-
Παντως σημερα το καναλι του Μεγαλου Αφεντικου δεν αναφερθηκε καν στο γεγονος ανοιγματος των διοδιων.
Αρα ειναι σα να μην εγινε ποτε
Τι, χαζοι ηταν να κανουνε τζαμπα διαφημιση στους διοδιστας??Αντε λεβεντες μου με το καλο να μεταδωσετε πρωτοι οτι εκτελεστηκαν οι πρωτοι Διοδιστας...
-
Φαντασιώνομαι τον γέρο με πίσσα και πούπουλα στην πλατεία των Αφιδνών για παραδειγματισμό.
-
Ο χρήστης Ernani έγραψε:
Να δω αν έπεφτε σε κάποιο που δεν ήταν 'χρέπι' τι θα έκανε.
+1
Έπρεπε ο άλλος, να ακινητοποιούσε το όχημα, να ζητούσε να έρθει τροχαία να καταγράψει το συμβάν (και να έτρωγε όλο το βρισίδι ο πίσω που θα έκλεινε την λωρίδα στα διόδια), και να προφασιζόταν και πόνο στον αυχένα και ζαλάδες....
Να δώ τι ωραίο σκι θα έκανε ο εξυπνάκια μετά
-
**Αγωγές κατά των κοινοπραξιών διοδίων απο Έλληνες πολίτες! **
Μιλάμε για αγωγές που κατέθεσαν ήδη έλληνες πολίτες κατά των κοινοπραξιών, ζητώντας...
να τους επιστραφούν, ως αχρεωστήτως καταβληθέντα, τα χρήματα που κατέβαλαν περνώντας από τα διόδια. Το αξιοσημείωτο είναι ότι στην περίπτωσή τους το αντικείμενο των αγωγών δεν ξεπερνά τις μερικές δεκάδες ευρώ!«Πρόκειται για μια δικαστική κίνηση που αντιστρέφει τα πράγματα αλλά και τα επιχειρήματα των επικριτών του κινήματος ανυπακοής», λέει στην «Κ.Ε.» ο δικηγόρος Θεόδ. Μαντάς, ο άνθρωπος που συνέλαβε την ιδέα και πρωτοστατεί στη δικαστική εκκαθάριση του ζητήματος.
Η δικαστική αυτή πρωτοβουλία δεν είναι ανταγωνιστική αλλά συμπληρωματική των κινημάτων «Δεν πληρώνω», τα οποία διογκώνονται σε όλη τη χώρα.
«Οι εταιρείες μάς υποχρεώνουν να καταβάλουμε διόδια για δρόμους για τους οποίους δεν θα έπρεπε ούτε στο παρελθόν αλλά ούτε σήμερα να πληρώνουμε, καθώς δεν πληρούν ούτε κατ' ελάχιστο τους όρους που θέτει η Ε.Ε.», αναφέρουν μεταξύ άλλων στις αγωγές τους οι τέσσερις πολίτες που διεκδικούν την επιστροφή του αντιτίμου των διοδίων.
Οι αιτίες που επικαλούνται είναι πολλές: πλημμελής εκτέλεση του έργου, μη ολοκλήρωση του αυτοκινητόδρομου, υπερβολικές απαιτήσεις των εταιρειών.
Για παράδειγμα, ένας απ' αυτούς ζητεί να του επιστραφούν 72 ευρώ, όσα κατέβαλε δηλαδή στα διόδια της οδού Αθηνών-Πατρών, το διάστημα μεταξύ 9-3-2010 και 8-12-2010. Οπως αναφέρει, η κοινοπραξία έχει εκπληρώσει πλημμελώς τα έργα και τις ενέργειες που προβλέπονται στη σύμβαση παραχώρησης του έργου (24/7/2007) και η οποία την υποχρεώνει να πάρει τα κατάλληλα μέτρα ώστε να διασφαλίζεται η ασφαλής και εύρυθμη εξυπηρέτηση των χρηστών. «Ομως αντίθετα η εταιρεία προέβη σε υπερβολική και παράνομη αύξηση των διοδίων για έργα που δεν έχει ακόμη ολοκληρώσει», τονίζεται στην αγωγή.
Οι πολίτες υποστηρίζουν δηλαδή ότι η επιβολή διοδίων είναι παράνομη και αντίθετη στη χρηστή διοίκηση αλλά και τη σύμβαση, αφού τα διόδια είναι δυσανάλογα με την παρεχόμενη υπηρεσία.
Ενα από τα βασικά νομικά επιχειρήματα των αγωγών είναι το γεγονός ότι οι εταιρείες δεν έχουν εκπληρώσει καμία συμβατική τους υποχρέωση, ιδίως εκείνες που προβλέπουν αποκλειστικές τμηματικές προθεσμίες για παράδοση επί μέρους κομματιών του έργου. Γι' αυτό και οι αυξήσεις που επιβάλλουν στα διόδια, είναι παράνομες, προσθέτουν.
