Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Mito 1.3 jtdm2 vs polo 1.2tsi, vs audi a1 1.2tfsi
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Mito 1.3 jtdm2 vs polo 1.2tsi, vs audi a1 1.2tfsi
    • 1
    • 2
    • 3
    • 2 / 3
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    18
    46
    160
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dstou last edited by

      Άμα πάει στο Μίνι, τότε θα ανέβει στα 1.600 κυβικά για 90 αλόγατα, θα τα πληρώσει και βαπορίσια και θα έχει και χειρότερους χώρους.Τι θα κερδίσει? Ότι θα είναι Μίνι?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        audipassion last edited by

        δεν είπε κάτι για χώρους οπότε .... και είναι και κορυφαίο οδηγηκά , με ροπή σε σχέση με τα άψυχα άτμο μοτέρ του .

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • Q
          qsisvts last edited by

          Ο χρήστης vargas έγραψε:
          qsis audi μου αρεσει κ διαφωνεις ??? Εμενα μου φαινεται ψιλοομορφο τλαχιστον σε σχεση με το πολο. Πολυ κοινοτυπο μοιαζει το vw .Μου θυμιζει σκοντα φελιτσια facelift...

          τι να κανω , δε συμφωνω με καθε αυτοκινητο που βγαζει το inglolstadt

          το πισω μερος δε μπορω να το χωνεψω.. το πολακι απο την αλλη ειναι ενα μαζεμενο τυπικο γερμανικο αυτοκινητο χωρις φαμφαρες και προσπαθειες εντυπωσιασμου και κυριως χωρις παραλογη τιμολογιακη πολιτικη

          για μενα η audi ειναι τελειως λαθος με το συγκεκριμενο και εχασε την ευκαιρια να χτυπησει για τα καλα τον ανταγωνισμο.. κριμα

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            tommy89 last edited by

            Ο χρήστης koubeast έγραψε:
            Μίτο θα έπαιρνα, ειδικά με τα χλμ που κάνεις, αλλιώς grande punto evo, diesel πάλι. Τα χλμ σε τί συνθήκες θα τα κάνεις και με τι ταχύτητες; Πες μου για να σου πω κατανάλωση για το polo tsi μιας και ειμαι κάτοχος.

            Θα κάνει περίπου 400 χλμ εκτός πόλης την εβδομαδα και καμιά 100 - 150 μεσα στην πόλη αλλά κυρίως βράδυ για βόλτα (οπότε χωρίς κίνηση).
            Επίσης ξερει κανείς αν το mito to 1.3 και το punto εχουν 6 ταχυτητες?
            Στα ελληνικά περιοδικά λένε για το mito οτι έχει 6 ταχύτητες ενώ σε ένα αγγλικό φορουμ ένας κάτοχος λέει οτι έχει 5 όπως το ίδιο λέει και το car and driver στην αγγλία

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • Q
              qsisvts last edited by

              Ο χρήστης tommy89 έγραψε:

              Στα ελληνικά περιοδικά λένε για το mito οτι έχει 6 ταχύτητες ενώ σε ένα αγγλικό φορουμ ένας κάτοχος λέει οτι έχει 5 όπως το ίδιο λέει και το car and driver στην αγγλία

              αρα εχει 5

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nikos_ last edited by

                Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                για μενα η audi ειναι τελειως λαθος με το συγκεκριμενο και εχασε την ευκαιρια να χτυπησει για τα καλα τον ανταγωνισμο.. κριμα

                στοιχηματάκι ότι σε 5 μήνες max θα γεμίσει η αθηνα

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • Q
                  qsisvts last edited by

                  μπα.. δεν εχουμε πολλα εδω στη γλυφαδα που αγοραζουν ολες τις τρεντυ μαλακιες.. αρα δε το κοβω να πιανει

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nikos_ last edited by

                    εδώ στα βόρεια όμως αρχίζει να γιγαντώνεται η επανάσταση

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • Q
                      qsisvts last edited by

                      παντα θεωρουσα οτι εμεις εχουμε τους πιο ηλιθιους..

