκε αρκετα σφιχτο
οποτε οι πολλαπλοι δεν ειναι πανακεια, παρολα αυτα με μια ανθρωπινη αναρτηση ειναι αρκετα ανετοι
To cupra σου φάνηκε πολύ πιο σκληρό από το s3 σου?
Renault Megane 3 R.S.