Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    • 1
    • 2
    • 85
    • 86
    • 87
    • 88
    • 89
    • 488
    • 489
    • 87 / 489
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    81
    9775
    219282
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      piii last edited by

      Ο χρήστης ClioDriver έγραψε:
      Καλημέρα παίδες! Έπεσε το μάτι μου σήμερα σε ένα άρθρο στο autotriti.gr για καθαριστικά μπεκ, που τα ρίχνεις στο ντεπόζιτο μαζί με τη βενζίνη. Κάνουν τίποτα αυτά, ή είναι μπούρδες;

      Ναί στο ντεπόζιτο τα ρίχνεις ως επι το πλείστον.
      Κάτι κάνουν σε γενικές γραμμές αλλά μην περιμένεις θαύματα.
      Θυμάμαι π.χ το μηχανικό μου να μου λεει ότι σε έναν τύπο που είχε αυξημένα καυσαέρια(υδρογονάθρακες για την ακρίβεια νομίζω), ρίχνωντας ένα καθαριστικό της pro-tec οι ρύποι μετά απο μία γύρα πέσανε σε κανονικά επίπεδα.
      Ελπίζω να βοηθήσα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        piii last edited by

        Ο χρήστης dog80 έγραψε:

        Δυο γρήγορες ερωτήσεις.
        Τι χρησιμοποιείς για να ξεφορτωθείς τα άλατα που έχουν συσσωρευτεί ανάμεσα στο κολλάρο και την αντλία νερού;
        Επίσης πως μπορείς να ξεκολλήσεις δαγκάνα φρένου που αρνείται να επιστρέψει στην θέση της;

        Η δαγκανα δεν θελει καμια φοβερη δυναμη για να μπει μεσα, αν δεν μπαινει τοτε ειναι απο αυτες που θελουν ταυτοχρονη περιστροφη. Αν το εμβολο εχει δυο εγκοπες περιμετρικα τοτε ειναι αυτου του τυπου και οι εγκοπες ειναι για να μπαινει το ειδικο εργαλειο.

        Sent from my HTC Desire using Tapatal

        Ποιό συγκεκριμένα, μιλάμε για μια δαγκάνα απο ένα Opel corsa μοντ. 90 η οποία δεν κάνει καλή επιστροφή.
        Δηλαδή πατώντας φρένο συνεχίζει να πιέζει τα τακάκια στο δίσκο ζορίζοντας το αυτοκίνητο.
        Εν τω μεταξύ έχω αλλάξει την ίδια δαγκάνα γιατί η πρώτη μπλόκερνε εντελώς πάνω.
        Καμιά συμβουλή για να λύσω μόνιμα το πρόβλημα;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • ?
          A Former User last edited by

          Ο χρήστης piii έγραψε:

          Δυο γρήγορες ερωτήσεις.
          Τι χρησιμοποιείς για να ξεφορτωθείς τα άλατα που έχουν συσσωρευτεί ανάμεσα στο κολλάρο και την αντλία νερού;
          Επίσης πως μπορείς να ξεκολλήσεις δαγκάνα φρένου που αρνείται να επιστρέψει στην θέση της;

          Η δαγκανα δεν θελει καμια φοβερη δυναμη για να μπει μεσα, αν δεν μπαινει τοτε ειναι απο αυτες που θελουν ταυτοχρονη περιστροφη. Αν το εμβολο εχει δυο εγκοπες περιμετρικα τοτε ειναι αυτου του τυπου και οι εγκοπες ειναι για να μπαινει το ειδικο εργαλειο.

          Sent from my HTC Desire using Tapatal

          Ποιό συγκεκριμένα, μιλάμε για μια δαγκάνα απο ένα Opel corsa μοντ. 90 η οποία δεν κάνει καλή επιστροφή.
          Δηλαδή πατώντας φρένο συνεχίζει να πιέζει τα τακάκια στο δίσκο ζορίζοντας το αυτοκίνητο.
          Εν τω μεταξύ έχω αλλάξει την ίδια δαγκάνα γιατί η πρώτη μπλόκερνε εντελώς πάνω.
          Καμιά συμβουλή για να λύσω μόνιμα το πρόβλημα;

          Μηπως εχει προβλημα κανενα μαρκουτσι;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • 2
            21-quadra last edited by

            Μπλοκάρει το έμβολο ή κολλάει όλη η δαγκάνα στις ολισθαίνουσες και δεν επανέρχεται ? Η δαγκάνα επισκευάζεται, υπάρχει κίτ επισκευής για τις περισσότερες δαγκάνες, αν καθαρίσεις και γρασάρεις και τις ολισθαίνουσες θα είσαι ΟΚ.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              cliodriver last edited by

              Τι επισκευή μπορεί να παίρνει μια δαγκάνα, πέρα από πχ ίσιωμα από χτύπημα ας πούμε; Ρωτάω γιατί λες για το κιτ επισκευής..

