-
ωραίο πηγούνι
καλό αμαξάκι, δεν διεκδικεί και βραβείο ομορφιάς, αλλά οι αλλαγές είναι πολύ καλές...σε σχέση με το υπάρχον πολύ πιο καλό -
Λες και βλεπω φατσα ανθρωπου ειναι μπροστα. Αμα ειχε και ξανθο μαλακι θα ηταν κομπλε!
-
Κλωνος των C1/aygo/107... ειδικα του 107 που απο μπροστα ειναι σαν κλοπι πειστ.. κατα τα αλλα προοδος σε σχεση με το μπλιαχ υπαρχον..
-
Τίποτα το ιδιαίτερο. Θυμίζει τα μικρά Γαλλικά και κάτι από Spark.
Προτιμώ αυτό που κυκλοφορεί τώρα, που θυμίζει ΚΙΑ και απλά είναι utility και τίποτα παραπάνω.
-
Υπερβολικός (to much) μπροστινός προφυλακτήρας για αυτοκίνητο πόλης,θα ταίριαζε περισότερο στο cee'd
-
Το μπροστά μου αρέσει αρκετά και μου θυμίζει πολύ έντονα το
,
το πίσω είναι κάπως ιδιαίτερο για τα γούστα μου και δε μου φαίνεται και τόσο δεμένο.
Σίγουρα πάντως το βρίσκω πολύ πιο όμορφο από Spark, 107, κλπ. -
Λίγο υπερβολικό στους προφυλακτήρες μπροστά και πίσω. Το περίμενα λίγο πιο ... ισορροπημένο. Σε μαυρο ίσως δείχνει καλύτερο.
Όμορφο στο προφίλ του και ωραία φώτα πίσω. Γενικά συμπαθητικό. Ωραιότερο από το αδιάφορο τωρινό αλλά και το Ι10. -
Το βρίσκω πολύ όμορφο
-
-
Με έναν κινητήρα τύπου MAir Turbo θα είναι λουκούμι!
-
Εμενα ΜΕ αρεσει. μια χαρα ειανι σχεδιαστικα. Τι περιμενατε δηλαδη δουλεμενο σχεδιο οπως μια Φεραρι;
-
Σχεδιαστικα μου αρεσει θα ελεγα χωρις ομως να με ενθουσιαζει αν το βγαλει και σε εκδοση blue οπως το νεο i10...θα με βαλει σε σκεψεις μιας και με εχουν ζωσει η σκεφεις για αγορα αυτοκινητου σε αυτην την κατηγορια.Περιμενω βεβαια να δω και αλλα μοντελα...
Εδω http://gall.dcinside.com/list.php?id=ca ... age=1&bbs= παρα πολες φωτο απο εσωτερικο και εξωτερικο (στην κορεα λεγεται morning) -
http://www.worldcarfans.com/11102283089 ... neva-video
Επιτέλους φωτογραφίες του τρίθυρου! Συμπαθητικό γενικά, πιο φρέσκο μου φαίνεται από το i10. Αν τιμολογηθεί σωστά
μπορεί και να χτυπήσει το αδελφάκι του, όπως δείχνει και η περίπτωση των Ceed-i30... Πολύ περισσότερο μάλιστα αν
έρθουν στην Ελλάδα εκδόσεις που εκπέμπουν κάτω από 101g/Km: αν κατάλαβα καλά θα υπάρχουν τέτοιες και με το
μεγάλο κινητήρα (1.2 με 85 άλογα). -
Μια χαρά το βρίσκω για αυτοκίνητο πόλης!
Βήματα μπροστά σε σχέση με το μοντέλο που αντικαθιστά! -
-
Ώπα! Το νέο ΚΙΛ Πικάντο 1.000άρι υγραεριοκίνητο από το εργοστάσιο με 81 αλόγατα, ενώ το απλό 1000άρι με 68 μόνο?
Μήπως είναι τούρμπο με το υγραέριο?The standard gas version produces 68 horsepower at 6,200 rpm and 70 pound-feet of torque at 3,500 rpm. The bi-fuel unit generates 81 horsepower at 6,400 rpm and 69 pound-feet of torque at 3,500 rpm.
http://www.autoblog.com/2011/03/03/geneva-2011-2012-kia-picanto-brings-a-game-to-the-a-segment/
-
Κάπου στο νετ έλεγε ότι το Bi Fuel είναι σε συνεργασία με diesel κινητήρα.
EDIT: Το αναφέρει εδώ.
-
Το λινκ με το ραπόρτο από την έκθεση Γενεύης είναι σαφές. Ομιλεί για τρικύλινδρο χιλιάρη βενζινοκινητήρα, χωρίς όμως να λέει τίποτα άλλο, αν είναι άτμο ή τούρμπο δηλαδή.
-
Ηρθε παιδες
μια παρουσιαση http://www.gazzetta.gr/article/item/194 ... likiotheke
και επισημα: http://www.kia.gr/Kia/topnav/models/newpiccanto/
Καλες τιμες και εντυπωσιακος εξοπλισμος ειδικα το 3θυρο αν και esp δεν υπαρχει ουτε ως εξτρα.
-
Ο χρήστης efthymis έγραψε:
...αν και esp δεν υπαρχει ουτε ως εξτρα.Νόμιζα πως είχα διαβάσει από την παρουσίαση του στο εξωτερικό ότι το ESP είναι stantard σε όλες τις εκδόσεις του αλλά μάλλον όχι!
Kia Picanto 2011