Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    G
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 27
    • Best 0
    • Groups 0

    gsyro

    @gsyro

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    27
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    gsyro Unfollow Follow

    Latest posts made by gsyro

    • RE: N3!Μια κλάση υποτονική...

      Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
      Ενας ειναι ο APR που ετοιμασε το 206 αλλα απο εκει και περα;

      Apo ekei kai pera eimaste kai emeis Kwsta

      PS. sygnwmh gia th glwssa eimai se pc pou den exei ellhnika
      PS2. akoma pio poly sygnwmh pou den exw anevasei to ananewmeno site me fwto apo thn proetoimasia tou clio.

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      G
      gsyro
    • RE: Αναστασια του<OΛΑ>κι οιφιλες της ΣΤΗΣΤΟ..ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ!

      Να υποθέσω ότι είσαι Αγγλία ? (elise και μάλιστα αγωνιστική, που αλλου???!?!)

      Σε καμιά δεκαριά μέρες θα είμαι εκεί, και μάλιστα για αρκετό καιρό, οπότε ίσως το ψάξουμε και απο κοντά το ζήτημα!

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      G
      gsyro
    • RE: Αναστασια του<OΛΑ>κι οιφιλες της ΣΤΗΣΤΟ..ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ!

      Συμφωνώ σε όλα, η κατάσταση που περιγράφει ο gorghs δεν είναι σε καμία περίπτωση κατάσταση υγειούς αμορτισέρ/setup !

      Μήπως άλλη πιθανή αιτία είναι να έχει βάλει μακρύτερα ελατήρια (με αποτέλεσμα βιδώνοντας τα στο στέλεχος να προφορτίζονται τόσο που εκτείνουν τέρμα το αμορτισέρ ακόμα και με το όχημα να πατά) ή τα στελέχη της ohlins να είναι λανθασμένα?? (πχ κοντύτερο από ότι πρέπει ή για άλλο τύπο αυτοκινήτου, πχ caterham ).

      Γενικότερα υπενθυμίζω ότι η elise είναι ένα αυτοκίνητο με 'λίγο' βάρος στον εμπρός άξονα.

      Κάποια στιγμή που θα ευκαιρήσω θα ξεθάψω κανα CCC να βρω ένα αγωνιστικό setup elise με αναφορά σε λίμπρες σκληρότητες κτλ, για να έχουμε ένα μέτρο αναφοράς.

      ΥΓ. Πριν κάμποσο καιρό διαπιστώσαμε ότι ένα αμορτισέρ μας (ohlins) είχε τρυπήσει στο σωληνάκι της δεξαμενούλας είδαμε ότι δεν υπήρχε πλέον ρυθμισημότητα σε bump και το αμορτισέρ ήτανε γενικά προς το πολύ μαλακό.

      ΥΓ2. Φίλε gorghs αν μπορείς κανε ένα post με κωδικό αμορτισέρ λίμπρες ελατηρίου ρύθμιση bump/rebound και ύψη.

      ΥΓ3. Αυτό το thread μου αρέσει πάρα πολύ άντε να πάμε και στις ευθυγραμμίσεις!

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      G
      gsyro
    • RE: Αναστασια του<OΛΑ>κι οιφιλες της ΣΤΗΣΤΟ..ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ!

      Σε μία προσπάθεια να βοηθήσω τον gorghs και τη συζήτηση,
      rebound travel ονομάζουν τη διαδρομή που θα διανύσει το αμορτισέρ κατά την έκταση (αποσυμπίεση) από την ΕΛΕΥΘΕΡΗ του συμπίεση με το βάρος του αυτοκινήτου, χωρίς αδρανειακές κτλ δυνάμεις, σε κατάσταση ισορροπίας δηλαδη.

      προφανώ το πρόβλημα που αναφέρει ο φίλος gorghs είναι ότι έχει μηδενικό rebound travel δηλαδή το αυτοκίνητο το κατεβάζεις από το γρύλο και κάθεται σα τούβλο χωρίς να συμπιέσει στο παραμικρό την ανάρτησή του.

      Το πρόβήμα που δημιουργειται αυτομάτως είναι ότι η ανάρτηση αυτή δουλεύει σαν να έχει άπειρο rebound στους εσωτερικούς κάθε φορά τροχούς σε μία δεδομένη στροφή. Και αυτό ακούγεται σα πρόβλημα.

      Φίλε gorghs λόγω εξαιρετικής συμπάθειας στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο αλλά και αρκετού ψαξίματος περί αυτού, θα σε παρακαλούσα να μη κλείσεις το θέμα

      Μερικά σημεία που θα πρότεινα να ξεκινήσεις είναι η σκληρότητα και η Προφόρτιση του ελάτηρίου.

      ΥΓ. Κύριε Χρήστο αν και αρκετά καθυστερημένα λόγω διακοπών, ευχαριστώ κι εγώ με τη σειρά μου για το πολύ ωραίο θέμα που δημιουργήσατε και τροφοδοτείτε!

