-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Εν τω μεταξυ, εγω ακομα περιμενω να παρω απαντηση γιατι ισχυουν αυτα τα γελοια ορια ταχυτητας στις ΥΠΑ......Λες να ειναι για να μη σκοτωνονται??
Σου απαντησα σε αυτο ηδη. Σου ειπα οτι πριν ακομη αρχισω να σου εξηγω πρεπει πρωτα να γινεις ιδιοκτητης αυτοκινητου 'πολλων κυβικων' οπως τα λες. Μετα θα σου πω τα υπολοιπα.
-
ΟΚ παιδες. Αυτο ειναι το τελευταιο μου μυνημα για τις επομενες 3 εβδομαδες. Θα ειμαι στην Ελλαδα Θα εξετασω μεταξυ αλλων την ποιοτητα της ασφαλτου με μικροσκοπιο αυτη την φορα διοτι το εχω ακουσει αυτο το παραπονο τοσο πολυ που αρχιζω να να πιστευω οτι υπερβαλετε (ωχ! ακουω τις πετρες να ερχοντε κατα πανω μου).
Υγεια και χαρα σε ολους και καλη αυτοκινηση.
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Ποτε δεν ειπα, ουτε και εγραψα, κατι τετοιο. Δωσε ενα παραδειγμα που το εκανα. Μαλιστα αντιθετως, εχω γραψει οτι καμια χωρα δεν ειναι τέλοια συμπεριλαμβανομενης και των ΗΠΑ. Απλως στις ΗΠΑ το συστημα ειναι καλυτερο, τουλαχισοτν απο αυτο της Ελλαδος (αφου εχω ζησει μονο σε αυτες τις 2 χωρες).
Με το να βαζεις λογια στο στομα μου χανεις την αξιοπιστια σου περετερω στους υπολοιπους εδω.
Ποτέ δε σε είδα όμως να παραδέχεσαι ότι κάτι στις ΗΠΑ είναι στραβό, ακόμα κι όταν αυτό είναι εξώφθαλμο - ακριβώς το αντίθετο συμβαίνει. Τα δε Αμερικανικά αυτοκίνητα, ακόμα κι όταν σου είχα πει ότι δεν σχεδιάστηκαν με βάση τις Ευρωπαϊκές συνθήκες, γιατί οι Αμερικανικές βιομηχανίες δεν ένιωσαν τέτοια ανάγκη, πάλι έπεσες με λύσσα επάνω μου και με πολλή ειρωνεία. Scripta manent.
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Εν τω μεταξυ, εγω ακομα περιμενω να παρω απαντηση γιατι ισχυουν αυτα τα γελοια ορια ταχυτητας στις ΥΠΑ......
Λες να ειναι για να μη σκοτωνονται??
Σου απαντησα σε αυτο ηδη. Σου ειπα οτι πριν ακομη αρχισω να σου εξηγω πρεπει πρωτα να γινεις ιδιοκτητης αυτοκινητου 'πολλων κυβικων' οπως τα λες. Μετα θα σου πω τα υπολοιπα.
Ωραια απαντηση φιλε μου με επεισες απολυτως
(με πληγωνεις πολυ διοτι με κανεις να νιωθω μειονεκτικα που δε μπορω να εχω πολλα κυβικα )
-
spiros σε καταλαβαινω αγορι μου αλλα τι να κανουμε στα κυβικα ειναι τα αλογα
τωρα εσυ με τοσο μικρο κινητηρα ποσα να εχεις 50,60 αντε 65 αν βαλεις και κανα ελευθερο φιλτρο αλλα που να ξερεις εσυ απο τετοια πραγματα
ps.spiro δεν εχω τιποτα εναντιον των πολλων μηδενικων στα νουμερα αλλα που να γραφεις τοσα δεν φτανει και το forum
-
[/quote]
Αγη οπως τους ειπα. Αυτα τα 'τραγουδια' τα 'τραγουδουσα' και εγω, ως ασχετος Ελλην, οταν ζουσα εκει. Τοσο ηξερα, τοσα ελεγα. Η αμαρτια ηταν οτι τα ελεγα μα παθος και σιγουρια οπως ο Σκουλιονε. Παω πισω στο παρελθον και 'ακουω και κοιταω' τον εαυτο μου τοτε και δακριζω. 200 χρονια πισω.[/quote]ΤΩΡΑ ΔΗΛΑΔΗ ΠΟΥ ΘΑ ΕΡΘΕΙΣ ΣΤΟ ΕΛΛΑΝΤΑ ΘΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙΣ ΝΑ ΤΑΞΙΔΕΨΕΙΣ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙΣ 200 ΧΡΟΝΙΑ ΠΙΣΩ!ΜΠΡΑΒΟ ΡΕ ΓΑΒΡΙΛΑΚΟ ΕΙΣΑΙ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ!
ΑΛΗΘΕΙΑ! ΕΒΓΑΛΕ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΗ ΟΔΗΓΙΑ ΤΟ STATE DEPARTMENT ΓΙΑ ΤΟ ΕΛΛΑΝΤΑ!Ε! ΤΩΡΑ ΠΟΥ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΤΗΣ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΔΙΚΑΙΩΘΗΚΕ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΕΡΘΕΙΣ ΚΙ΄ΕΣΥ!ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΥΑΤΟ ΣΟΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΔΑΚΡΥΖΕΙΣ ΤΩΡΑ!
ΠΟΥ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΒΟΛΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΕΡΟΨΙΑ ΣΟΥ ΑΓΝΟΕΙΣ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ!
ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑΤΙ Η ΠΕΡΙΒΟΗΤΗ C.I.A. ME ΔΟΡΥΦΟΡΟΥΣ,ECHELON Κ.Τ.Λ.ΔΕ ΜΠΟΡΕΣΕ ΝΑ ΒΡΕΙ ΤΟΝ LADEN.
ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΩΣ ΟΙ ΟΠΛΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ ΣΑΣ ΕΙΧΑΝ ΑΡΚΕΤΟ STOCK ΚΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΣΑΣ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΝΤΙΠΑΛΟ!
...ΓΥΡΝΑΕΙ ΚΑΙ ΒΓΑΖΕΙ ΑΙΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΩΜΑ,
ΣΟΥ ΡΑΒΕΙ ΤΟ ΜΟΥΔΙΑΣΜΕΝΟ ΣΤΟΜΑ,
ΚΙ΄ΑΝ ΚΛΕΙΣΕΙΣ ΚΑΙ Τ'ΑΥΤΙΑ
ΚΑΛΑ ΚΡΑΣΙΑ....ΓΑΒΡΙΛΑΚΟ![/list]
-
ΕΦΥΓΕ Ο ΓΑΒΡΙΗΛΑΚΟΣ ΚΑΙ ΓΥΡΙΣΑ ΕΓΩ. ΜΟΥ ΠΗΡΕ ΚΑΜΠΟΣΗ ΩΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΩ ΟΛΑ ΤΑ ΜΥΝΗΜΑΤΑ. ΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΑΠΟΨΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΑΒΡΙΗΛ. ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΩΣ ΤΟ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΜΙΑ ΧΑΡΑ. ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΠΕΡΝΑΝΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ. ΕΧΟΥΝ ΕΝΑΝ ΠΑΝΕΞΥΠΝΟ ΚΥΒΕΡΝΗΤΗ, ΤΟΝ κ.ΜΠΟΥΣ (ΕΔΩ ΓΕΛΑΜΕ), ΕΧΟΥΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΣΕ ΜΕΡΙΚΑ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ ΠΑΙΔΙΑ ΑΛΛΑ ΠΑΙΔΙΑ (ΕΔΩ ΚΛΑΙΜΕ), ΣΕ ΟΠΟΙΑ ΧΩΡΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΤΑ ΟΠΛΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΡΙΞΟΥΝ ΒΟΜΒΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΣΚΟΤΩΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΚΑΚΟΥΣ, ΤΑ ΜΜΕ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΑΜΕΡΟΛΗΠΤΑ....
ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΝΑΠΤΥΓΜΕΝΕΣ ΧΩΡΕΣ (ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΣΤΗ ΔΙΚΗ ΜΑΣ) ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΝΤΑΙ ΚΑΜΕΡΕΣ (ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΤΟ ΑΡΧΙΚΟ ΜΑΣ ΘΕΜΑ) ΚΑΙ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΡΙΞΟΥΝ ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΒΟΜΒΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΙΣ ΕΛΕΓΞΟΥΝ. ΚΑΙ ΚΛΕΙΝΩ ΚΙ ΕΓΩ ΜΕ ΕΝΑ ΣΤΟΙΧΑΚΙ ΟΠΩΣ ΚΑΙ Ο ΚΑΥΣΤΙΚΟΣ ΑΛΛΑ ΣΩΣΤΑ ΟΜΙΛΩΝ SAXOGUS.
'ΦΟΒΑΜΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΓΙΑ ΜΕΝΑ, ΧΩΡΙΣ ΕΜΕΝΑ' -
Διαβάζοντας 15(!!!) σελίδες αντιπαράθεσης χωρίς τελικά να υπάρχει λύση στο πρόβλημα προτείνω να συναντηθούμε και να συζητήσουμε από κοντά το πρόβλημα των αδικιών από τη μεριά του κράτους ..... συμφωνείται ???
-
Ο χρήστης Fast@Safe έγραψε:
Διαβάζοντας 15(!!!) σελίδες αντιπαράθεσης χωρίς τελικά να υπάρχει λύση στο πρόβλημα προτείνω να συναντηθούμε και να συζητήσουμε από κοντά το πρόβλημα των αδικιών από τη μεριά του κράτους ..... συμφωνείται ???Μα Fast@Safe δεν ειναι θέμα εύρεσης κάποιας λύσης!Οπως εχουν γράψει πολλοί το θέμα ειναι οτι μπορούμε σε αυτό το forum να τοποθετούμαστε και να στηρίζουμε την όποια γνώμη εχουμε,χωρίς φόβο αλλα με..πάθος!!
Προσωπικά λοιπόν ειμαι απολύτως 'μέσα' σε συνάντηση των forumαδων - που θα γίνει (πρώτα ο Θεός) ειτε στο ΕΛΠΑ ειτε στην πίστα του Λάμπη ειτε στην εκδήλωση που προετοιμάζει (?! ) ο κ.ΤΤ- αλλα οχι με ημερησία διάταξη και κυρίως οχι για να λύσω τα προβλήματα του πλανήτη αλλα να συναντήσω ανθρώπους που εκτιμώ τις απόψεις τους και θα ηθελα να γνωρίζω και προσωπικά.
Καλώς ορισες λοιπόν και θα τα λέμε στα διάφορα 'threads' -
Συμφώνω απόλυτα με τον kouk. Καιρός να γνωριστούμε. Μάλλον στην πίστα τον Οκτ.
Σχετικά με το θέμα τώρα, διαβάστε τον αντίλογο του ΚΚ στο τεύχος Σεπτεμβρίου και την ανταπόκριση από Βρετανία (δεν είναι μόνο οι αμερικάνοι του έχουν ωραίες ιδέες) του Ίαν.Ο χρόνος για να την κοπανήσουμε λιγοστεύει...........
-
AAAAAAH DE THA EIMAI STI SINANTISI GAMOTO...TESPA KANTE KAI KANA PANTILIKI GIA MENA ME OTI KALO TOUTOU VREITE EKEI...EIMAI SIGOUROS OTI 'KATI' THA VREITE...KAENANA MIKRO NA PERASEI I ORA...(MIKRO=400 HP)
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Συμφώνω απόλυτα με τον kouk. Καιρός να γνωριστούμε. Μάλλον στην πίστα τον Οκτ.
Σχετικά με το θέμα τώρα, διαβάστε τον αντίλογο του ΚΚ στο τεύχος Σεπτεμβρίου και την ανταπόκριση από Βρετανία (δεν είναι μόνο οι αμερικάνοι του έχουν ωραίες ιδέες) του Ίαν.Ο χρόνος για να την κοπανήσουμε λιγοστεύει...........
Ti autokinita 8a mazepsete?
Stin Ellada den exw tipote to a3iologo kai mallon den prolabainw na parw ena WRX kai na to steilw stin Ellada.
-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
Συμφώνω απόλυτα με τον kouk. Καιρός να γνωριστούμε. Μάλλον στην πίστα τον Οκτ.
Σχετικά με το θέμα τώρα, διαβάστε τον αντίλογο του ΚΚ στο τεύχος Σεπτεμβρίου και την ανταπόκριση από Βρετανία (δεν είναι μόνο οι αμερικάνοι του έχουν ωραίες ιδέες) του Ίαν.Ο χρόνος για να την κοπανήσουμε λιγοστεύει...........
Ti autokinita 8a mazepsete?
Stin Ellada den exw tipote to a3iologo kai mallon den prolabainw na parw ena WRX kai na to steilw stin Ellada.
Αγη,μη φανταστείς τίποτα το φοβερό!Ε απλά ενα Lada αγωνιστικό και δύο Skoda Octavia 1,8TQ επίσης αγωνιστικά!!! Και δεν θα τα μαζέψουμε εμείς,ειναι ιδιοκτησία της πίστας
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Συμφώνω απόλυτα με τον kouk. Καιρός να γνωριστούμε. Μάλλον στην πίστα τον Οκτ.
Σχετικά με το θέμα τώρα, διαβάστε τον αντίλογο του ΚΚ στο τεύχος Σεπτεμβρίου και την ανταπόκριση από Βρετανία (δεν είναι μόνο οι αμερικάνοι του έχουν ωραίες ιδέες) του Ίαν.Ο χρόνος για να την κοπανήσουμε λιγοστεύει...........
Ti autokinita 8a mazepsete?
Stin Ellada den exw tipote to a3iologo kai mallon den prolabainw na parw ena WRX kai na to steilw stin Ellada.
Αγη,μη φανταστείς τίποτα το φοβερό!Ε απλά ενα Lada αγωνιστικό και δύο Skoda Octavia 1,8TQ επίσης αγωνιστικά!!! Και δεν θα τα μαζέψουμε εμείς,ειναι ιδιοκτησία της πίστας
Nai, alla mporoume na odigisoume ta Octavia? Me ti kostos?
-
agis υπάχει 5σέλιδο θρεντ για την πίστα με τα Octavia στους ελληνικούς αγώνες
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=491&start=0 -
Σ'ευχαριστώ για το καλωσόρισμα Kouk και χαιρετώ και την υπόλοιπη , εκλεκτή , ομήγυρη .... Αυτό που προσπαθώ να πω είναι ότι ενώ όλοι γνωρίζουμε τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε σαν οδηγοί , δεν μπορούμε να βρούμε μία λύση .... θα έλεγα ότι ενώ όλοι μας έχουμε ιδέες και προτάσεις κανείς δεν μπορεί να τις εφαρμόσει..... και ο λόγος ??? ότι ατομικά ο καθένας δεν διαθέτει τη δύναμη να αντιμετωπίσει το 'θηρίο' ...και φέρνω σαν παράδειγμα τον κ. Καββαθά ...... Ιδέες είχε και έχει .... προτάσεις έχει κάνει άπειρες..... αλλά ..... δεν έγινε τίποτα ..... γιατί ??? Γιατί όσο καλός να ήταν (και είναι) και αυτός και το επιτελείο του , δεν έχουν τα άτομα να υποστηρίξουν τις απόψεις τους ...... να το θέσω και με ένα παράδειγμα .... μεταξύ κυνηγών και οικολόγων , κάθε χρόνο γίνεται ο ίδιος αγώνας ..... βγαίνει ο Υπουργός και λέει ...' Το κυνήγι θα ισχύει από τότε - έως τότε ' ....