-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Ιμάντα.
Ακομα, θα αλλαζουμε ιμαντα; Απογοητευση...
οτι να'ναι ρεεεεε
-
edit
-
Ισως να τον ρωτουσατε τι οδηγει πριν αρχισετε τις ακομψες 'αποδοκιμασιες' ;
-
οκ εγώ δεν ξαναμιλάω και διορθώνω
-
θα παρω μπεμπα μεταχειρο...επισης το σπορτ πακετο πανακριβο...
-
Γουστάρω αντανακλαστικά άμυνας πάντως
Sent from my Tab using a pigeon.
-
Καλά είσαι
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Ισως να τον ρωτουσατε τι οδηγει πριν αρχισετε τις ακομψες 'αποδοκιμασιες' ;οτι και να οδηγούσε , δυσφορία για την ύπαρξη ιμάντα δείχνει άτομο σχετικό με την μην/για όσο η τζούλια με την καλή τσόντ@...
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Ισως να τον ρωτουσατε τι οδηγει πριν αρχισετε τις ακομψες 'αποδοκιμασιες' ;
οτι και να οδηγούσε , δυσφορία για την ύπαρξη ιμάντα δείχνει άτομο σχετικό με την μην/για όσο η τζούλια με την καλή τσόντ@...
Μπορει να βαριεται να αλλαζει ιμαντα και σε αυτο το αμαξι του.Κακο ειναι;
-
Αυτη με τα 170hp ποσα βγαζει πραγματικα ???
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Γουστάρω αντανακλαστικά άμυνας πάντωςSent from my Tab using a pigeon.
-
Ναι ο προλαλύσας μ' έχει εκπαιδεύσει
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Ισως να τον ρωτουσατε τι οδηγει πριν αρχισετε τις ακομψες 'αποδοκιμασιες' ;
οτι και να οδηγούσε , δυσφορία για την ύπαρξη ιμάντα δείχνει άτομο σχετικό με την μην/για όσο η τζούλια με την καλή τσόντ@...
μηχανολογος εχω σπουδασει αν σε ενδιαφερει...δηλ. ολα τα αλλα που εχουν αλυσιδα δεν ειναι καλα;
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Ισως να τον ρωτουσατε τι οδηγει πριν αρχισετε τις ακομψες 'αποδοκιμασιες' ;
οτι και να οδηγούσε , δυσφορία για την ύπαρξη ιμάντα δείχνει άτομο σχετικό με την μην/για όσο η τζούλια με την καλή τσόντ@...
μηχανολογος εχω σπουδασει αν σε ενδιαφερει...δηλ. ολα τα αλλα που εχουν αλυσιδα δεν ειναι καλα;
Εχει σημασια αν εισαι απο ΤΕΙ ή οχι..
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Ισως να τον ρωτουσατε τι οδηγει πριν αρχισετε τις ακομψες 'αποδοκιμασιες' ;
οτι και να οδηγούσε , δυσφορία για την ύπαρξη ιμάντα δείχνει άτομο σχετικό με την μην/για όσο η τζούλια με την καλή τσόντ@...
μηχανολογος εχω σπουδασει αν σε ενδιαφερει...δηλ. ολα τα αλλα που εχουν αλυσιδα δεν ειναι καλα;
Δεν είπε κανείς κάτι τέτοιο. Η ύπαρξη ιμάντα όμως δεν είναι κριτήριο επιλογής αυτοκινήτου. Πάρε μεταχείρα BMW...τουλάχιστον θα αλλάξεις όλα τα άλλα (λόγω φθοράς) αλλά θα γλιτώσεις τον ιμάντα...
-
EMΠ φιλε. Δεν μπορεις να συγκρινεις μεταχειρο 330 με Τζουλιετα εστω και αν σου στοιχιζει λιγα παραπανω. Δεν βλεπω γιατι θα πρεπει καθε 3 χρονια να πρεπει να κλεινεις συνεργιο και να πληρωνεις 500ε για κατι που δεν θα το χρειαζοσουν να το κανεις αν ειχε αλυσιδα οπως τα περισσοτερα πρεμιουμ αυτοκινητα. Ολοι οι αλλοι τοτε θα ειχαν ιμαντα αν κανεναν δεν τους ενοιαζε. Το εσωτερικο δεν μου πολυαρεσε και το αμαξι φαινεται βαρυ λογο φανταζομαι των ενισχυσεων για να περασει τα τεστς.
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
EMΠ φιλε. Δεν μπορεις να συγκρινεις μεταχειρο 330 με Τζουλιετα εστω και αν σου στοιχιζει λιγα παραπανω. Δεν βλεπω γιατι θα πρεπει καθε 3 χρονια να πρεπει να κλεινεις συνεργιο και να πληρωνεις 500ε για κατι που δεν θα το χρειαζοσουν να το κανεις αν ειχε αλυσιδα οπως τα περισσοτερα πρεμιουμ αυτοκινητα. Ολοι οι αλλοι τοτε θα ειχαν ιμαντα αν κανεναν δεν τους ενοιαζε. Το εσωτερικο δεν μου πολυαρεσε και το αμαξι φαινεται βαρυ λογο φανταζομαι των ενισχυσεων για να περασει τα τεστς.Αυτά είναι! ΕΜΠεριστατωμένες απόψεις!
