Σε μία προσπάθεια να βοηθήσω τον gorghs και τη συζήτηση,
rebound travel ονομάζουν τη διαδρομή που θα διανύσει το αμορτισέρ κατά την έκταση (αποσυμπίεση) από την ΕΛΕΥΘΕΡΗ του συμπίεση με το βάρος του αυτοκινήτου, χωρίς αδρανειακές κτλ δυνάμεις, σε κατάσταση ισορροπίας δηλαδη.
προφανώ το πρόβλημα που αναφέρει ο φίλος gorghs είναι ότι έχει μηδενικό rebound travel δηλαδή το αυτοκίνητο το κατεβάζεις από το γρύλο και κάθεται σα τούβλο χωρίς να συμπιέσει στο παραμικρό την ανάρτησή του.
Το πρόβήμα που δημιουργειται αυτομάτως είναι ότι η ανάρτηση αυτή δουλεύει σαν να έχει άπειρο rebound στους εσωτερικούς κάθε φορά τροχούς σε μία δεδομένη στροφή. Και αυτό ακούγεται σα πρόβλημα.
Φίλε gorghs λόγω εξαιρετικής συμπάθειας στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο αλλά και αρκετού ψαξίματος περί αυτού, θα σε παρακαλούσα να μη κλείσεις το θέμα
Μερικά σημεία που θα πρότεινα να ξεκινήσεις είναι η σκληρότητα και η Προφόρτιση του ελάτηρίου.
ΥΓ. Κύριε Χρήστο αν και αρκετά καθυστερημένα λόγω διακοπών, ευχαριστώ κι εγώ με τη σειρά μου για το πολύ ωραίο θέμα που δημιουργήσατε και τροφοδοτείτε!