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • R
                rx8_drifter last edited by

                o'rings και τα διάφορα δαχτυλίδια από καουτσούκ μέχρι και το έμβολο

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  piii last edited by

                  Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
                  Μπλοκάρει το έμβολο ή κολλάει όλη η δαγκάνα στις ολισθαίνουσες και δεν επανέρχεται ? Η δαγκάνα επισκευάζεται, υπάρχει κίτ επισκευής για τις περισσότερες δαγκάνες, αν καθαρίσεις και γρασάρεις και τις ολισθαίνουσες θα είσαι ΟΚ.

                  Χμ.. με πιάνεις λίγο αδιάβαστο με την ορολογία φίλε quadra.
                  Να υποθέσω οι ολισθαίνουσες είναι εκείνο το κομμάτι της δαγκάνας που της επιτρέπει να μετακινείται προς την εξωτερική πλευρά; Εαν ναί, νομίζω ότι εκείνα συγκεκριμένα είναι παντελώς κολλημένα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • 2
                    21-quadra last edited by

                    Οι μονοπίστονες δαγκάνες ολισθαίνουν επάνω σε 2 αξονάκια, η κίνηση αυτή πρέπει να γίνεται πολύ εύκολα, στο σημείο αυτό πρέπει να είναι καθαρά τα αξονάκια που βιδώνουν στη βάση της δαγκάνας, καθώς και οι θυληκοί υποδοχείς που βιδώνουν επάνω στη ίδια τη δαγνάνα, έκεί πρέπει να υπάρχουν 2 ελαστικές φούσκες που στεγανοποιούν το σημείο από της βρωμιές και μέσα από τις φούσκες πρέπει να έχει γράσο, όσο για το κίτι επισκευής σου απάντησε ο φίλος, σε αυτό περιλαμβάνονται τα τετράγωνα O' Ring των εμβόλων, τα στεγανοποιητικά σκόνης o' ring που προστατεύουν τα έμβολα, και άλλα o' ring ανάλογα με τον τύπο της δαγκάνας.

                    Μου φαίνεται πάντως περίεργο να μην γνωρίζεται τι είναι μια δαγκάνα και να θέλετε να φτιάξετε μόνοι σας τα φρένα, είναι άγνοια κινδύνου αυτό ή θράσος ? Συγγνώμη δηλαδή αλλά πάω να κουφαθώ.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      piii last edited by

                      Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
                      Οι μονοπίστονες δαγκάνες ολισθαίνουν επάνω σε 2 αξονάκια, η κίνηση αυτή πρέπει να γίνεται πολύ εύκολα, στο σημείο αυτό πρέπει να είναι καθαρά τα αξονάκια που βιδώνουν στη βάση της δαγκάνας, καθώς και οι θυληκοί υποδοχείς που βιδώνουν επάνω στη ίδια τη δαγνάνα, έκεί πρέπει να υπάρχουν 2 ελαστικές φούσκες που στεγανοποιούν το σημείο από της βρωμιές και μέσα από τις φούσκες πρέπει να έχει γράσο, όσο για το κίτι επισκευής σου απάντησε ο φίλος, σε αυτό περιλαμβάνονται τα τετράγωνα O' Ring των εμβόλων, τα στεγανοποιητικά σκόνης o' ring που προστατεύουν τα έμβολα, και άλλα o' ring ανάλογα με τον τύπο της δαγκάνας.

                      Μου φαίνεται πάντως περίεργο να μην γνωρίζεται τι είναι μια δαγκάνα και να θέλετε να φτιάξετε μόνοι σας τα φρένα, είναι άγνοια κινδύνου αυτό ή θράσος ? Συγγνώμη δηλαδή αλλά πάω να κουφαθώ.