Οι αγωγές στρέφονται κατά των κοινοπραξιών Απιον Κλεος Αυτοκινητόδρομος ΑΕ (Ελευσίνα-Κόρινθος-Πάτρα-Πύργος-Τσακώνα), Νέα Οδός Α.Ε., Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου (ΠΑΘΕ Μαλιακός-Κλειδί) και Μωρέας Α.Ε. (Κόρινθος-Τρίπολη-Καλαμάτα) και έχουν κοινοποιηθεί και στους υπουργούς Οικονομικών Γ. Παπακωνσταντίνου (που εκπροσωπεί το Δημόσιο) και ΥΠΕΚΑ Τίνα Μπιρμπίλη.
Οπως επισημαίνει ο κ. Μαντάς, παραβιάζεται και η κοινοτική οδηγία, «αφού οι δρόμοι αυτοί δεν αποτελούν 'αυτοκινητόδρομους' σε όλο τους το μήκος και δεν παρέχεται η δυνατότητα χρήσης εθνικού οδικού δικτύου σε όλη την επικράτεια. Επομένως η λειτουργία των διοδίων είναι αυθαίρετη και παράνομη», καταλήγει.
Εναλλακτικά νομική βάση των αγωγών, εκτός της παρανομίας στην εκτέλεση των συμβάσεων, προβάλλεται και ο αδικαιολόγητος πλουτισμός των εταιρειών από μη νόμιμη αιτία. Οι πολίτες για να αποφύγουν παρερμηνείες της πράξης τους, δεν ζητούν χρηματική ικανοποίηση για ηθική βλάβη, παρά μόνο την επιστροφή των διοδίων που πλήρωσαν.
Οι πρώτες δίκες θα γίνουν στις 12 Απριλίου στο Ειρηνοδικείο της Αθήνας και οι αποφάσεις αναμένονται με ιδιαίτερο ενδιαφέρον.
-
Μαζί τους!
-
Ο χρήστης 888888 έγραψε:
Παντως σημερα το καναλι του Μεγαλου Αφεντικου δεν αναφερθηκε καν στο γεγονος ανοιγματος των διοδιων.
Αρα ειναι σα να μην εγινε ποτε
Τι, χαζοι ηταν να κανουνε τζαμπα διαφημιση στους διοδιστας??Αντε λεβεντες μου με το καλο να μεταδωσετε πρωτοι οτι εκτελεστηκαν οι πρωτοι Διοδιστας...
Επίσης κανένα κανάλι δεν παίζει την πανελλαδική αποχή των δικηγόρων από τα καθήκοντά τους εδώ και 1,5 εβδομάδα που συνεχίζεται και αυτή. Μόνο ο των Αθηνών δεν κάνει αποχή για γνωστούς στους σχετικούς κύκλους λόγους
Όλα τα κανάλια μούγκα... μην χαλάσει η εικόνα
-
Εντός λίγων ημερών θα ολοκληρωθούν οι διαπραγματεύσεις του υπουργείου Υποδομών με τις κοινοπραξίες παραχώρησης και τις τράπεζες που συμμετέχουν στη χρηματοδότηση των μεγάλων έργων προκειμένου να υπάρξουν μειώσεις στις τιμές των διοδίων, όπως ανακοίνωσε ο υφυπουργός Υποδομών, Γ.Μαγκριώτης.
Μιλώντας στον Βήμα 99,5, ο κ.Μαγκριώτης ανακοίνωσε ότι θα υπάρξουν μεταξύ άλλων μειώσεις στις τιμές των διοδίων εκεί που δεν έχει ολοκληρωθεί η κατασκευή του έργου, εκπτώσεις για όσους περνούν καθημερινά από σταθμούς διοδίων και διευκολύνσεις για τις τοπικές κοινωνίες.
Ανέφερε, μάλιστα, πως εάν συμφωνήσουν όλες οι πλευρές θα δημιουργηθούν εντός 3-4 μηνών και ηλεκτρονικά διόδια, ώστε οι οδηγοί να πληρώνουν ανάλογα με τα χιλιόμετρα που διανύουν.
Ο υφυπουργός Υποδομών τόνισε ότι η κυβέρνηση δεν προτίθεται να ποινικοποιήσει τη μη καταβολή των διοδίων, καθώς αποτελεί ιδιωτικό έσοδο, αλλά θα υπάρξει νομοθέτημα το οποίο θα λειτουργεί ως αντικίνητρο για τους παραβάτες.
Αντίθετα, αναφορικά με την «εισιτηριο-αποφυγή» στα μέσα μαζικής μεταφοράς δήλωσε ότι θα υπάρξει ειδική νομοθετική ρύθμιση, καθώς πρόκειται για δημόσια εσοδα.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Ανέφερε, μάλιστα, πως εάν συμφωνήσουν όλες οι πλευρές θα δημιουργηθούν εντός 3-4 μηνών και ηλεκτρονικά διόδια, ώστε οι οδηγοί να πληρώνουν ανάλογα με τα χιλιόμετρα που διανύουν.
-
-
Επειδή δεν αναγνωρίζω ποιά κοινοπραξία ελέγχει τι, κάποια από αυτές τις αγωγές αφορά τα Κιούρκα;
Τώρα όντως μιλάμε για σοβαρή αντίδραση και όχι καραγκιοζηλίκια και πιστεύω ότι θα έχει και αποτέλεσμα. -
Κιούρκα = Νέα οδός νομίζω
-
Επειδή το Κιούρκο πληροί τις προϋποθέσεις αυτοκινητόδρομου... Γι αυτό ρώτησα. Νομίζω ότι στην πρώτη και στο Μαλιακό θα έχουν ψωμί...
-
Εγω θελω να δω τι θα γινει με την επαρχιακη Κορινθου-Πατρων γιατι μονο ΕΟ δεν ειναι.
-
Δραστική θα είναι η μείωση των διοδίων στα υπό κατασκευή τμήματα των αυτοκινητόδρομων παραχώρησης, δήλωσε ο υφυπουργός Υποδομών, Γιάννης Μαγκριώτης.
'Μιλάμε ακόμη και για περισσότερο από 50% μείωση, στα υπό κατασκευή τμήματα', είπε, τονίζοντας χαρακτηριστικά: 'Σε κάθε περίπτωση θα έχουμε συνολικά μείωση των διοδίων και στα υπό κατασκευή τμήματα η μείωση αυτή θα είναι δραστική' .
να φανταστώ ότι σε αυτές τις μειώσεις θα προέβαιναν ούτως ή άλλως, δεν παίζει να έχουν σχέσει οι κινητοποιήσεις
-
Σίγουρα παίζουν ρόλο οι κινητοποιήσεις. Το θέμα είναι κατά πόσο οι αρχικινηματίες μπορεί να ικανοποιηθούν με αυτές τις εξελίξεις, δεδομένου ότι (όσοι από αυτούς) απαιτούν κάτι διαφορετικό...
-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Εξαιρετική διαπαιδαγώγηση στον πιτσιρικά που ακούγεται !!!
Μπράβο στον πατέρα και τη μάνα του !!!
Και γελάκια και μαγκίτσα και τραγουδάκια και ο νεοέλληνας στο μεγαλείο του, παρόλα αυτά το Jeep με τις 1234 δόσεις το αγοράσαμε, αλλά να πληρώσουμε για να περάσουμε από την μεγαλύτερη κρεμαστή γέφυρα της Ευρώπης δεν καταδεχόμαστε... κανουμε αντίσταση !!!
Στα ζώα έπρεπε να πάει το βίντεο !!!
-
Έεεεεετσι! Την τζιπάρα μας την έχουμε, τον καλό τον δρόμο θέλουμε να τον χρησιμοποιούμε, αλλά όχι να τον πληρώνουμε κιόλας. Ας τον πληρώσει κάποιος άλλος βρε αδελφέ , στα @@ μου που θα βρεθούν τα φράγκα, από την τσέπη μου να μην βγαίνουν και ας τα πάρουν από όπου θέλουν.
Και ναι, πουλάω μαγκιά και κάνω και πλακίτσα και πουλάω και μούρη στο youtube άμα λάχει, έχεις κανένα πρόβλημα;
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Έεεεεετσι! Την τζιπάρα μας την έχουμε, τον καλό τον δρόμο θέλουμε να τον χρησιμοποιούμε, αλλά όχι να τον πληρώνουμε κιόλας. Ας τον πληρώσει κάποιος άλλος βρε αδελφέ , εμένα στα @@, από την τσέπη μου να μην βγαίνουν και ας βρεθούν από όπου θέλουν.Και ναι, πουλάω μαγκιά και κάνω και πλακίτσα και πουλάω και μούρη στο youtube άμα λάχει, έχεις κανένα πρόβλημα;
Εμ δεν πληρωσε τα διοδια της Γεφυρας γιατι με τοση βενζινη που καιει η τζιπουρα δεν βγαινει χώρια οι δοσεις. Αφηστε δραμα . Αν δεν ηθελε να χρησιμοποιησει την γεφυρα ας πηγαινε απο το φερυ. Εγω αυτο κανω τουλαχιστον , εχει και χαβαλε
-
Νομίζω ότι όποιος διαφωνεί με το να πληρώνει διόδια σε ένα από τα κορυφαία έργα (από τεχνική πλευράς) όλων των εποχών, ας χρησιμοποιήσει το Ferry boat.
-
Και ο πιτσιρικάς μόλις βγάλει δίπλωμα κλεισμένη την θέση στα ζώα από τώρα ...
Μετά όταν κάποιοι λένε ότι οι Ελληνάρες χρειαζόμαστε συμμάζεμα είναι πράκτορες και φερέφωνα ξένων συμφερόντων
-Διοδια- ...δεν πληρωνω!!!