-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Διαφορές επί της ουσίας είναι ότι εκεί που μετά τις 4.000 στροφές η 120άρα αγριεύει, η 105 κρεμάει σχεδόν αμέσως λόγω έλλειψης μεταβλητού. Η έκδοση αυτή (105) επιλέχθηκε για φορολογικούς λόγους σε ότι αφορά τις μεγάλες γαλλικές και γερμανικές αγορές και για να λένε ένα κάρο φίδια οι Έλληνες αντιπρόσωποι για να τις σπρώξουν. Ούτε πιο οικονομική είναι, ούτε τη ροπή πιο χαμηλά δεν βγάζει, ούτε τίποτα. Είναι μια detuned έκδοση της 120 που επιλέχθηκε έναντι του 1,4 twin spark για λόγους κύρους (επειδή οι άμεσοι ανταγωνιστές BMW-Audi δεν έβγαζαν 1,4).
Μην την επιλέξεις για κανένα λόγο (προσωπική γνώμη).
Εξωτερικά ο πιο εύκολος τρόπος να διαπιστώσεις τη διαφορά είναι το στροφόμετρο καθώς η 105 έχει κόφτη στις 6500 και η 120 στις 7000. ASR είχαν και κάποιες 105 ως εξτρά οπότε μπορεί να μπερδευτείς.Θα διαφωνίσω φίλε Έντυ έχοντας συμβιώσει και με τα 2. Και η 105 έχει παρόμοια λειτουργία με τον 120. Δηλ ροπιάζει σχετικά ψηλά, τραβάει μέχρι κόφτη, απλά έχει χαμηλότερο όριο περιστροφής. Ο μέσος χρήστης θα καταλάβει τη διαφορά μόνο όταν πάει στο συνεργείο και του ζητήσουν τα λεφτά για το μεταβλητό...
-
Αυτό ξεκαθάρισα ότι έμπαιναν ως εξτρά επειδή παλιότερα είχε αναφερθεί το asr σαν στοιχείο διαφοροποίησης των δυο εκδόσεων.
Άσχετο... Λίγο πριν πάρω τη δικιά μου, περίοδο δηλαδή που σκάναρα με πάσα λεπτομέρεια κάθε 147 που έβλεπα στο δρόμο, είχα δει μια Progression με κασετόφωνο... Παίζει να υπάρχει τώρα κανά συλλεκτικό τέτοιο κομμάτι ή θα χουν βάλει όλοι aftermarket cd;stefan δεν έχω οδηγήσει 105 αλλά έχω δει διάγραμμα ισχύος και μέτρηση 0-100 που έβγαζαν μια εντελώς απογοητευτική εικόνα. Εσύ ως κάτοχος και των δυο σαφώς θα έχεις καλύτερη εντύπωση.
*Aυτο που ακουω συνηθως (απο ασχετους νομιζω) οτι βγαζει αρκετα προβληματα το 147 το μοντελο συγκεκριμενα ειναι ολα ραδιο αρβυλα?
Μισό να βάλω την πανοπλία κι έρχομαι...
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Αυτό ξεκαθάρισα ότι έμπαιναν ως εξτρά επειδή παλιότερα είχε αναφερθεί το asr σαν στοιχείο διαφοροποίησης των δυο εκδόσεων.
Άσχετο... Λίγο πριν πάρω τη δικιά μου, περίοδο δηλαδή που σκάναρα με πάσα λεπτομέρεια κάθε 147 που έβλεπα στο δρόμο, είχα δει μια Progression με κασετόφωνο... Παίζει να υπάρχει τώρα κανά συλλεκτικό τέτοιο κομμάτι ή θα χουν βάλει όλοι aftermarket cd;stefan δεν έχω οδηγήσει 105 αλλά έχω δει διάγραμμα ισχύος και μέτρηση 0-100 που έβγαζαν μια εντελώς απογοητευτική εικόνα. Εσύ ως κάτοχος και των δυο σαφώς θα έχεις καλύτερη εντύπωση.
To asr έμπαινε σε όλες ως έξτρα. Καλά τα λες. Οι πρώτες progression εκεί γύρω στο 2001-2002 είχαν ραδιοκασετόφωνο και απλό κλίμα. Όσο για τα μοτέρ η διαφορά δεν φαίνεται και τόσο γιατί η 105 έχει και κοντύτερο κιβώτιο...για να καταλάβεις στο 0-100 η διαφορά είναι 1-1,5 καρότσα...στις ρεπρίζ με 2α-3η έχουν αρκετή διαφορά υπέρ της 120.
*Aυτο που ακουω συνηθως (απο ασχετους νομιζω) οτι βγαζει αρκετα προβληματα το 147 το μοντελο συγκεκριμενα ειναι ολα ραδιο αρβυλα?