                      Εαν απευθύνεσαι σε μένα, σόρρυ αλλά είμαι ακόμα στο στάδιο της μάθησης
                      Κάποια πράγματα τα γνωρίζω, τα υπόλοιπα προσπαθώ να τα μάθω απο εδώ και απο εκεί.
                      Επίσης αν ήταν αμάξι που το χρησιμοποιούσα καθημερινώς προφανώς και θα το πήγαινα σε μάστορα.
                      Αλλά επειδή δεν έχει πινακίδες, νομίζω είναι ποιό ριψοκίνδυνο να κόβω βόλτες ανασφάλιστος και όχι μόνο για να πάω σε μάστορα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • 2
                        21-quadra last edited by

                        Σωστός είσαι, όχι κυκλοφορία ανασφάλιστος.

                        Αν μπείς στο google θα βρείς λύσεις σε ότι απορία έχεις και όχι μόνο για τα φρένα, και με φωτό.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          tsargy last edited by

                          Τα πολύ παλιά χρόνια και μόνο σαν λύση στιγμής (κάτι όπως τα καλσόν με τους ιμαντες) κάναμε αυτό:
                          Βγάζαμε τα τακάκια και στο εξωτερικό λαστιχάκι του εμβόλου (αυτό που προφυλάει απο τις σκόνες) ρίχναμε υγρό φρένων με σύριγγα στο εσωτερικό, ώστε να διαλύσει τις βρωμιές που εμποδίζουν το έμβολο να επανέλθει...και μετά το πιέζαμε προς τα μέσα και βάζοντας μια κόντρα, ώστε να μην πεταχτεί έξω τελείως, κάποιος πατούσε φρένο...Αυτό επαναλαμβανόταν 2-3 φορές...
                          ΠΡΟΣΟΧΗ! προσωρινή λύση και όχι διευθέτηση του προβλήματος (το οποίο διευθετείται μόνο όπως περιέγραψε ο 21 Quadra)

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            sofia78 last edited by

                            Παιδια καλησπερα αναζητω μια γρηγορη απαντηση. Στο πεζο 206 1.4 8β χs, μοντ 2000, που ακριβως κατω απο το καπω βρισκονται τα μπουζι ;; Αγορασα 4 και ανελαβε ενας φιλος να τα αντικαταστησει αλλα λεει δεν τα βρισκει! ΜΙα βοηθεια παρακαλω!!!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Ο χρήστης sofia78 έγραψε:
                              Παιδια καλησπερα αναζητω μια γρηγορη απαντηση. Στο πεζο 206 1.4 8β χs, μοντ 2000, που ακριβως κατω απο το καπω βρισκονται τα μπουζι ;; Αγορασα 4 και ανελαβε ενας φιλος να τα αντικαταστησει αλλα λεει δεν τα βρισκει! ΜΙα βοηθεια παρακαλω!!!!

                              Στην μηχανη.Αμα ο φιλος σου δεν ξερει που ειναι να πατε σε μηχανικο να τα αλλαξει.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                sofia78 last edited by

                                κανενας που να ξερει ρε παιδια;;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Εδώ δεν μπορεί να τα βρει θα μπορεί να τα αλλάξει;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • ?
                                    A Former User last edited by

                                    Ο χρήστης sofia78 έγραψε:
                                    κανενας που να ξερει ρε παιδια;;

                                    Αφου δεν ξερει που βρισκονται τα μπουζι πως τον εμπιστευεσαι να τα αλλαξει;Δεν στο λεω για κακο αλλα μπορει να κανει ζημια.Δεν ειναι αλλαγη λαμπας.Εχει καποια διαδικασια.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      techadmin admin last edited by

                                      Έχει ένα πλαστικό καπάκι το οποίο λογικά πρέπει να βγει. Συμφωνώ με τους προηγούμενους, αν δεν ξέρει που είναι καλό είναι να μην τα αλλάξει (=χυλόπιτα )

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • ?
                                        A Former User last edited by

                                        Youtube Video

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          su-30 last edited by

                                          Η αληθεια ειναι οτι αν βαλεις στο νετ peugeot 206 spark plug replace θα δεις οτι η παραπανω ερωτηση απασχολει πολυ κοσμο γιατι η μαμα peugeot φροντισε να τα εχει καλα κρυμμενα

                                          πρεπει να αφαιρεσεις ενα δυο πραγματα για να μπορεσεις να εχεις επαφη με τα μπουζι(ειναι κατω απο το coil pack).

                                          http://img689.imageshack.us/img689/4171/peugeot14.jpg

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            sofia78 last edited by

                                            ok παιδια ευχαριστω. Ασε μη γινει καμια ζημια....

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 85
                                            • 86
                                            • 87
                                            • 88
                                            • 89
                                            • 488
                                            • 489
                                            • 87 / 489
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr