-
εχω δει στο σαιτ της supersprint beltivthkes εξατμισεις , απο το κταποδι μεχρι το τελικο , αλλα χωρις καταλυτη .
το ερωτημα ειναι κατα ποσο ειναι- νομιμοι και
- συμβατοι αφου το ecu δε θα ανιχνευει τους αισθητηρες τυ καταλητη .
[/img][/url]
-
εχω δει στο σαιτ της supersprint beltivthkes εξατμισεις , απο το κταποδι μεχρι το τελικο , αλλα χωρις καταλυτη .
το ερωτημα ειναι κατα ποσο ειναι- νομιμοι και
- συμβατοι αφου το ecu δε θα ανιχνευει τους αισθητηρες τυ καταλητη .
[/img][/url]
-
εχω δει στο σαιτ της supersprint beltivthkes εξατμισεις , απο το κταποδι μεχρι το τελικο , αλλα χωρις καταλυτη .
το ερωτημα ειναι κατα ποσο ειναι- νομιμοι και
- συμβατοι αφου το ecu δε θα ανιχνευει τους αισθητηρες τυ καταλητη .
[/img][/url]
-
Αυτές οι εξατμίσεις που κοιτάς είναι για αγωνιστική χρήση, υπάρχουν όμως και για δρόμο που συνήθως αφαιρούν τον ένα από τους δυο καταλύτες (αν έχει δυο το αυτοκίνητο σου) και τον αντικαταστούν με μεταλικο ή γενικα πιο ευλεύθερο.
Μην ανησυχείς οι αισθητήρες (λ) μπαίνουν πάλι στην θέση τους γιατί χωρίς αυτους συνδεμένους στον ECU ανάβει το CEL. -
http://www.supersprint.com/homeuk.htm
τωρα πυ το ξαναβλεπω ειπαρχει θεση για τους λ sensor , καθως και για το καταλυτη , αυτο με το συρματινο περιβλημα , μετα το μεσεο καζανακι .
αλλα αυτος που στο αυτοκινητο μου ειναι κολημενος στο κταποδι ?
εκτος αν το πιο πανω δε ειναι καταλυτης , και τα εχω συγχησμενα . -
ακουσα οτι δινει +10hp μαζι με φιλτρο αληθευει ?
με προγραμα να υπολογιζω +15hp σθνολικα ?
εγκυκλοπεδικα ρωτωντας , προστοπαρον -
Κάπου τόσο,0-15 άλογα και μια μικρή αύξηση της ροπής συν βελτίωση της καμπύλης απόδοσής τους.Από βελτίωση εισαγωγής-εξαφωφής-πρόγραμμα όλα αυτά.Δεν ξέρω όμως αν αξίζει το κόστος...
Εγώ πάντως θα ξεκινούσα από λάστχα-ανάρτηση και σιγά σιγά τα υπόλοιπα...
Δεν ξέρω όμως κατά πόσο έχουν προλάβει αξιόπιστοι βελτιωτές να ασχοληθούν με τον κινητήρα μας,είναι σχετικά καινούριος...
Υ.Γ.Μήπως να ανοίγαμε κάπου ένα fiat-forum;
-
-
Η πλήρης αφαίρεση του καταλύτη είναι παράνομη.
-
Σε περίπωση ολικής αφαίρεσης του καταλύτη οι εργοστασιακοί λ σένσορες δεν θα δουλεύουν σωστά και τα ηλεκτρονικά διαχείρισης του κινητήρα θα εμφανίζουν ένδειξη engine fault.
-
Ο λόγος που υπάρχει υποδοχή για λ σένσορες σε πλήρη συστήματα εξάτμισης χωρίς καταλύτη, είναι ότι ΚΑΙ σε αυτά είναι απαραίτητη η μέτρηση των χαρακτηριστικών των καυσαερίων ώς μέρος του tuning του κινητήρα ... μόνο που στις περιπτώσεις αυτές χρησιμοποιούντε aftermarket όργανα μέτρησης τους και όχι η εργοστασιακή ECU.
-
Αυτό που συμβαίνει σε πολλά street legal πλήρη συστήματα εξάτμισης, είναι να αφαιρείτε ο προ-καταλύτης εφόσον αυτός υπάρχει και να αντικαθήστατε ο εργοστασιακός καταλύτης με κάποιον περισσότερο ελεύθερο μεταλλικό, ο οποίος ΑΝ είναι καλοσχεδιασμένος σου επιτρέπει να βγάλεις κανονικά 'κάρτα καυσαερίων'.
-
Οι περισσότεροι κατασκευαστές και ακόμα περισσότερο οι έμποροι λένε φίδια και πουλάνε δράκους ...
-
Η Εξάτμιση δεν παράγει ροπή-ιπποδύναμη, απλά την αποδεσμεύει (εφόσον αυτή του κατασκευαστή είναι όντως περιοριστική) ...
-
-
Δεν ξερω για πιο αυτοκινητο μηλατε αλλα ρωτησε στη Nissan ενας ξαδερφος μου για το Primera του και του ειπαν οτι με 1000 ευρω μπορουν να του αλλαξουν απο χταποδι και πισω και θα εχει +30 αλογα. Γινεται να υπαρχει τοσο μεγαλη διαφορα;
-
Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
Δεν ξερω για πιο αυτοκινητο μηλατε αλλα ρωτησε στη Nissan ενας ξαδερφος μου για το Primera του και του ειπαν οτι με 1000 ευρω μπορουν να του αλλαξουν απο χταποδι και πισω και θα εχει +30 αλογα. Γινεται να υπαρχει τοσο μεγαλη διαφορα;Ούτε γι' αστείο!Και πες στον ξαδερφό σου να μη ξαναπατήσει στο μαγαζί που του το είπαν για τον κοροϊδεύουν,χοντρά μάλιστα.Σα δε ντρέπονται,το παίζει ο κάθε φιδέμπορας επαγγελματίας βελτιωτής....
-
οπως ξαναειπε καποιος στο φορουμ οι ιπποι δε εινα στραγαλια και αν μιλαμε για καινουρια μοτερ τα πραγματα ειναι ακομα πιο δυσκολα , αφου τα περισσοτερα ειναι καλα σχεδιασμενα και ολοκληρωμενα συνολα .
-
Ο χρήστης photis έγραψε:
http://www.supersprint.com/homeuk.htm
τωρα πυ το ξαναβλεπω ειπαρχει θεση για τους λ sensor , καθως και για το καταλυτη , αυτο με το συρματινο περιβλημα , μετα το μεσεο καζανακι .
αλλα αυτος που στο αυτοκινητο μου ειναι κολημενος στο κταποδι ?
εκτος αν το πιο πανω δε ειναι καταλυτης , και τα εχω συγχησμενα .Διαβασα σε προσφατο αφιερωμα για τους καταλυτες απο περιοδικο αυτοκινητου, οτι αρκετα καινουργια μοντελα, εκτος απο τον παραδοσιακο καταλυτη, εχουν αμεσως μετα την πολλαπλη εξαγωγης, προκαταλυτη! Μηπως ισχυει κατι τετοιο κ στη δικη σου περιπτωση;
-
malo ετσι ειναι , νομιζω ονομαζεται τριοδικος , διορθωστε με αν κανω λαθος
-
Τριοδικοί είναι όλοι οι σύγχρονοι καταλύτες. Οι οξειδωτικοί έχουν εγκαταλειφθεί από χρόνια. Γι αυτό εξάλλου χρειάζεται και ο αισθητήρας Λ. Και ο καταλύτης σου και ο προκαταλύτης είναι τριοδικοί.
βελτιωση εξατμισης