-
Παντως σε ενα τέτοιο ενδεχόμενο και εγώ θα συμμετείχα.
Η αποψη μου ειναι οτι τα καπ ειναι οτι καλύτερο υπάρχει στους αγώνες για 'φθηνές' τσέπες.
Απο την αλλη προκειμένου να διαχωριστεί με το junior θα μπορούσε το senior να ειναι με 1600 ωστε να εχει και προοπτική.
Σκεφτομαι τώρα και λέω,
20 αυτοκίνητα καινούργια 206 1600 χωρίς καθίσματα,airbags,clima,προβολείς ομίχλης,radio cd κλπ (ετσι και αλλιώς αυτά θα αλλαχτούν!!!) ας ειναι και άβαφτα ,σε τιμή προσφοράς απο την LION,μία σκούπα,μιά ανάρτηση και πάμε!!!!!!
Αν το θέλουμε και πιο 'καλό' ενα 'μπλοκέ' και ενα 'κοντό' ειναι υπεραρκετά.
Τι καλύτερο???? -
Ο χρήστης sakinen έγραψε:
Απ ότι έχω δει προοπτικές για τους νέους υπάρχουν. Ο πρώτος του χρόνου θα τρέξει τζάμπα με καλό αμάξι.Εδω κολαει αυτο που λεω παντα. Με τη λεξη προοπτικες δεν εννοω το τζαμπα αυτοκινητο. Φετος Σακη θα ειναι τζαμπα, του χρονου δε θα ειναι και ο πιτσιρικας θα αναγκαστει να απευθυνθει σε εταιριες για χορηγια. Θα ετοιμασει ενα φακελο (χωρις να ξερει τι θα ηθελαν οι εταιριες να διαβασουν στο φακελο), θα στηθει μπροστα απο διοικητικους να κανει παρουσιαση (χωρις να ξερει τι θα ηθελαν να ακουσουν απο την παρουσιαση) και γενικα θα απει σαν προβατο στη σφαγη. 99% θα αποτυχει και αυτη η προοπτικη που δινεται σημερα θα αποδειχθει τοσο μα τοσο κοντοφθαλμη.
Το ότι δεν μαζεύτηκαν πάνω από 5 είναι ο λόγος προς εξέτεση.
Εδω αξιζει να σταθουμε. Ειναι ενα επιχειρημα που επαναλαμβανει ο Αρης και ο Λαμπης μετα πολλων αναλυσεων. Θα σας θυμησω οτι το καπ φετος ανακοινωθηκε τελευταια στιγμη και το φρονιμο θα ηταν να δοθει αλλος ενας χρονος αβατζο πριν αποφανθει κανεις για το αν υπαρχουν πελατες. Επισης θα περιμενα να ασχοληθειτε με τα μειονεκτηματα του φετινου πακετου, πριν κακολογησει τους πιτσιρικαδες. Γιατι καλα και αγια ολα, αλλα υπαρχουν και 18ρηδες που ζυγιζουν τα πραγματα πριν βουτηξουν.Τελος θα περιμενα ενα μεριδιο να καταλογιστει και στη Lion για την παντελη ελλειψη προωθησης γιατι οι... αδικημένοι νέοι, πρωταθληταραδες που λετε ειναι εκει εξω και ειναι πελατεια του καθε κ. Λεγακη. Δε φταινε αυτοι που δε διαβαζουν καθε μερα το φορουμ, το rally.gr και τους 4Τροχους, γιατι ως εκει εφτασε η Lion για να προωθησει το junior cup. Απαραδεκτο! Λες και ειναι ντροπη και τα κρυβουμε...
Απλά, από πέρσι τον ζάλισα τον Κο Λεγάκη τηλεφωνικώς με κύρια φράση: 'καλά, εμάς δεν μας γέννησε μανούλα;', με την έννοια ότι και εμείς οι άνω των 24 ετών, έχουμε δικαίωμα να τρέξουμε οικονομικά.....
Με ολο το σεβασμο και με καλη διαθεση, στη θεση σας αν επαιρνα 10 τηλεφωνα στον Κο Λεγάκη θα ηταν για αλλο λογο: να τον πεισω να κλεισει σε μια καλη τιμη για 5 Σαββατοκυριακα το παραλληλοδρομιο για να κανουν προπονηση οι junior αλλα και να δοκιμασουν οσοι ενδιαφερονται ενοψει 2005.
-
Ο χρήστης Castor έγραψε:
Που στηρίζεσαι και το λές αυτό?Στην προιστορια, ποτε δεν εχει προκυρηχθει καπ χωρις καμια παροχη.
Από την άλλη το κύριο ζητούμενο είναι η προβολή , και δευτερευόντως η προώθηση νέων (Εμπορική επιχείρηση είναι και όχι Ιδρυμα Αναπτύξεως του Μηχανοκίνητου αθλητισμού).
Πρωτον επειδη εδω τα λεμε μεταξυ μας, καλο θα ηταν να ειμαστε ρεαλιστες. Για πια προωθηση μιλαμε αν βρεθουν 40 206 στις ειδικες; Ενος μοντελου που ειναι ηδη best seller? Ενος αυτοκινητου που δεν ειναι σπορτιφ? Ποσοι θεατες βρεθηκαν στις ειδικες του ΕΛΠΑ ας πουμε (ακομη και με το Φωτεινελικο συστημα μετρησης θεατων)? Ποσοι θα εδιναν το παρον στους χωματοδρομους της Εβοιας να δουν τους junior?
Ας μη κρυβομαστε λοιπον, δεν υπαρχει θεμα προβολης. Με την παρουσα κατασταση οτι γινεται απο τις αντιπροσωπιες γινεται περιπου χαριστικα και για να δικαιωλογηθουν καποια τμηματα/θεσεις εργασιας. Και απο αυτη την αποψη, ναι της λειπουν της Lion Sport τα λεφτα των κιτς, των ανταλλακτικων και το πρεστιζ των πολλων συμμετοχων. Γιατι ας μη ξεχνιομαστε, η Lion Sport εδω και 2 χρονια προκυρησει καπ με 206 1.6 και δεν επιασε ουτε εναν πελατη!
Απο την αλλη, μπορει οι εταιρειες να μη νοιαζονται καθολου να γινουν Ιδρυμα Αναπτύξεως του Μηχανοκίνητου αθλητισμού, ομως εσεις οι πιο εμπειροι θα επρεπε να το εχετε πρωτη προτεραιοτητα. Εκτος βεβαια αν δε το βλεπετε σαν μεσο Αθλητισμου αλλα σαν μεσο για να κανετε το κεφι σας. Παντως αν το βλεπετε σαν Αθλητισμο, τοτε η υποδομη πρεπει να ειναι νουμερο 1 προτεραιοτητα.
Υ.Γ. Το μοντέλο των κάπς που βγάζουν μεροκάμματο έσβησε !!! Από δω και πέρα ισχύει το μοντέλο της συμμετοχής.
Το οποιο και βεβαια με χαροποιει αλλα απο την αλλη με προβληματιζει γατι πλεον τα καπ θα εχουν οριο στον αριθμο συμμετοχων. Δε γινεται αλλιως, καπως πρεπει να μπατζεταρουν οι ανθρωποι. Ετσι λοιπον θα υπαρχουν παροχες για Χ ατομα, αν το senior βαλει χερι σε αυτα τα χρηματα μοιραια καποιοι πιτσιρικαδες δε θα παρουν. Και με τη λεξη παροχες δε εννοω πριμ, ακομη και οι βενζινες για εναν φοιτητη ειναι πιο χρησιμες απο οτι για εναν 40αρη που καθαριζει μερικες εκατονταδες ευρω το μηνα. Φυσικα αν η προσφορα της Lion μενει στην παροχη του κιτ και τιποτα παραπανω, καμια αντιρρηση.
Αντιθέτως κερδίζουν αν έρθουν κάποιοι μεγαλύτεροι που ξέρουμε πόσο καλοί ή κακοί είναι, όπως κέρδισαν οι νέοι της Α5 όταν έτρεχε ο Νίκος Τσάδαρης και αποτελούσε σημείο αναφοράς! (και κέρδισε κιόλας!)
Χμμμμ, ενδιαφερον αυτο που λες γιατι το προηγουμενο ΣΚ ειχαμε αυτη τη κουβεντα με καποιον που ηταν αναμεσα στους νεους και σιγουρα δε θα συμφωνουσε (και το θετω μαλλον ευγενικα).
Σε καθε περιπτωση μπορει να βοηθαει εμενα σαν θεατη να αξιολογησω τον Χ νεο αλλα σιγουρα δε βοηθαει κανεναν να κρινεται ο Χ νεος τοσο αυστηρα με το καλημερα. Ολοι θελουν τον χρονο τους πριν ξεδιπλωσουν τις δυνατοτητες τους.
Άλλωστε αν βγάλει λεφτά από τους αγώνες τι σε κάνει να πιστεύεις πως δεν θα ΜΕΓΑΛΩΣΕΙ το μπάτζετ της Πεζώ στους αγώνες και πως δεν θα ενισχύσει ακόμη περισσότερο το τζούνιορ;
Το ξερεις και το ξερω οτι δε δουλευουν ετσι ακριβως τα πραγματα. Το μπατζετ ειναι προκαθορισμενο και εξαρταται απο τη βαρυτητα του σπορ σε σχεση με τα αλλα μεσα προωθησης. Και αυτη η βαρυτητα προσεγγιζει αυτη του ανθρωπινου σωματος στη σεληνη.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Αντιθέτως κερδίζουν αν έρθουν κάποιοι μεγαλύτεροι που ξέρουμε πόσο καλοί ή κακοί είναι, όπως κέρδισαν οι νέοι της Α5 όταν έτρεχε ο Νίκος Τσάδαρης και αποτελούσε σημείο αναφοράς! (και κέρδισε κιόλας!)
Χμμμμ, ενδιαφερον αυτο που λες γιατι το προηγουμενο ΣΚ ειχαμε αυτη τη κουβεντα με καποιον που ηταν αναμεσα στους νεους και σιγουρα δε θα συμφωνουσε (και το θετω μαλλον ευγενικα).
Σε καθε περιπτωση μπορει να βοηθαει εμενα σαν θεατη να αξιολογησω τον Χ νεο αλλα σιγουρα δε βοηθαει κανεναν να κρινεται ο Χ νεος τοσο αυστηρα με το καλημερα. Ολοι θελουν τον χρονο τους πριν ξεδιπλωσουν τις δυνατοτητες τους.
Όλες οι απόψεις σεβαστές.
Αν όμως με τον Δημήτρη τον Αμαξόπουλο δεν πηγαίναμε στο Πεζώ καπ, και μάλιστα στην μέση της σεζόν, χωρίς καμία ελπίδα ουσιαστικής διάκρισης δεν θα μας ήξερε κανείς!!
Δες μας και την προηγούμενη χρονιά (2001) που κερδίσαμε 4/7 αγώνες, ήμασταν 6/7 αγώνες πόντιουμ με 6 αγώνες να προσμετρούν. Ασχολήθηκε κανείς; Όχι.Και ξέρω τον αντίλογο... Ποιος να ασχοληθεί μαζί μας αφού δεν είχε μεγάλες μάχες και τρελλό συναγωνισμό που υπήρχε σε άλλες κλάσεις σε υψηλό επίπεδο; Κι ας ήταν 1η μας χρονιά!
Ε, αυτό λέω και γω! Συναγωνισμός και υψηλό επίπεδο.Άλλωστε αν βγάλει λεφτά από τους αγώνες τι σε κάνει να πιστεύεις πως δεν θα ΜΕΓΑΛΩΣΕΙ το μπάτζετ της Πεζώ στους αγώνες και πως δεν θα ενισχύσει ακόμη περισσότερο το τζούνιορ;
Το ξερεις και το ξερω οτι δε δουλευουν ετσι ακριβως τα πραγματα. Το μπατζετ ειναι προκαθορισμενο και εξαρταται απο τη βαρυτητα του σπορ σε σχεση με τα αλλα μεσα προωθησης. Και αυτη η βαρυτητα προσεγγιζει αυτη του ανθρωπινου σωματος στη σεληνη.
Για να κάνουμε κουβέντα με σταθερή βάση σε αυτό το θέμα, πρέπει να αποφασίσεις αν η Λάιον (και η κάθε Λάιον) τα 'κονομάει από τους αγωνιζόμενους πελάτες', ή δίνει λεφτά. Αλλιώς φάσκεις και αντιφάσκεις...
Α) Αν βγάζει λεφτά, τότε αυτό που γράφεις παραπάνω δεν είναι σωστό, από την άποψη πως περισσότεροι πελάτες => περισσότερα έσοδα => μεγαλύτερο διαθέσιμο μπάτζετ.
Β) Αν δίνουν λεφτά για τα καπ, και τους κοστίζουν πιο πολύ από όσα παίρνουν άμεσα σε είσπραξη από τους αγωνιζόμενους, τότε είναι περιορισμένο το μπάτζετ όπως λες, και το Σίνιορ Καπ θα βλάψει το τζούνιορ, αλλά είναι πλέον λάθος αυτο να λες πως το βάζει για να 'διασφαλίσει πελατολογιο και τιποτα παραπανω'.
-
Lambis έγραψε:
Απλά, από πέρσι τον ζάλισα τον Κο Λεγάκη τηλεφωνικώς με κύρια φράση: 'καλά, εμάς δεν μας γέννησε μανούλα;', με την έννοια ότι και εμείς οι άνω των 24 ετών, έχουμε δικαίωμα να τρέξουμε οικονομικά.....Με ολο το σεβασμο και με καλη διαθεση, στη θεση σας αν επαιρνα 10 τηλεφωνα στον Κο Λεγάκη θα ηταν για αλλο λογο: να τον πεισω να κλεισει σε μια καλη τιμη για 5 Σαββατοκυριακα το παραλληλοδρομιο για να κανουν προπονηση οι junior αλλα και να δοκιμασουν οσοι ενδιαφερονται ενοψει 2005.
Αυτό είναι κάτι εντελώς διαφορετικό, αμιγώς επαγγελματικό και δεν νομίζω να ενδιαφέρει τους υπόλοιπους συνφορουμίστες, τουλάχιστον σε αυτή την ενότητα.
με εκτίμηση
Λάμπης Κουρτέσης -
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Στην προιστορια, ποτε δεν εχει προκυρηχθει καπ χωρις καμια παροχη.Για την προιστορία δεν ξέρω αν έχουμε στοιχεία , στην πρόσφατη Ιστορία ναι υπήρχαν πάντα παροχές και σε είδος και σε χρήμα. Ειδικά το τελευταίο θεωρώ ότι μας έφερε σε καταστάσεις απαράδεκτες για το επίπεδο των αγώνων στην Ελλάδα. Βλέπω και με το Junior Cup αλλά και με το ενιαίο 106 του ΣΟΑΑ να αλλάζει σιγά σιγά. Το τι θα κάνουν οι υπόλοιποι δεν μένει παρά να το δούμε.
Και ναί παροχές σε λάστιχα , συμμετοχές , βενζίνες , διαμονές υπάρχουν και θα υπάρχουν. Ακόμη και λογιστικά/φοροτεχνικά είναι πολύ πιο εύκολο για όλους. (Σκέψου σοβαρά αυτήν την παράμετρο) Από την άλλη τι παραπάνω παροχές μπορούν να δώσουν στους Junior? Λάστιχα ? Δεν είναι αρκετά ! Βενζίνες? Μέτρησε κανείς πόση βενζίνη έβαλαν? Ξενοδοχεία? Ακόμη και εκεί που δεν ήταν προγραμματισμένο!
Τι δεν έχει πληρωθεί από την Λάιον ? Η αγορά και η προετοιμασία του αυτοκινήτου! Εντάξει μην τα θέλουμε και όλα δικά μας !
Αυτές οι παροχές θα συνεχίσουν απ'όσο ξέρω και ενδεχομένως να επεκταθούν ή όχι - αυτό δεν το ξέρω! Ξέρω όμως ότι υπάρχει υποχρεωτική διαφήμιση που καλύπτει ένα σχετικά μεγάλο ποσοστό της επιφανείας και σωστά γίνεται!
Αν έτσι μας πεί ο Τ.Λ. και στους Senior; Σας δίνω το κίτ τόσο , έκπτωση ανταλλακτικών τόσο , έκπτωση στα λάστιχα άλλο τόσο ή δύο λάστιχα τον αγώνα free , σας δηλώνω όλους μαζί και πέρνω τόση έκπτωση , κλείνω ξενοδοχεία με τόση έκπτωση και μόνη υποχρέωση να συμμετέχετε σε όλους τους αγώνες , να βάλετε και πέντε αυτοκόλλητα! Θα κόβαμε τίποτε από τους Junior?
Από την άλλη το κύριο ζητούμενο είναι η προβολή , και δευτερευόντως η προώθηση νέων (Εμπορική επιχείρηση είναι και όχι Ιδρυμα Αναπτύξεως του Μηχανοκίνητου αθλητισμού).
Πρωτον επειδη εδω τα λεμε μεταξυ μας, καλο θα ηταν να ειμαστε ρεαλιστες. Για πια προωθηση μιλαμε αν βρεθουν 40 206 στις ειδικες; Ενος μοντελου που ειναι ηδη best seller? Ενος αυτοκινητου που δεν ειναι σπορτιφ? Ποσοι θεατες βρεθηκαν στις ειδικες του ΕΛΠΑ ας πουμε (ακομη και με το Φωτεινελικο συστημα μετρησης θεατων)? Ποσοι θα εδιναν το παρον στους χωματοδρομους της Εβοιας να δουν τους junior?
Το αν το 206 είναι ήδη best Seller οφείλει ένα μεγάλο μέρος της επιτυχίας του στο 106 που πρωταγωνίστησε στους Ελληνικούς Αγώνες σχεδόν 10 χρόνια τώρα! Γιαυτό και η Λάιον-Θεοχαράκης πιστεύουν στον παράγοντα αγώνες! Υπάρχουν και άλλες εταιρίες που πιστεύουν αλλά με διαφορετική φιλοσοφία (Βλέπε Φίατ ή Φόρντ). Η αναγνωρισιμότητα μιάς εταιρίας από την άλλη μεριά έχει εξίσου καλά αποτελέσματα με την αναγνωρισιμότητα ενός προιόντος της.
Τώρα ρωτώντας για το πόσοι θεατές είναι σε κάθε αγώνα , περιορίζεις την ανάλυση απλοϊκά! Πόσοι είδαν τα αυτοκίνητα στην απλή διαδρομή , πόσοι είδαν τα αυτοκίνητα του σέρβις , πόσοι διάβασαν τα περιοδικά , τα sites , το άκουσαν ή δεν ξέρω εγώ τι άλλο! Δεν είναι απλά τα πράγματα. Και σίγουρα δεν είμαστε οι ειδικοί για να βγάζουμε εύκολα συμπεράσματα!
Ας μη κρυβομαστε λοιπον, δεν υπαρχει θεμα προβολης. Με την παρουσα κατασταση οτι γινεται απο τις αντιπροσωπιες γινεται περιπου χαριστικα και για να δικαιωλογηθουν καποια τμηματα/θεσεις εργασιας. Και απο αυτη την αποψη, ναι της λειπουν της Lion Sport τα λεφτα των κιτς, των ανταλλακτικων και το πρεστιζ των πολλων συμμετοχων. Γιατι ας μη ξεχνιομαστε, η Lion Sport εδω και 2 χρονια προκυρησει καπ με 206 1.6 και δεν επιασε ουτε εναν πελατη!
Στο πρώτο σκέλος σου απαντώ και πιο πάνω , τώρα γιατί δεν έπιασε το 206 1.6 group A πιστεύω ότι αν διαβάσεις την προκύρηξη έχεις τις μαθηματικές γνώσεις όσο και τον κοινό νού να το καταλάβεις!
Απο την αλλη, μπορει οι εταιρειες να μη νοιαζονται καθολου να γινουν Ιδρυμα Αναπτύξεως του Μηχανοκίνητου αθλητισμού, ομως εσεις οι πιο εμπειροι θα επρεπε να το εχετε πρωτη προτεραιοτητα. Εκτος βεβαια αν δε το βλεπετε σαν μεσο Αθλητισμου αλλα σαν μεσο για να κανετε το κεφι σας. Παντως αν το βλεπετε σαν Αθλητισμο, τοτε η υποδομη πρεπει να ειναι νουμερο 1 προτεραιοτητα.
Κωστή , πιστεύω ότι μέσα από τα γραπτά μου αλλά και την εμπλοκή μου σε όλα τα επίπεδα έχω δείξει τι ζητάω , τι μπορώ να προσφέρω και σε όποιο βαθμό να επηρεάσω κάποια πράγματα! Υπάρχουν δε αρκετοί φίλοι που μου την 'χώνουν' γιαυτό ακριβώς τον λόγο. Κάνω το κέφι μου στους αγώνες αλλά από την άλλη μεριά προσπαθώ να γίνουν καλίτεροι αγώνες. Φέτος κάθισα δεξιά να βοηθήσω έναν νέο άνθρωπο που ξεκίνησε τους αγώνες και πίστεψέ με δεν ήταν εύκολο κυρίως λόγω χρόνου. Πρότεινα μεταξύ αστείου και σοβαρού όταν άκουσα για το Senior να είναι υποχρέωση κάθε οδηγού να 'φτειάξει' και έναν νέο συνοδηγό! Αν συνέχιζαν και οι 4Τ τα σεμινάρια τι καλίτερο! Από κεί και πέρα το θέμα της Υποδομής που λές είναι τεράστιο , ανεξάντλητο και προυποθέτει πολλά εμπλεκόμενα μέρη!
Υ.Γ. Το μοντέλο των κάπς που βγάζουν μεροκάμματο έσβησε !!! Από δω και πέρα ισχύει το μοντέλο της συμμετοχής.
Το οποιο και βεβαια με χαροποιει αλλα απο την αλλη με προβληματιζει γατι πλεον τα καπ θα εχουν οριο στον αριθμο συμμετοχων. Δε γινεται αλλιως, καπως πρεπει να μπατζεταρουν οι ανθρωποι. Ετσι λοιπον θα υπαρχουν παροχες για Χ ατομα, αν το senior βαλει χερι σε αυτα τα χρηματα μοιραια καποιοι πιτσιρικαδες δε θα παρουν. Και με τη λεξη παροχες δε εννοω πριμ, ακομη και οι βενζινες για εναν φοιτητη ειναι πιο χρησιμες απο οτι για εναν 40αρη που καθαριζει μερικες εκατονταδες ευρω το μηνα. Φυσικα αν η προσφορα της Lion μενει στην παροχη του κιτ και τιποτα παραπανω, καμια αντιρρηση.
Μα πάντα τα κάπς είχαν όριο συμμετοχών! Αν οι Junior φτάσουν ή ξεπεράσουν το επιθυμητό νούμερο (ΜΑΚΑΡΙ) απλώς θα μείνουμε να κάνουμε την πλάκα μας και τον συναγωνισμό μας με ένα ΦΤΗΝΟ σύστημα! Φτηνά λάστιχα , δεν σπάει δεν χαλάει ! (Εκεί θα διαφωνήσω με τον Κ.Κούλη που μιλάει για το 1.6 , αν αρχίζεις να βάζεις και να πειράζεις αρχίζεις και να πληρώνεις)
-
ΣΥΓΝΩΜΗ ΦΙΛΕ GO FOR POLE ΑΛΛΑ ΟΛΟ ΛΕΣ ΠΩΣ ΕΝΑΣ ΕΝΑΣ ΝΕΟΣ ΘΑ ΠΑΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΘΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΚΛΠ....ΚΛΠ......
ΓΙΑΤΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΔΕΝ ΜΑΣ ΛΕΣ ΚΑΙ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΤΟΙΜΑΖΕΙΣ ΚΑΙ ΕΝΑ ΠΑΚΕΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΜΕ ΣΕ ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΝΑ ΣΥΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΧΟΡΗΓΙΑ ,ΑΦΟΥ ΑΠΟ ΟΤΙ ΛΕΣ ΟΛΟΙ ΟΙ ΝΕΟΙ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΩΣ ΝΑ ΚΙΝΗΘΟΥΜΕ,Ε ΦΩΤΙΣΕ ΜΑΣ!!!ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ -
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Εδω κολαει αυτο που λεω παντα. Με τη λεξη προοπτικες δεν εννοω το τζαμπα αυτοκινητο. Φετος Σακη θα ειναι τζαμπα, του χρονου δε θα ειναι και ο πιτσιρικας θα αναγκαστει να απευθυνθει σε εταιριες για χορηγια. Θα ετοιμασει ενα φακελο (χωρις να ξερει τι θα ηθελαν οι εταιριες να διαβασουν στο φακελο), θα στηθει μπροστα απο διοικητικους να κανει παρουσιαση (χωρις να ξερει τι θα ηθελαν να ακουσουν απο την παρουσιαση) και γενικα θα απει σαν προβατο στη σφαγη. 99% θα αποτυχει και αυτη η προοπτικη που δινεται σημερα θα αποδειχθει τοσο μα τοσο κοντοφθαλμη.Βάση των αποτελεσμάτων ο νέος αυτός θα είναι ο Μάνος Στεφανής.
Τι σε κάνει να πιστεύεις πως ο συγκεκριμένος νέος θα προωθήσει λάθος τον εαυτό του και θα γίνει το πρόβατο που θα σφαχτεί;Δεύτερον, πολλοί νέοι και ταλαντούχοι αγωνιζόμενοι διαθέτουν την μόρφωση ωστε να ζητήσουν με το σωστό τρόπο μια χορηγία και δεν το καταφέρνουν.....(Δεν είναι καθόλου παράξενο για έναν έλληνα πιτσιρικά να έχει σπουδάσει οικονομικά-marketing)
Ο λόγος φυσικά δεν είναι πως δεν είχαν έναν goforpole δίπλα τους για να τους ετοιμάσει έναν σωστό φάκελο.
Άλλοι είναι οι λόγοι και έχουν να κάνουν με το ίδιο το άθλημα αλλά και την νοοτροπία (οικονομική-διαφημιστική) της χώρας μας.
Το αποτέλεσμα είναι πως τα χρήματα στο ελληνικό Motorsport έρχονται με το σταγονόμετρο και κατα 99% μέσω προσωπικών σχέσεων. Αυτό δεν αλλάζει με φακέλους. Βαθύτερα είναι τα προβλήματα τα χουμε πει 1000 φορες και αμφιβάλλω αν μπορούν να λυθούν ακόμα και στο μακρινό μέλλον με βάση τις επικρατούσες συνθήκες. -
Στο junior εγώ δεν μπήκα επειδή δεν πρόλαβα.
Δεν είναι εύκολο με 0 κεφάλαιο να καταφέρεις σε λιγότερο από 3 μήνες να μαζέψεις +10 χιλιάρικα.
