-
.... ας έχουμε φώτο - σχόλια - εντυπώσεις - μπλά μπλά για τις παρουσιάσεις των μονοθεσίων της φετινής χρονιάς σε ένα ξεχωριστό θέμα ...
Σήμερα η νέα Φερραρι ... On line
-
.... ας έχουμε φώτο - σχόλια - εντυπώσεις - μπλά μπλά για τις παρουσιάσεις των μονοθεσίων της φετινής χρονιάς σε ένα ξεχωριστό θέμα ...
Σήμερα η νέα Φερραρι ... On line
-
Το 'κενό' στο πίσω μέρος της Ferrari είναι πολύ εντυπωσιακό. Αναρωτιέσαι πού ακριβώς έχει χωρέσει κινητήρας/κιβώτιο/ντεπόζιτο. Να δούμε πώς θα βγει σε απόδοση στην πίστα.
-
Σύμφωνα με τον Τομπάζη δοκίμασαν πάρα πολλές λύσεις (και pull rod) και κατέληξαν σε αυτή που έδινε τον μικρότερο όγκο.
Η φωτογραφία της W02 τελικά είναι επίσημη αν και το render αυτό είναι κάπως πρόχειρο.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Η φωτογραφία της W02 τελικά είναι επίσημη αν και το render αυτό είναι κάπως πρόχειρο.
Προφανώς είχε γίνει η συμφωνία με τη bild να μην διαρρεύσει τίποτα για να αγοράσει ο λαός την εφημερίδα και το απόγευμα επιβεβαίωσαν το... γνήσιο.
-
Ο χρήστης Phaethon έγραψε:
Το 'κενό' στο πίσω μέρος της Ferrari είναι πολύ εντυπωσιακό. Αναρωτιέσαι πού ακριβώς έχει χωρέσει κινητήρας/κιβώτιο/ντεπόζιτο. Να δούμε πώς θα βγει σε απόδοση στην πίστα.Ναι! Μου έκανε κι εμένα μεγάλη εντύπωση. Από κάποιες οπτικές γωνίες η F150 φαίνεται απίστευτα 'άδεια' στο πίσω μέρος. + το KERS, καλά που τα έχουν χωρέσει όλα αυτά; .
Επίσης αν προσέξετε στο πίσω μέρος το μη καλλυμένο τμήμα του πατώματος το στηρίζουν κάτι σαν συρματόσχοινα, περίεργο. -
Με την απαγόρευση του διπλού διαχύτη πιστεύω όλες οι ομάδες θα έχουν ανάλογα συμπαγές πίσω μέρος. Άλλες λιγότερο, άλλες περισσότερο προφανώς.
-
Αυτα ειναι μια υποστηριξη στον διαχυτη.
Σωστος ο ΙΚΕ. Γι'αυτο ειναι ετσι το πισω μερος της F150.
Εδω ενα ωραιο αρθρο που κανει μια περιληψη των σημαντικοτερων στοιχειων για την F150. Προσεξτε τον πιθανο σκοπο που ονομαστηκε ετσι το μονοθεσιο... http://www.gocar.gr/news/races/4541,Ana ... na_kr.html
-
Και επειδή είναι λίγο απαράδεκτο να μην παραθέτουμε πηγές (δεν πάει σε εσένα Βασίλη αλλά στο λινκ που έβαλες), ορίστε και οι κανονικές δηλώσεις του Τομπάζη:
http://www.racecar-engineering.com/inte ... mbazis-qa/
-
Αυτές λένε ότι είναι spy photos της R31: http://www.f1today.nl/fotos/spyshots-lo ... p-r31.html
Μήπως είναι GP2 car?
Το λέω λόγω της εξάτμισης που είναι στο πάνω μέρος.
-
Νίκο αυτήν που βρήκες πρέπει να είναι όντως η R31. Είχα δει και ένα βιντεάκι στο f1technical που το είχε βγάλει η ίδια η Renault στο οποίο μπορούσες να δεις κάποια μέρη του μονοθεσίου και έμοιαζαν αρκετά με αυτό που πόσταρες τώρα.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Αυτές λένε ότι είναι spy photos της R31: http://www.f1today.nl/fotos/spyshots-lo ... p-r31.htmlΜήπως είναι GP2 car?
Το λέω λόγω της εξάτμισης που είναι στο πάνω μέρος.
Η Renault λεει πως ειναι η R30 και ομολογω οτι μοιαζουν. http://motorsport.com/photos/f1/2010/te ... p-2816.jpg
Ολοιδιο airbox και το ρυγχος νομιζω πως ειναι επισης ιδιο.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Και επειδή είναι λίγο απαράδεκτο να μην παραθέτουμε πηγές (δεν πάει σε εσένα Βασίλη αλλά στο λινκ που έβαλες), ορίστε και οι κανονικές δηλώσεις του Τομπάζη:http://www.racecar-engineering.com/inte ... mbazis-qa/
Νομίζω οι δηλώσεις έγιναν γενικά στο περιθώριο της παρουσίασης και όχι στο ίδιο το racecar engineering.
-
Ο χρήστης Phaethon έγραψε:
Και επειδή είναι λίγο απαράδεκτο να μην παραθέτουμε πηγές (δεν πάει σε εσένα Βασίλη αλλά στο λινκ που έβαλες), ορίστε και οι κανονικές δηλώσεις του Τομπάζη:
http://www.racecar-engineering.com/inte ... mbazis-qa/
Νομίζω οι δηλώσεις έγιναν γενικά στο περιθώριο της παρουσίασης και όχι στο ίδιο το racecar engineering.
Μετάφραση της επίσημης συνέντευξης των τεχνικών της Ferrari είναι. http://www.ferrarif150.com/app.html#/en/video/11
-
Λάθος μου, νόμιζα ήταν συγκεκριμένησυνέντευξη γιατί είχα διαβάσει μόνο γραπτά, δεν είχα δει το βίντεο.
