-
μπροστα στην 4s, ναι...
Το ίδιο πράγμα λέμε.
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
ο χαρουλης στην συγκριση που κανει θετει σαν ενα παραδειγμα την elise μιας και αυτη ειναι μικρη και ανοιχτη. τι θα πει δηλαδη οτι κοστιζει παραπανω; αυτο που μετραει ο χαρουλης είναι κατα ποσο feedback σου παρεχει το αυτοκινητο και κατα ποσο υπακουο / αμεσο ειναι στην οδηγηση. αυτα μετριούνται δηλαδη με τα χρηματα;
Όπως λέμε συμμετοχικότητα;
-
Από το twitter του Chris: 'Cheap RWD? E30 Bimmer with shit tyres'
Οπότε προχωρήστε σε αναλύσεις μετά από αυτό..
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
ο χαρουλης στην συγκριση που κανει θετει σαν ενα παραδειγμα την elise μιας και αυτη ειναι μικρη και ανοιχτη. τι θα πει δηλαδη οτι κοστιζει παραπανω; αυτο που μετραει ο χαρουλης είναι κατα ποσο feedback σου παρεχει το αυτοκινητο και κατα ποσο υπακουο / αμεσο ειναι στην οδηγηση. αυτα μετριούνται δηλαδη με τα χρηματα;
Όπως λέμε συμμετοχικότητα;
μπες στο site να δεις τι εννοει καλυτερα!!
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
μπροστα στην 4s, ναι...και βασικα το S3 ποτε δεν ηταν sport's car.... οποτε ακυρη η συγκριση μεταξυ των δυο!!
Σιγά το χρέπι την 4s.
Δίνεις κάτι ακόμη και παίρνεις F458. -
αμα εισαι απλας....
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
αμα εισαι απλας....Το ίδιο μπορεί να πεί κανείς και για την Elise. Επίσης τα περί feedback, αμεσότητα κλπ που αναφέρεις δεν είναι μετρήσιμα μεγέθη. Για μένα ο Χρηστάκης υπερβάλλει και αναιρεί πολλά απο όσα έχουν γράψει συνάδελφοι του σε περιοδικά όπως πχ το αγγλικό EVO.
Υ.Γ. Μεγάλοι γάτοι οι Γιαπωνέζοι που εδώ και 20 χρόνια παραμυθιάζουν τον κόσμο και τον ειδικό τύπο -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Βασικά γράφει ότι :-είναι αργό σε σχέση με τι?
-είναι ανακριβές στο χερισμό του σε σχέση με τι?
-δεν είναι ικανοποιητικό σε σχέση με τι?
-έχει κακή θέση οδήγησης οκ
-δεν είναι σπορ, ενώ η Ελίζ π.χ. είναι ένα σωστό σπορ αυτοκίνητο κουκουρούκου σύγκριση
-δε σε εξιτάρει οκΤα έχουμε πει. Το μξ δεν είναι υπερατού! Απλώς στα χρήματα που κοστίζει προσφέρει κάποια πράγματα που δεν μπορεί ο ανταγωνισμός.
-
πλακα πλακα εσεις οι ψηλοι χωρατε στο mx 5? ενας φιλος μου που ειναι αρκετα ψηλος , ειχε το προηγουμενο και πραγματικα ηταν αστειο το θεαμα οταν προσπαθουσε να χωθει μεσα
-
κάθεσαι πολύ χαμηλά.
έχει πλάκα να βλέπεις τι αμορτισέρ φοράνε οι άλλοι.
-
ναι εισαι πολυ χαμηλα, αν και αυτο ισως ενοχλει οταν μπροστα εχεις ψηλα οχηματα
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
πλακα πλακα εσεις οι ψηλοι χωρατε στο mx 5? ενας φιλος μου που ειναι αρκετα ψηλος , ειχε το προηγουμενο και πραγματικα ηταν αστειο το θεαμα οταν προσπαθουσε να χωθει μεσαMε μαμά κάθισμα άτομα >1.85 έχουν θέμα. Στα παλαιότερα βάζουν μπάκετ και καρεβαίνει κ άλλο.
-
Το πρόβλημα δεν είναι το ύψος σαν από λυτο νούμερο. Έχω φίλους στο 1.80 και κάτι που ο ένας χωράει(οριακά), και ο άλλος με την καμιά. Αν έχεις ψηλά πόδια, βρίσκουν στο τιμόνι.
-
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
μπροστα στην 4s, ναι...
και βασικα το S3 ποτε δεν ηταν sport's car.... οποτε ακυρη η συγκριση μεταξυ των δυο!!
Σιγά το χρέπι την 4s.
Δίνεις κάτι ακόμη και παίρνεις F458.Ναι μωρέ... δυομιση φορές παραπάνω μόνο...
Πάντως το έσκισε ο Χάρης εκεί που είπε για Ε30...
-
ο φιλος μου που σου λεω ειναι σιγουρα 1.90 (ισως και παραπανω) και εχωνε το τιμονι αναμεσα στα μπουτια του
εγω παντως μια χαρα χωρουσα απο αποψη υψους
-
Το προβλημα για μενα στο mx5 λογω του χαμηλου υψους ειναι η ορατοτητα στις διασταυρωσεις...ειδικα οταν στις γωνιες υπαρχουν παρκαρισμενα (σχεδον παντου δηλ). Ασυναισθητα με το ενα χερι εχεις αρχισει να συμπληρωνεις τη...δηλωση!!
-
Αηδειες...Το να κραζει το mx-5 ο αγγλαρας ειναι εντελως αδικο..Κ σπορ ειναι,κ μια χαρα δυνατο ειναι το διλιτρο κ κανεις κ τις ανωριμοτητες σου χωρις να φοβασαι μην σου ξεκολλησει το πισω μερος οπως π.χ στο s2k η στην ελιζα...
-
Ο χρήστης vargas έγραψε:
Αηδειες...Το να κραζει το mx-5 ο αγγλαρας ειναι εντελως αδικο..Κ σπορ ειναι,κ μια χαρα δυνατο ειναι το διλιτρο κ κανεις κ τις ανωριμοτητες σου χωρις να φοβασαι μην σου ξεκολλησει το πισω μερος οπως π.χ στο s2k η στην ελιζα...ΠίΤΣΕΣ
-
ΦΟΒΕΡΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ...
-
μάλλον δεν ξέρεις ότι είναι κάτοχος ένος ΜΧ5 2.0 o kyr80
Mazda MX-5