Αν είχε ανακοινωθεί πχ 6 μήνες πριν, θα ήμουν σίγουρα μέσα.Μακάρι να γίνει το senior και μετά το στρατό να μπορέσω να το ακολουθήσω...(πολύ θα το ήθελα χτύπημα στα ίσια με Λάμπη εκτος Παραλ. και με άλλους παπούδες με κοιλίτσα, ή και χωρίς )
-
Ο χρήστης takinen έγραψε:
Ο λόγος φυσικά δεν είναι πως δεν είχαν έναν goforpole δίπλα τους για να τους ετοιμάσει έναν σωστό φάκελο.Α, το βρηκατε και οι δυο. Αυτο ηταν, παντα ηθελα να γινω μανατζερακος, γιαυτο τα γραφω αυτα.
Αφου λοιπον καθε αντιθετη αποψη προερχεται απο καποιον με συμφερον ή ειναι μια προσπαθεια να πουλησει καποιος μυαλο, θα το βουλωσω. Μπορεις να εισαι ευτυχισμενος takinen και μη ξεχασεις να θυμιζεις στον εαυτο σου καθε φορα οτι φταει η νοοτροπια των αλλων.
ΥΓ Αρη, μακαρι να γινουν οικονομιες κλιμακας αλλα για μια εταιρια που εδω και δυο χρονια δε μπορει να στησει ενιαιο, αυτονοητο δεν υπαρχει.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Ο λόγος φυσικά δεν είναι πως δεν είχαν έναν goforpole δίπλα τους για να τους ετοιμάσει έναν σωστό φάκελο.
Α, το βρηκατε και οι δυο. Αυτο ηταν, παντα ηθελα να γινω μανατζερακος, γιαυτο τα γραφω αυτα.
Αφου λοιπον καθε αντιθετη αποψη προερχεται απο καποιον με συμφερον ή ειναι μια προσπαθεια να πουλησει καποιος μυαλο, θα το βουλωσω. Μπορεις να εισαι ευτυχισμενος takinen και μη ξεχασεις να θυμιζεις στον εαυτο σου καθε φορα οτι φταει η νοοτροπια των αλλων..
??????????????????????
Τι λες τώρα;
Μήπως απλά είχες άσχημο ξύπνημα; -
Δεν είναι εύκολο με 0 κεφάλαιο να καταφέρεις σε λιγότερο από 3 μήνες να μαζέψεις +10 χιλιάρικα.
Αν είχε ανακοινωθεί πχ 6 μήνες πριν, θα ήμουν σίγουρα μέσα.
[/code]Δηλαδή σε 6 μήνες πως μαζεύεις 10 χιλιάρικα ρε παιδιά είσαι δεν είσαι φοιτητής κλπ.?? κοροιδευόμαστε τωρα...
και για τι σφάξιμο μιλάμε? αν το κάνουμε λίμπα πάμε με το κτελ σπίτι? γιατί δυστυχώς πολλοί έτσι ξεκίνησαν και απογοητεύτηκαν. -
Μακάρι να γίνει το senior και μετά το στρατό να μπορέσω να το ακολουθήσω...(πολύ θα το ήθελα χτύπημα στα ίσια με Λάμπη εκτος Παραλ. και με άλλους παπούδες με κοιλίτσα, ή και χωρίς )
Takinen: Γι' αυτό μ' αρέσεις μικρέ.
Άντε, καλό στρατιωτικό και θα έρθει η ώρα να σφαχτούμε και σε ειδικές.
Λάμπης Κουρτέσης -
Ο χρήστης gsyro έγραψε:
Δηλαδή σε 6 μήνες πως μαζεύεις 10 χιλιάρικα ρε παιδιά είσαι δεν είσαι φοιτητής κλπ.?? κοροιδευόμαστε τωρα...
και για τι σφάξιμο μιλάμε? αν το κάνουμε λίμπα πάμε με το κτελ σπίτι? γιατί δυστυχώς πολλοί έτσι ξεκίνησαν και απογοητεύτηκαν.Ακόμα και φοιτητής μπορεί κάποιος να πιάσει δουλειά... (Υπάρχουν και φοιτητές που δουλεύουν για να ζήσουν. )
Αν λοιπόν κάποιος καταφέρει και βρει δουλειά μπορεί σε 4-5 μήνες να μαζέψει ένα καλό κεφάλαιο για την προετοιμασία του αυτοκινήτου το οποίο φυσικά θα αγοράσει με δόσεις.
Από εκεί και πέρα το junior δεν έδειξε να έχει πολλά έξοδα για να το ακολουθήσει κάποιος αφού τα περισσότερα τα έδινε η Lion. Άλλωστε αν τρέξεις-ψάξεις όλο και κάποιο πατρονάρισμα θα βρείς έστω και πολύ μικρό που θα σε βοηθήσει.Το πρόβλημα φέτος ήταν ο ελάχιστος διαθέσιμος χρόνος και επί προσωπικού έλειψε η τύχη στο θέμα της δουλειάς.
Για τις ατυχίες δεν το συζητώ....αν δεν έχεις και λίγη τρέλα και φοβάσαι μην απογοητευτείς τότε καλό είναι και το τάβλι ή το ψάρεμα.
-
Μα ακριβώς αυτό είναι το πρόβλημα ενός ανθρώπου που ΘΕΛΕΙ να τελειώσει τη σχολή του φίλε takinen.Ένας φοιτητής δε μπορεί να δουλέψει 8ωρο άρα η μόνη διέξοδος είναι καφετέριες και σχέδια autocad σε τεχνικό γραφείο (πχ για μηχανολόγο) . Επειδή τα δοκίμασα θες να ακούσεις για τι ποσά μιλάμε??? Δε θες. (κανένας δε θα σου δώσει λεφτά να υλοποιήσεις τα budget που συζητούνται σε αυτό το thread όποιος και αν είναι ο τρόπος χρηματοδότησής του)
Οπότε όλοι άτυχοι είναι στο θέμα εργασίας όπως το θέτεις.
Όσο για την τρέλα και τα λοιπά, υπάρχει για να δώσουμε και σε καναν άλλον... το τάβλι το σιχαίνομαι προσωπικά αλλά για υποβρύχιο ψάρεμα όποιος πιστός προσέλθει.
ΛΕΦΤΑ και ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ προσιτοί θεσμοί δεν υπάρχουν.
Θεσμοί που δεν έχεις δώσει μία περιουσία (15 χιλιάρικα μία περιουσία μου φαίνονται εμένα ρε παιδια όταν ακόμα δεν έχω πάρει ούτε έναν μισθό σε αυτό που σπουδάζω, συγνώμη κιόλας) και δεν είσαι σίγουρος τι θα γίνει την επόμενη σεζόν (βαράει κανόνι το cup και άντε να δούμε τι τον κάνεις και που ξανατρέχεις με τον σαλίγκαρο που έχεις φορτωθεί...)Πάντα με φιλική διάθεση
-
Ο χρήστης gsyro έγραψε:
ΛΕΦΤΑ και ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ προσιτοί θεσμοί δεν υπάρχουν.Karting...
-
Ο χρήστης A-Viper7 έγραψε:
ΛΕΦΤΑ και ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ προσιτοί θεσμοί δεν υπάρχουν.
Karting...
Εεε άντε πηγαίνετε !!!! Γιατί ούτε για κεί δεν σας βλέπω!
Από λόγια (και γραπτά) χορτάσαμε! Άσε από γνώμες και σχόλια!!!
-
A-Viper7, το καρτ μπορεί εύκολα να αποδειχθεί πιο πολυέξοδο από ένα φτηνό θεσμό για rookie rallymen.
φίλε castor συμφωνώ και επαυξάνω!!! ρίξε μια ματιά εδώ
http://www.205challenge.com/
[/url] -
Ο χρήστης Castor έγραψε:
ΛΕΦΤΑ και ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ προσιτοί θεσμοί δεν υπάρχουν.
Karting...
Εεε άντε πηγαίνετε !!!! Γιατί ούτε για κεί δεν σας βλέπω!
Από λόγια (και γραπτά) χορτάσαμε! Άσε από γνώμες και σχόλια!!!
(Σχεδόν κάθε) Τρίτη και Σάββατο. Ανοίξαμε και σας περιμένουμε...
Λόγια; Δεν ξέρω αν αναφέρεσαι σε μένα προσωπικά αλλά μέχρι τώρα οι πράξεις μου (στο καρτ) με αφήνουν αρκετά ευχαριστημένο. Οι γνώμοι των άλλων για έναν χομπίστα νομίζω ότι δεν αποτελεί μονόδρομο...
-
Ο χρήστης gsyro έγραψε:
A-Viper7, το καρτ μπορεί εύκολα να αποδειχθεί πιο πολυέξοδο από ένα φτηνό θεσμό για rookie rallymen.φίλε castor συμφωνώ και επαυξάνω!!! ρίξε μια ματιά εδώ
http://www.205challenge.com/
[/url]Διαφωνώ κάθετα! Με το κόστος αγοράς του αυτοκινήτου κάνεις γύρω στις 5 σεζόν σε ένα πρωτάθλημα καρτ. Βέβαια αν ο οδηγός δεν ξέρει που πάνε τα 4 και αγοράσει όλα τα χωράφια περιμετρικά της πίστας δεν του φταίει ο θεσμός που κάθε τόσο θα θέλει ανταλακτικά.
Υ.Γ. Σε ποια σχολή είσαι;
Senior Cup 206!!!!