βγαίνουν οι οικολόγοι και χτυπιούνται να μειωθεί , να καταργηθεί κλπ κλπ ... ο Υπουργός κάνει την πάπια βέβαια (όλοι ξέρουμε τη δύναμη των οικολόγων) και το θέμα πάει για την επόμενη χρονιά που γίνονται τα ίδια ...... και λέω τώρα ..... οι εγγεγραμμένοι κυνηγοί είναι περίπου 300.000 ..... κάθε χρόνο δίνουν , ο καθένας από αυτούς δίνει στο κράτος από περίπου 40.000 δρχ για την άδεια ..... προσθέστε φυσίγγια - βενζίνες - διαμονές κλπ κλπ ..... θα δείτε ότι βγαίνει ένα κονδύλι καλό για το κράτος ..... άρα δεν τους αγγίζει ( Προσοχή ... δεν λέω αν είναι δίκαιο ή άδικο το κυνήγι ή αν έχουν δίκιο ή άδικο οι οικολόγοι....απλά είναι ένα παράδειγμα ) ..... Τώρα ... εμείς οι οδηγοί..... Δίνουμε τα εκατονταπλάσια για τα αυτοκίνητα μας και το κράτος μας έχει γραμμένους...... Γιατί ??? Γιατί δεν έχουμε ένα μέσο να μας ενώσει .... ένα σύλλογο ... μια ομάδα ρε γαμώτο που να εκπροσωπεί τις χιλιάδες των οδηγών ..... μία δύναμη που θα μπορεί να πλακώσει στις μηνύσεις το κράτος .... που θα μπορεί με εθελοντική εργασία να μαθαίνει στα παιδιά κυκλοφοριακή αγωγή ... που θα μπορεί να κάνει δεκάδες πράγματα .....ξέρω ότι ακούγονται γραφικά όλα αυτά ..... ίσως και να είμαι.... αλλά μη μου πείτε ότι δεν τα έχετε σκεφτεί έστω και μία φορά ............
-
Ο χρήστης Fast@Safe έγραψε:
Σ'ευχαριστώ για το καλωσόρισμα Kouk και χαιρετώ και την υπόλοιπη , εκλεκτή , ομήγυρη .... Αυτό που προσπαθώ να πω είναι ότι ενώ όλοι γνωρίζουμε τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε σαν οδηγοί , δεν μπορούμε να βρούμε μία λύση .... θα έλεγα ότι ενώ όλοι μας έχουμε ιδέες και προτάσεις κανείς δεν μπορεί να τις εφαρμόσει..... και ο λόγος ??? ότι ατομικά ο καθένας δεν διαθέτει τη δύναμη να αντιμετωπίσει το 'θηρίο' ...και φέρνω σαν παράδειγμα τον κ. Καββαθά ...... Ιδέες είχε και έχει .... προτάσεις έχει κάνει άπειρες..... αλλά ..... δεν έγινε τίποτα ..... γιατί ??? Γιατί όσο καλός να ήταν (και είναι) και αυτός και το επιτελείο του , δεν έχουν τα άτομα να υποστηρίξουν τις απόψεις τους ...... να το θέσω και με ένα παράδειγμα .... μεταξύ κυνηγών και οικολόγων , κάθε χρόνο γίνεται ο ίδιος αγώνας ..... βγαίνει ο Υπουργός και λέει ...' Το κυνήγι θα ισχύει από τότε - έως τότε ' ....βγαίνουν οι οικολόγοι και χτυπιούνται να μειωθεί , να καταργηθεί κλπ κλπ ... ο Υπουργός κάνει την πάπια βέβαια (όλοι ξέρουμε τη δύναμη των οικολόγων) και το θέμα πάει για την επόμενη χρονιά που γίνονται τα ίδια ...... και λέω τώρα ..... οι εγγεγραμμένοι κυνηγοί είναι περίπου 300.000 ..... κάθε χρόνο δίνουν , ο καθένας από αυτούς δίνει στο κράτος από περίπου 40.000 δρχ για την άδεια ..... προσθέστε φυσίγγια - βενζίνες - διαμονές κλπ κλπ ..... θα δείτε ότι βγαίνει ένα κονδύλι καλό για το κράτος ..... άρα δεν τους αγγίζει ( Προσοχή ... δεν λέω αν είναι δίκαιο ή άδικο το κυνήγι ή αν έχουν δίκιο ή άδικο οι οικολόγοι....απλά είναι ένα παράδειγμα ) ..... Τώρα ... εμείς οι οδηγοί..... Δίνουμε τα εκατονταπλάσια για τα αυτοκίνητα μας και το κράτος μας έχει γραμμένους...... Γιατί ??? Γιατί δεν έχουμε ένα μέσο να μας ενώσει .... ένα σύλλογο ... μια ομάδα ρε γαμώτο που να εκπροσωπεί τις χιλιάδες των οδηγών ..... μία δύναμη που θα μπορεί να πλακώσει στις μηνύσεις το κράτος .... που θα μπορεί με εθελοντική εργασία να μαθαίνει στα παιδιά κυκλοφοριακή αγωγή ... που θα μπορεί να κάνει δεκάδες πράγματα .....