-
ΟΧΙ ΟΧΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΔΕΣ
ΠΑΙΔΕΣ ΕΙΝΑΙ!!!!!!!!!!
ΑΧ ΑΥΤΑ ΤΑ ΝΕΡΑ,ΘΑ ΜΕ ΤΡΕΛΛΑΝΟΥΝ -
Τι είναι οι παίδες???
-
Ωχ βλακεία, τώρα που ξαναδιάβασα κατάλαβα!!!
-
Ο χρήστης TIFOSI έγραψε:
Τι είναι οι παίδες???XAXAXAXA ενω το 'απίδες' το κατάλαβες ε?
-
Ο χρήστης tolis147 έγραψε:
Εγω απιδες λεω να βαλω το αλλο μηνα τα RE/720 σε διασταση 195/55/15.
μικρη διαφορά σε νουμερα(κοντερ,τελικες, ρεπριζ κτλ ,καπου κερδιζεις καπου χανεις),αλλα ειμαι σιγουρος πως θα κερδισω πολυ σε τιμονι,μαγουλιασματα κτλ
εσεις τι λετε?Τι θα κάνεις?
Μπορείς να μου πεις και τι θα κάνεις με την ασχήμια του άδειου θόλου που ειδικά στον πίσω θα χωράει ...ένα κεφάλι μέσα?
Αν ήμουνα στη θέση σου θα έβαζα 205/55/15 ή θα αγόραζα τις 16άρες του kyan με τα nero που πουλάει!!!
Πάντως με τα 195/60/15 που είναι η χρυσή τομή ανάμεσα στην άνεση και στο κράτημα δεν έχω αντιμετωπίσει προβλήματα με οδήγηση στηριγμένη στις όσο το δυνατόν καλύτερες γραμμές και όχι στραμπουλήγματα και τέτοια.
Εκτός και αν πάτε πολύ συχνα πίστα οπότε και'γω πάω πάσο -
Οι 16άρες σε 147 είναι ο ιδανικός συμβιβασμός και λογικά μπορείς να βρεις μεταχειρισμένες σε καλή τιμή (όπως προτείνει και ο gatony).
Σημαντικό ρόλο παίζει πάντως και η μάρκα των ελαστικών αφού τα εργοστασιακής τοποθέτησης firehawk που είχε η δικιά μου σε 195/60/15 ήταν επιεικώς απαράδεκτα.
Με τα 16άρια pilot primacy είδα χαοτική διαφορά και σε άνεση, αλλά και σε κρατήματα. -
poso tis dinei tis 16ares o kyan?
-
Ο χρήστης gatony έγραψε:
Μπορείς να μου πεις και τι θα κάνεις με την ασχήμια του άδειου θόλου που ειδικά στον πίσω θα χωράει ...ένα κεφάλι μέσα?Δυστυχώς έχεις δίκιο, αφού όταν είδα για πρώτη φορά το αυτοκίνητο με 17άρα την επόμενη μέρα έκλεισα ραντεβού για χαμήλωμα...
Σαν τζιπάκι ήταν και δεν βλέπω να το διόρθωσαν αυτό με το facelift... -
Moνο για alfisti
http://www.alfisti.gr -
Ο χρήστης droemmen έγραψε:
όταν είδα για πρώτη φορά το αυτοκίνητο με 17άρα την επόμενη μέρα έκλεισα ραντεβού για χαμήλωμα...
Σαν τζιπάκι ήταν και δεν βλέπω να το διόρθωσαν αυτό με το facelift...Πράγματι, το αυτοκίνητο με τα 195/60/15 είναι στο κανονικό του ύψος, το οποίο είναι και πιο χαμηλο από τα 205/55/16 αλλά και απ'τα 215/45/17. Μάλιστα οπτικά φαίνεται και ξενίζει κάπως τον υποψιασμένο!
-
Ο χρήστης gatony έγραψε:
όταν είδα για πρώτη φορά το αυτοκίνητο με 17άρα την επόμενη μέρα έκλεισα ραντεβού για χαμήλωμα...
Σαν τζιπάκι ήταν και δεν βλέπω να το διόρθωσαν αυτό με το facelift...Πράγματι, το αυτοκίνητο με τα 195/60/15 είναι στο κανονικό του ύψος, το οποίο είναι και πιο χαμηλο από τα 205/55/16 αλλά και απ'τα 215/45/17. Μάλιστα οπτικά φαίνεται και ξενίζει κάπως τον υποψιασμένο!
Ξεχνάς να αναφέρεις όμως οτι απέχει σαφώς απο το εργοστασιακό set up, τις ρυθμίσεις και το στήσιμο του οχήματος. Τέτοιες επιλογές ίσως είναι καλές αισθητικά (οχι για εμένα), σίγουρα όμως αποτελούν ρίσκο στον οδηγικό τομέα... Ειδικά όταν έχει μια 15άρα ζάντα και 60 προφίλ... τις στροφές τις παίρνεις με...αρκετή σκέψη παραπάνω.
Η χρυσή τομή, γενικά αποδεκτή από όλους τους οδηγούς 147, είναι 16άρες με 205/55. Πάρα πολύ καλό κράτημα και επιδόσεις...
-
Το γράφω κι εδώ, χωρίς παρεξήγηση:
Ενας μόνος του, είναι alfista.
Δύο ή και παραπάνω, είναι alfisti. -
Ο χρήστης Mythozz έγραψε:
**Ξεχνάς να αναφέρεις όμως οτι απέχει σαφώς απο το εργοστασιακό set up, τις ρυθμίσεις και το στήσιμο του οχήματος. **Τέτοιες επιλογές ίσως είναι καλές αισθητικά (οχι για εμένα), σίγουρα όμως αποτελούν ρίσκο στον οδηγικό τομέα... Ειδικά όταν έχει μια 15άρα ζάντα και 60 προφίλ... τις στροφές τις παίρνεις με...αρκετή σκέψη παραπάνω.Δεν καταλαβαίνω τι θες να πεις,γίνε πιο σαφής!
Εγω μιλάω για εργοστασιακό set up στην 1.6 και τις όποιες διαφορές ύψους έχει με τα 15άρια ή 16,17άρια .Αυτό. -
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
Το γράφω κι εδώ, χωρίς παρεξήγηση:Ενας μόνος του, είναι alfista.
Δύο ή και παραπάνω, είναι alfisti.Νομίζω ότι το σωστό είναι να μην κλίνουμε τις ξένες λέξεις όταν τις χρησιμοποιούμε σ'ελληνικές φράσεις. Ένα tank, δύο tank. Ένα mouse, δύο mouse (αντί mice).
-
Και τότε γιατί επιλέγετε τον πληθυντικό για τον alfista, ενώ για τα άλλα τον ενικό?
Πού είναι ο Μπαμπινιώτης όταν τον χρειάζεσαι...
-
Μάλλον έχει δίκαιο ο n_olympios εδώ που τα λέμε! Μια γρήγορη ματιά σε προηγούμενα posts και απευθύνεται ο 'alfisti' στους 'alfista'! Κάποιος μας τα ΄χε πει ανάποδα...
-
Μήπως κάποιος γνωρίζει αν τα αμορτισέρ και τα ελατήρια της 156 1.6 ταιριάζουν στην 156 1.8 (μοντέλο 10/1999). Επίσης υπάρχει διαφορά ως προς τις ρυθμίσεις τους δηλαδή τη σκληρότητα ή μήπως είναι ίδια.
Ευχαριστώ. -
Ο χρήστης george_t16 έγραψε:
Μάλλον έχει δίκαιο ο n_olympios εδώ που τα λέμε! Μια γρήγορη ματιά σε προηγούμενα posts και απευθύνεται ο 'alfisti' στους 'alfista'! Κάποιος μας τα ΄χε πει ανάποδα...Ε μα τι το πήραμε το ρημάδι το πτυχίο στα ιταλιάνικα...
-
Φίλοι Αλφίστι,έπειτα από 6 περίπου μήνες σκέψης,πήρα την αποφάση και χαμήλωσα 3,5cm την κούκλα μου.Έβαλα μόνο ελατήρια χαμηλώματος ΗR και άφησα τα μαμίσια αμορτισέρ.Άλλη αίσθηση το αυτοκίνητο εκτός από πιο όμορφο έγινε πιο δεμένο.
-
Ο χρήστης f104 έγραψε:
Φίλοι Αλφίστι,έπειτα από 6 περίπου μήνες σκέψης,πήρα την αποφάση και χαμήλωσα 3,5cm την κούκλα μου.Έβαλα μόνο ελατήρια χαμηλώματος ΗR και άφησα τα μαμίσια αμορτισέρ.Άλλη αίσθηση το αυτοκίνητο εκτός από πιο όμορφο έγινε πιο δεμένο.Άντε με το καλό. Βέβαια έχω ακούσει ότι μετά από 5.000-10.000χλμ με HR, τα μαμά αμορτισέρ παραδίνουν το πνεύμα τους, κάτι που ακούγεται λογικά. Περιμένουμε όμως και τις προσωπικές σου εντυπώσεις με το πέρασμα του χρόνου.
Alfa 147 forum