Αύριο φίλε μου η δικιά μου γίνεται 8 ετών (περάσαν τα χρόνια) και έχει 135.000χλμ. Δεν έχει ζητήσει τπτ πέρα από τα αναμενόμενα. Αλλά αν και κάφτης έχω υπάρξει παραπάνω από συνεπής στη συντήρησή της. Τώρα για ότι ακούς δεξιά-αριστερά κράτα μικρό καλάθι...
-
*Aυτο που ακουω συνηθως (απο ασχετους νομιζω) οτι βγαζει αρκετα προβληματα το 147 το μοντελο συγκεκριμενα ειναι ολα ραδιο αρβυλα?
*Αύριο φίλε μου η δικιά μου γίνεται 8 ετών (περάσαν τα χρόνια) και έχει 135.000χλμ. Δεν έχει ζητήσει τπτ πέρα από τα αναμενόμενα. Αλλά αν και κάφτης έχω υπάρξει παραπάνω από συνεπής στη συντήρησή της. Τώρα για ότι ακούς δεξιά-αριστερά κράτα μικρό καλάθι...
-
Δεν μπορω να επιλεξω αναμεσα στην 3θυρη και στην 5θυρη εκδοση
Επειδη το 1ο μου ηταν 3θυρο, το να σηκωνεις καθε φορα το καθισμα δεν ειναι και το πιο διασκεδαστικο..
Διαστασεις εχουνε τις ιδιες?
Απο καταναλωση πως παει? Γυρω στα 8-9λτ/100? -
Αν έχεις και θέμα με το 3θ τότε 5θ μονοκούκι. Έχουν τις ίδιες διαστάσεις και η πόρτα είναι παραπάνω από διακριτική χωρίς μάλιστα να χαλάει τις γραμμές του αυτοκινήτου. Ίσως το πιο διακριτικό 5θ που έχω δει ως τώρα ανεξαρτήτως μάρκας.
Κατανάλωση αναλόγως το πόσο βαρύ πόδι έχεις μπορεί να φτάσει και πολύ ψηλά. Με νορμάλ οδήγηση θα λεγα γύρω στο 9-10. -
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Αν έχεις και θέμα με το 3θ τότε 5θ μονοκούκι. Έχουν τις ίδιες διαστάσεις και η πόρτα είναι παραπάνω από διακριτική χωρίς μάλιστα να χαλάει τις γραμμές του αυτοκινήτου. Ίσως το πιο διακριτικό 5θ που έχω δει ως τώρα ανεξαρτήτως μάρκας.
Κατανάλωση αναλόγως το πόσο βαρύ πόδι έχεις μπορεί να φτάσει και πολύ ψηλά. Με νορμάλ οδήγηση θα λεγα γύρω στο 9-10.Σ'ευχαριστω για ολες τις πληροφοριες
-
Καλησπέρα σας! Σχετικά με τις διαφοροποιήσεις των 105 κ 120 ίππων, να προσθέσω την ύπαρξη αεριζόμενων δίσκων στην 120 σε σχέση με τους απλούς της 105!
-
Ο χρήστης aggelooos2000 έγραψε:
Καλησπέρα σας! Σχετικά με τις διαφοροποιήσεις των 105 κ 120 ίππων, να προσθέσω την ύπαρξη αεριζόμενων δίσκων στην 120 σε σχέση με τους απλούς της 105!Μόνο κάποιες λίγες πρώτες 105 είχαν συμπαγείς δίσκους. Μετά είχαν αυτούσια τα φρένα της 120 που είναι ίδια και με τη 2λιτρη.
-
Νομίζω διαφέρουν και σο καπάκι του κινητήρα ...
-
Το χω ξανακούσει αυτό που λες αλλά προσωπικά δεν έχω παρατηρήσει κάτι τέτοιο...
-
Σχετικά με την κατανάλωση, είναι θέμα όπως σε όλα τα αυτοκίνητα ο τρόπος οδήγησης.
Την οδηγώ σε καθημερινή βάση σε αυτοκινητόδρομο και λίγο μέσα στην πόλη ( 2-3 επιβαίνοντες) με όχι πάνω από 110-120 στις ευθείες και γενικά ακολουθώντας τις αρχές του eco-driving (αλλαγές στις ~2500-2800 σαλ και όχι βαθύ πάτημα του γκαζιού κλπ.) και στον υπολογιστή μου βγάζει 6,7-6,8 l/100 km. Μέσα στην πόλη και με ζωηρή οδήγηση θα δεις ~8,5 l/100 km. Εξαρτάται από το πόσο βαρύ είναι το πόδι σου.
Έχω 165000 km, μεταβλητό δεν έχω αλλάξει ακόμα αν και είναι υποψήφιος για το επόμενο service, και τα ψαλίδια έχουν αρχίσει και ακούγωνται (κυρίως όταν ο καιρός είναι κρύος).
Το αυτοκίνητο έχει πολλά χλμ και η χρήση που του γίνεται είναι καθημερινή μεν αλλά συνετή. Μέχρι σήμερα δε μου έχει βγάλει κάποιο πρόβλημα ( το έχω ~ 6χρόνια). Έχω ακούσει και εγώ διάφορα για 147, πιστεύω ότι είναι θέμα χρήσης, συντήρησης και όπως σε πολλά πράγματα και τύχης.
Εύχομαι να κάνεις καλή επιλογή. -
και στον υπολογιστή μου βγάζει 6,7-6,8 l/100 km
Έχουμε νέο παγκόσμιο ρεκόρ; Εγώ μια περίοδο που το πάλευα να δω πόσο κάτω μπορούσα να ρίξω την κατανάλωση, με υπερβολικά ελαφρύ πόδι, αλλαγές χαμηλά και άπειρη προσοχή σε άσκοπα φρεναρίσματα κλπ δεν είχα πέσει κάτω από 8. Βέβαια έχω και 17', δεν ξέρω πόσο μπορεί να επηρεάσουν αλλά τα νούμερα που λες μου ακούγονται πολύ χαμηλά.
Έχω ακούσει και εγώ διάφορα για 147, πιστεύω ότι είναι θέμα χρήσης, συντήρησης και όπως σε πολλά πράγματα και τύχης
Ακριβώς αυτό το οποίο στην τελική ισχύει και για όλα σχεδόν τα αυτοκίνητα. Εξαιρούνται κάτι παλιά Honda που φτάνουν 300.000 χλμ για πλάκα.
-
Μήπως υπολογιστής ταξιδίου και αντλία διαφωνούν;
-
Εμένα τον τελευταίο 1,5 χρόνο που είναι σχετικά παροπλισμένο το αμάξι η κατανάλωση είναι σταθερά στα 9λτ. Παλιότερα όμως και για αρκετά χρόνια (2003-2009) ήταν κολλημένη στο 11-11,5λτ παρόλο που κυκλοφορούσα κυρίως σε επαρχιακούς δρόμους και έκανα το Αθήνα-Λάρισα 2 φορές το μήνα (φοιτητής γαρ).
Επίσης το trip computer είναι ιδιαίτερα αξιόπιστο στις μετρήσεις του γιατί στη μέση κατανάλωση παίρνει δέιγμα κάθε 100χλμ...όχι σαν το Audi που μπορεί μέσα σε 10' να δεις μέση 17λτ και μετά 12λτ ή αντίστροφα.
-
H δικιά μου, με 125Κ χιλ και 16αρες πέφτει κάτω από 8 (έως 7,3-7,4) σε ταξίδι των 100-110 χαω. Μικτά, τα τελευταία 5 χρόνια έχω 9,3-9,6λ/100χιλ. Σε διαστήματα με βαρύ πόδι, το 10,5-11,0 μέση κατανάλωση, ήταν για πλάκα. Έχω δει μέση 23λ/100χιλ στα Μέγαρα μετά από 25 χιλ. (12 γύροι).
-
Αυτο με τις ζαντες τι παιζει? Αν απο το εργοστασιο βγαινει με 16αρες λογικα αν βαλεις 17'' θα ανεβει λιγο η καταναλωση, αλλα οχι και 2λτ ρε παιδια.. Καποιος εχει κανει λαθος στους υπολογισμους του.
-
Ο χρήστης LexQ έγραψε:*
Αυτο με τις ζαντες τι παιζει? Αν απο το εργοστασιο βγαινει με 16αρες λογικα αν βαλεις 17'' θα ανεβει λιγο η καταναλωση, αλλα οχι και 2λτ ρε παιδια.. Καποιος εχει κανει λαθος στους υπολογισμους του.Από το εργοστάσιο ερχόταν με 15αρες, 16αρες και 17αρες. Οι 16αρες ήταν στανταρ στην distinctive facelift οι 17αρες στανταρ στην Ti. Στις διαφορές στην κατανάλωση που βλέπεις ελάχιστο ρόλο παίζει η διάσταση της ζάντας. Το πόδι του εκάστοτε κατόχου και ο προκλητικός twin spark κάνουν τη διαφορά.
-
Το μόνο σίγουρο είναι ότι ρισκάρεις με μια μεταχειρισμένη 147. Και δεν είναι καιρός για ρίσκα. Αν δεν έχεις σίγουρη πηγή εισοδήματος ή αν δεν είσαι ερωτευμένος με την 147 σκέψου για κάτι προς Ασία μεριά. Σαφώς και θα χάσεις την αίσθηση και το όποιο κύρος έχει πια μια Άλφα, αλλά θα έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.
Ενδεικτικά :
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1026135/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1033075/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/836695/ -
????
Δεν μπορώ να καταλάβω πως κάποιος που του αρέσει η 147 θα πάρει Ντάτσουν...
αγορα μεεταχειρισμενου alfa romeo 147