-
Ο χρήστης Scoob Owner έγραψε:
Apo ta 30 m aktinas anevikame sta 150 pou peftei sto 1 g?
Re palikari mou 300 m diametro strofi ksereis ti einai? OAKA. Kai gia na traviksi 1 g to octavia se asfalto Golf glyfadas?
Kai mas kaneis kai mathima idanikon grammon kai oti i maza den exei simasia (swsta) esy pou me ta idia dedomena 'ypologises' 0.88g ?
Mi ta les afta agori moy dynata giati tha se paroun sto psilo kai o diamantis tha ginei anaconta! Oso gia ta 4kinita Octavia kai tous clonous tous (S3, TT, etc.) ta exw odhghsei kai ta exw dei kai sta megara sta track days pou kanoun kati paidia me subaru kai exw girisei kai gw me ta liga pou skabazw . Mia xara amaksakia einai. Asta ta kaimena omos stin hsyxia tous kai mi les toses ypervoles giati tha paei kana paidaki me to kainourgio tou octavia na stripsei sta limanakia me 140 xwris tis mythikes sou ikanotites kai tha kanei parea me ta barbounia.
Twra poly swsta les oti to steady state circle den antiprosopevei tipota se roadholding/handling mia pou ola se strofi einai transeint states, OMOS gia na deiksw oti afto pou les einai ADYNATON pigame pisw se first principles.A kai to teleutaio gia na se kraksw teleiws : Sta megara i GT3 tou nikou kanei 1.11 peripou me lastixa dromou Pzero rosso. ta megara einai 2,1 km, mesh wriaia = 2.1/(71sec)/60*60) peripou 120 km/h kai pistepse me kammia strofi den einai kleistoteri apo tou golf gia na mi milisoume gia piotita asfaltou. Opote file an kratiseis 140 stis strofes exeis kai ti megali eythia na 200 riseis (me eksodo 150 km stin K5 de thaxeis provlima ) vlepw tin F3 katigoria na kaiei ta prototypa tis kai na agorazoun oloi octavia!
Οι first principles που πήγαμε επειδή επέμεινες το μόνο που έκανες ήταν θεωρητικές παραδοχές. Η μάζα δεν έχει σημασία στον υπολογισμό της κεντρομόλου (πλευρικής) επιτάχυνσης που αρχικά εσύ μίλησες αλλά μόνο της κεντρομόλου δύναμης - Ο.Κ.? Εκτός αν δυσκολεύτηκες να βγαλεις την Α' Λυκείου οπότε και απ' ότι βλέπω τα εμπέδωσες καλά.
Σου εξήγησα, αλλά έσύ επειμένεις να κολλάς, ότι μία στροφή δρόμου και όχι πίστας δεν αντιστοιχεί 'ολόκληρη' σε τμήμα περιφέρειας κύκλου. Ετσι μόνο θα βγάλεις την ακτίνα. Εσύ μπορείς να μου πεις πόσα μέτρα είναι, πρόσεξε, το τόξο της συγκεκριμένης στροφής. Δεν σου έκανα μάθημα ιδανικών γραμμών δι' αλληλογραφίας, αν καταλαβαίνεις τι διαβάζεις, στο επιχείρημα σου απάντησα.
Το αυτοκίνητο σε μιά στροφή εν μέρει θα στρίψει, θα γλιστρήσει και θα κινηθεί και εν μέρει και ευθεία. Επιτέλους παραδέχθηκες ότι στις στροφές όλα είναι transient states και φυσικά δεν έδειξες με την Α' Λυκείου ότι αυτό που λέω είναι αδύνατον.
Τώρα αν η GT3 του Νίκου κάνει 1.11g στα Μέγαρα και εσύ ονειρεύεσαι και ξυπνάς στη θέση του συνοδηγού αυτό είναι ένα άλλο θέμα.
Πάντως αν θέλεις να συνεχίσουμε να μιλάμε μέσω του site καλό θα είναι εκφράσεις όπως: '...να σε κράξω τελείως', '...μυθικές σου ικανότητες' να τις πάρεις πίσω αλλιώς έχω άλλες πιό σημαντικές δουλιές να κάνω από το να απαντώ. Μπορώ να χρησιμοποιήσω ανάλογη φρασεολογία.Chris
-
Κανείς δεν είπε πως δεν πρέπει να κάνουμε κριτική. Η κριτική μάλιστα μας κάνει όλους καλύτερους. Όμως η κριτική πρέπει να είναι καλοπροαίρετη και στηριγμένη από ισχυρά επιχειρήματα. Το να μιλάμε για άχρηστους επαγγελματίες μηχανικούς, για ανεύθυνους και ψεύτες δημοσιογράφους, συγνώμη αλλά είναι μεμπτό και άνανδρο πόσο μάλλον όταν είμαστε πίσω από μια οθόνη.
Και εγώ παλαιότερα είχα διαφωνήσει με τα λεγόμενα ενός δημοσιογράφου των 4Τ, του έστειλα mail και το λύσαμε. Τώρα με το forum ακόμα καλύτερα, όσο βέβαια προσέχουμε αυτά που γράφουμε, αλλιώς το ξαναλέω πρώτοι εμείς γελειοποιούμαστε.
Όσο για τον ckosm, αν σε όσα του είπαμε, η προηγούμενη, είναι η μόνη απάντηση που μπορεί να δώσει, τα συμπεράσματα βγαίνουν από μόνα τους. -
Ο χρήστης ckosm έγραψε:
Οι first principles που πήγαμε επειδή επέμεινες το μόνο που έκανες ήταν θεωρητικές παραδοχές. Η μάζα δεν έχει σημασία στον υπολογισμό της κεντρομόλου (πλευρικής) επιτάχυνσης που αρχικά εσύ μίλησες αλλά μόνο της κεντρομόλου δύναμης - Ο.Κ.? Εκτός αν δυσκολεύτηκες να βγαλεις την Α' Λυκείου οπότε και απ' ότι βλέπω τα εμπέδωσες καλά.
Σου εξήγησα, αλλά έσύ επειμένεις να κολλάς, ότι μία στροφή δρόμου και όχι πίστας δεν αντιστοιχεί 'ολόκληρη' σε τμήμα περιφέρειας κύκλου. Ετσι μόνο θα βγάλεις την ακτίνα. Εσύ μπορείς να μου πεις πόσα μέτρα είναι, πρόσεξε, το τόξο της συγκεκριμένης στροφής. Δεν σου έκανα μάθημα ιδανικών γραμμών δι' αλληλογραφίας, αν καταλαβαίνεις τι διαβάζεις, στο επιχείρημα σου απάντησα.
Το αυτοκίνητο σε μιά στροφή εν μέρει θα στρίψει, θα γλιστρήσει και θα κινηθεί και εν μέρει και ευθεία. Επιτέλους παραδέχθηκες ότι στις στροφές όλα είναι transient states και φυσικά δεν έδειξες με την Α' Λυκείου ότι αυτό που λέω είναι αδύνατον.
Τώρα αν η GT3 του Νίκου κάνει 1.11g στα Μέγαρα και εσύ ονειρεύεσαι και ξυπνάς στη θέση του συνοδηγού αυτό είναι ένα άλλο θέμα.
Πάντως αν θέλεις να συνεχίσουμε να μιλάμε μέσω του site καλό θα είναι εκφράσεις όπως: '...να σε κράξω τελείως', '...μυθικές σου ικανότητες' να τις πάρεις πίσω αλλιώς έχω άλλες πιό σημαντικές δουλιές να κάνω από το να απαντώ. Μπορώ να χρησιμοποιήσω ανάλογη φρασεολογία.Επειδή οι γνώσεις σου είναι μπερδεμένες δεν σημαίνει πως θα μπερδέψεις και τους άλλους....
Ο υπολογισμός της πλευρικής δύναμης γίνεται με τον ίδιο τρόπο στο 4ο έτος του Πολυτεχνείου όπως και στην πρώτη λυκείου!
Και ξέρεις γιατί;
Γιατί, οι νόμοι της φυσικής δεν αλλάζουν.
Βέβαια ο υππολογιασμός αυτός, δεν ανταποκρίνεται σε ολόκληρη την τροχιά του αυτοκινήτου, η μοντελλοποίηση δε, είναι σχεδόν αδύνατο να γίνει με εξισώσεις, οπότε γίνεται με Η/Υ.
Βέβαια ο τύπος, μπορεί να χρησιμοποιηθεί τη μια και μοναδική στιγμή οπού το αυτοκίνητο βρίσκεται στην κορυφή της στροφής και η πλευρική δύναμη γίνεται μέγιστη. Τη συγκεκριμένη στιγμή όλα τα μεγέθη είναι ξεκάθαρα και άμεσα μετρήσιμα, οπότε μπορούν να μπουν στον τύπο και να υπολογίσουμε με καλή ακρίβεια την πλευρική δύναμη.
By the way, επιμένω στην ερώτηση της προέλευσης του 0.88g που μας έβγαλες πρόσφατα όπως και στο πλήθος των ερωτήσεων σε προηγούμενο post μου που έμεινε αναπάντητο.
Αλήθεια για να περνάς από εκεί με 140 τότε από το πέταλο στα λιμανάκια, που έχει καλύτερη άσφαλτο με πόσα περνάς; Με 170; -
Ο χρήστης takinen έγραψε:
Οι first principles που πήγαμε επειδή επέμεινες το μόνο που έκανες ήταν θεωρητικές παραδοχές. Η μάζα δεν έχει σημασία στον υπολογισμό της κεντρομόλου (πλευρικής) επιτάχυνσης που αρχικά εσύ μίλησες αλλά μόνο της κεντρομόλου δύναμης - Ο.Κ.? Εκτός αν δυσκολεύτηκες να βγαλεις την Α' Λυκείου οπότε και απ' ότι βλέπω τα εμπέδωσες καλά.
Σου εξήγησα, αλλά έσύ επειμένεις να κολλάς, ότι μία στροφή δρόμου και όχι πίστας δεν αντιστοιχεί 'ολόκληρη' σε τμήμα περιφέρειας κύκλου. Ετσι μόνο θα βγάλεις την ακτίνα. Εσύ μπορείς να μου πεις πόσα μέτρα είναι, πρόσεξε, το τόξο της συγκεκριμένης στροφής. Δεν σου έκανα μάθημα ιδανικών γραμμών δι' αλληλογραφίας, αν καταλαβαίνεις τι διαβάζεις, στο επιχείρημα σου απάντησα.
Το αυτοκίνητο σε μιά στροφή εν μέρει θα στρίψει, θα γλιστρήσει και θα κινηθεί και εν μέρει και ευθεία. Επιτέλους παραδέχθηκες ότι στις στροφές όλα είναι transient states και φυσικά δεν έδειξες με την Α' Λυκείου ότι αυτό που λέω είναι αδύνατον.
Τώρα αν η GT3 του Νίκου κάνει 1.11g στα Μέγαρα και εσύ ονειρεύεσαι και ξυπνάς στη θέση του συνοδηγού αυτό είναι ένα άλλο θέμα.
Πάντως αν θέλεις να συνεχίσουμε να μιλάμε μέσω του site καλό θα είναι εκφράσεις όπως: '...να σε κράξω τελείως', '...μυθικές σου ικανότητες' να τις πάρεις πίσω αλλιώς έχω άλλες πιό σημαντικές δουλιές να κάνω από το να απαντώ. Μπορώ να χρησιμοποιήσω ανάλογη φρασεολογία.Επειδή οι γνώσεις σου είναι μπερδεμένες δεν σημαίνει πως θα μπερδέψεις και τους άλλους....
Ο υπολογισμός της πλευρικής δύναμης γίνεται με τον ίδιο τρόπο στο 4ο έτος του Πολυτεχνείου όπως και στην πρώτη λυκείου!
Και ξέρεις γιατί;
Γιατί, οι νόμοι της φυσικής δεν αλλάζουν.
Βέβαια ο υππολογιασμός αυτός, δεν ανταποκρίνεται σε ολόκληρη την τροχιά του αυτοκινήτου, η μοντελλοποίηση δε, είναι σχεδόν αδύνατο να γίνει με εξισώσεις, οπότε γίνεται με Η/Υ.
Βέβαια ο τύπος, μπορεί να χρησιμοποιηθεί τη μια και μοναδική στιγμή οπού το αυτοκίνητο βρίσκεται στην κορυφή της στροφής και η πλευρική δύναμη γίνεται μέγιστη. Τη συγκεκριμένη στιγμή όλα τα μεγέθη είναι ξεκάθαρα και άμεσα μετρήσιμα, οπότε μπορούν να μπουν στον τύπο και να υπολογίσουμε με καλή ακρίβεια την πλευρική δύναμη.
By the way, επιμένω στην ερώτηση της προέλευσης του 0.88g που μας έβγαλες πρόσφατα όπως και στο πλήθος των ερωτήσεων σε προηγούμενο post μου που έμεινε αναπάντητο.
Αλήθεια για να περνάς από εκεί με 140 τότε από το πέταλο στα λιμανάκια, που έχει καλύτερη άσφαλτο με πόσα περνάς; Με 170;Mάλλον οι γνώσεις οι δικές σου είναι κονσερβοποιημένες. Γιατί μιλάς γιά πλευρική δύναμη? Το θέμα που έθιξε ο Scooby Owner στο αρχικό του μήνυμα ήταν γιά τα g που τραβάς όταν πάρεις μιά τέτοια στροφή με 140. Αλήθεια στο Πολυτεχνείο ασχολούνται με το υπολογισμό της πλευρικής επιτάχυνσης με τον τρόπο που ασχολούνται και στην 1η Λυκείου. Ξέρεις έχω τελειώσει εδώ και 23 χρόνια το Λύκειο (Θετικής κατεύθυνσης) και 17 χρόνια το Πανεπιστήμιο και 10 χρόνια PhD στο Πανεπιστήμιο του Λονδίνου.
Το 0.88g υπολογίζεται με ακτίνα κύκλου 175 μέτρα. Θέλεις να το κάνω αναλυτικά όπως ο Scoob Owner γιά να παίξουμε και άλλο?
Ναι πως το μάντεψες ότι στα λιμανάκια περνάω με 170. Θέλεις να σε πάω μιά βόλτα από εκεί. Μετά ξέρεις κερνάω και τσάϊ! Είσαι, τι λες?Tην απάντηση στο post σου θα την πάρεις την Πέμπτη. Μέχρι τότε λυπάμαι αλλά έχω πολύ δουλειά.
Chris
-
Ο χρήστης wrx1 έγραψε:
ολα λοιπον αγαπητοι μου φιλοι γινονται για την βιωσιμοτητα της εταιρειας και αυτοι καλα κανουν.
Ακριβως.
-
Ο χρήστης ckosm έγραψε:
Mάλλον οι γνώσεις οι δικές σου είναι κονσερβοποιημένες. Γιατί μιλάς γιά πλευρική δύναμη? Το θέμα που έθιξε ο Scooby Owner στο αρχικό του μήνυμα ήταν γιά τα g που τραβάς όταν πάρεις μιά τέτοια στροφή με 140. Αλήθεια στο Πολυτεχνείο ασχολούνται με το υπολογισμό της πλευρικής επιτάχυνσης με τον τρόπο που ασχολούνται και στην 1η Λυκείου. Ξέρεις έχω τελειώσει εδώ και 23 χρόνια το Λύκειο (Θετικής κατεύθυνσης) και 17 χρόνια το Πανεπιστήμιο και 10 χρόνια PhD στο Πανεπιστήμιο του Λονδίνου.
Το 0.88g υπολογίζεται με ακτίνα κύκλου 175 μέτρα. Θέλεις να το κάνω αναλυτικά όπως ο Scoob Owner γιά να παίξουμε και άλλο?
Ναι πως το μάντεψες ότι στα λιμανάκια περνάω με 170. Θέλεις να σε πάω μιά βόλτα από εκεί. Μετά ξέρεις κερνάω και τσάϊ! Είσαι, τι λες?Tην απάντηση στο post σου θα την πάρεις την Πέμπτη. Μέχρι τότε λυπάμαι αλλά έχω πολύ δουλειά.
Chris
Μα πως αλλιώς θα υπολογιστούν τα πλευρικά g, χωρίς την πλευρική δύναμη; Βέβαια, αν δεν γνωρίζεις οτι ο όρος πλευρική, είναι μια άλλη ονομασία αυτής που εσύ ξέρεις σαν κεντρομόλο καλά έκανες και ρώτησες.
Όσο για τον υπολογισμό, σου εξήγησα και πιο πάνω πότε ακριβώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί. Τώρα, εαν εσύ πιστέυεις, πως τη στιγμή που βρίσκεσαι στην κορυφή της στροφής απέχεις 175 μέτρα από το κέντρο της, τι να πω;
Τα είπες όλα από μόνος σου!!!Υγ. Δεν σημαίνει οτί όποιος έχει κάνει Phd σε κάτι, μπορεί να εκφέρει γνώμη επι παντώς επιστητού.
-
Bluekiller:
Psst me ta xeria tou bugs poulas mouri reCksom
Filarako epidh epi tis ousias ta gyrnas kai mou epitithese se alla 'ekso aftokinitistika' epipeda. exo na pw Ean exeis esy PHd apo U of L mallon tha einai sci-fi, an kai sta 80s pou egw spoudaza sto UCL tetoio dpt den ypirxe s olo to UL(ektos an to idrise o peter stringfellow i edrazetai sto Elize).
Twra its time to put your money where your mouth is boy!
SE prokalo na pame sta Megara (giati sto golf se vlepw na agaliazeis tous pagous catering ) kai na stripseis me to Octavia OPIADIPOTE strofi me taxytita panw apo 120!
U wanna bet amigo?
An oxi stamata na platiazeis kai na les paramythia tis xalimas.
Oso gia to ti odigo kai diafora mikropsyxa yponooumena gia tin Porker GT3 ta antiparerxomai giati genikws otan teleionoun ta epixeirimata arxizeoun oi prosopikes epitheseis.
Anti na peis 'nai re paidia ta fouskwsa ligo gia ta 150 stin strofi tou golf' epimeneis sto apolyto paramithi. De diafonisa se tpt apo ola pou leei to thred kai o papous(wrx1) kai o blue kai o gvril exoun dikio oso gia tous 4T pou xronia tora toxoun kavalisi to kalami i opoio allo motoring mag pou grafei oti epitassei to marketing pali symfonw.
Afto pou lew einai mi les paramithakia gia paidakia kai kyriws otan oi BlueKiller , WRX1 etc kseroun ta limanakia apeksw.
Tha (ksana)ektetheis... -
Κάπου τον ξέρω αυτόν τον τυπά με το Scoob, αλλά δεν μπορώ να θυμηθώ από που...
Καλά τα λέει πάντως
-
Κάπου τον ξέρω αυτόν τον τυπά με το Scoob, αλλά δεν μπορώ να θυμηθώ από που...
Καλά τα λέει πάντως
και εμενα κατι μου λεει οτι ασχολειται και με αγροτικα
παντως σχετικα με σπουδες στο ΛΟΝΔΙΝΟ εχω κανει μεταπτυχιακο στο ELIZE που εχω παλμαρε 150πιατα ανα νανοsecond -
Catalyst tha simfoniso ..... Mia xara ta leei ! Alla ego ton thimame kala
http://bluekiller.freeservers.com/cgi-bin/i/Photos/SubaruTrackDay/Mvc-076f.jpg
Kai epeidei eimai kalo paidi parte kai mia photo tou pio grigorou agrotikou stin ellada...
http://bluekiller.freeservers.com/cgi-bin/i/Photos/SubaruTrackDay/Mvc-061f.jpg
Ela patateeeeeeeee
Pantos next time tha fero kai tin gklitsa mazi
Oso gia to palikari me to Octavia kai ta 150xlm sto Golf tis glyfadas den ksero alla an thelei na mas pei tpt gia xlm sta Harbourakia na exoume ypopsin mas ama doume kana Octavia me 17ares na kanoume deksia
-
YO BRO!!!!!!!!! kick it
καλα παλι φιρμα τον εκανες τον αγροτη
αλλα εκανες και τον φραπε που πινωκαλα το βλεπω αυτο το forum να κινδυνευει απο TFRC invantion
-
για την αποκατασταση της αληθειας το εν λογω αγροτικο δεν εχει καμμια σχεση με τον scoob-owner.
αυτο ανηκει σε εξεχων μελος της πολης μας ο οποιος ανεπτυξε την μοναδικη πατεντα σκαφους με αροτρο καθ'οτι και ναυπηγοςαυτα για την αποκατασταση των πραγματων.
-
A re Stelara ti trabas me emas pou emplekses
Proti mouri se olo to kabouri
-
an katalava kala apo ta parapanw o typos me th GT3 gyrnaei sto 1:11 etsi?
8a htan pantws poly endiaferon na ginotane mia anafora aytokinhtou/taxyterou gyrou sta megara (h kai serres) na paroume kai mia 'ellhnikh' idea gia to 'ultimate track day car' alla kai na stamathsoun kai kati drakoules me tous deinosavrous tous na kokorevontai oti stripsane me 150 sto petalo kai trixes katsares...
ayto pou mas noiazei einai ta apolyta xiliometra/wra h to pio grigoro perasma?? oi misoi apo aytous ekei me ta 'rallye' tis fterouges ta agwnistika ka8ismata kai ta 'motorsport' aytokollhta sta parmpriz den exoun niwsei pote ma POTE to elastiko tous na diplwnei giati apexoun makran apo to a8lhma, mh milhsoume gia grammes kai topo8ethsh, einai oi odhgoi ths kafeterias kai 8iasotes ths voutas ths mavrhs kai ka8e loghs ey8eias...kai to xeirotero apo ola, olo kai kapios 8a tous prokalesei se kamia strofh kai 8a paei to strampoulhgma synnefo (kai fysika to ama3i opou h8ele prokypsei, MAKRIA APO EMAS!!!) -
Ksekola Scoob Owner me to xrepi mx-5 (ante na mi se ekthesw me xronous sta Megara), rezili mekanes reeee. Epidi parageilame kai no 4 amaksi vgazoume glwsa? Alla pou tha paei de tha se petyxo me tin nea STi mpourouxa sou?
Aman olo to tfrc edw e?. Nisafi pia akoma kai to 'kyrio Costa' den afinete n agiasei? Veviloi! -
Kalosorizo ton filtato kai polyagapimeno kai pio diasimo farmer olou tou Internet
Ego leo na afiseis ta STi, MX-5, Pick Up kai MegaBusa kai na se pao mia bolta me to Polo na deis ti esti Gklitsa
-
Ο Τakinen έγραψε:
Μα πως αλλιώς θα υπολογιστούν τα πλευρικά g, χωρίς την πλευρική δύναμη;
Eφόσον γ=U/r, πολύ απλά ο υπολογισμός μπορεί να γίνει από την ταχύτητα και την ακτίνα της στροφής.
Βέβαια, αν δεν γνωρίζεις οτι ο όρος πλευρική, είναι μια άλλη ονομασία αυτής που εσύ ξέρεις σαν κεντρομόλο καλά έκανες και ρώτησες.
Πες μου που από τα μηνύματα μου έδειξα ότι δεν ταυτίζω τις δύο έννοιες. Μάλλον εσύ επιδιώκεις ατελέσφορα να διαστρεβλώνεις αυτά που λέω!!! Με συγκινεί ιδιαίτερα το πατρικό σου ύφος.
Όσο για τον υπολογισμό, σου εξήγησα και πιο πάνω πότε ακριβώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί. Τώρα, εαν εσύ πιστέυεις, πως τη στιγμή που βρίσκεσαι στην κορυφή της στροφής απέχεις 175 μέτρα από το κέντρο της, τι να πω;
Τα είπες όλα από μόνος σου!!!Μέτρα και εσύ την ακτίνα της συγκεκριμένης στροφής και τα λέμε.
Υγ. Δεν σημαίνει οτί όποιος έχει κάνει Phd σε κάτι, μπορεί να εκφέρει γνώμη επι παντώς επιστητού.