Ώστε σου φάνηκε βαρύ ε?? Αυτό πάει να πει ματιά-ζυγαριά! Και επειδή μίλησες για 330 (προφανώς μιλάς για Ε46, δηλ σχετική αρχαιολογία αλλά αμαξάρα) για βάλε κάτω και δες στα 3 χρόνια πόσες αλλαγές ιμάντα κάνεις μόνο από τη διαφορά στα τέλη κυκλοφορίας. BTW η Alfa πληρώνει 134€ τέλη...1000€ (αν δεν κάνω λάθος) η 330...αυτά και καληνύχτα...πα να πιούμε κάνα ποτό!! -
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
EMΠ φιλε. Δεν μπορεις να συγκρινεις μεταχειρο 330 με Τζουλιετα εστω και αν σου στοιχιζει λιγα παραπανω. Δεν βλεπω γιατι θα πρεπει καθε 3 χρονια να πρεπει να κλεινεις συνεργιο και να πληρωνεις 500ε για κατι που δεν θα το χρειαζοσουν να το κανεις αν ειχε αλυσιδα οπως τα περισσοτερα πρεμιουμ αυτοκινητα. Ολοι οι αλλοι τοτε θα ειχαν ιμαντα αν κανεναν δεν τους ενοιαζε. Το εσωτερικο δεν μου πολυαρεσε και το αμαξι φαινεται βαρυ λογο φανταζομαι των ενισχυσεων για να περασει τα τεστς.
Αυτά είναι! ΕΜΠεριστατωμένες απόψεις!
Ώστε σου φάνηκε βαρύ ε?? Αυτό πάει να πει ματιά-ζυγαριά! Και επειδή μίλησες για 330 (προφανώς μιλάς για Ε46, δηλ σχετική αρχαιολογία αλλά αμαξάρα) για βάλε κάτω και δες στα 3 χρόνια πόσες αλλαγές ιμάντα κάνεις μόνο από τη διαφορά στα τέλη κυκλοφορίας. BTW η Alfa πληρώνει 134€ τέλη...1000€ (αν δεν κάνω λάθος) η 330...αυτά και καληνύχτα...πα να πιούμε κάνα ποτό!!Οχι 2006 330 14κ, δεν πληρωνει τοσα πολλα γιατι ειμαι εκτος ελλαδας. Στην Αλφα Ρομεο δουλευεις;
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
EMΠ φιλε. Δεν μπορεις να συγκρινεις μεταχειρο 330 με Τζουλιετα εστω και αν σου στοιχιζει λιγα παραπανω. Δεν βλεπω γιατι θα πρεπει καθε 3 χρονια να πρεπει να κλεινεις συνεργιο και να πληρωνεις 500ε για κατι που δεν θα το χρειαζοσουν να το κανεις αν ειχε αλυσιδα οπως τα περισσοτερα πρεμιουμ αυτοκινητα. Ολοι οι αλλοι τοτε θα ειχαν ιμαντα αν κανεναν δεν τους ενοιαζε. Το εσωτερικο δεν μου πολυαρεσε και το αμαξι φαινεται βαρυ λογο φανταζομαι των ενισχυσεων για να περασει τα τεστς.
Αυτά είναι! ΕΜΠεριστατωμένες απόψεις!
Ώστε σου φάνηκε βαρύ ε?? Αυτό πάει να πει ματιά-ζυγαριά! Και επειδή μίλησες για 330 (προφανώς μιλάς για Ε46, δηλ σχετική αρχαιολογία αλλά αμαξάρα) για βάλε κάτω και δες στα 3 χρόνια πόσες αλλαγές ιμάντα κάνεις μόνο από τη διαφορά στα τέλη κυκλοφορίας. BTW η Alfa πληρώνει 134€ τέλη...1000€ (αν δεν κάνω λάθος) η 330...αυτά και καληνύχτα...πα να πιούμε κάνα ποτό!!Οχι 2006 330 14κ, δεν πληρωνει τοσα πολλα γιατι ειμαι εκτος ελλαδας. Στην Αλφα Ρομεο δουλευεις;
Δυστυχώς όχι...αλλά απ' όσα ειπώθηκαν παραπάνω εσύ αυτό αναρωτήθηκες?
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
EMΠ φιλε. Δεν μπορεις να συγκρινεις μεταχειρο 330 με Τζουλιετα εστω και αν σου στοιχιζει λιγα παραπανω. Δεν βλεπω γιατι θα πρεπει καθε 3 χρονια να πρεπει να κλεινεις συνεργιο και να πληρωνεις 500ε για κατι που δεν θα το χρειαζοσουν να το κανεις αν ειχε αλυσιδα οπως τα περισσοτερα πρεμιουμ αυτοκινητα. Ολοι οι αλλοι τοτε θα ειχαν ιμαντα αν κανεναν δεν τους ενοιαζε. Το εσωτερικο δεν μου πολυαρεσε και το αμαξι φαινεται βαρυ λογο φανταζομαι των ενισχυσεων για να περασει τα τεστς.έχω premium Leon.
πάντως ο ιμάντας εν έτει 2011 είναι αποτρεπτικός παράγοντας όπως κ να το κάνουμε.
Alfa Romeo Giulietta