-
cry
-
Καλά, όποιος τρέχει στο Αίγιο, το Διακοφτό κτλ. (και εν γένει οπουδήποτε έχει διασταυρώσεις) συν κάποια άλλα κλασσικά σημεία (πχ. Σούρπη) είναι άξιος της τύχης του.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Καλά, όποιος τρέχει στο Αίγιο, το Διακοφτό κτλ. (και εν γένει οπουδήποτε έχει διασταυρώσεις) συν κάποια άλλα κλασσικά σημεία (πχ. Σούρπη) είναι άξιος της τύχης του.κάθε φορά που περνάω από εκεί, παλεύω με τον εαυτό μου να τον πείσω να μην τρέχει, είναι τόσο γελοίο αλλά τόσο στάνταρ
-
Απαντάω σιγά-σιγά:
Ο χρήστης bmwz4 έγραψε:
Ολα τα μηχανήματα δεν ανιχνέυουν το ίδιο αφού χρησημοποιούν άλλη τεχνολογία ανίχνευσης και παρεμπόδισης καθώς και αναβάθμισης των κινδύνων.Σε αυτό χωράει πολύ συζήτηση. Θα σου αναφέρω όμως 2-3 στοιχεία, καθώς όπως γνωρίζεις, είναι η δουλειά μου, πέρα από το χόμπι μου.
-
Η τεχνολογία ανίχνευσης, ως μηχανισμός, είναι ίδια ακριβώς. Δηλαδή φωτοδίοδοι PIN χρησιμοποιούνται παντού, μιας και η σαφώς ανώτερη τεχνολογία των φωτοδιόδων χιονοστιβάδας (APD) απαιτεί μεγαλύτερο όγκο για τα κυκλώματα πόλωσης κτλ. Αυτό που διαφέρει είναι ο τρόπος χρήσης τους. Το AL χρησιμοποιεί 4 (4 πολώσεις για 4 κατευθύνσεις) και το LI 2 (οριζόνται και κατακόρυφη πόλωση). Προφανώς, λόγω της τοποθέτησης, το AL έχει το προβάδισμα στην ανίχνευση σε ακραία χτυπήματα. Στην πράξη, και αυτό που ανέφερα και πριν (και συμφώνησες) είναι πως, σε περιπτώσεις τέτοιων μπλόκων στα 100 m, με οποιδήποτε σύστημα, απλά ΔΕΝ το ρισκάρεις, γιατί μπορεί να την πληρώσεις άσχημα.
-
Η τεχνολογία παρεμπόδισης είναι ίδια ακριβώς στα δύο κορυφαία συστήματα που χρησιμοποιούν μία δίοδο laser της Osram, ίδιας ισχύος και αποτελεσματικότητας, θεωρώντας πως καμία από τις δύο εταιρείες δεν σπρώχνει στα άκρα τη σχεδίαση για να κερδίσει το πλεονέκτημα ισχύος, χάνοντας σε αξιοπιστία. Διαφορά θα βρεις:
[list:3e7gjzqm]α. Στο LI HP που χρησιμοποιεί 2 διόδους, οπότε παρουσιάζει μεγαλύτερη ισχύ, αλλά με τιμή πολύ αυξημένη και
β. Στο Blinder που χρησιμοποιεί 8 LED κερδίζοντας σε αξιοπιστία και μακροβιότητα, αλλά χάνοντας σε ισχύ και αποτελεσματικότητα.[/list:u:3e7gjzqm] -
Η τεχνολογία αναβάθμισης διαφέρει, αλλά μέσες άκρες έχουμε 3 επιλογές:
[list:3e7gjzqm]α. Στέλνουμε το σύστημα για αναβάθμιση. Αυτό δε γίνεται πλέον σε καμία εταιρεία.
β. Αλλάζουμε κάρτα μνήμης, που το χρησιμοποιεί η AL.
γ. Αναβαθμίζουμε μέσω διαδικτύου το υπάρχον σύστημα, που το χρησιμοποιούν Blinder και LI.[/list:u:3e7gjzqm]
Στην πράξη δεν υπάρχουν μόνο 4-5 σημεία πλέον σε ολη την Ελλάδα και είναι παρακινδυνευμένο αυτό που λές.
Τα σημεία αλλάζουν πολύ συχνά με καινούργια εκτός των κλασσικών οπότε η πας με τα ορια και φτάνεις αύριο ή με άλλο τρόπο.Όπως θα δεις πιο πάνω, δεν αναφέρομαι σε 4-5 σημεία σε όλη την Ελλάδα, όπως γράφεις, αλλά σε 4-5 σημεία στη διαδρομή Αθήνα - Πάτρα που ήταν και το θέμα συζήτησης. Μπορώ να στα αναφέρω κιόλας για σιγουριά, μιας και την κάνω πολύ συχνά τη διαδρομή:
- 2ο τούνελ Κακιάς Σκάλας (εξαιρετικά σπάνιο)
- 3ο τούνελ Κακιάς Σκάλας (πολύ συχνό)
- Ξυλόκαστρο (σπάνιο)
- Ακράτα (συχνό)
- Αίγιο (συχνό)
Τα ίδια ισχύουν και για την επιστροφή προς Αθήνα:
- Αίγιο (συχνό)
- Ακράτα (συχνό)
- Ξυλόκαστρο (σπάνιο*)
- Αγ. Θεόδωροι (σπάνιο)
- Κινέτα (συχνό)
- Όσο γίνονται έργα στο δεξί μέρος του δρόμου δεν υπάρχει μπλόκο, δηλαδή εδώ και 2 μήνες περίπου.
Όπως βλέπεις, το να κόψεις 5 φορές σε ένα ταξίδι 200 Km, δηλαδή 1 φορά / 40 Km, είναι πολύ λίγο μπροστά στο κόστος μίας κλήσης ή το ρίσκο του να χρησιμοποιείς μηχανήματα που, ούτε 100% σε εξασφαλίζουν, ούτε νόμιμα είναι, ούτε και φτηνά στην απόκτησή τους.
Ακόμα και Θεσσαλονίκη να πας, τα μπλόκα δεν είναι πάνω από 25 σε κάθε ρεύμα, δηλαδή κόβεις 1 φορά / 20 Km αριθμός που μειώνεται όταν υπάρχει κίνηση κοντά στις μεγάλες πόλεις. Βάζεις το navi να σε ειδοποιεί στα 1500 m και ΜΟΝΟ όταν συναντάς στη λωρίδα σου κάποιο, κόβεις στα 140 και καθάρισες. Απλά, σε 2 σημεία, στη Λάρισα και τη Λεπτοκαρυά με τις τεράστιες ευθείες, θα πηγαίνεις πιο φυλαγμένα για το TP XR που μετράει στα 1500 m.
Ευχαριστώ.
ΥΓ. Μπορεί κάποιος, έστω ΕΝΑΣ, να διαβάζει σοβαρά τι γράφω; Βαριέμαι να γράφω τα ίδια και τα ίδια συνέχεια:
Στην πράξη όμως, όπως γράφεις κι εσύ, δεν αξίζει το ρίσκο όταν, σε μια διαδρομή Αθήνα - Πάτρα, υπάρχουν 4-5 σημεία που υπάρχουν μπλόκα. Κόβεις στα 4-5 σημεία για να είσαι σίγουρος. Είναι τόσο απλό το ζήτημα.
VS.
Στην πράξη δεν υπάρχουν μόνο 4-5 σημεία πλέον σε ολη την Ελλάδα και είναι παρακινδυνευμένο αυτό που λές.
-
-
Βρε Αντώνη υπάρχει ΄΄φυτεμένο΄΄ ρανταρ μετα το τελευταίο τούνελ της Αττικής Οδού προς Ελευσίνα?
Ρωτάω γιατί κάποια στιγμή στην ευθεία πήγαινα με 250 χθές .Φυσικά δεν ειναι μαγκιά αλλά σε τέτοιο δρόμο δεν βλέπω το λόγο να μην ''ανοίξεις'' το αυτοκίνητό σου .Και εννοώ για 1 λεπτό και όχι σερί.
Αν υπήρχε σταθερό την γ.....α! -
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Βρε Αντώνη υπάρχει ΄΄φυτεμένο΄΄ ρανταρ μετα το τελευταίο τούνελ της Αττικής Οδού προς Ελευσίνα?
Ρωτάω γιατί κάποια στιγμή στην ευθεία πήγαινα με **250 **χθές .Φυσικά δεν ειναι μαγκιά αλλά σε τέτοιο δρόμο δεν βλέπω το λόγο να μην ''ανοίξεις'' το αυτοκίνητό σου .Και εννοώ για 1 λεπτό και όχι σερί.
Αν υπήρχε σταθερό την γ.....α!καλα ποσα αλογα ειναι το φιατ?
-
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Βρε Αντώνη υπάρχει ΄΄φυτεμένο΄΄ ρανταρ μετα το τελευταίο τούνελ της Αττικής Οδού προς Ελευσίνα?
Ρωτάω γιατί κάποια στιγμή στην ευθεία πήγαινα με 250 χθές .Φυσικά δεν ειναι μαγκιά αλλά σε τέτοιο δρόμο δεν βλέπω το λόγο να μην ''ανοίξεις'' το αυτοκίνητό σου .Και εννοώ για 1 λεπτό και όχι σερί.
Αν υπήρχε σταθερό την γ.....α!Coupeas εχει καμερα στην ηλεκτρονικη πινακιδα πριν το τουνελ , στην ΑΟ γενικα μην τρεχεις γιατι εχουν καμερες πισω απο τις πινακιδες
-
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Βρε Αντώνη υπάρχει ΄΄φυτεμένο΄΄ ρανταρ μετα το τελευταίο τούνελ της Αττικής Οδού προς Ελευσίνα?
Ρωτάω γιατί κάποια στιγμή στην ευθεία πήγαινα με 250 χθές .Φυσικά δεν ειναι μαγκιά αλλά σε τέτοιο δρόμο δεν βλέπω το λόγο να μην ''ανοίξεις'' το αυτοκίνητό σου .Και εννοώ για 1 λεπτό και όχι σερί.
Αν υπήρχε σταθερό την γ.....α!Υπάρχει και βρίσκεται στο Ε 9,3 στη μέση του διαζώματος.
http://sakoylini.blogspot.com/2010/03/blog-post.html -
Δεν ξέρω αν είναι αυτό το σημείο γιατί μετά το τελευταιό τούνελ της Αττικής Οδού προς Ελευσίνα απ'οτι θυμάμαι δεν είχε είσοδο-έξοδο δεξιά .
Αλλά αν πάλι ισχύει θα δουλεύει?....Οχι ....πέστε μου όχι.. .....έχει πάρει κανεις εκεί αυτόγραφο?..
Θωμά μετά το τούνελ ανέβασα χιλ.Δεν ειδα ηλεκτρονική πινακίδα. -
Όχι εντάξει!
Είχα ήδη επιβραδύνει εκεί.Ευχαριστώ τον φίλο bmwz4......Πριν 10,15 χρονια θα εκανα αμέσως κουμάντο για εναλλακτικό αυτοκίνητο....αφού δεν θα σταματούσα παρα μονο στα διόδια...... -
Ο χρήστης umaga έγραψε:
Βρε Αντώνη υπάρχει ΄΄φυτεμένο΄΄ ρανταρ μετα το τελευταίο τούνελ της Αττικής Οδού προς Ελευσίνα?
Ρωτάω γιατί κάποια στιγμή στην ευθεία πήγαινα με **250 **χθές .Φυσικά δεν ειναι μαγκιά αλλά σε τέτοιο δρόμο δεν βλέπω το λόγο να μην ''ανοίξεις'' το αυτοκίνητό σου .Και εννοώ για 1 λεπτό και όχι σερί.
Αν υπήρχε σταθερό την γ.....α!καλα ποσα αλογα ειναι το φιατ?
...Δεν ειναι πολλά. Εδώ κάτι 1,4σαρια φτάνουν τόσο .
-
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Βρε Αντώνη υπάρχει ΄΄φυτεμένο΄΄ ρανταρ μετα το τελευταίο τούνελ της Αττικής Οδού προς Ελευσίνα?
Ρωτάω γιατί κάποια στιγμή στην ευθεία πήγαινα με 250 χθές .Φυσικά δεν ειναι μαγκιά αλλά σε τέτοιο δρόμο δεν βλέπω το λόγο να μην ''ανοίξεις'' το αυτοκίνητό σου .Και εννοώ για 1 λεπτό και όχι σερί.
Αν υπήρχε σταθερό την γ.....α!
Στο ίδιο σημείο ‘άνοιξα’ το Jimny, μα σίγουρα άλλο 250 και άλλο 185!!!...
Μα ήμουν τυχερός, γιατί με ενημέρωσαν προτού την γέφυρα…….
ΑΝΤΩΝΗΣ. -
Αντώνη ειναι μ.....ες αυτές αλλά ποιός το ακούει.οχι εγώ
Αν έρθει και κλήση καλά να πάθω. -
Στο ρεύμα ΠΡΟΣ Ελευσίνα, έχει κάμερες ΠΡΙΝ το τούνελ πίσω από τις πινακίδες. Μετά το τούνελ, ΔΕΝ έχει, παρά μόνο λίγο πριν τα διόδια (Ασπροπύργου), στη μέση του διαζώματος.
-
Πυκνώνουν, μετά από καιρό, οι εμφανίσεις κινητών ραντάρ στα κλασικά σημεία Πλαταμώνας -Τέμπη. Προχθές και μάλιστα σούρουπο-ημίφως είχε ραντάρ στο κλασικό σημείο στη Λεπτοκαρυά, στην ευθεία (κατεύθυνση Λάρισα) μετά τα διόδια και το τέλος του νέου τμήματος, δεξιά εκεί που τώρα φαίνονται οι σήραγγες.
για τον Pipinos το πιστόλι είχε πτυσσόμενο 'κοντάκι' περίπου σαν αυτό
-
Χτες βραδυ με σταματησε εν κινήσει περιπολικο μετα τις ευθειες που ακολουθυν τα διοδια σχηματαριου με κατευθυνση προς Αθηνα. Μου εδειξε ρανταρ με ενδειξη 180, αλλα δεν υπαρχει πιθανοτητα να περασα διπλα απο περιπολικο, προσεχα πολύ, ουτε υπηρχε καποιο σε parking. Το μονο που περασα γρηγορα ηταν ενα Skoda Octavia που εκρινα οτι δεν ηταν υπηρεσιακο ενω περνουσα διπλα του, ισως λανθασμενα. Κατεβαινα με 180-210 στις ευθειες και με δεδομενο οτι δεν μου πηραν το διπλωμα αλλα και οτι οντως ετρεχα δεν ρωτησα παραπανω, αλλα δεν μπορω να καταλαβω πως βρεθηκε με αυτη η ενδειξη στην συσκευη μεσα στο περιπολικο.
-
Φοβάμαι ότι μάλλον δεν πρόσεχες αρκετά. Πρέπει να υπερεκτίμησες τις ικανότητές σου (με τέτοια ταχύτητα δεν μπορείς και να οδηγάς και να βλέπεις τα πάντα εκτός δρόμου, κάτι σου ξέφυγε, ίσως γέφυρα) ή να απαξίωσες αυτές των αστυνομικών (που είναι και η δουλειά τους).
Αφού είχαν απόλυτη ένδειξη πρέπει να ήταν κάπου ακίνητοι κρυμμένοι. Πρέπει να υπολογίσεις ότι εσύ με 180-210 κάνεις 50 μέτρα το δευτερόλεπτο και ότι αυτοί θέλουν και 10'' για να ξεκινήσουν (500μ εσύ), πάνω από 25'' για να φτάσουν την ταχύτητα αυτή (1250μ εσύ) και ακόμα άλλο για πάνε πιο γρήγορα, να σε φτάσουν και να σε σταματήσουν... Υποθέτω λοιπόν ότι κρύβονταν τουλάχιστον 2χλμ πριν από εκεί που σε έφτασαν, μπορεί και 5-7χλμ, είναι μεγάλη απόσταση, αρκετή για να υπάρχει καλή κρυψώνα. -
Πάντως υπάρχουν και αυτοκίνητα που ανήκουν στην τροχαία, που ενόσω διαβάζουν την ταχύτητα σου, αθροίζουν και την ταχύτητα που αυτά έχουν.
ΑΝΤΩΝΗΣ. -
Ο χρήστης georgie69 έγραψε:
Χτες βραδυ με σταματησε εν κινήσει περιπολικο μετα τις ευθειες που ακολουθυν τα διοδια σχηματαριου με κατευθυνση προς Αθηνα. Μου εδειξε ρανταρ με ενδειξη 180, αλλα δεν υπαρχει πιθανοτητα να περασα διπλα απο περιπολικο, προσεχα πολύ, ουτε υπηρχε καποιο σε parking. Το μονο που περασα γρηγορα ηταν ενα Skoda Octavia που εκρινα οτι δεν ηταν υπηρεσιακο ενω περνουσα διπλα του, ισως λανθασμενα. Κατεβαινα με 180-210 στις ευθειες και με δεδομενο οτι δεν μου πηραν το διπλωμα αλλα και οτι οντως ετρεχα δεν ρωτησα παραπανω, αλλα δεν μπορω να καταλαβω πως βρεθηκε με αυτη η ενδειξη στην συσκευη μεσα στο περιπολικο.Πριν απο 4 χρόνια ενας γνωστός έπαιζε με το συμβατικό Octavia και μετά από κανα δεκάλεπτο που τον σταμάτησαν τον είχαν σε φωτό σε όλες τις πόζες!
Δεν του πήραν επιτόπου τίποτα.
Πήγε το δίπλωμα στο Τμήμα και μετά από καιρό ακολούθησε δίκη-προστιμο.
΄
Από ότι έμαθε μέσα στο φανάρι του Octavia έχει κάμερα -
Σωστά. Γέφυρα ή κάποια πινακίδα. Το μυαλο μου πηγε οτι με τσεκάρισε το Skoda και μετα εμφανιστηκε το περιπολικο με άλλο radar. Οπως και να χει αφου και δικιο ειχαν και τελικά καταλογισαν παραβαση που δεν εχει αφαιρεση, η απλουστερη εκδοχη ειναι μαλλον και η πραγματική.
Radar και πού βρίσκονται.