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nikos_ last edited by

                        άσε ρε έχουμε τρελούς γκιόζηδες, να φανταστείς γίνεται της πουτάνας από alfa

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          sunset last edited by

                          τελικά μιλάμε για μεγάλο κόμπλεξ εδώ μέσα..
                          Μήπως δεν σας αρέσουν τα τουτού σας και τα έχετε μόνο για το σήμα τους??

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • Q
                            qsisvts last edited by

                            το οτι σου αρεσει ενα μοντελο μιας φιρμας ή γενικα βλεπεις συμπαθητικα μια φιρμα , δε σημαινει οτι σου αρεσει οτιδηποτε βγαζει η εκαστοτε φιρμα

                            αυτο νομιζω ειναι που σε ξεχωριζει απο τον οπαδο

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              tommy89 last edited by

                              Εχω μια απορία σχετικά με το polo. Απο οτι κατάλαβα έχει πρακτικά 4 αερόσακους. 2 μετωπικούς και 2 πλευρικούς εμπρόσθιους που είναι όμως και κεφαλής και θώρακα ταυτόχρονα. Πισω δεν έχει τίποτα??Περίεργο δεν είναι?
                              Ρωτάω γιατί έιδα οτι οι αερόσακοι τύπου κουρτίνας εμπρός και πίσω είναι εξτρά και κάνουν 480 ευρώ.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                cliodriver last edited by

                                Πάντως φίλε tommy89, 35000 χλμ το χρόνο είναι πολλά για ιδιωτικό αυτοκίνητο, ή τουλάχιστον πολύ πέραν του μέσου όρου. Μήπως αξίζει να κοιτάξεις μία κατηγορία πάνω αυτοκίνητο; Καθαρά για πιο άνετο ταξίδι, πιο ομαλές αντιδράσεις, καλύτερη ασφάλεια; Άποψή μου..

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  paddler last edited by

                                  1 χαρά είναι η κατηγορία για 35.000 χλμ το χρόνο, δε στερείσαι κάτι ουσιώδες. Εγώ πήγα 1 κατηγορία επάνω γιατί είχα ανάγκη χώρων, δεν υπήρχε ετοιμοπαράδοτη η αρχική επιλογή, αλλιώς θα βολευόμουν με το fabia reflex

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    tommy89 last edited by

                                    Ο χρήστης ClioDriver έγραψε:
                                    Πάντως φίλε tommy89, 35000 χλμ το χρόνο είναι πολλά για ιδιωτικό αυτοκίνητο, ή τουλάχιστον πολύ πέραν του μέσου όρου. Μήπως αξίζει να κοιτάξεις μία κατηγορία πάνω αυτοκίνητο; Καθαρά για πιο άνετο ταξίδι, πιο ομαλές αντιδράσεις, καλύτερη ασφάλεια; Άποψή μου..

                                    Εχεις ένα δίκιο αλλά τα άλλα τα πιο μεγάλα μου μου αρέσουν σε πετρέλαιο είναι η giulietta και το golf που κάνουν όμως 23500 ευρώ. Σχεδόν 6000 ευρώ παραπάνω απο το mito.

                                    Το mito να πω την αλήθεια προτιμώ πιο πολύ κυρίως λόγω σχεδίασης . Το έχω οδηγήσει σε ντιζελ στην Ιταλία το 1.6 με 32 κιλά ροπή και πήγαινε πολύ καλά το αμάξι. Σε ταξίδι ήταν ανετο. Ελπίζω και το μικρό με τα 95 άλογα και τα 20 κιλά ροπή να είναι εξίσου καλό.
                                    Χαλάστικα λίγο στο polo με τους αερόσακους κεφαλής που δεν είναι στάνταρτ. Το μιτο έχει 7 και το α1 6 ( αχρείαστοι να είναι).
                                    Επίσης το μιτο μου είπαν οτι έχει και ένα ηλεκρονικό διαφορικό.
                                    Ξερει κανείς τι διάμετρο έχουν τα μπροστινά δισκόφρενα στο πόλο?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      cliodriver last edited by

                                      Ο χρήστης tommy89 έγραψε:

                                      Πάντως φίλε tommy89, 35000 χλμ το χρόνο είναι πολλά για ιδιωτικό αυτοκίνητο, ή τουλάχιστον πολύ πέραν του μέσου όρου. Μήπως αξίζει να κοιτάξεις μία κατηγορία πάνω αυτοκίνητο; Καθαρά για πιο άνετο ταξίδι, πιο ομαλές αντιδράσεις, καλύτερη ασφάλεια; Άποψή μου..