Γενικά πάντως ειδικά σε ελληνικά websites οι πηγές πολλές φορές δεν αναφέρονται,είτε σε κείμενα είτε στις φωτογραφίες. Συγγνώμη για το offtopic
-
το render της W02 σε υψηλή ανάλυση (24 ΜΡ):
http://www.msfree.gr/photos2010/mgp-w02_teaser.jpg -
Παρουσιαστηκε και η νεα Lotus. http://cdn.skive.co.uk/TLN_LaunchIssue.pdf
Πιστευω πως ειναι πανεμορφη με λυσεις που βλεπουμε σε μεγαλυτερες ομαδες. Εντυπωση προκαλει το airbox τ οποιο υποτιθεται πως ειχε απαγορευτει αλλα η ομαδα καταφερε να το κανει ετσι μενοντας εντος των κανονισμων. Να δουμε πως θ αποδιδει...
-
Ναι φαίνεται να έγινε αρκετή δουλειά στην Lotus. Δεν φαίνεται μινιμαλιστική σαν την περσινή.
Τί ώρα περιμένουμε και τις υπόλοιπες παρουσιάσεις για σήμερα στην πίστα; -
Renault R31:
Renault unveils its 2011 challenger
By Simon Strang Monday, January 31st 2011, 11:45 GMT
Renault R31
Renault has unveiled its new R31 challenger to the press in Valencia's pitlane, ahead of the three-day pre-season test which begins at the Spanish venue tomorrow.
The car, which carries black and gold livery following its deal with Lotus Group, is the fourth 2011 car to have been launched this week.
The car was fired up for the first time at the team's Enstone factory last week, and Vitaly Petrov is schedule to drive the car for the first time on Tuesday before Robert Kubica takes over for the last two days.
Renault has opted for a pull-rod suspension for the rear end, with the structure under car above the tea tray that appears quite radical compared to rival cars.
Speaking to AUTOSPORT earlier in the month, the team's technical director James Allison described the development direction Renault has taken as 'brave' adding: 'Anyone who follows the sport will have seen that words like aggressive [and] brave are being bandied around across several of the teams this year for their solutions.
'I believe that we have chosen a direction that is really on the brave end of brave.'
The team also revealed that former HRT driver Bruno Senna will join Romain Grosjean, Jan Charouz, Ho-Ping Tung and Fairuz Fauzy as part of the team's test and reserve driving strength.
http://www.autosport.com/news/report.php/id/89162
Sauber C30:
Sauber pulls covers off new C30
By Jonathan Noble Monday, January 31st 2011, 10:02 GMT
Sauber C30
Sauber has unveiled the new C30 that it hopes will bring it a step forward in pace and deliver the improved reliability that it needs to become a more regular points scorer.
The Swiss outfit pulled the covers off its Ferrari-powered car at the Valencia circuit on Monday morning - with the car featuring what is now a standard high nose in F1 and a more slender rear end compared to last year's challenger.
Technical director James Key said: 'Our aim in the development of the Sauber C30-Ferrari has been to build on the strengths of the C29 and to eliminate its weak points.
'In addition, it is also important for us to go into winter testing with a car we understand, and we have worked hard on ensuring the characteristics of the car are heading in a direction we believe in. There will be much to learn about the new Pirelli tyres and in this respect we want to ensure there are no surprises with the way the car is handling.'
Key said that one of the primary targets for the outfit was to have a car that would be predictable from the start - because there remains so much uncertainty about how the new Pirelli tyres will fare.
'In order to take a step forward in 2011, we were already systematically tackling the C29's weaknesses over the last season – and we've made progress. The insights we gleaned were taken into account when the concept for the new C30 was being drawn up.
'Since some of the changes decreed by the regulations – particularly regarding the tyres – can only be analysed out on track, it was important for us to build, firstly, a fundamentally predictable car and, secondly, one that would provide sufficient flexibility to respond to ongoing findings at the track and during further development stages.'
The new C30 features a fully integrated blown diffuser, and the team has been able to sculpt the sidepods more aggressively through fitting its radiators more vertically.
Sauber has also opted to use a single mounting for its rear-wing, rather than the twin-mounting arrangement it used on the C29.
Team principal Peter Sauber said he hoped the C30 would help the team make progress in the areas where it was lacking last year.
'We want to finish in the points regularly and clearly improve our position in the FIA Formula 1 constructors' world championship,' he said. '2010 marked the 41st year of our company history and one of the most difficult.
'Never before had we faced such reliability problems, but we managed to overcome them in the second half of the season. We implemented some well-considered structural changes. The appointment of James Key as Technical Director already bore fruit last season, and he is now in charge of development of the Sauber C30-Ferrari.
'At the same time, we have managed to secure our business foundation for the 2011 season. In these economically straitened times that is something we can be proud of too.'
Sauber has confirmed that the KERS units it will use in 2011 will be provided by Ferrari.
-
Πολυ ομορφα και τα δυο τελευταια μονοθεσια. Στην Sauber το πισω μερος του engine cover φαινεται ενδιαφερον αλλα σιγουρα υπαρχουν και αλλα πραγματα που δεν φαινονται απο τις πρωτες φωτο.
Σχετικα με την Renault, πιστευω θ αλλαξουν πολλα πραγματα γιατι η εμπρος αεροτομη ειναι η περσυνη και το engine cover φαινεται ακομα να εχει τις εισαγωγες για το f-duct εκτος βεβαια αν ειναι βοηθητικες γι αλλα συστηματα. Και εκει παντως το πισω μερος φαινεται ενδιαφερον.
Παρουσιάσεις μονοθεσίων 2011