-
Καλο μηνα
-
Καλο μηνα
-
Καλο μηνα
-
Καλό μήνα Bill!
-
Πάρτε τα κομπιουτεράκια σας, μολύβι και χαρτί, χρονόμετρο ακριβείας και μια μεζούρα μη σας πω, κι ετοιμαστείτε για την φοβερή καινοτομία της FIA για το 2011!
-
Ενδιαφέρον:
-
Ο χρήστης sparticle έγραψε:
Πάρτε τα κομπιουτεράκια σας, μολύβι και χαρτί, χρονόμετρο ακριβείας και μια μεζούρα μη σας πω, κι ετοιμαστείτε για την φοβερή καινοτομία της FIA για το 2011!Τι μ@λ@κίες θεέ μου... Αντί να κόψουν κανένα τετραγωνικό πτέρυγας και να δώσουν 100 άλογα ακόμη, ασχολούνται με ηλιθιότητες.......
-
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
Πάρτε τα κομπιουτεράκια σας, μολύβι και χαρτί, χρονόμετρο ακριβείας και μια μεζούρα μη σας πω, κι ετοιμαστείτε για την φοβερή καινοτομία της FIA για το 2011!
Τι μ@λ@κίες θεέ μου... Αντί να κόψουν κανένα τετραγωνικό πτέρυγας και να δώσουν 100 άλογα ακόμη, ασχολούνται με ηλιθιότητες.......
Olo malakies ayth h FIA. Afoy 8a toys to apagorepsoyn tote ti skata toys to kanane ypoxrewtiko.....
-
Νομίζω ότι πραγματικά η έννοια του 1 δευτερολέπτου δεν έχει και πολύ νόημα. Πιό σημαντικό είναι να βοηθάται ένας οδηγός να πλησιάσει κάποιος όταν είναι πιό πίσω.
Στην περίπτωση τριπλής μάχης πόσο δίκαιο και εξασφαλισμένα λειτουργικό είναι το σύστημα?
-
Ο χρήστης sparticle έγραψε:
Πάρτε τα κομπιουτεράκια σας, μολύβι και χαρτί, χρονόμετρο ακριβείας και μια μεζούρα μη σας πω, κι ετοιμαστείτε για την φοβερή καινοτομία της FIA για το 2011!To μπάχαλο με παράπονα και ποινές για κάθε προσπέρασμα είναι εγγυημένο.
Άντε να βγει άκρη για το αν είχε τη σωστή διαφορά και αν πάτησε το κουμπί πρίν η μετά τη γραμμή με το μονοθεσιο να τριακοσαρίζει.
Βάλε και το KERS στην εξίσωση. Με το που πλησιάζει κάποιος από πίσω θα σκέφτεται ποια και πόσα κουμπάκια πρέπει/επιτρέπεται να πατήσει για να προσπεράσει.Και σκέψου τώρα όλο αυτό σε τρενάκι 5 μονοθεσίων ή στο μπάχαλο λίγο μετά την εκκίνηση!
-
Νομίζω θα ενεργοποιείται από τα pit μόνο όταν θα επιτρέπεται να το πατήσει ο οδηγός.
Κωστή, εμένα μ' αρέσει η ιδέα του 1 sec γιατί με αυτό τον τρόπο μόνο αν ο πίσω είναι πραγματικά ταχύτερος θα μπορεί να περάσει.
-
Ρε μπας και τα κάνουν όλα αυτά για το ΣΤΟΙΧΗΜΑ>::??
-
And Schumacher said he doubted pressing the button will make overtaking easy. 'There is no button for just driving past someone. It could be that we just close the gap and get in the slipstream to start a fight. Or it could be that it's not quite enough because I will stick the bastard on the wall anyway.'
Ενταξει προφανως ολα αυτα τα χαριτομενα με τα μετρα και τις γραμμες δεν προκειται να γινουν πραξη ποτε. Ειναι απλα για να γνεται σουσουρο στην off season
-
Σοβαρό ατύχημα για Kubica
-
Oxi re gmt....
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Ενταξει προφανως ολα αυτα τα χαριτομενα με τα μετρα και τις γραμμες δεν προκειται να γινουν πραξη ποτε. Ειναι απλα για να γνεται σουσουρο στην off seasonΓιατί να μην πραγματοποιηθούν; Οι γραμμές δεν θα είναι για τους οδηγούς αλλά για τους θεατές και τηλεθεατές. Οι οδηγοί θα ενημερώνονται από μια ένδειξη στο τιμόνι και τότε μόνο θα μπορούν να ενεργοποιήσουν το σύστημα. Νωρίτερα από αυτό, ακόμα και αν πατήσουν το κουμπί, δε θα γίνεται τίποτα. Τη βρίσκω πολύ ενδιαφέρουσα σαν ιδέα και σαν υλοποίηση αν και παραείναι τεχνητό και επιτηδευμένο. Θα προτιμούσα προσπεράσματα χωρίς κόλπα...
Κρίμα για τον Kubica. Ελπίζω να μην είναι σοβαρά και να προλάβει την πρεμιέρα του Bahrain, αν και σίγουρα θα χάσει μεγάλο μέρος των δοκιμών και αυτό θα του στοιχήσει πολύ! Μετά από αυτό το συμβαν είναι σχεδόν βέβαιο ότι οι ομάδες θα απαγορεύσουν στους πιλότους τους σχεδόν κάθε επικίνδυνη δραστηριότητα.
-
το επομενο βημα θα ειναι να δινουν μονο 100ml νερου για τον οδηγο κατα τη διαρκεια του αγωνα. Ετσι θα πρεπει να υπολογιζει με ακριβεια ποτε θα λιποθυμησει απο αφυδατωση. Εναλλακτικα, θα μπορει να πινει τα ουρα του.
μια ακομη προταση που μαλλον θα γινει πραγματικοτητα ειναι οτι, στις ευθειες της πιστας ο οδηγος θα ειναι υποχρεωμενος να ανεβαζει τα δικα του σχολια στο twitter.Πχ, 'FA: Massa get the fuck out of my way!' ή 'FM: when you say let him pass, what do you mean?'
επισης ακουγεται οτι κατα τη παρουσια αυτοκινητου ασφαλειας στη πιστα, ο οδηγος θα αναννεωνει το προφιλ του στο facebook και θα απαντα σε σχολια τηλεθεατων. Επισης θα μπορει να κανει 'like' σε αλλους οδηγους ή να ανεβαζει βιντεο απο την καμερα του αυτοκινητου.
για το 2012 συζητειται εντονα οτι ο οδηγος θα μπορει να μιλαει στο κινητο του με φιλους και συγγενεις, ενω σε συγκεκριμενα σημεια του αγωνα θα δεχεται κλησεις απο επιλεγμενους δημοσιογραφους. Εαν δεν απαντησει σε 2'', θα δεχεται ποινη για stop/go στα πιτς.
-
-
Όχι ρε συ! Τόσο σοβαρά είναι τα πράγματα;
-
διασωληνομενος εφυγε και εδω τα site ελεγαν σπασιμο καρπου..
Διάφορα νέα -Φεβρουάριος 2011