Φυσικά και δεν έκανα αυτό που λες. Απλώς το ανέφερα ως απάντηση στα ειρωνικά και εμπαθή σου σχόλια του τύπου: '...επειδή οι γνώσεις σου είναι μπερδεμένες', '...η πλευρική δύναμη υπολογίζεται με τον ίδιο τρόπο στο 4ο έτος του Πολυτεχνείου όπως και στην Α' Λυκείου...'.
ΑΥΤΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ.
Chris
-
Ο χρήστης ckosm έγραψε:
Ο Τakinen έγραψε:Μα πως αλλιώς θα υπολογιστούν τα πλευρικά g, χωρίς την πλευρική δύναμη;
Eφόσον γ=U/r, πολύ απλά ο υπολογισμός μπορεί να γίνει από την ταχύτητα και την ακτίνα της στροφής.
Βέβαια, αν δεν γνωρίζεις οτι ο όρος πλευρική, είναι μια άλλη ονομασία αυτής που εσύ ξέρεις σαν κεντρομόλο καλά έκανες και ρώτησες.
Πες μου που από τα μηνύματα μου έδειξα ότι δεν ταυτίζω τις δύο έννοιες. Μάλλον εσύ επιδιώκεις ατελέσφορα να διαστρεβλώνεις αυτά που λέω!!! Με συγκινεί ιδιαίτερα το πατρικό σου ύφος.
Όσο για τον υπολογισμό, σου εξήγησα και πιο πάνω πότε ακριβώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί. Τώρα, εαν εσύ πιστέυεις, πως τη στιγμή που βρίσκεσαι στην κορυφή της στροφής απέχεις 175 μέτρα από το κέντρο της, τι να πω;
Τα είπες όλα από μόνος σου!!!Μέτρα και εσύ την ακτίνα της συγκεκριμένης στροφής και τα λέμε.
Υγ. Δεν σημαίνει οτί όποιος έχει κάνει Phd σε κάτι, μπορεί να εκφέρει γνώμη επι παντώς επιστητού.
Φυσικά και δεν έκανα αυτό που λες. Απλώς το ανέφερα ως απάντηση στα ειρωνικά και εμπαθή σου σχόλια του τύπου: '...επειδή οι γνώσεις σου είναι μπερδεμένες', '...η πλευρική δύναμη υπολογίζεται με τον ίδιο τρόπο στο 4ο έτος του Πολυτεχνείου όπως και στην Α' Λυκείου...'.
ΑΥΤΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ.
Chris
Ρε φίλε αντί να προσπαθείτε με τύπους της φυσικής να αποδείξετε με πόσα μπαίνει το οκτάβια, γιατί δεν παίρνεις ένα άτομο με κάμερα στο πίσω κάθισμα να καταγράψει τον τρόπο που το χώνεις τ'αμάξι αλλά και το κοντέρ σου. Πέρνα το μετά στο Η/Υ και στείλτο στο δίκτυο. Βρες και κανα g-meter να δείξεις.
Έτσι θα επαληθευτείς, θα βουλώσεις στόματα αλλά και εμείς θα δούμε και θέαμα! Απλά πράγματα!
Χαιρετισμούς -
Ο χρήστης Puntofato έγραψε:
Ο Τakinen έγραψε:
Μα πως αλλιώς θα υπολογιστούν τα πλευρικά g, χωρίς την πλευρική δύναμη;
Eφόσον γ=U/r, πολύ απλά ο υπολογισμός μπορεί να γίνει από την ταχύτητα και την ακτίνα της στροφής.
Βέβαια, αν δεν γνωρίζεις οτι ο όρος πλευρική, είναι μια άλλη ονομασία αυτής που εσύ ξέρεις σαν κεντρομόλο καλά έκανες και ρώτησες.
Πες μου που από τα μηνύματα μου έδειξα ότι δεν ταυτίζω τις δύο έννοιες. Μάλλον εσύ επιδιώκεις ατελέσφορα να διαστρεβλώνεις αυτά που λέω!!! Με συγκινεί ιδιαίτερα το πατρικό σου ύφος.
Όσο για τον υπολογισμό, σου εξήγησα και πιο πάνω πότε ακριβώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί. Τώρα, εαν εσύ πιστέυεις, πως τη στιγμή που βρίσκεσαι στην κορυφή της στροφής απέχεις 175 μέτρα από το κέντρο της, τι να πω;
Τα είπες όλα από μόνος σου!!!Μέτρα και εσύ την ακτίνα της συγκεκριμένης στροφής και τα λέμε.
Υγ. Δεν σημαίνει οτί όποιος έχει κάνει Phd σε κάτι, μπορεί να εκφέρει γνώμη επι παντώς επιστητού.
Φυσικά και δεν έκανα αυτό που λες. Απλώς το ανέφερα ως απάντηση στα ειρωνικά και εμπαθή σου σχόλια του τύπου: '...επειδή οι γνώσεις σου είναι μπερδεμένες', '...η πλευρική δύναμη υπολογίζεται με τον ίδιο τρόπο στο 4ο έτος του Πολυτεχνείου όπως και στην Α' Λυκείου...'.
ΑΥΤΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ.
Chris
Ρε φίλε αντί να προσπαθείτε με τύπους της φυσικής να αποδείξετε με πόσα μπαίνει το οκτάβια, γιατί δεν παίρνεις ένα άτομο με κάμερα στο πίσω κάθισμα να καταγράψει τον τρόπο που το χώνεις τ'αμάξι αλλά και το κοντέρ σου. Πέρνα το μετά στο Η/Υ και στείλτο στο δίκτυο. Βρες και κανα g-meter να δείξεις.
Έτσι θα επαληθευτείς, θα βουλώσεις στόματα αλλά και εμείς θα δούμε και θέαμα! Απλά πράγματα!
ΧαιρετισμούςEχεις απόλυτο δίκιο. Αλλά τι θέλεις να κάνω, αυτοί επέλεξαν τη φυσική, τις προσομοιώσεις και τα μοντέλα κίνησης σε στροφές.
Αντί γιά κάμερα, όποιος θέλει ας έρθει από κοντά να δει ή από τη θέση του συνοδηγού, είτε απ' έξω αν δεν έχει εμπιστοσύνη.
Τι θα έλεγες να ανταλλάξουμε προσωπικά μηνύματα και να το κανονίσουμε. Εγώ είμαι πρόθυμος. Δώσε εσύ το πράσινο φώς και εγώ αρχίζω να στέλνω σε όποιον ενδιαφέρεται.Φιλικά,
Chris -
Ο χρήστης ckosm έγραψε:
Eφόσον γ=U/r, πολύ απλά ο υπολογισμός μπορεί να γίνει από την ταχύτητα και την ακτίνα της στροφής.............το ανέφερα ως απάντηση στα ειρωνικά και εμπαθή σου σχόλια του τύπου: '........επειδή οι γνώσεις σου είναι μπερδεμένες',
Αυτός δεν είναι βασικός τύπος, αλλά παράγωγος από τον ορισμό της πλευρικής δύναμης. Οπότε μη γνωρίζοντας τα βασικά, γιατί σου φαίνεται ειρωνική η διατύπωση οτι οι γνώσεις σου είναι μπερδεμένες;
'...η πλευρική δύναμη υπολογίζεται με τον ίδιο τρόπο στο 4ο έτος του Πολυτεχνείου όπως και στην Α' Λυκείου...'. .
Αυτό είναι αντικειμενικό γεγονός. Που βρίσκεται η ειρωνία και η εμπάθεια;
Από κει και πέρα γνωρίζοντας πως ένα γήπεδο ποδοσφαίρου έχει μήκος περι τα 100 μέτρα και επιμένεις πως το κέντρο της εν λόγω στροφής απέχει από την κορυφή της 175 μέτρα (μίλησε κανείς για ΟΑΚΑ;)), δεν μπορώ να πώ κάτι άλλο από αυτό που είπα στο πρώτο μου post απευθυνόμενος σε εσένα. Όταν δηλαδή, λέμε ότι θέλουμε, χωρίς να προσέχουμε, η γελειοποίηση είναι αναπόφευκτη.
Όσο για το ραντεβού που αναφέρατε θα είμαι και εγώ εκει αλλά όχι βέβαια συνοδηγός αλλα στην είσοσο του golf με χρονόμετρο.
Subaru Impreza 1.6 with Turbo