                                      Εχεις ένα δίκιο αλλά τα άλλα τα πιο μεγάλα μου μου αρέσουν σε πετρέλαιο είναι η giulietta και το golf που κάνουν όμως 23500 ευρώ. Σχεδόν 6000 ευρώ παραπάνω απο το mito.

                                      Το mito να πω την αλήθεια προτιμώ πιο πολύ κυρίως λόγω σχεδίασης . Το έχω οδηγήσει σε ντιζελ στην Ιταλία το 1.6 με 32 κιλά ροπή και πήγαινε πολύ καλά το αμάξι. Σε ταξίδι ήταν ανετο. Ελπίζω και το μικρό με τα 95 άλογα και τα 20 κιλά ροπή να είναι εξίσου καλό.
                                      Χαλάστικα λίγο στο polo με τους αερόσακους κεφαλής που δεν είναι στάνταρτ. Το μιτο έχει 7 και το α1 6 ( αχρείαστοι να είναι).
                                      Επίσης το μιτο μου είπαν οτι έχει και ένα ηλεκρονικό διαφορικό.
                                      Ξερει κανείς τι διάμετρο έχουν τα μπροστινά δισκόφρενα στο πόλο?

                                      Καταλαβαίνεις ότι δεν θα έχουν κάποια ιδιαίτερη επαφή στις επιταχύνσεις με τέτοια διαφορά στη ροπή, έτσι; Και το 20άρι της μικρής, δεν νομίζω να είναι ιδιαιτέρως εντυπωσιακό, στα πλαίσια του πετρελαίου πάντα, που σημαίνει οφέλιμο εύρος 2000 στροφές ίσως;

                                      Εγώ θα έλεγα να προτιμήσεις το πετρέλαιο μόνο για οικονομία, για κανέναν άλλο λόγο.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        stefan147 last edited by

                                        Ο χρήστης tommy89 έγραψε:

                                        Εχεις ένα δίκιο αλλά τα άλλα τα πιο μεγάλα μου μου αρέσουν σε πετρέλαιο είναι η giulietta και το golf που κάνουν όμως 23500 ευρώ. Σχεδόν 6000 ευρώ παραπάνω απο το mito.

                                        Το mito να πω την αλήθεια προτιμώ πιο πολύ κυρίως λόγω σχεδίασης . Το έχω οδηγήσει σε ντιζελ στην Ιταλία το 1.6 με 32 κιλά ροπή και πήγαινε πολύ καλά το αμάξι. Σε ταξίδι ήταν ανετο. Ελπίζω και το μικρό με τα 95 άλογα και τα 20 κιλά ροπή να είναι εξίσου καλό.
                                        Χαλάστικα λίγο στο polo με τους αερόσακους κεφαλής που δεν είναι στάνταρτ. Το μιτο έχει 7 και το α1 6 ( αχρείαστοι να είναι).
                                        Επίσης το μιτο μου είπαν οτι έχει και ένα ηλεκρονικό διαφορικό.
                                        Ξερει κανείς τι διάμετρο έχουν τα μπροστινά δισκόφρενα στο πόλο?

                                        Φίλε μου ο 1.3 του γκρούπο είναι εξαιρετικό μοτέρ για το είδος του. Έχω οδηγήσει το παλιό που δεν είναι multijet2 σε Opel Corsα και μου άρεσε πολύ. Και από κατανάλωση μετά βίας 5-5,5 λτ/100χλμ. Από τη στιγμή που κάνεις τόσα χλμ και σου αρέσει και η Mito σαν σχήμα τότε είναι μάλλον μονόδρομος. Test drive μπορείς να βρεις 1.3jtdm2? Κοίτα αν υπάρχει σε Punto Evo ή Corsa για να πάρεις μια ιδεά.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • R
                                          red_monster last edited by

                                          Ο χρήστης ClioDriver έγραψε:

                                          Πάντως φίλε tommy89, 35000 χλμ το χρόνο είναι πολλά για ιδιωτικό αυτοκίνητο, ή τουλάχιστον πολύ πέραν του μέσου όρου. Μήπως αξίζει να κοιτάξεις μία κατηγορία πάνω αυτοκίνητο; Καθαρά για πιο άνετο ταξίδι, πιο ομαλές αντιδράσεις, καλύτερη ασφάλεια; Άποψή μου..

                                          Εχεις ένα δίκιο αλλά τα άλλα τα πιο μεγάλα μου μου αρέσουν σε πετρέλαιο είναι η giulietta και το golf που κάνουν όμως 23500 ευρώ. Σχεδόν 6000 ευρώ παραπάνω απο το mito.

                                          Το mito να πω την αλήθεια προτιμώ πιο πολύ κυρίως λόγω σχεδίασης . Το έχω οδηγήσει σε ντιζελ στην Ιταλία το 1.6 με 32 κιλά ροπή και πήγαινε πολύ καλά το αμάξι. Σε ταξίδι ήταν ανετο. Ελπίζω και το μικρό με τα 95 άλογα και τα 20 κιλά ροπή να είναι εξίσου καλό.
                                          Χαλάστικα λίγο στο polo με τους αερόσακους κεφαλής που δεν είναι στάνταρτ. Το μιτο έχει 7 και το α1 6 ( αχρείαστοι να είναι).
                                          Επίσης το μιτο μου είπαν οτι έχει και ένα ηλεκρονικό διαφορικό.
                                          Ξερει κανείς τι διάμετρο έχουν τα μπροστινά δισκόφρενα στο πόλο?

                                          Καταλαβαίνεις ότι δεν θα έχουν κάποια ιδιαίτερη επαφή στις επιταχύνσεις με τέτοια διαφορά στη ροπή, έτσι; Και το 20άρι της μικρής, δεν νομίζω να είναι ιδιαιτέρως εντυπωσιακό, στα πλαίσια του πετρελαίου πάντα, που σημαίνει οφέλιμο εύρος 2000 στροφές ίσως;

                                          Εγώ θα έλεγα να προτιμήσεις το πετρέλαιο μόνο για οικονομία, για κανέναν άλλο λόγο.

                                          ε όχι και 2000 εύρος...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            tommy89 last edited by

                                            Θα ψάξω για κανένα test drive στο corsa.

                                            Τα αλλα δυο αμάξια που οδηγώ είναι ενα 308 1.4 95 αλογα και ενα scirocco με 160.
                                            Με τo scirocco φαντάζομαι δεν θα έχει καμία σχεση (σε θέμα επιτάχυνσης)

                                            Το peugeot γρηγορο δεν το λες αλλά ειναι αξιπορεπές. Δεν είναι τραγικά αργο. Το μόνο κακό είναι οτι σε ταξίδι με 130 έχει πάνω απο 4000 στροφές και κάνει θόρυβο.Και λιγο στις ανηφόρες ζορίζεται..
                                            Οπότε σκέφτομαι το μιτο που θα έχει 95 άλογα, θα έιναι 150 κιλά ελαφρύτερο και θα έχει 20 κιλα στις 1500 στροφές θα έχει μια κάποια σπιρτάδα σε σχέση με το peugeot που εχει 13 κιλά στις 3500.

                                            Δεν το θέλω για γρήγορη οδήγηση. Θέλω να είναι οικονομικό (που πιστέυω οτι θα είναι), να μην κάνει πολύ θορυβο σε ταξίδι (που λόγω χαμηλών στροφών λογικά δεν θα κάνει) και θα ήθελα να έχει καποια ζωηράδα στις ρεπρίζ.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 2 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr