Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Διαφορές επί της ουσίας είναι ότι εκεί που μετά τις 4.000 στροφές η 120άρα αγριεύει, η 105 κρεμάει σχεδόν αμέσως λόγω έλλειψης μεταβλητού. Η έκδοση αυτή (105) επιλέχθηκε για φορολογικούς λόγους σε ότι αφορά τις μεγάλες γαλλικές και γερμανικές αγορές και για να λένε ένα κάρο φίδια οι Έλληνες αντιπρόσωποι για να τις σπρώξουν. Ούτε πιο οικονομική είναι, ούτε τη ροπή πιο χαμηλά δεν βγάζει, ούτε τίποτα. Είναι μια detuned έκδοση της 120 που επιλέχθηκε έναντι του 1,4 twin spark για λόγους κύρους (επειδή οι άμεσοι ανταγωνιστές BMW-Audi δεν έβγαζαν 1,4).
Μην την επιλέξεις για κανένα λόγο (προσωπική γνώμη).
Εξωτερικά ο πιο εύκολος τρόπος να διαπιστώσεις τη διαφορά είναι το στροφόμετρο καθώς η 105 έχει κόφτη στις 6500 και η 120 στις 7000. ASR είχαν και κάποιες 105 ως εξτρά οπότε μπορεί να μπερδευτείς.
Θα διαφωνίσω φίλε Έντυ έχοντας συμβιώσει και με τα 2. Και η 105 έχει παρόμοια λειτουργία με τον 120. Δηλ ροπιάζει σχετικά ψηλά, τραβάει μέχρι κόφτη, απλά έχει χαμηλότερο όριο περιστροφής. Ο μέσος χρήστης θα καταλάβει τη διαφορά μόνο όταν πάει στο συνεργείο και του ζητήσουν τα λεφτά για το μεταβλητό...