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      G
      gsyro
    • RE: Superally out!

      superally:
      Εγκατάλειψη, 'ελεύθερο' service και δικαίωμα εκκίνησης τις επόμενες ημέρες με 5 λεπτά ποινή

      Γνώμη μου:
      -Καλύτερα να ενημερωνόμαστε και να προσπαθούμε να σκεφτόμαστε τις προσπάθειες των ανθρώπων που κάνουν ό,τι και όπως το κάνουν.
      -Δεν είναι υποχρέωσή σου να παρακολουθήσεις τίποτα.
      -Από ενημέρωση, όποιος ασχολήθηκε έμαθε.
      -Αν έδινες 3300 για συμμετοχή ++ ένα σωρό έξοδα ομάδας και υποστήριξης και εγκατέλειπες στις πρώτες ειδικές από ένα τσακισμένο σωληνάκι, πως θα σου φαινότανε???

      posted in Ράλι Ακρόπολις
      G
      gsyro
    • RE: ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ

      Και να φανταστείτε παιδιά ότι είναι μόνο ένα μικρό δείγμα του γνήσιου DVD της APV Reportages!! Και μάλιστα κακέκτυπο αφού ακόμα και η ποιότητα της εικόνας δεν είναι η ίδια (έτσι είναι με τα συμβόλαια περί ελεύθερης διακίνησης βίντεο...) αλλά ακόμα κι έτσι το τεύχος έγινε ανάρπαστο, προσωπικά το πήρα γιατί δε μπορούσα να διανοηθώ ότι είχανε ολόκληρο το DVD και ήθελα να το εξακριβώσω, όταν δε το ξεφύλλισα (μετά από πολλούς μήνες συνειδητής αποχής από αγορά ελληνικού ειδικού τύπου) διαπίστωσα το γνωστό 'μαύρο' χάλι όσον αφορά το μείζον θέμα της κάλυψης των ελληνικών αγώνων (στις 'πόρσε', τα 'ραλί με οχτακόσα άλογα' και τα 'τετρακόσα πενηντα δύο ντεσιμπέλ ήχο' τα πάμε φουλ όμως έτσι???!!!).

      ΥΓ. Κάποιος ανέφερε για το γαλλικό Echapemment και μπράβο του, και επί της ευκαιρίας θα θυμίσω και τα 'Rally & Motori' και 'Auto Sprint' των γειτόνων μας (δεν ανέφερα κάποιο αγγλικό γιατί θα κατηγορηθώ για διαφήμηση εδώ μέσα...), έτσι βρε αδερφέ γιατί με τη πολλή κουβέντα ξεχάσαμε πως είναι τα περιοδικά με πάθος για το αυτοκίνητο και τους αγώνες

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      G
      gsyro
    • RE: COSMOS Rally Team δοκιμαστικό site

      Είναι στο πρόγραμμα, ελπίζω αρχές της επόμενης εβδομάδος να είναι online στο επίσημο domain, είχες κάποιο πρόβλημα με τις γραμματοσειρές κτλ?

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      G
      gsyro
    • COSMOS Rally Team δοκιμαστικό site

      Τελικά τα καταφέραμε,
      ακόμα με πολλές ατέλειες και ελλείψεις αλλά ανανεωμένο στα ισχύοντα δεδομένα το νέο site της ομάδας ράλι COSMOS είναι γεγονός.
      Πολύ σύντομα θα μπορείτε να μας επισκεφθείτε στην επίσημη διέυθυνσή μας cosmorally.gr

      Οτιδήποτε προτάσεις για βελτίωση, αλλαγή η προσθήκη είναι πολύ ευχαρίστως αποδεκτές.
      Επίσης πολύ θα θέλαμε να ακούσουμε απόψεις σχετικά με το τι θα ήθελε κάποιος να βλέπει σε ένα τέτοιου είδους site.

      Ελπίζουμε να σας αρέσει,
      http://www.geocities.com/over_revving/

      Ευχαριστώ
      Γιώργος

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      G
      gsyro
    • RE: COSMOS Rally Team δοκιμαστικό site

      Τελικά τα καταφέραμε,
      ακόμα με πολλές ατέλειες και ελλείψεις αλλά ανανεωμένο στα ισχύοντα δεδομένα το νέο site της ομάδας ράλι COSMOS είναι γεγονός.
      Πολύ σύντομα θα μπορείτε να μας επισκεφθείτε στην επίσημη διέυθυνσή μας cosmorally.gr

      Οτιδήποτε προτάσεις για βελτίωση, αλλαγή η προσθήκη είναι πολύ ευχαρίστως αποδεκτές.
      Επίσης πολύ θα θέλαμε να ακούσουμε απόψεις σχετικά με το τι θα ήθελε κάποιος να βλέπει σε ένα τέτοιου είδους site.

      Ελπίζουμε να σας αρέσει,
      http://www.geocities.com/over_revving/

      Ευχαριστώ
      Γιώργος

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      G
      gsyro
    • RE: Senior Cup 206!!!!

      A-Viper7, το καρτ μπορεί εύκολα να αποδειχθεί πιο πολυέξοδο από ένα φτηνό θεσμό για rookie rallymen.

      φίλε castor συμφωνώ και επαυξάνω!!! ρίξε μια ματιά εδώ

      http://www.205challenge.com/
      [/url]

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      G
      gsyro
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr