-
The indications are that, at best, Robert Kubica will be out of action for several months following his crash in a rally event in Italy. However, it is possible the injuries he suffered may bring down the curtain on his Formula One career.
After several hours of speculation Renault confirmed he had suffered 'multiple fractures to his right arm, leg and hand' in the incident. He underwent surgery at the Santa Corona Hospital near Genoa, but comments from his agent, Daniele Morelli, raised worries that his career was in the balance.
Early reports all referred to injuries to his hand, and Morelli said that surgeons were 'trying to restore the functions of his right hand,' adding: 'They have already revascularised the limb and repaired the bone structure. Now they have to think about the muscular functions but Robert has strong character and he will make it.'
Morelli's comments suggests his client has suffered a serious hand injury involving the severing of nerves and tendons. If the operation is unsuccessful or only partially works, then he may be left with limited functionality and feeling in his hand. At a time drivers are being asked to press more and more buttons on the steering wheel, this would be very serious.
The fractures will heal, although given Kubica already has titanium bolts in his left arm following an accident in 2003 there may well be complications. But tendon damage is much harder and there is also no means of speeding his recovery.
Even without a detailed update as to his condition, it is now inconceivable Kubica will be ready for the start of the season, and dubious he will fit for anything but the last few months of it. But the real fear is that he may not return at all.
Many drivers have restrictions in their contracts as to what they can do off track in terms of risky sports or hobbies. Renault did not ban Kubica from rallying as being able to continue was a key part of any contract for him. As recently as November, Morelli said the big teams such as 'McLaren, Red Bull, Ferrari or Mercedes wouldn't allow it.' How Renault must be wishing it had been a little more insistent.
http://en.espnf1.com/renault/motorsport ... 40129.html
Μάλλον τέλος ο Ροβέρτος.
-
Ρε παιδιά τι να λέμε τώρα? Μιλάμε για ανθρώπους που ζουν και τρέφονται από την αδρεναλίνη. Θα τους υποχρεώσεις στον ελεύθερό τους χρόνο να παίζουν γκολφ, μπιλιάρδο ή μπριτζ? Θα αρρωστήσουν!
-
Οι οδηγοί της Ferrari, McLaren, Red Bull (αν και ο Webber τα άκουσε για το ποδήλατο) και Mercedes γιατί δεν αρρώστησαν άραγε;
-
Όλοι οι οδηγοί έχουν εξωαγωνιστικές δραστηριότητες, είτε λέγεται ποδήλατο, είτε σκι, είτε κάτι μηχανοκίνητο. Σε οποιαδήποτε μπορείς να χτυπήσεις.
Η Red Bull κατσάδιασε τον Webber, αλλά τις προάλλες τον είχε ανεβάσει σε αεροβατικό αεροσκάφος του Red Bull Series. Αυτό δεν ήταν ριψοκίνδυνο?
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Η Red Bull κατσάδιασε τον Webber, αλλά τις προάλλες τον είχε ανεβάσει σε αεροβατικό αεροσκάφος του Red Bull Series. Αυτό δεν ήταν ριψοκίνδυνο?
Στατιστικά σαφέστατα και όχι.
-
Zeus, είναι ανάλογα τί προτιμήσεις έχει ο κάθε οδηγός. Ο MS τόσα χρόνια έπαιζε ποδόσφαιρο που μπορεί να προκαλέσει τραυματισμό, πολλοί οδηγοί κάνουν motocross, snowmobile, ποδηλασία, ο Kimi έτρεχε σε rally, οι οδηγοί της Ferrari κάθε χρόνο πάνε για ski, όλα αυτά μπορούν να προκαλέσουν τραυματισμούς! Όταν περιορίζεις κάποιον δεν του κάνεις καλό. Κακό του κάνεις.
Επίσης στατιστικά, το να τρυπήσει μπαριέρα αυτοκίνητο εγκεκριμένο από την FIA έχει λιγότερες πιθανότητες να συμβεί από το να μας χτυπήσει λεωφορείο!
Όπως και να'χει τώρα πιστεύω η καταστασή του είναι ένα πολύ σοβαρότερο θέμα από αυτό που συζητάμε!
-
-
Ο χρήστης VassilisAl έγραψε:
Επίσης στατιστικά, το να τρυπήσει μπαριέρα αυτοκίνητο εγκεκριμένο από την FIA έχει λιγότερες πιθανότητες να συμβεί από το να μας χτυπήσει λεωφορείο!Νομιζεις, οι προδιαγραφες ασφαλειας των ραλι υστερουν ετη φωτος απο αυτες των μονοθεσιων. Απο τη φωτο ειναι ολοφανερο οτι ειναι παρα πολυ τυχερος και αυτος και ο συνοδηγος του που δεν εγιναν σουβλακι.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Επίσης στατιστικά, το να τρυπήσει μπαριέρα αυτοκίνητο εγκεκριμένο από την FIA έχει λιγότερες πιθανότητες να συμβεί από το να μας χτυπήσει λεωφορείο!
Νομιζεις, οι προδιαγραφες ασφαλειας των ραλι υστερουν ετη φωτος απο αυτες των μονοθεσιων. Απο τη φωτο ειναι ολοφανερο οτι ειναι παρα πολυ τυχερος και αυτος και ο συνοδηγος του που δεν εγιναν σουβλακι.
+1
Συν ότι οι πίστες της f1 είναι πολύ πιο 'ελεγχόμενο περιβάλλον' από τον κάθε καρόδρομο στα βουνά της Ιταλίας ή όπου αλλού. -
-
Σίγουρα ήταν και τυχερός και οι προδιαγραφές ασφαλείας είναι κατώτερες από της F1. Και πάλι όμως είναι πάρα πολύ υψηλές.
Αυτά είναι τα λόγια του Boullier: 'We've let him do it because rallying is what he loves to do. Rallying is vital for Robert and for his sanity. Besides that, there is a reciprocal agreement. We knew the risks and so did he. We didn't want a robot or a corporate man for a driver.'
-
Η φώτο είναι αποκαλυπτική. Αναρωτιόμουν κι εγώ από πού χώθηκε η μπάρα μέσα στο αυτοκίνητο.(τζάμια και πλαϊνή πόρτα φαίνονταν ΟΚ)...είναι και άτυχος όμως που έτυχε να βρεθεί να χωθεί η μπάρα σε εκείνο το σημείο και να εισχωρήσει στην καμπίνα. Από την άλλη μεριά, όπως το βλέπω, πάλι καλά που βγήκε και ζωντανός, θα μπορούσαν να είναι πολύ χειρότερα τα πράγματα.
-
Ο χρήστης johnnypatras έγραψε:
Από την άλλη μεριά, όπως το βλέπω, πάλι καλά που βγήκε και ζωντανός, θα μπορούσαν να είναι πολύ χειρότερα τα πράγματα.ειναι δυνατον να σχολιαζουμε μετα απο ενα τετοιο ατυχημα το αν θα μπορεσει να τρεξει στην Φ1? Ποτε μη ξανατρεξει! το σημαντικο ειναι οτι ειναι ζωντανος ο ανθρωπος.
-
Ο χρήστης Bayern7 έγραψε:
Επίσης στατιστικά, το να τρυπήσει μπαριέρα αυτοκίνητο εγκεκριμένο από την FIA έχει λιγότερες πιθανότητες να συμβεί από το να μας χτυπήσει λεωφορείο!
Νομιζεις, οι προδιαγραφες ασφαλειας των ραλι υστερουν ετη φωτος απο αυτες των μονοθεσιων. Απο τη φωτο ειναι ολοφανερο οτι ειναι παρα πολυ τυχερος και αυτος και ο συνοδηγος του που δεν εγιναν σουβλακι.
+1
Συν ότι οι πίστες της f1 είναι πολύ πιο 'ελεγχόμενο περιβάλλον' από τον κάθε καρόδρομο στα βουνά της Ιταλίας ή όπου αλλού.Για δείτε αυτό και πείτε μου πόσο πιο ασφαλή είναι τα μονοθέσια...
Το αποτέλεσμα του παραπάνω ατυχήματος είναι γνωστό. Όχι και έτη φωτός οι προδιαγραφές ασφαλείας των μονοθεσίων σε σχέση με τα rally της κατηγορίας που έτρεξε ο Πολωνός... Ήμαρτον!
Εγώ θα 'λεγα οτι μάλλον άτυχος ήταν τελικά, παρά τυχερός. Τράβηξε χαρτί από 12 και του βγήκε φιγούρα! Στατιστικά πόσο πιθανό είναι να μπει έτσι όπως μπήκε η μπαριέρα και μάλιστα στο εξωτερικό (όχι στην Ελλάδα) που έχουν άλλες προδιαγραφές?
-
Κρίμα
Μακάρι να αναρρώσει γρήγορα ο άνθρωπος και πάνω απ όλα να μην έχει να κάνει με αναπηρίες και ακρωτηριασμούς. Το αν θα ξανατρέξει κτλ είναι σίγουρα δευτερεύοντα θέματα.
-
A ρε Robert με το μεγάλο σου ταλέντο Από Καναδικό σε Ιταλικό τοίχο ρε παιδί μου... Και φέτος μπορεί όντως να έλαμπε με τη Renault. Όπως έλαμψε το 2008, αλλά δεν τον άκουγε η ομάδα στο τέλος, όπως ήταν να λάμψει το 2009 αλλά τα κάνανε θάλασσα... Θέλει ρε παιδάκι μου και λίγη τύχη...
Σε κάτι πλάνα είδα και τον Alonso νομίζω ε; Περίλυπος πήγε να δει τον φίλο του
Mακάρι να του ξεπληρώσει η τύχη κάποτε ό,τι του οφείλει όπως έκανε με το Mika Hakkinen.
-
Ο χρήστης sparticle έγραψε:
Σε κάτι πλάνα είδα και τον Alonso νομίζω ε; Περίλυπος πήγε να δει τον φίλο του+1
Γάμησέ τα...
Mακάρι να του ξεπληρώσει η τύχη κάποτε ό,τι του οφείλει όπως έκανε με το Mika Hakkinen.
Μακάρι γιατί του αξίζει, αλλά το σημαντικό είναι να μην του μείνει κάποιο μόνιμο πρόβλημα.
-
Πάνω που είχαμε αρχίσει να 'ζεστενόμαστε' για την αρχή της σεζόν...
Πολύ κρίμα για έναν οδηγό που είχε ταλέντο για μεγάλα πράγματα
Κι αν ακόμα δεν μπορέσει να ξαναοδηγήσει μονοθέσιο, εύχομαι τουλάχιστον να μην του μείνει σοβαρό πρόβλημα.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Από την άλλη μεριά, όπως το βλέπω, πάλι καλά που βγήκε και ζωντανός, θα μπορούσαν να είναι πολύ χειρότερα τα πράγματα.
ειναι δυνατον να σχολιαζουμε μετα απο ενα τετοιο ατυχημα το αν θα μπορεσει να τρεξει στην Φ1? Ποτε μη ξανατρεξει! το σημαντικο ειναι οτι ειναι ζωντανος ο ανθρωπος.
Για ποιο πραμα πρεπει να συζηταμε; Αν ειναι καλά στην υγεια του καποιος Πολωνος; Φορουμ για την Φ1 ειναι αυτο μας νοιαζει. Μακαρι να ξανατρεξει γιατι μεχρι το Σαββατο ηταν ενας απο τους λίγους που μπορουσαν να κανουν τη διαφορα, να κανουν την εκπληξη και (το κυριοτερο) να δειξουν τις πραγματικες δυνατοτητες ενος μονοθεσίου. Πλεον τιποτα δεν ειναι σιγουρο ακομα και να επιστρεψει.
Πιστευω οτι θα υπαρξει αντικαταστατης ειδικα αν ο Γκροζαν δε βγει οσο γρηγορος πρεπει (την περιπτωση Μπρουνο την αποκλειω). Οι υποψηφιοι ειναι για μενα Κιμι, Φιζικελα, Χουλκ. Με αυτη τη σειρα. Ο καθενας με τα ελατωματα του, αλλά τετοια ωρα ειναι απο δυσκολο εως αδυνατο κατι καλυτερο. Το αποκλειω να αφησουν τοσο καλο μονοθεσιο (οπως φαινεται απο μια πρωτη ματιά) στα χερια 2 pay-drivers
-
Πρέπει να 'μαι ο τελευταίος που το μαθαίνω, εδώ από το forum.
Μέσα σε 1 λεπτό έχω περάσει όλα τα ψυχο-συναισθηματικά στάδια... έκπληξη, σοκ, αγωνία, ανακούφιση (που είναι ας πούμε καλά), στενοχώρια, ξενέρωμα.Τι να πω.. η φώτο με τη μπαριέρα δείχνει πολύ άσχημη.. πάλι καλά.
Διάφορα νέα -Φεβρουάριος 2011