-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Και στην Νορβηγία από 1/1/2013 απαγορεύεται η ταξινόμηση βενζινοκίνητων .Γιώργο, στη Νορβηγία μια υπουργός πρότεινε να απαγορεύσουν την πώληση ΟΛΩΝ των αυτοκίνητα που κινούνται με ορυκτά καύσιμα (βενζίνη, ντίζελ, φυσικό αέριο, υγρέριο) από το 2015. Αν τελικά περάσει αυτό (αμφιβάλω) θα επιτρέπονται μόνο τα ηλεκτροκίνητα, τα υβριδικά είτε βενζίνη ή πετρελαίου, όσα κινούνται με βιοκαύσιμα και τα υδρογόνου. Βέβαια ο Πρωθυπουργός διαφωνεί μαζί της! Είναι μεγάλη η συγκεκριμένη, μακάρι να την ξηλώσει!!!
http://uk.reuters.com/article/2009/04/2 ... 1720090425
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Aυτό με το αρσενικό μου φαίνεται φιδιά. Το αρσενικό είναι οργανικό στοιχείο, δεν είναι υδρογονάνθρακας, ούτε είναι συστατικό κάποιων υδρογονανθράκων.αμφισβητεις δηλαδη οτι για καποιο λογο υπαρχει στον αερα μας και οτι ειναι επικινδυνο?
αμφισβητεις οτι στην αθηνα αν και τα ντιζελ ειναι μειοψηφια, συνεχεια βλεπουμε κακοσυντηρημενα που βγαζουν απο πισω απιστευτο ντουμανι χωρις κανενας να τους γραφει
αν ειναι παντως απο ντιζελ περισσοτερη ζημια πιστευω οτι θα κανουν οι καυστηρες, αλλα αμα επιτραπει το ντιζελ θα τρεξουν ολοι οι ηλιθιοι να αγοραζουν ντιζελ (με το ιδιο μυαλο που τρεχαν και αγοραζαν 2λιτρα οταν τους μειωσαν τα τελη ) και θα γινει χαμος
ψηνομαι να τα καψουμε ολα τα μπουρδελα
(το μισος μου οπως καταλαβαινεις για τα ντιζελ ειναι μεγαλο ) -
Δεν αμφισβητώ την ανίχνευση του αρσενικού στην ατμόσφαιρα. Εκείνο που μου κάνει εντύπωση είναι ότι φταίνε τα παλιά ντίζελ γι' αυτό. Αν π.χ. διαλύσω αρσενικό σε βενζίνη και το ρίξω στα ρεζερβουάρ, πάλι στην ατμόσφαιρά δεν θα καταλήξει?
Το θέμα είναι γιατί να μπει αυτή η οργανική ουσία σε κάποιο καύσιμο, μιας που δεν είναι συστατικό των υδρογοναθράκων. Υπάρχει κάτι στην τεχνολογία (ή στη τεχνολογία νοθείας) των καυσίμων που δεν γνωρίζουμε? -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
ψηνομαι να τα καψουμε ολα τα μπουρδελα
(το μισος μου οπως καταλαβαινεις για τα ντιζελ ειναι μεγαλο )σου έκανε κατι κανενας ντιζελοφονιάς;
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
(το μισος μου οπως καταλαβαινεις για τα ντιζελ ειναι μεγαλο )
κακο πραγμα η ζηλια
-
Ναι..... Έχει S3, και ζηλεύει τα diesel....
Παραδέξου το Qsis, ότι ζηλεύεις... Κατά βάθος γούσταρες πετρελαιοκίνητο τάφο, αλλά η κακούργα η κοινωνία σε έριξε στα τουρμπίδια... -
Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
Ναι..... Έχει S3, και ζηλεύει τα diesel....
Παραδέξου το Qsis, ότι ζηλεύεις... Κατά βάθος γούσταρες πετρελαιοκίνητο τάφο, αλλά η κακούργα η κοινωνία σε έριξε στα τουρμπίδια...Αυτός ο καημένος 100 ντιζελ-άλογα στις 4000 ΣΑΛ ήθελε αλλά του ήρθαν 200 στις 4000 και 265 στις 6000 και μάλιστα αφηνιασμένα βενζίνης... κακόμοιρε Κιούση, τι σου 'μελε να πάθεις...
-
Καλησπερα.
Μια διευκρινηση οσο αφορα το diesel, και το Αρσενικο. Δεν ευθυνεται στα πετρελαιοκινητα αμαξια και την ποιοτητα του πετρελαιου μονο, αλλα εχει να κανει με την ποιοτητα του 'αργου' την οποια αγοραζουν τα διυλιστηρια.
Τι θελω να πω με αυτο, οτι το 'αργο' περιεχει πολλα βαρεα μεταλλα και αναλογα τι ποιοτητας ειναι (ελαφρυ, βαρυ, βαρεα μεταλλα, κτλ) περιεχει ποσοτητες Νικελιου, Ουρανιου, Ψευδαργυρου, Αρσενικου και αλλων τετοιων στοιχειων που εαν δεν εχουν αφαιρεθει απο το αργο παιρνανε στα προιοντα του, ειτε αυτα ειναι βενζινη, πετρελαιο, κηροζινη κτλ, και απελευθερωνοντε στην ατμοσφαιρα. Αν δειτε καποια χρωματογραφια αεριου η πετρελαιου θα παρατηρησετε οτι δεν αποτελουντε μονο απο HC αλλα και απο πολλα τετοια στοιχεια σε πολυ πιο μικρες ποσοτητες φυσικα.Οποτε μαλλον την ευθυνη πρεπει να την ζητησουμε κυριως απο τα διυλυστηρια για την ποιοτητα του αργου που αγοραζουν, τα οποια τα τελευταια χρονια εχουν κανει πολλες επενδυσεις οσο αφορα τον εκσυχρονισμο της διυλησης, αλλα και εξ οσων γνωριζω δεν μπορεις να κανεις και πολλα για να αφαιρεσεις εξ'ολοκληρου τα επιβλαβη αυτα στοιχεια.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ναι..... Έχει S3, και ζηλεύει τα diesel....
Παραδέξου το Qsis, ότι ζηλεύεις... Κατά βάθος γούσταρες πετρελαιοκίνητο τάφο, αλλά η κακούργα η κοινωνία σε έριξε στα τουρμπίδια...Αυτός ο καημένος 100 ντιζελ-άλογα στις 4000 ΣΑΛ ήθελε αλλά του ήρθαν 200 στις 4000 και 265 στις 6000 και μάλιστα αφηνιασμένα βενζίνης... κακόμοιρε Κιούση, τι σου 'μελε να πάθεις...
πλακα εκανα γιαυτο εβαλα και τα γελακια.
παντως μπορει το yaris να εχει 90 αλογα στις 3000, αλλα το κυριως αυτοκινητο μου εχει γυρω στα 240 στις 4000, 300 στις 6000 και καποια παραπανω στις 7000
περαν πλακας, πλεον σε κινηση, δεν θελω να ξαναοδηγησω βενζινη, εχω ερωτευτει το χαμηλοροπατο diesel. Στα βουνα και σε ταξιδι βεβαια προτιμω την τετρακινηση και τα 43 κιλα ροπης του impreza
-
Τώρα μάλιστα!
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Aυτό με το αρσενικό μου φαίνεται φιδιά. Το αρσενικό είναι οργανικό στοιχείο, δεν
αμφισβητεις οτι στην αθηνα αν και τα ντιζελ ειναι μειοψηφια, συνεχεια βλεπουμε κακοσυντηρημενα που βγαζουν απο πισω απιστευτο ντουμανι χωρις κανενας να τους γραφεισυμφωνω μαζι σου οποιοδηποτε κακοσυντηρημενο οχημα ειτε diesel, ειτε βενζινη πρεπει να μην κυκλοφορει.
-
To impreza φαντάζομαι, ότι είναι μαμά....
-
Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
To impreza φαντάζομαι, ότι είναι μαμά....εαν ηταν θα το εβαζα στα 'σπανια πουλια' καθως ειναι ειδος προς εξαφανιση
-
Ο χρήστης bebes έγραψε:
ψηνομαι να τα καψουμε ολα τα μπουρδελα
(το μισος μου οπως καταλαβαινεις για τα ντιζελ ειναι μεγαλο )σου έκανε κατι κανενας ντιζελοφονιάς;
οχι μωρε πλακα κανω
-
Ο χρήστης Cyberguy έγραψε:
To impreza φαντάζομαι, ότι είναι μαμά....
εαν ηταν θα το εβαζα στα 'σπανια πουλια' καθως ειναι ειδος προς εξαφανιση
Δηλαδή έχεις ένα πειραγμένο impreza που μάλλον καει τα άντερά του(και μολύνει το ίδιο), και πήρες diesel για να καις λιγότερο....
ok
Σκέψου ότι είναι σαν να πηγαίνεις στο αεροδρόμιο με prius, και μετά να μπαίνεις στο concorde για την πτήση..(σταμάτησαν να πετάνε πλέον). -
Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
To impreza φαντάζομαι, ότι είναι μαμά....
εαν ηταν θα το εβαζα στα 'σπανια πουλια' καθως ειναι ειδος προς εξαφανιση
Δηλαδή έχεις ένα πειραγμένο impreza που μάλλον καει τα άντερά του(και μολύνει το ίδιο), και πήρες diesel για να καις λιγότερο....
ok
Σκέψου ότι είναι σαν να πηγαίνεις στο αεροδρόμιο με prius, και μετά να μπαίνεις στο concorde για την πτήση..(σταμάτησαν να πετάνε πλέον).ενα τουρμπατο αυτοκινητο οταν το βελτιωνεις, ριχνεις την καταναλωση του στην φυσιολογικη οδηγηση (το γιατι ειναι ολοκληρη αναλυση googlare το). οταν εισαι στο τερμα γκαζι φυσικα και καις παραπανω και φυσικα ρυπαινεις.
το ιμπρεζα πλεον βγαινει για γουστα μονο και για καθημερινη χρηση εχω το diesel. οποτε κανω ουτε το 10% των χιλιομετρων απο αυτα που εκανα πριν παρω το yaris. οποτε το παραδειγμα με το αεροπλανο ειναι αστοχο.
βεβαια ας μην κρυβομαστε πισω απο το δαχτυλο μας, γιατι εαν με ενοιαζε κατα κυριο λογο η ρυπανση θα επαιρνα ενα υβριδικο. εγω πετυχα αυτο που ηθελα, ενα γρηγορο αυτοκινητο και ας καιει και τα αντερα του για τα γουστα μου και ενα μικρο οικονομικο diesel για την καθημερινη μου μετακινηση. Πιστευω πως εχω βρει την χρυση τομη
-
Ο χρήστης Cyberguy έγραψε:
ενα τουρμπατο αυτοκινητο οταν το βελτιωνεις, ριχνεις την καταναλωση του στην φυσιολογικη οδηγηση (το γιατι ειναι ολοκληρη αναλυση googlare το). οταν εισαι στο τερμα γκαζι φυσικα και καις παραπανω και φυσικα ρυπαινεις.
αυτο εδω που τα λεμε ψιλοισχυει, αν και αυτο που πιο συχνα ισχυει ειναι οτι σε νορμαλ ρυθμους δεν αλλαζει κατι ειτε εχεις προγραμμα , ειτε οχι
-
Ο χρήστης Cyberguy έγραψε:
ενα τουρμπατο αυτοκινητο οταν το βελτιωνεις, ριχνεις την καταναλωση του στην φυσιολογικη οδηγηση (το γιατι ειναι ολοκληρη αναλυση googlare το). οταν εισαι στο τερμα γκαζι φυσικα και καις παραπανω και φυσικα ρυπαινεις.Το ξέρω, αλλά δεν έχω δει κανένα να πηγαίνει νορμάλ...
Οπότε μην αισθάνεσαι άσχημα... Άλλωστε το να οδηγείς ένα τέτοιο αμάξι καθημερινά κάνει 2πλό κακό. Πρώτα στην τσέπη σου. Και μετά στην εκτίμιση του τι οδηγάς. Οδηγώντας κάτι πιο ήπιο, εκτιμάς το κάτι παραπάνω. -
Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
ενα τουρμπατο αυτοκινητο οταν το βελτιωνεις, ριχνεις την καταναλωση του στην φυσιολογικη οδηγηση (το γιατι ειναι ολοκληρη αναλυση googlare το). οταν εισαι στο τερμα γκαζι φυσικα και καις παραπανω και φυσικα ρυπαινεις.
Το ξέρω, αλλά δεν έχω δει κανένα να πηγαίνει νορμάλ...
Οπότε μην αισθάνεσαι άσχημα... Άλλωστε το να οδηγείς ένα τέτοιο αμάξι καθημερινά κάνει 2πλό κακό. Πρώτα στην τσέπη σου. Και μετά στην εκτίμιση του τι οδηγάς. Οδηγώντας κάτι πιο ήπιο, εκτιμάς το κάτι παραπάνω.αυτο το καταλαβα οταν πηρα το yaris. μετα απο 3-4 μερες στο 14αρι, οταν παιρνω το ιμπρεζα νιωθω λες και πηρε 100 αλογα. για καμια ωρα ομως μονο μετα το συνηθιζω και παλι
QsisVTS στο 14,7:1 με closed loop δεν παιζει ρολο, αλλα επειδη δεν μπορεις να εχεις παντα σταθερη ταχυτητα, στα ελαφρια ανεβοκατεβασματα, επειδη το αμαξι λογο προγραμματος ειναι πιο φτωχο κανεις λιγο οικονομια. εγω με μεσο ορο 120 και μαξ τα 140 απο 12λ/100 επεσα στο 10.5λ/100χλμ με 560cc μπεκ. εχω κανει απειρες φορες το αθηνα-θεσσαλονικη και με εβγαζε με ενα ρεζερβουαρ (οταν εφτανα αναβε λαμπακι-60 λιτρα ρεζερβουαρ-~520 χιλιομετρα διαδρομη) και δεν εχω υψηλου ψεκασμου με πιεση 150bar αλλα 3.5 bar στο κυκλωμα βενζινας. λογικα στα tfsi πρεπει να ειναι ακομα πιο οικονομικο
-
Ο χρήστης trackler έγραψε:
περα απο το προστιμο της αστυνομιας,πρεπεινα εχουμε κατα νου οτι στις περιοχες που δεν επιτρεπεται η πετρελαιοκινηση,δεν μας καλυπτει η ασφαλεια μας.
εχω ενα πετρελαιοκινητο FIAT STRADA 1.3 TD και καποιες φορες ειχα κατεβει αθηνα για δουλειες και για να μεταφερω καποια πραγματα απο και προς το σπιτι της γυναικας μου (Ζωγραφου) ρισκαροντας για το προστιμο.
επειδη το σκεφτομουν ομως και επειδη στην αδεια οδηγησης λεει οτι απαγορευεται να κινηθω εντος του κυκλου που απαρτιζεται απο μερικους δημους περιφερειακα της αθηνας,ρωτησα την ασφαλιστικη μου και μου ειπαν οτι αφου απαγορευεται,δεν ειμαι καλυμενος.
το προστιμο λοιπον δεν ειναι τιποτα μπροστα στο να σε κοπανησει ενας απο πισω και να τον πληρωνεις μετα χρυσο.δεν θελω να σκεφτομαι την περιπτωση που μπορει να υπαρξει τραυματισμος η και χειροτερα ακομα.απο τοτε δεν ξαναχρησιμοποιησα το diesel για την αθηνα.
απορω αυτοι που τα χρησιμοποιουν,δεν φοβουνται μια τετοια περιπτωση?Αν αυτό ισχύει τότε η ασφάλεια δεν θα σε καλύψει σε καμιά παρανομία σου .. π.χ. Να έχεις μπεί δακτύλιο μέρα που δεν κυκλοφορείς, να έχεις μπεί σε λεωφορειόδρομο κτλπ κτλπ
Οπότε παπάτζα του ασφαλιστή σου πρέπει να ήταν.
Diesel πρόστιμο Αθήνας Θεσσαλονίκης??