ξέρω ότι ακούγονται γραφικά όλα αυτά ..... ίσως και να είμαι.... αλλά μη μου πείτε ότι δεν τα έχετε σκεφτεί έστω και μία φορά ............ΦΙΛΕ ΜΟΥ,ΟΙ ΚΥΝΗΓΟΙ ΚΑΤΕΒΑΣΑΜΕ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΥΝΗΓΩΝ.ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΟΔΗΓΩΝ?
ΑΛΛΩΣΤΕ ΚΑΠΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΡΙΞΟΥΜΕ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΜΑΣ -
Όχι κόμμα, αλλά οργάνωση. Αυτοοργάνωση, όπως κάνουν οι αναρχικοί.
-
Συμφωνώ απόλυτα. Πρέπει κι εμείς οι οδηγοί κάποια στιγμή να οργανωθούμε. Να κινητοποιηθούμε για να πάψουμε να είμαστε η χρυσή κότα για το κράτος. Πληρώνουμε τέλη κυκλοφορίας και δεν έχουμε δρόμους, αλλά ναρκοπέδια. Πληρώνουμε διόδια, και δεν έχουμε εθνικές οδούς, αλλά πεδία μάχης. Πληρώνουμε ακριβά την αγορά του αυτοκινήτου (σχέση τιμής-μισθού), φορολογούμαστε για την αγορά, φορολογούμαστε και για την χρήση, φορολογούμαστε και για την κτήση, αλλά και για την συντήρηση. Κάθε αυτοκίνητο που πατάει τις ρόδες στους δρόμους-σαπουνοπαγοδρόμια της Ελλάδας, μέχρι και να αποσυρθεί από την κυκλοφορία, προσφέρει στο κράτος έσοδα. Πολλά έσοδα. Που είναι το αντίκρισμα; Πότε θα καταλάβουμε όλοι οι οδηγοί ότι είμαστε ΟΛΟΙ θύματα εκμετάλευσης; Ως πότε θα πληρώνουμε για την κατασκευή ενός δρόμου, και μετά θα ξαναπληρώνουμε για την -πρόχειρη- διόρθωση των κακοτεχνιών που άφησε πίσω του ο εργολάβος; ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ, ΚΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ.
-
Να απαιτήσουμε επιτέλους ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΔΙΟΔΙΩΝ και ΦΥΛΑΚΙΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΩΣ ΤΩΡΑ ΥΠΟΥΡΓΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΡΓΩΝ ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΡΓΟΛΑΒΩΝ, ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΔΗΜΑΡΧΩΝ ΤΩΝ 'ΚΑΛΩΝ' ΠΕΡΙΟΧΩΝ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΣΑΜΑΡΑΚΙΑ (ΠΑΡΑΚΩΛΥΣΗ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΩΝ), ΔΗΜΕΥΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΥΠΟΥΡΓΙΚΩΝ ΛΙΜΟΥΖΙΝΩΝ (ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥΣ ΜΕ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΑ Ή ΜΕΣΑΙΑ 1600ΑΡΙΑ) ΚΑΙ ΠΕΡΙΚΟΠΗ ΤΩΝ ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΩΝ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΩΝ ΚΑΤΑ 70% (τους δικούς μας τους μισθούς τους κόβουν, τους δικούς τους όμως τους διπλασιάζουν κάθε χρόνο, οι αλήτες). Τι στο διάολο πληρώνουμε; Αυτή η ρημάδα η 'Εθνική' του Λαλιώτη (κυρίως) είναι, από το πρώτο χιλιόμετρο ως το τελευταίο, ένα σφαγείο.
Να απαιτήσουμε περιορισμό της μίζας (της νόμιμης δηλαδή 'προμήθειας') από το 10% στο 0.5% και φορολόγησή της με ποσοστό 60%. Να απαιτήσουμε επαναπροσδιορισμό των προδιαγραφών και των ορίων ταχύτητας για τις εθνικές οδούς, ήτοι:
-
Προδιαγραφές: 3 ή 4 λωρίδες ανά ρεύμα + βοηθητική, ΧΩΡΙΣ να υπάρχει επιλογή στον εργολάβο να τις περιορίσει, με μη ανακλαστικό, αντιολισθητικό και με μεγάλες δυνατότητες απορροής των ομβρίων υδάτων ασφαλτοτάπητα (το τελευταίο λόγω δομής της ασφάλτου, όχι δίνοντας ανάποδη κλίση στις στροφές), περιβαλλοντολογική και αρχαιολογική μελέτη του χώρου και όριο πρόσφυσης τα 350 χ.α.ω. Διαχωριστικά στηθαία. Εκτεταμένη και ευδιάκριτη σήμανση - η υπάρχουσα (όπου υπάρχει) φαίνεται θολή το βράδυ και είναι δυσανάγνωστή. Ελάχιστο ύψος γεφυρών και απόσταση κρεμασμένων πινακίδων από το οδόστρωμα: 7.5 μέτρα. Φωτισμός παντού (εκτός από σημεία όπου πρέπει να αποφευχθεί η φωτορρύπανση) και ιδίως στα πάρκινγκ.
-
Όρια ταχύτητας:
Από τη βοηθητική και πηγαίνοντας προς την αριστερή λωρίδα:
Για 4 λωρίδες + βοηθητική:
Βοηθητική:
Για περιπτώσεις ανάγκης, κίνηση οχημάτων υποστήριξης και συντήρησης: ΌΡΙΟ 80 χ.α.ω με δυνατότητα υπέρβασης κατά 20%.
1η λωρίδα:
Για μέτριες ταχύτητες. Ελάχιστη ταχύτητα 100 χ.α.ω., μέγιστη 130, δυνατότητα υπέρβασης κατά 20%.
2η λωρίδα:
Ελάχιστη ταχύτητα 140 χ.α.ω. μέγιστη 170 χ.α.ω. με δυνατότητα υπέρβασης κατά 15%
3η λωρίδα:
Ελάχιστη ταχύτητα 160 χ.α.ω., μέγιστη ταχύτητα 200 χ.α.ω. δυνατότητα υπέρβασης 10%.
4η λωρίδα: Αυστηρά για πολύ υψηλές ταχύτητες, άνω των 180 χ.α.ω.
Σε περίπτωση 3 ή 2 λωρίδων, θα ισχύουν τα ίδια όρια. Η βραδυπορεία θα απαγορεύεται αυστηρά.
Σε υψηλών προδιαγραφών επαρχιακό δίκτυο, τουλάχιστον 2 λωρίδες ανά ρεύμα + βοηθητική, με διαχωριστικό στηθαίο και ταχύτητες ελαττωμένες κατά 5%.
Σε απλό επαρχιακό τουλάχιστον μιάμιση λωρίδα ανά ρεύμα + βοηθητική, ταχύτητες ελαττωμένες εν σχέσει με την Εθνική κατά 10%.
Ορεινό δίκτυο: Ό,τι επιβάλλουν οι συνθήκες του περιβάλλοντος χώρου.
-
Kameres kai o megalos adelfos(oxi to thlepaixnidi...)