Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    M
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 4
    • Best 0
    • Groups 0

    mythozz

    @mythozz

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    4
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    mythozz Unfollow Follow

    Latest posts made by mythozz

    • RE: Alfa Romeo GT

      Ο χρήστης sakiss έγραψε:
      Οποια βλακεια και να εκανα στη στροφη ALFA ειναι δεν επιτρεπεται ουτε στο ελαχιστο να αποσταθεροποιηθει.Ουτε χιλιοστο!!!

      Καλά... με αυτό το μαυλό να οδηγάς και θα μαζέψεις 3 τσουβάλια τσάι...

      Πρόσεχε μικρέ... Δεν οδηγάς F1... Το αμάξι είναι πάνω από τον μέσο όρο στα κρατήματα στην κατηγορία του, η κορυφή κατά πολλούς... αλλά δεν είναι Θεός να σώσει κάθε χαζομάρα που θα κάνεις...

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      mythozz
    • RE: Alfa Romeo GT

      Ο χρήστης sakiss έγραψε:

      Το κιβώτιο θέλει αρκετά χιλιόμετρα μέχρι να μαλακώσει. Είναι ίδιο με της 147... Θα σε κάνει μάγκα σε ότι αφορά την άνεση, αλλά είναι αργό αν θέλεις να... τρέξεις γρήγορα. Εξαρτάται τι υποχωρήσεις κάνει κάποιος. Οι της Alfa επέλεξαν απόλαυση και άνεση στις αλλαγές και την οδήγηση, αντί του γρήγορου (απότομου) κιβωτίου.

      Θα μαλακώσει συντομα το κιβώτιο μην ανησυχείς.

      Καλορίζικη... προσοχή στις στροφές σου είπα, προσοχή στο γκάζι. Μην τα ξαναπώ...

      Eννοεις προσοχη μεχρι να την μαθω?Εδω εσεις οι alfisti μπαινετε με 110 και βαλε στις στροφες.

      Ακριβώς. Να την μάθεις πρώτα γιατι αν δεν τη σεβαστείς εύκολα θα σε πουλήσει... Να την καταλάβεις που στέκεται, πως μπαίνει τι χειρισμούς θέλει... και μετά μπες και εσύ με 110 στον Α. Ανδρέα...

      Το ξαναλέω όμως. Δεν είναι θέμα διαγωνισμού. Εγώ μπαίνω π.χ. εσύ δεν μπαίνεις. Είναι κρίσιμο να μάθεις το όχημά σου πριν το πας στα άκρα. Δεν το ξέρεις στο παραμικρό αυτή τη στιγμή. Δεν ξέρεις πως θα αντιδράσει σε μια λάθος δική σου κίνηση, δεν νιώθεις ακόμα πως μπαίνει το VDC ή το ASR.

      Πρόσεχε μικρέ και μην τρελλαίνεσαι. Εχεις καιρό να κάνεις μλκιες όπως όλοι μας...

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      mythozz
    • RE: Alfa Romeo GT

      Το κιβώτιο θέλει αρκετά χιλιόμετρα μέχρι να μαλακώσει. Είναι ίδιο με της 147... Θα σε κάνει μάγκα σε ότι αφορά την άνεση, αλλά είναι αργό αν θέλεις να... τρέξεις γρήγορα. Εξαρτάται τι υποχωρήσεις κάνει κάποιος. Οι της Alfa επέλεξαν απόλαυση και άνεση στις αλλαγές και την οδήγηση, αντί του γρήγορου (απότομου) κιβωτίου.

      Θα μαλακώσει συντομα το κιβώτιο μην ανησυχείς.

      Καλορίζικη... προσοχή στις στροφές σου είπα, προσοχή στο γκάζι. Μην τα ξαναπώ...

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      mythozz
    • RE: Alfa 147 forum

      Ο χρήστης gatony έγραψε:

      όταν είδα για πρώτη φορά το αυτοκίνητο με 17άρα την επόμενη μέρα έκλεισα ραντεβού για χαμήλωμα...
      Σαν τζιπάκι ήταν και δεν βλέπω να το διόρθωσαν αυτό με το facelift...

      Πράγματι, το αυτοκίνητο με τα 195/60/15 είναι στο κανονικό του ύψος, το οποίο είναι και πιο χαμηλο από τα 205/55/16 αλλά και απ'τα 215/45/17. Μάλιστα οπτικά φαίνεται και ξενίζει κάπως τον υποψιασμένο!

      Ξεχνάς να αναφέρεις όμως οτι απέχει σαφώς απο το εργοστασιακό set up, τις ρυθμίσεις και το στήσιμο του οχήματος. Τέτοιες επιλογές ίσως είναι καλές αισθητικά (οχι για εμένα), σίγουρα όμως αποτελούν ρίσκο στον οδηγικό τομέα... Ειδικά όταν έχει μια 15άρα ζάντα και 60 προφίλ... τις στροφές τις παίρνεις με...αρκετή σκέψη παραπάνω.

      Η χρυσή τομή, γενικά αποδεκτή από όλους τους οδηγούς 147, είναι 16άρες με 205/55. Πάρα πολύ καλό κράτημα και επιδόσεις...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mythozz
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr