Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    βελτιωση εξατμισης
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. βελτιωση εξατμισης
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    7
    13
    61
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      photis last edited by

      εχω δει στο σαιτ της supersprint beltivthkes εξατμισεις , απο το κταποδι μεχρι το τελικο , αλλα χωρις καταλυτη .
      το ερωτημα ειναι κατα ποσο ειναι

      1. νομιμοι και
      2. συμβατοι αφου το ecu δε θα ανιχνευει τους αισθητηρες τυ καταλητη .
        [/img][/url]
      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • P
        photis last edited by

        εχω δει στο σαιτ της supersprint beltivthkes εξατμισεις , απο το κταποδι μεχρι το τελικο , αλλα χωρις καταλυτη .
        το ερωτημα ειναι κατα ποσο ειναι

        1. νομιμοι και
        2. συμβατοι αφου το ecu δε θα ανιχνευει τους αισθητηρες τυ καταλητη .
          [/img][/url]
        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          photis last edited by

          εχω δει στο σαιτ της supersprint beltivthkes εξατμισεις , απο το κταποδι μεχρι το τελικο , αλλα χωρις καταλυτη .
          το ερωτημα ειναι κατα ποσο ειναι

          1. νομιμοι και
          2. συμβατοι αφου το ecu δε θα ανιχνευει τους αισθητηρες τυ καταλητη .
            [/img][/url]
          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • P
            panoss last edited by

            Αυτές οι εξατμίσεις που κοιτάς είναι για αγωνιστική χρήση, υπάρχουν όμως και για δρόμο που συνήθως αφαιρούν τον ένα από τους δυο καταλύτες (αν έχει δυο το αυτοκίνητο σου) και τον αντικαταστούν με μεταλικο ή γενικα πιο ευλεύθερο.
            Μην ανησυχείς οι αισθητήρες (λ) μπαίνουν πάλι στην θέση τους γιατί χωρίς αυτους συνδεμένους στον ECU ανάβει το CEL.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • P
              photis last edited by

              http://www.supersprint.com/homeuk.htm
              τωρα πυ το ξαναβλεπω ειπαρχει θεση για τους λ sensor , καθως και για το καταλυτη , αυτο με το συρματινο περιβλημα , μετα το μεσεο καζανακι .
              αλλα αυτος που στο αυτοκινητο μου ειναι κολημενος στο κταποδι ?
              εκτος αν το πιο πανω δε ειναι καταλυτης , και τα εχω συγχησμενα .

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • P
                photis last edited by

                ακουσα οτι δινει +10hp μαζι με φιλτρο αληθευει ?
                με προγραμα να υπολογιζω +15hp σθνολικα ?
                εγκυκλοπεδικα ρωτωντας , προστοπαρον

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  charmak66 last edited by

                  Κάπου τόσο,0-15 άλογα και μια μικρή αύξηση της ροπής συν βελτίωση της καμπύλης απόδοσής τους.Από βελτίωση εισαγωγής-εξαφωφής-πρόγραμμα όλα αυτά.Δεν ξέρω όμως αν αξίζει το κόστος...

                  Εγώ πάντως θα ξεκινούσα από λάστχα-ανάρτηση και σιγά σιγά τα υπόλοιπα...

                  Δεν ξέρω όμως κατά πόσο έχουν προλάβει αξιόπιστοι βελτιωτές να ασχοληθούν με τον κινητήρα μας,είναι σχετικά καινούριος...

                  Υ.Γ.Μήπως να ανοίγαμε κάπου ένα fiat-forum;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • T
                    techadmin admin last edited by

                    1. Η πλήρης αφαίρεση του καταλύτη είναι παράνομη.

                    2. Σε περίπωση ολικής αφαίρεσης του καταλύτη οι εργοστασιακοί λ σένσορες δεν θα δουλεύουν σωστά και τα ηλεκτρονικά διαχείρισης του κινητήρα θα εμφανίζουν ένδειξη engine fault.

                    3. Ο λόγος που υπάρχει υποδοχή για λ σένσορες σε πλήρη συστήματα εξάτμισης χωρίς καταλύτη, είναι ότι ΚΑΙ σε αυτά είναι απαραίτητη η μέτρηση των χαρακτηριστικών των καυσαερίων ώς μέρος του tuning του κινητήρα ... μόνο που στις περιπτώσεις αυτές χρησιμοποιούντε aftermarket όργανα μέτρησης τους και όχι η εργοστασιακή ECU.

                    4. Αυτό που συμβαίνει σε πολλά street legal πλήρη συστήματα εξάτμισης, είναι να αφαιρείτε ο προ-καταλύτης εφόσον αυτός υπάρχει και να αντικαθήστατε ο εργοστασιακός καταλύτης με κάποιον περισσότερο ελεύθερο μεταλλικό, ο οποίος ΑΝ είναι καλοσχεδιασμένος σου επιτρέπει να βγάλεις κανονικά 'κάρτα καυσαερίων'.

                    5. Οι περισσότεροι κατασκευαστές και ακόμα περισσότερο οι έμποροι λένε φίδια και πουλάνε δράκους ...

                    6. Η Εξάτμιση δεν παράγει ροπή-ιπποδύναμη, απλά την αποδεσμεύει (εφόσον αυτή του κατασκευαστή είναι όντως περιοριστική) ...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • E
                      enginekiller last edited by

                      Δεν ξερω για πιο αυτοκινητο μηλατε αλλα ρωτησε στη Nissan ενας ξαδερφος μου για το Primera του και του ειπαν οτι με 1000 ευρω μπορουν να του αλλαξουν απο χταποδι και πισω και θα εχει +30 αλογα. Γινεται να υπαρχει τοσο μεγαλη διαφορα;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • C
                        charmak66 last edited by

                        Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
                        Δεν ξερω για πιο αυτοκινητο μηλατε αλλα ρωτησε στη Nissan ενας ξαδερφος μου για το Primera του και του ειπαν οτι με 1000 ευρω μπορουν να του αλλαξουν απο χταποδι και πισω και θα εχει +30 αλογα. Γινεται να υπαρχει τοσο μεγαλη διαφορα;

                        Ούτε γι' αστείο!Και πες στον ξαδερφό σου να μη ξαναπατήσει στο μαγαζί που του το είπαν για τον κοροϊδεύουν,χοντρά μάλιστα.Σα δε ντρέπονται,το παίζει ο κάθε φιδέμπορας επαγγελματίας βελτιωτής....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • P
                          photis last edited by

                          οπως ξαναειπε καποιος στο φορουμ οι ιπποι δε εινα στραγαλια και αν μιλαμε για καινουρια μοτερ τα πραγματα ειναι ακομα πιο δυσκολα , αφου τα περισσοτερα ειναι καλα σχεδιασμενα και ολοκληρωμενα συνολα .

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • P
                            ping-of-death last edited by

                            Ο χρήστης photis έγραψε:
                            http://www.supersprint.com/homeuk.htm
                            τωρα πυ το ξαναβλεπω ειπαρχει θεση για τους λ sensor , καθως και για το καταλυτη , αυτο με το συρματινο περιβλημα , μετα το μεσεο καζανακι .
                            αλλα αυτος που στο αυτοκινητο μου ειναι κολημενος στο κταποδι ?
                            εκτος αν το πιο πανω δε ειναι καταλυτης , και τα εχω συγχησμενα .

                            Διαβασα σε προσφατο αφιερωμα για τους καταλυτες απο περιοδικο αυτοκινητου, οτι αρκετα καινουργια μοντελα, εκτος απο τον παραδοσιακο καταλυτη, εχουν αμεσως μετα την πολλαπλη εξαγωγης, προκαταλυτη! Μηπως ισχυει κατι τετοιο κ στη δικη σου περιπτωση;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • P
                              photis last edited by

                              malo ετσι ειναι , νομιζω ονομαζεται τριοδικος , διορθωστε με αν κανω λαθος

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • E
                                emmanoyhl last edited by

                                Τριοδικοί είναι όλοι οι σύγχρονοι καταλύτες. Οι οξειδωτικοί έχουν εγκαταλειφθεί από χρόνια. Γι αυτό εξάλλου χρειάζεται και ο αισθητήρας Λ. Και ο καταλύτης σου και ο προκαταλύτης είναι τριοδικοί.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • First post
                                  Last post
                                • 1 / 1
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΕΛΛΑΔΑ
                                  • ΚΟΣΜΟΣ
                                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • TEST
                                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                • VIDEO
                                  • 4TTV
                                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CANDID CAMERA
                                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΛΕΞΙΚΟ
                                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • FORMULA 1
                                  • WRC
                                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4T CLASSIC
                                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                • ΑΓΟΡΑ
                                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CLASSIC
                                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                • MENU
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                • ΚΟΚ

                                logo footer

                                coty











                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • CLASSIC
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • VIDEO
                                • FORUM
                                4T FORUM
                                4T LIBRARY
                                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                Powered by nxcode.gr